Erika Lindgren

Erika Lindgren

Erika Lindgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Erika Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Erika Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Erika Lindgren har haft 4 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2021-09

Läs vad 7 Läs vad Erika Lindgren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-10-14
    Erika var helt fantastisk. Hon var engagerat, trevlig och hade koll på läget. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Suverän!
    Tusen tack Tamara, vad glad jag blir!! Tack för förtroendet att sälja din lägenhet och att du är nöjd. Erika Lindgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-10-12
    Fick ett jättebra bemötande av Erika då jag redan samma dag som jag kontaktade henne kunde komma och kolla på lägenheten. Efter det så hade vi bra kontakt och allt gick smidigt när affären blev av.
    Tack vad roligt att höra Elias! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Erika Lindgren
    2021-10-05
    Lugnt och trevligt bemötande. Snabb service. Påläst om objektet. Tydlig genomgång vid kontraktsskrivning.
    Tack Emma för de fina orden, så glad att ni är nöjda och jag tror att ni kommer trivas super i er nya bostad när de blir dags för inflytt! Erika Lindgren
    2021-10-04
    Mycket professionellt men ändå personligt. Helt enligt förväntningar.
    Smidig försäljning.
    Tack för de fina orden och förtroendet att sälja er bostad. Erika Lindgren
    2021-09-30
    Väldigt trevlig mäklare. Alltid tillgänglig, hjälpsam och arbetsam. Fick snabbt förtroende för Erika. Lyhörd och vill gärna göra ett bra jobb.
    Tusen tack Parisa för de fina orden, det glädjer mig. Erika Lindgren
    • Brynäs
    2021-09-24
    Bra bemött.
    Att få ett rätt pris på lägenheten.
    Bra jobb av mäklaren som fick ett förväntat pris på lägenheten.
    Glädjande att läsa, tack så mycket! Erika Lindgren
    • Sätra
    2021-09-20
    Fint bemötande. Tydlig och kunnig.
    Tack så mycket Edwin, det glädjer mig! Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. Erika Lindgren