Lars Björklund
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 78 Läs vad Lars Björklund

• Rolf S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2019-04-20

I alla kontakter med mäklaren fungerade allting mycket bra. Läs mer
    2019-04-20 Lars B svarar Rolf S
    Tack för det fina omdömet. Har varit ett nöje att få jobba med och för er och hoppas och tror att era köpare kommer att trivas med den fina fastigheten ni lämnar i Gagnef. Tack!
    Lars B gillar detta
  • Rune L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2019-04-19

Superb, proffesionell, personlig bemötande, omhändertagande & slutförande!!! Läs mer
    2019-04-20 Lars B svarar Rune L
    Tack Rune för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att få träffa er och att få förmedla denna vackra fastighet till Er. Jag vet att ni kommer att gilla den och att ni får tillbringa mycket av er lediga tid i Djurås. Tack än en gång och många hälsningar till familjen!
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2019-02-01

Sålt skogsfastighet.
    Alltid bra bemötande.
    Enkel och smidig process. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2019-01-30

Köpt villa Källbäcksvägen 42 , Björbo Gagnef

På det hela taget är vi mycket nöjda hur det fungerat, och har hög tillit att resten av processen fram till tillträdet kommer att fungera utan krångel.

Bra:
    Mäklaren anpassade sig till våra önskemål vilket gjorde att vår tillit varit hög under hela processen. God kännedom om trakten, huset och säljarna.

Inte dåligt, men kanske inte fullt så bra:
    - Åberopa inte personlig kännedom om säljaren för att försöka öka köparens tillit till objektet. Köparen får inte tro att tillit till säljarens ord kan ersätta undersökningsplikten.
    - Det som beskrivs i prospektet ska normalt ingå i köpet. I detta fall visade det sig att kostnaden för installation av fiber faller på köparen. Prospektet borde varit tydligare med detta.
    - En mäklare borde läsa alla handlingar från köparens/lekmannens perspektiv och återmata brister till den person som upprättat handlingen för korrigering innan den hamnar under köparens ögon. I detta fall var energideklarationen av undermålig kvalitet, vilket borde ha återmatats till den besiktningsman som utfört besiktningen och tagit betalt för detta. Har läst allt för många undermåliga energideklarationer och detta var nog den sämsta. Kollektivet av mäklare borde ta ett ansvar för detta genom att kritiskt läsa och återmata brister, annars lär det inte bli bättre.

Mvh, Jan Blückert Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Jan B
    Hej Jan! Tack för ditt svar och synpunkter! Kul att ni i stort är nöjd med vårt pågående arbete. Gör dock en för mig" viktig "kommenterar ang. den personliga kännedomen, så har det under alla mina år varit naturligt att informera om det jag vet och informerats om och någon avsikt har ej funnits att på något sätt undanta något från den gällande undersökningsplikten. Vi ser fram emot emot ett fortsatt trevligt samarbete!
    mvh Lars Björklund
  • Täppgårds Lena R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2019-01-30

Har sålt vår villa.
    Trevligt bemötande
    Uppfyllde förväntningarna
    Alltid anträffbar

Bra mäklare Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Täppgårds Lena R
    Stort Tack för ert omdöme! Glädjer mig att Ni är nöjda!
  • Perjons Lars L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-12-05

En äldre fastighet från 1860 med tillhörande uthus.
    Som helhet så har allt fungerat mycket bra och Lars har gjort ett gott jobb utan klander! Läs mer
    2018-12-05 Lars B svarar Perjons Lars L
    Tack Lars för ditt fina omdöme och jag är glad och tacksam att erbjudits möjligheten att hjälpa er med er fina fastighet när man nu börjar se slutet på ett mycket trevligt liv inom fastighetsbranchen som även varit som en hobby för mig.
  • Ronny R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-11-21

Har sålt en villa genom svensk fastigetsförmedling.
    Mäklaren har gjort ett mycket bra jobb och ställt upp närhelst jag har ringt om något jag undrat.
    Alla förväntningar har uppfyllts till fullo. Läs mer
    2018-11-22 Lars B svarar Ronny R
    Hej Ronny! Jag tackar för ert förtroende och de fina omdömet jag fick.
    Ha det gott och hälsa!
  • Monika P skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-09-26

kompetent. Bra bemötande. Snabb affär Läs mer
  • Anna R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-09-25

Ett professionellt bemötande med kunden i fokus. Har under hela försäljningsprocessen kännt mig trygg😀😀
    Så bara ++++++++++++++++++++++++
    Kan jag säga. Läs mer
  • Lena K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-08-21

Kunnig och bra bemötande hela tiden, när vi skulle sälja vårat dödsbo. Är mycket att tänka på men vi har fått otroligt bra hjälp hela tiden.
    Mvh Lena Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef