Ulrika Hedman
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 5 Läs vad Ulrika Hedman

• Lise-Lotte T
    Lise-Lotte T köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-06-20

Mockfjärd
    Vi köpte en enplansvilla och hon förstod hur intresserade vi var. Snabb återkoppling när man hade sökt henne. Proffitionellt arbetat och mycket trevlig och noggrann. Läs mer
    2020-06-25 Ulrika H svarar Lise-Lotte T
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag är glad att ni hittat ett sådant fint hus och att ni är så nöjda. Vi ses på tillträdet, dyker det upp något innan så är ni alltid välkomna att höra av er. Trevlig sommar så länge!
    Ulrika H gillar detta
  • Anders M sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-06-15

Mockfjärd
    Försäljning villa i Mockfjärd.
    Bra och proffsigt bemötande, vi blev överens om utgångspris efter en tids förhandlande och lyckades med vårt uppdrag att höja värdet på hus i Mockfjärd.
    Efter det att vi bestämt oss för förhandsvisning gick affären mycket fort, med två mycket intresserade som bjöd över utgångsbudet.
    En lyckad försäljning. Läs mer
    2020-06-25 Ulrika H svarar Anders M
    Tack Anders för den fina rekommendationen! Jag är så glad att ni känner er nöjda med försäljningen. Ett mycket fint hus som gav stort intresse!
    Ulrika H gillar detta
  • Kerstin S köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-06-05

Bodarna
    Kändes aningen stressad vid visningen, annars professionell i sitt utövande. Läs mer
    2020-06-12 Ulrika H svarar Kerstin S
    Hej Kerstin! Vad tråkigt att du upplevde det så, jag kände mig inte stressad under visningen men jag tar till mig av dina ord. Tack för omdömet. Vi ses på tillträdet, tror detta kommer bli ett jättebra hus för er. MVH Ulrika
    Ulrika H gillar detta
  • Klas V sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-06-01

2:a
    Norra Tansbodarna
    Jag har sålt en fastighet med hjälp av Ulrika....och allt har funkat riktigt bra.
    En intresserad och noggrann mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Ulrika H svarar Klas V
    Tack Klas för det fina omdömet. Det var mycket roligt att få hjälpa dig med den här försäljningen. Vi ses på tillträdet! MVH Ulrika
    Ulrika H gillar detta
  • Roland G sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-05-10

Björbo
    Sålt mitt barndomshem i björbo . Mäklaren va driven o engagerad så hon fick ihop affären snabbt o smidigt. Så vi är jätte nöjda med Ulrika Läs mer
    2020-05-28 Ulrika H svarar Roland G
    Tusen tack Roland för det fina omdömet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Amanda Allernäs