Läs vad 9 Läs vad Josefine Svanhem

• 2020-12-10
    Sålt ett radhus. Trevlig, kunnig, bra på att förklara. Bra återkoppling under hela processen.
    Rolf J
    • 94.0 m²
    • Björkmansheden
    sålde sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Vad roligt att höra, tack för ditt fina omdöme Rolf! :)

• 2020-12-07
    Jag har sålt en bostadsrätt via Josefine och är mycket nöjd. Hon har skött allt smidigt och snabbt och har återkopplat allt som händer på ett föredömligt sätt.
    Anna N
    • 2:a
    • 64.5 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tack så mycket Anna för dina fina ord, så kul att kunna hjälpa er med er försäljning :)

• 2020-11-06
    Sålt villa Vi trivdes mycket bra med Josefin så henne kan vi rekommendera till andra som skall sälja villa.
    Gunnel Anita W
    • 144.0 m²
    • Mellanområdet
    Tack för er fina rekommendation, det var så roligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till nu i nya boendet!

• 2020-10-26
    Jättebra och välordnat. Allting gick snabbt och smidigt!
    Tilda Sofie R
    • 2:a
    • 58.0 m²
    • Gällivare
    köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tack för ditt omdöme, det var kul att kunna hjälpa er att hitta en lägenhet som passade er :) Hoppas ni kommer trivas!

• 2020-09-21
    Sålt Bostadsrätt . Blev väl bemött.Hon levde väl till förväntningarna. Mycket bra upplevelse.
    Nelly N
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Centrum
    Det var med glädje jag hjälpte er med er försäljning, tack så mycket :) Lycka till nu med er nya bostad! Syns på tillträdesdagen :)

• 2020-09-21
    Köpt en tre rums lägenhet, tycker jag fått svar på det jag undrat över, är mycket nöjd!👍
    Yvonne D
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Centrum
    Tack så mycket Yvonne, jag hoppas du ska trivas i lägenheten :)

• 2020-08-20
    Sålt ett fritidsboende. Josefine var mycket engagerad och hjälpsam med allt som gällde försäljningen!
    Annelie F
    • 60.0 m²
    • Jokkmokk
    Tack så mycket för din fina reco, det var ett nöje att hjälpa er i er försäljning :) Ta hand om er!

• 2020-07-16
    Josefin har ett proffsigt bemötande, är lugn och saklig och har alltid försökt få mig som säljare att känna mig bra bemött. Hon har arbetat kvällar, helger och även haft visningar på hennes lediga tid. Hon har gjort vad hon kunde utifrån rådande omständigheter.
    Marit E
    • 145.0 m²
    • Mellanområdet
    Hej Marit! Tack för din fina reco, jag är glad att jag fått hjälpa er med försäljningen av er fina villa, lycka till i nya huset! / Josefine

• 2020-07-03
    Köpt en villa, blev suveränt bemött! Bra service och otroligt bra bemött med alla tusen frågor vi hade.
    Ida N
    • 145.0 m²
    • Mellanområdet
    köpte sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    Tack Ida för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Hoppas ni ska trivas i ert hus här efter tillträdet :) /Josefine

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte