Josefine Svanhem

Josefine Svanhem

Josefine Svanhem är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Josefine Svanhem har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Josefine Svanhem har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Svanhem har haft 8 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 34 Läs vad Josefine Svanhem

• köpte sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Heden
    2021-09-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb respons på alla frågor 😁
    Tack så mycket för det fina omdömet :) Josefine Svanhem
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Nilivaara
    2021-09-19 Verifierad kund
    Josefin har ett bra bemötande. Lugn, trygg och visar ett proffsigt intryck, med bra och raka svar. Lätt att få kontakt och att samarbeta med. Processen var snabb och effektiv.
    Vi kan varmt rekommendera henne!
    Tack så mycket för att jag fått hjälpa er i försäljningen och tack för de fina orden :) Jag önskar er all lycka nu med det nya boendet :) Josefine Svanhem
    • Mellanområdet
    2021-08-31 Verifierad kund
    Josefin är mycket lätt att samarbeta med. Hon kan sitt jobb och är lyhörd för kundens önskemål.
    Vi hade från säker källa hört att hon var mycket duktig och enkel att ha med göra. Detta stämde med 100%.
    Försäljningen av Forellvägen 29 gick snabbt, enkelt och smärtfritt.
    Tusen tack för din fina reco och de fina orden, det var ett nöje att hjälpa er i er försäljning :) Josefine Svanhem
    • Mellanområdet
    2021-08-30 Verifierad kund
    Enkel och okomplicerad att ha att göra med. Trevlig och effektiv. Höll bra kontakt under hela processen.
    Tack så mycket för en bra affär och de fina orden :) Hoppas resan gick bra! Josefine Svanhem
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-08-29 Verifierad kund
    Mäklaren var kunnig och gav oss mycket information. Hon var också tydlig och vi fick den hjälp vi behövde.
    Tack så mycket för den fina recon, jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem :) Josefine Svanhem
    2021-08-23 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande av Josefine! Väldigt väldigt nöjd
    Tack så mycket för de fina orden Johanna, jag hoppas att du ska trivas :) Josefine Svanhem
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2021-08-09 Verifierad kund
    Tydlig och förklarade allt om affären på ett bra sätt. Eftersom det var ett dödsbo tog det tid men Josefin var ett bra stöd.
    Tack så mycket för dina fina ord! Ta hand om er nu :) Josefine Svanhem
  • sålde en tomt med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Tjautjas
    2021-07-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, täta kontakter med uppdateringar samt ett smidigt avslut vid kontrakt skrivning.
    Tack så mycket för er fina reco :) Jag är så glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen. Ha en fortsatt fin sommar! Josefine Svanhem
  • köpte en tomt med hjälp av Josefine Svanhem en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Tjautjas
    2021-07-20 Verifierad kund
    Smidig trevlig flexibel , saklig när det behövs..proffsig helt enkelt
    Tack så mycket Fredrik! Jag hoppas att du ska trivas här uppe :D Josefine Svanhem
    • Gällivare
    2021-06-30 Verifierad kund
    Josefine har utfört vår husförsäljning mycket professionell! Hon har varit mycket lyhörd och vi har känt oss väldigt trygga med henne. Så vi kan varmt rekommendera henne!
    Tusen tack för dom värmande orden, jag är mycket glad över att fått hjälp er med er försäljning :) Ha en fin sommar nu! Josefine Svanhem