Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef/Vansbro! Gagnef/Vansbro tillhör det största mäklarföretaget i Dalarna med hela 25 medarbetare. . Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende...

673 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Fanny L
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skansbacken

Mycket trevlig och tillmötesgående!

Gunilla L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Bäsna

Mycket trevlig och pratglad. Anna har utfört sitt jobb på ett proffesionellt sätt. Det kändes tryggt att ha samarbetat med henne. Kan varmt rekommendera Anna 🌺

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation! Det värmer verkligen. Härligt att ni alla känner er så nöjda!

Anders M
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skansbacken

Bra kundbemötande! Fokuserad och driven märks att han verkligen trivs och går in för sitt jobb

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad. En fin gård som kommer i fina händer hos nya ägaren.

Lars L
Bäsna

Mycket trevlig och kunnig vilket gör att man känner stort förtroende. Affären genomfördes mkt proffsigt.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för denna fina recensionen Lasse! Ett mycket fint hus byter ägare och ni kommer närmre barnen, alla glada!

Veli-Matti J
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Bäsna

Bra och trevligt bemötande hela vägen, mycket bra planering , enkelt och tydligt. Mycket nöjd med Anna som mäklare.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Veli-Matti! Varför vänta längre än nödvändigt om man hittat det man vill ha!? Tack för en fin affär!

Johanna I
Gagnef

Anna har ett väldigt trevligt bemötande. Hon håller tät kontakt under försäljningsprocessen. Engagerad i sitt uppdrag, man känner förtroende och trygghet att ha henne som mäklare.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack snälla Johanna! Härligt att affären gick så bra och att vi nu kan börja planera för din fortsatta "resa"!

Peter L
Sålde en tomt med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Gagnef

Duktig och kompetent, gav förslag men lyssnade även på säljaren på ett bra sätt. Förmedlade information snabbt och effektivt. Toppen helt enkelt.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för de orden Peter! Kul att du är nöjd och skönt att allt gick så smidigt att lösa! :)

Veera L
Borgsheden

Karin är en mycket professionell mäklare. Det märks att hon har koll på det hon pratar om och kan förklara svårbegripliga termer på ett enkelt sätt. Har ingenting negativt att säga!

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Härligt att ni upplevde det smidigt. Det kommer bli ett perfekt hus för er. Stor lycka till och välkomna hem 🤩

Linda N
Gagnef

Karin var alltid snabb på att svara och enkel att få kontakt med. Hon var också noga med att uppdatera oss med vad som hände kring vår försäljning.

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad. Trots en tuff marknad så lyckades vi få riktigt bra resultat och allt gick undan i slutändan.

Anna-Karin O
Djurås

Otroligt intresserad och engagerad i försäljningen. Bra påläst och väldigt tillmötesgående. Lyssnade och förstod våra behov. Otroligt nöjda från start för över ett år sen till köpt bostad.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Anna-Karin! Så roligt att få hjälpa er med sökandet efter det "rätta". Välkomna till Djurås!

Anna T
Djurås

Trevlig och bra stöd, super nöjda.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack snälla Anna! Nu hoppas vi kunna hitta nåt bra till er familj också!

Johan K
Djurås

Anna fick oss att känna oss trygga vid försäljningen av vårat hus. Kunnig och har varit väldig snabb i att svara på mail och sms. Rekommenderar henne starkt!

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för de fina orden Johan! Det blev en smidig försäljning och jag hoppas att vi löser ett bra hus till er också strax!

Elisabeth S
Sveden

Min mor är väldigt nöjd av bemötandet av Karin Liss. Hon tyckte hon fått bra hjälp med försäljningen av sin fastighet. Karin får mycket väl godkänt.

Svar från Karin Liss

Tack för att jag fick hjälpa er mor. Vitsen tack för er fina rekommendation. .

Gunilla G
Sveden

Karin är som klippt och skuren för sina uppdrag, en fantastisk människa med stort engagemang i allt, en genuin människa., Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam, intresserad. Eftersom det var våran första kontakt med mäklare hade vi inte en aning om vad vi kunde förvänta oss, men nu har vi haft det och det kunde inte varit en bättre kontakt, högsta betyg. Vi/ jag är otroligt tacksam över att det gått oproblematiskt rakt igenom försäljningen, och att det gick så fort. 10/10 stjärnor rakt igenom.

Svar från Karin Liss

Tack för denna fina rekommendation! Värmer verkligen. Härligt att ni alla känner er så nöjda. Tack för att jag fick hjälpa er med mor och fars hus! Tack ska ni ha.

Christoffer D
Köpte sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skålö

Fungerade bra, inga större synpunkter.

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad. Lycka till i stugan.

Karin Agneta L
Dala-Floda

Hjälpsam,trevlig och en person som vi litar på.

Svar från Karin Liss

Tusen tack för er rekommendation.

