Jens Bengtsson

Jens Bengtsson

Jens Bengtsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Jens Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2000-03. Jens Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.8. Jens Bengtsson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

174 omdömen om Jens Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2017
Ann-Christin N
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Sätra

Jens Bengtson har skött sitt upprdag på ett ypperlig sätt. väldigt pedagogiskt, professionellt´och tillmötesgående sätt, trots att det tog över ett år att få huset sålt. Så jag get Jens betyget "exceptionellt" MVH Ann-Christin Norman Hed

Tapani H
Valbo

Bra bemötande. Gjorde ett mycket bra jobb i försäljningen av vårat hus.

Svar från Jens Bengtsson

Härligt att höra Tapani, tack för ditt fina omdöme!

Lexie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Stigslund

Jens är en mycket professionell mäklare med bra koll på marknaden. Han är lyhörd, noggrann och personlig. Jag är väldigt nöjd med Jens och kommer ringa honom vid nästa fastighetsaffär också!

Svar från Jens Bengtsson

Tack Lexie för de fina orden och att du är nöjd med affären!

Sofia E
Andersberg

Trevlig och gjorde sitt bästa hela tiden.

Svar från Jens Bengtsson

Tack så mycket Sofia och kul att ni känner er nöjda!

Rickard E
Andersberg

Jens är en erfaren och trevlig mäklare och jag tror hans kompetenser passar sig mycket bra även när marknaden är svår.

Svar från Jens Bengtsson

Härligt att höra Rickard! Hoppas ni blir nöjd med ert nya också!

Björn O
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Andersberg

Hjälpsam och förklarar allt man behöver veta på ett bra sätt!

Svar från Jens Bengtsson

Tack så mycket Björn. Huset kommer passa er perfekt!

Gun-Britt B
Stigslund

Alltid trevlig när man pratar med honom, jag har en bra bild av honom , han är mycket seriös bra jobbat Jens

Svar från Jens Bengtsson

Det har varit härligt att få hjälpa dig med din försäljning. Lätt att göra ett bra jobb med en positiv och glad säljare!

Patrik O
Hille

Duktig mäklare! Navigerade en tuff marknad och nådde i mål med försäljning av vårt hus på ett fantastiskt sätt! Vi är väldigt nöjda med hans insats!

Svar från Jens Bengtsson

Vad glad jag blir att höra det Patrik! Nu kan ni koncentrera er på ert nya!

Malin R
Valbo

Jens är otroligt trevlig, tillgänglig, hjälpsam och engagerad! Han hjälpte oss att få till ett köp av vårt (jag och min mans) första gemensamma hus.

Svar från Jens Bengtsson

Tack för de fina orden Malin. Det kommer bli perfekt för er med nya boendet!

Therese G
Valbo

Trevligt bemötande, lyssnar in och tar emot förslag på ett bra sätt

Svar från Jens Bengtsson

Härligt att allt löste sig tillslut! Nu skall vi se till att hitta ett nytt boende!