Josefine Svanhem

Josefine Svanhem

Josefine Svanhem är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Josefine Svanhem har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Josefine Svanhem har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Svanhem har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 27 Läs vad Josefine Svanhem

• sålde en tomt med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Tjautjas
    2021-07-22
    Mycket bra bemötande, täta kontakter med uppdateringar samt ett smidigt avslut vid kontrakt skrivning.
  • köpte en tomt med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Tjautjas
    2021-07-20
    Smidig trevlig flexibel , saklig när det behövs..proffsig helt enkelt
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-06-30
    Josefine har utfört vår husförsäljning mycket professionell! Hon har varit mycket lyhörd och vi har känt oss väldigt trygga med henne. Så vi kan varmt rekommendera henne!
    Tusen tack för dom värmande orden, jag är mycket glad över att fått hjälp er med er försäljning :) Ha en fin sommar nu! Josefine Svanhem
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-06-26
    Väldigt varmt och trevligt bemötande.

Vi hade inga förväntningar på huset i sig till att börja med men med hjälp av mäklarens genomgång och att se huset i verkligheten så föll vi rejält för det, vet väldigt behjälplig i alla frågor vi hade och sedan agerade förmedlare mellan oss och säljare med vårat privata bud, väldigt trevlig kontakt!
    Super tack för din fina reco, det var så roligt att hjälpa er i ert husköp. Så härligt att sett er falla för huset, jag hoppas att ni ska trivas bra där :) Ha det fint nu! Josefine Svanhem
    • Heden
    2021-06-23
    Proffesionellt bemötande och snabb återkoppling. Är super nöjd!
    Tack så mycket Alexandra, jag hoppas att ni ska trivas i huset :) Josefine Svanhem
    • Björkmansheden
    2021-06-21
    Toppenfint o proffsigt bemötande av Josefine.
    Duktig på att förklara på ett lugnt sätt så att man förstår.
    Jättebra och tät kommunikation som jag verkligen uppskattat.
    Tusen tack Josefine för allt du hjälpt mig med.
    Tusen tack själv för att jag fått hjälpa er med försäljningen, och tack för dom fina orden! Ha en fin sommar nu :) Josefine Svanhem
    • Hakkas
    2021-05-17
    Sålt mark med en fastighet. Josefin är en duktig mäklare som vet vad hon gör, förklara och svarar på frågor tills man förstår. En tät och även en öppen kommunikation som jag tycker är toppen. Jag uppskattar hennes arbete och vad hon gjort. Tusen tack
    Tack så mycket Britt för din fina reco, det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen och jag är så glad att ni är nöjda :) Ha det fint! Josefine Svanhem
  • Marina F
    • Hakkas
    2021-05-17
    Trevlig och mycket hjälpsam, det hon inte visste direkt tog hon reda på med ett leende
    Tack så mycket Marina, hoppas ni ska trivas där :) Josefine Svanhem
    • Dundret
    2021-05-14
    Som köpare har jag uppskattat att Josefine har varit både tydlig och transparant genom processen. Fick förtroende för henne vilket är ett stort plus då jag inte köper fastigheter "så ofta" och hade frågor och undringar som Josefine kunde förklara.
    Tack för din fina Reco, jag hoppas att ni ska trivas där :) Josefine Svanhem
    2021-05-04
    Hjälpsam, saklig, ärlig och tillmötesgående. Fin service för både säljare och köpare
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni kommer ha många fina stunder här uppe :) Josefine Svanhem