Maria A
Mockfjärd

Engagerad med god lokalkännedom. Bra och tydligt bemötande. Hjälpsam från dag 1 fram till köparens tillträdesdag. Vi är supernöjda

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för fina ord Maria! Viktigt för mig att ni känt att ni fått bra hjälp och svar på era frågor längs vägen. Roligt att musiken får leva vidare i huset också! Allt gott!

Erik N
Tallbacken

Jag tycker Karin har varit bra under hela köpprocessen. Jag har inget att anmärka.

Svar från Karin Liss

Kul att det kändes så bra vid ert första husköp. Välkomna till Gagnef.

Margit B
Benarvet

Snabb försäljning, stort engagemang.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för din rekommendation Margit! Kul också att du fick så bra resultat i en marknad där budgivningar varit ett sällsynt inslag!

Linus B
Sålde sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skålö

Väldigt nöjd! En gedigen och proffsig mäklare.

Svar från Karin Liss

Tack Linus. Hoppas jag får hjälpa dig fler gånger med bostadsaffärer.

Malin B
Gagnef

Trevlig, engagerad och förtroendeingivande så allt har vart toppen.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Fint att höra att ni är nöjda Malin! Och grattis än en gång till ert köp!

Anne F
Gagnef

Mycket nöjd med Anna gällande försäljningen av vårat hus ! Så kan starkt rekommendera henne som mäklare! Hon är kunnig engagerad pålitlig och jordnära tjej Mvh Anne o Jens

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för er rekommendation! Härligt att "komma i mål" efter ganska precis 6 månader i en tuff marknad. Ett av de finaste husen i Gagnef byter snart ägare!

Margareta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Grönalid

Karin är mycket trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket bra mäklare!

Svar från Karin Liss

Tack för din fina rekommendation

Elin S
Tallbacken

Jättehjälpsam och lyssnade på oss som köpare. Väldigt tillmötesgående och jättetrevlig i alla kontakter vi haft med henne. Sammanfattning väldigt bra och väldigt nöjda.

Svar från Karin Liss

Tusen tack att ni tog er tid. Välkomna till Gagnef.

Linnéa L
Tallbacken

Jag upplevde Karin som lyhörd och inkännande i hela processen från tanke om eventuell försäljning till att försäljningen blev av. Jag upplevde god kommunikation och vägledning hela vägen.

Svar från Karin Liss

Härligt att det kändes smidigt allting. Roligt att få hjälpa dig och det gick ju verkligen undan och blev riktigt bra för både dig och de glada köparna.

Erik N
Sifferbo

Funkade väldigt bra med allting, lätt att förstå och väldigt snäll och ödmjuk.

Svar från Karin Liss

Tack för dina ord Erik. Lycka till med ditt hus hemma i byn.

Marlén S
Sifferbo

Karin Liss betedde sig väldigt proffesionellt. Hade ett lugnt och vänligt bemötande och man kände att hon var kunnig inom sitt yrke. Något som vi uppskattade mycket är att hon inte är någon ”försäljartyp”, utan vi blev bemötta med respekt.

Svar från Karin Liss

Uppskattar att du tog dig tid att skriva några rader. Vilken fin rekommendation. Uppskattas mycket.

Noah S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Tallbacken

Jag vill rekommendera Anna som mäklare till alla som behöver hjälp med att köpa eller sälja sin bostad. Hon var fantastisk när hon hjälpte mig och min fru att sälja vårt hus och det var samma sak när vi skulle köpa bostadsrätt. Anna är trevlig, driven, bra att bolla med och lätt att nå. Om vi ska sälja igen kommer vi att välja Anna som vår mäklare. Fem plus! 🙂

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack så mycket för den fantastiska rekommendationen Noah! Det var en ära att få hjälpa er både med försäljningen av ert hus och köpet av er bostadsrätt. Om ni någonsin behöver hjälp igen är ni givetvis varmt välkomna tillbaka. Tack för förtroendet och de fem plusen!

Åke S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Tallbacken

Driftig engagerad och väldigt proffsig och väldigt trevlig och sympatisk är som klippt å skuren för sitt arbete

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack snälla Åke! Härligt värmande omdöme! "Ord och inga visor", men det kanske blir en sån också framöver!?

Gun-Monica N
Tallbacken

Hon är en glad positiv människa. Hon är tydlig och rak och är så äkta i sitt bemötande. Känns tryggt att lägga över ansvaret på försäljning av vår bostad på henne. Våra förväntningar uppfylldes helt och fullt.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Monica för din fina rekommendation! Skönt att vi fick ihop allt så smidigt och slapp en utdragen process OCH att ni känner er nöjda med slutresultatet! :)

Adam A
Benarvet

Bra bemötande och snabb återkoppling .

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för ditt omdöme Adam! Det blev ett minst sagt händelserikt förlopp innan det blev klart, många samtal och sms. Nu hoppas vi att det blir bra för alla parter framåt!

