Ulrika Hedman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Ulrika Hedman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ulrika Hedman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Ulrika Hedman har haft 14 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 7 Läs vad Ulrika Hedman

• 2020-10-03
    Vi har köpt ett fritids boende. Vi blev bemöta på ett trevligt sätt av Ulrika. Hon var lyhörd för våra behov och såg till att det blev en snabb affär. Vi förväntade oss att bli bemöta på ett proffsigt sätt vilket Ulrika levde upp till. Vi är otrolig glada att vi kunde köpa vårt paradis i Dalarna.
    Ingrid Margareta H
    • 35.0 m²
    • Björbo
    köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
  • 2020-07-27
    Fritidshus Ulrika är en Toppen mäklare! Trevlig och kunnig i bemötande. Snabb, effektiv och målinriktad. Mycket serviceinriktad och levererade resultat över förväntan. Vi är jättenöjda.
    Louise E
    • 30.0 m²
    • Myrbacka
    sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
  • 2020-06-20
    Vi köpte en enplansvilla och hon förstod hur intresserade vi var. Snabb återkoppling när man hade sökt henne. Proffitionellt arbetat och mycket trevlig och noggrann.
    Lise-Lotte T
    Lise-Lotte T
    • 138.0 m²
    • Mockfjärd
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag är glad att ni hittat ett sådant fint hus och att ni är så nöjda. Vi ses på tillträdet, dyker det upp något innan så är ni alltid välkomna att höra av er. Trevlig sommar så länge!

• 2020-06-15
    Försäljning villa i Mockfjärd. Bra och proffsigt bemötande, vi blev överens om utgångspris efter en tids förhandlande och lyckades med vårt uppdrag att höja värdet på hus i Mockfjärd. Efter det att vi bestämt oss för förhandsvisning gick affären mycket fort, med två mycket intresserade som bjöd över utgångsbudet. En lyckad försäljning.
    Anders M
    • 138.0 m²
    • Mockfjärd
    Tack Anders för den fina rekommendationen! Jag är så glad att ni känner er nöjda med försäljningen. Ett mycket fint hus som gav stort intresse!

• 2020-06-05
    Kändes aningen stressad vid visningen, annars professionell i sitt utövande.
    Kerstin S
    • 135.0 m²
    • Bodarna
    Hej Kerstin! Vad tråkigt att du upplevde det så, jag kände mig inte stressad under visningen men jag tar till mig av dina ord. Tack för omdömet. Vi ses på tillträdet, tror detta kommer bli ett jättebra hus för er. MVH Ulrika

• 2020-06-01
    Jag har sålt en fastighet med hjälp av Ulrika....och allt har funkat riktigt bra. En intresserad och noggrann mäklare.
    Klas V
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Norra Tansbodarna
    sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Tack Klas för det fina omdömet. Det var mycket roligt att få hjälpa dig med den här försäljningen. Vi ses på tillträdet! MVH Ulrika

• 2020-05-10
    Sålt mitt barndomshem i björbo . Mäklaren va driven o engagerad så hon fick ihop affären snabbt o smidigt. Så vi är jätte nöjda med Ulrika
    Roland G
    • 86.0 m²
    • Björbo
    Tusen tack Roland för det fina omdömet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte