Lars Björklund
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 73 kunder tycker om Lars Björklund

• Perjons Lars L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-12-05

En äldre fastighet från 1860 med tillhörande uthus.
    Som helhet så har allt fungerat mycket bra och Lars har gjort ett gott jobb utan klander! Läs mer
    2018-12-05 Lars B svarar Perjons Lars L
    Tack Lars för ditt fina omdöme och jag är glad och tacksam att erbjudits möjligheten att hjälpa er med er fina fastighet när man nu börjar se slutet på ett mycket trevligt liv inom fastighetsbranchen som även varit som en hobby för mig.
  • Ronny R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-11-21

Har sålt en villa genom svensk fastigetsförmedling.
    Mäklaren har gjort ett mycket bra jobb och ställt upp närhelst jag har ringt om något jag undrat.
    Alla förväntningar har uppfyllts till fullo. Läs mer
    2018-11-22 Lars B svarar Ronny R
    Hej Ronny! Jag tackar för ert förtroende och de fina omdömet jag fick.
    Ha det gott och hälsa!
  • Monika P skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-09-26

kompetent. Bra bemötande. Snabb affär Läs mer
  • Anna R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-09-25

Ett professionellt bemötande med kunden i fokus. Har under hela försäljningsprocessen kännt mig trygg😀😀
    Så bara ++++++++++++++++++++++++
    Kan jag säga. Läs mer
  • Lena K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-08-21

Kunnig och bra bemötande hela tiden, när vi skulle sälja vårat dödsbo. Är mycket att tänka på men vi har fått otroligt bra hjälp hela tiden.
    Mvh Lena Läs mer
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-07-15

Vi är mycket nöjda med all den hjälp vi fått i samband med försäljningen av fastighet. Med största noggrannhet har Lars genomfört affären. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-07-16 Lars B svarar Staffan N
    Hej Staffan!
    Tack för det fina omdöme jag fick det gläder mig mycket.
    Jag får även tacka er för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Jag hoppas att kommande tillträde går bra och att vi får titta på er deklaration när jag kommer tillbaka.
    Lars B gillar detta
  • Mia K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-07-05

Lars B vet vad han pratar om och kan sitt arbete. Han är påläst och grundlig. Har mitt fulla förtroende. Han sålde vårt hus i Leksand och det har gått jättebra. Jag rekommenderar Lars till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-06-28

Sålt vårt hus. Mäklaren och hans assistenter var kunniga och trevliga att prata med. Efter 1:a visningen med 0 intresse gick det snabbt tills affären var i hamn. Mäklaren tvivlade aldrig på att huset skulle bli sålt. Professionellt bemötande från alla på mäklarfirman Läs mer
  • Inga-Lill D skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-06-05

Sålde min gård i Gagnef kommun. Mycket proffsig och engagerad. Stor lokal kännedom och intresse för det. Dessutom mycket trevlig och possitiv. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-04-12

hej jag har blivit väldigt bra bemöt av Lars vi hade visning o efter det visa han hur snäll han var mot oss att vi hade skans och få villa i Mockfjärd det uppskattade vi nina o Göran vi är så lyckliga för det Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Lars Björklund