Lennart S
Myrbacka

Vi är väldigt nöja med bemötandet av Karin o det jobb hon gjort för oss av försäljningen av våra fastigheter. Kan väl rekommendera henne som mäklare till andra Mvh Annika ❤️🙏

Svar från Karin Liss

Tack kära ni. Hoppas ni nu får det bra med alla projekt framöver.

Annica W
Myrbacka

Mkt trevlig och korrekt 🥹❤️ kände oss trygga hela vägen från första kontakt

Svar från Karin Liss

Trygghet är a och o i en bra försäljning! Härligt.

Emma J
Myrbacka

Det var enkelt att få kontakt och det var enkelt att både få till en visning som passade alla och att få till en snabb och smidig affär med hjälp hela vägen om hur allting skulle göras. Hela upplevelsen var väldigt bra och vi är väldigt nöjda med vårat köp.

Svar från Karin Liss

Härligt att ni kände att det blev så snabbt och smidigt. Ni kommer få en kanonbra gård.

Spännar Meija S
Tyna

Vi har blivit bra bemötta av Karin och hon har varit väldigt enkel att ha att göra med. Hon har svarat bra på alla frågor och funderingar vi har haft och gett oss bra information och förklarat bra för första bostadsköpet

Svar från Karin Liss

Va roligt att ni kände er trygga hela vägen. Lycka till med alla renoveringar. Ska bli spännande att se.

Henrik L
Björbo

Energisk, entusiastisk och fullständig kontroll och bra kommunikation och uppdatering under hela processen. Supernöjd som säljare och jag kan rekommendera Karin Liss och hennes team alla dagar I veckan

Birgitta A
Djurås

Hon kändes som en person som jag kunde lita på. Trots att jag strulade till det hjälpte hon till på alla sätt ändå utan att man kände det som att hon tyckte att man var besvärlig. Inga problem för mig rekommendera henne till andra.

Lena E
Holsåker-Dala Floda

Karin Liss har stor erfarenhet som mäklare och jag har bara lovord att säga om henne. Att hon har egna förankringar i Dala-Floda gör att förtroendet för henne ökade. Då hon liksom vi vill att det blev rätt personer som tar över ägandet. Det gick snabbt och smidigt med ägarbyte, Jag har bara positiva ord om Karins arbete. Mvh Lena Erim

Rolf Oskar G
Dala-Floda

1. Alltid lätt att få kontakt med och svar på de funderingar man hade 2. Se ovan och Karin ställde upp till 75-80 % 3. Är helt nöjd med Karin Liss och om behov skulle jag gärna väljs samma mäklare.

Elsa N
Färmsnäs

Supertrevlig och snabb kontakt!

Else-Britt J
Nordanbyn

Bra bemötande . Vi förväntade oss hjälp för att få till en försäljning på bästa sätt mwd allt det innebär , och det fick vi. Bra stöd proffisionellt och personligt.

Ingrid Z
Skansbacken

Karin är vänlig och har svarat på alla våra (många!) frågorna. Vi hade en trevlig möte i Skansbacken där hon visade oss huset.

Ellinore E
Färmsnäs

Karin är väldigt professionell och engagerad, jag är så nöjd med henne och Karin är verkligen en mäklare jag rekommenderar!

Astrid  Christina L
Gagnef

Karin är professionell, tillmötesgående och kunnig med god kännedom om trakten

Ann-Kristin A
Gagnef

Trevlig, kunnig, alltid tillgänglig för frågor Har aldrig sålt hus tidigare så Karin kan förklara så man förstår. Smidigt och lätt att genomföra försäljningen.

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Uppskattas mycket.

Sandra S
Mockfjärd

Glad och trevlig. Kan sin sak. Hon är toppen.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Vilken härlig rekommendation! Tack Sandra!

Anna Annmargreth J
Dala-Järna

Lättsamt och trevligt bemötande. Vi insåg att i dåliga tider lyckades vi ändå sälja till bra köpare. Bra val att mot liten prutning slippa flyttstädning samt lämna färger med mera som komplettering på innerväggar och yttre fasad.

Svar från Karin Liss

En fin familj som kommer ta över och förvalta ert hus bra. Tack för att du hade möjlighet att skriva en rekommendation.

Sebastiaan Z
Dala-Järna

trevlig och kunnig fastighetsmäklare. Hon hjälpte oss oerhört mycket med att köpa ett hus.

Svar från Karin Liss

Tack för era ord. Välkomna hit.

Ulla-Britt T
Storbyn

Hjälpsam och förklarar på ett bra sätt så man förstår.

Svar från Karin Liss

Tack för det. Det blev väldigt lyckat, snabbt och smidigt för både dig och köpare.

Tobias B
Mockfjärd

Mycket trevligt bemötande, väl påläst om fastigheten och öppen med för och nackdelar. Fick hela processen att kännas tryggt.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för dessa orden Tobias! Så roligt att se hur alla dina önskemål tillgodosågs i detta hus, det kommer bli toppen!