Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna Pohjanen har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Sanna Pohjanen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 276 omdömen med ett betyg på 4.9. Sanna Pohjanen har haft 75 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 276 Läs vad Sanna Pohjanen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Silfwerbrandshöjden
    2022-11-22 Verifierad kund
    Riktigt duktig och hjälpsam. Vart en snabb och bra affär som jag velat
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-11-21 Verifierad kund
    Kan inte bli bemött på bättre sätt. Proffsigt, varmt, ärligt, tydligt och löpande bra återkoppling i processen.

Har ingen stor erfarenhet av mäklare - men Sanna är verkligen på rätt plats - vi är mycket nöjda.
    Stort tack Daniel för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att höra. Jätte kul att få förmedla er fina villa och tusen tack för ert förtroende. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket lugn och väldigt lätt att prata med! Verkar ha koll på allt och lite till! Gav feedback på ett positivt sätt hur vi hade ordnat inför alla visningar! Man kan känna sig trygg med henne! Trots ett svårt läge att sälja just nu och att vi hade bråttom att sälja så lyckades hon hjälpa oss! Hon är superbra helt enkelt!!!🔝💖🔝
    Så kul att höra dessa värmande ord Kristin! Tack snälla för ert fina förtroende och grymt jobbat med alla förberedelser inför försäljningen. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Gällivare
    2022-11-19 Verifierad kund
    Sanna hjälpte oss med allt pappersarbete i samband med försäljningen av vår villa. Korrekt utfört och ett utmärkt bemötande.
    Stort tack Katinka för att du tog dig tid att lämna en så fin reco! Kul att få hjälpa er återigen. /Sanna Sanna Pohjanen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-11-18 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och kunnig i sitt sätt att bemöta kund.
    Tack Nils för att du lämnade en reco om mig. Hoppas att Viktor kommer att trivas. /Sanna Sanna Pohjanen
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Apelqvistheden
    2022-11-18 Verifierad kund
    Klockrent och professionellt bemötande som vanligt.
    Tack Pär för att du lämnade en så bra och fin reco! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Silfwerbrandshöjden
    2022-11-18 Verifierad kund
    Otroligt trevlig & hjälpte till med en mycket effektiv & snabb affär som jag är så nöjd och tacksam över!
    Tack så mycket Elsa för din fina reco och för att du tog dig tid att besvara den. Så kul att du hittade en lägenhet som kändes rätt. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Heden
    2022-10-30 Verifierad kund
    Har erfarenhet av Sanna från förra året,då hon sålde mina föräldrars sommarställe .Fick ett mycket proffsigt o seriöst intryck av henne, så beslutade vi att åter anlita henne, vid försäljning av huset på Wennerströmsvägen 40.Hon är mycket positiv ,kunnig o inkännande, bra kundbemötande. Huset såldes för strax över utgångspriset,kunde kanske varit lite mer men med tanke, dagens läge,höga räntor ,börjar bli vinter,så utgången är ändå positiv,vi är nöjda 👍🏻
    Så fint skrivet av dig Mats! Tack så himla mycket för dessa värmande ord, jag blir väldigt glad av att höra att ni känner er nöjda med mig. Stort tack för att ni åter gav mig förtroendet. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Björkmansheden
    2022-10-25 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande från Sanna, lyhörd, lätt att få kontakt med under hela försäljningen.
    Gav all behövlig och viktig information kring husförsäljningen på ett tydligt och klart sätt.
    Vi kände oss mycket trygga och nöjda med Sanna. Hon uppfyllde alla förväntningar vi hade. Högsta betyg !
    /Ola och Crisanta Isaksson
    Tusen tack Ola och Crisanta för er fantastiskt fina reco! Stort tack för ert förtroende att få hjälpa till med er husförsäljning. Jag förstår att det har varit många tankar som snurrat runt. Men det blev ett bra slutresultat för er där allting föll på plats som ni hade tänkt er. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Apelqvistheden
    2022-10-24 Verifierad kund
    Andra gången vi köper och säljer med hjälp av Sanna. Hon är omtänksam, hjälpsam och kunnig. Hon är så duktig på det hon gör och vi kunde inte ha varit mer nöjda!
    Tack för dina värmande ord Emelie! Så kul att ni väljer att höra av er till mig när det är dags för flytt. Jätte roligt att återigen få vara med på er resa. /Sanna Sanna Pohjanen