Jonas Söderhäll

Jonas Söderhäll

Jonas Söderhäll är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Jonas Söderhäll har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Jonas Söderhäll har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Söderhäll har haft 34 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 38 Läs vad Jonas Söderhäll

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jonas söderhäll är en trevlig & kunnig mäklare på svensk fastighetsförmedling Gävle som jag starkt rekommenderar. Snabb återkoppling & bemöter sina kunder utmärkt!
    • Gävle
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jag känner att jag har blivit bemött av Jonas med ett stort leende de 2 gånger vi träffats! Mycket trevligt och jordnära person som man märker älskar sitt jobb och vill sina kunder de bästa!

Jag är mycket nöjd med mitt köp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-06-02 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Jonas redan på första mötet och han gav ett tryggt intryck genom hela processen. En väldigt bra mäklare och rekommenderas starkt. Tack Jonas!
    Stort tack Lucas! Det var trevligt att samarbeta med dig :D lycka till med nya lägenheten i Linköping nu, så ses vi på tillträdet :D Jonas Söderhäll
    • Gävle
    2022-06-02 Verifierad kund
    Väldigt lättsam och engagerad mäklare. Jag satte ett högt och tydligt mål där Jonas överträffade mina förväntningar.
    Tack för fina ord Robin, alltid kul när man lyckas glädja en säljare :D Lycka till framöver så ses vi på tillträdet! Jonas Söderhäll
    • Söder
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabbt och smidigt.
    Tack så mycket Sofie, kommer bli perfekt med en lite större lägenhet för dig :) Jonas Söderhäll
    • Norr
    2022-05-02 Verifierad kund
    Glad uppsyn, trevligt bemötande, sakligt och strukturerat agerande som helhet.
    Tackar, du och grabben kommer trivas perfekt i nya lägenheten :D Jonas Söderhäll
    2022-05-01 Verifierad kund
    Hej
    Jag har bara träffat honom en gång i samband med kontraktsskrivningen
    Och det skötte han bra. Det var ett trevlig mötet.
    Tack så mycket Lars! en gång kan vara tillräckligt ibland ;) skämt å sido, det kommer bli perfekt för dig att flytta ner från Övik så du kommer närmare dotter din :D Jonas Söderhäll
    2022-04-30 Verifierad kund
    Knöt ihop vår försäljning trots en del problem på vägen
    Ja man måste alltid jobba på och fokusera framåt för man vet aldrig vad som kan hända på vägen. Men som du säger vi fick ihop det och vi fick ihop det bra :D Jonas Söderhäll
    • Gävle Strand
    2022-04-28 Verifierad kund
    - Professionell, smidig, snabb, tydlig
    - Att ge de bästa förutsättningarna för en försäljning
    - En mycket snabb och smidig affär.
    - Bra jobbat Jonas :)
    - Rekommenderar honom varmt till framtida fastighetssäljare
    Stort tack för de fina orden Cane, alltid en bra känsla när arbetat man lägger ner ger resultat och uppskattas :) Jonas Söderhäll
    • Norr
    2022-04-28 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt och hjälpsamt bemötande - både jag som säljare och köparen är väldigt nöjda med processen!
    Tack så mycket Daniel! Har varit ett nöje att arbeta med dig både som köpare och säljare! stort lycka till i framtiden och ha det bra så hörs vi :D Jonas Söderhäll