Karolina Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014-11-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 41 Läs vad Karolina Nilsson

• Mekeyu Ibrahim H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-19

Sätra
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
    2020-06-22 Karolina N svarar Mekeyu Ibrahim H
    Tack för de fina orden, vi ses vid tillträdet! / Karolina
  • Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-05

Söder
    Var ett helt smärtfritt köp av bostadsrättslgh Läs mer
    2020-06-22 Karolina N svarar Peter L
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva! Trevlig sommar! / Karolina
  • Peter H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-07

Stigsgård
    Bra möten samt fin uppföljning och noggrann genomgång vid köp av lägenhet Läs mer
    2020-06-22 Karolina N svarar Peter H
    Stort tack för det fina omdömet, det värmer! / Karolina
  • Emmy L sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-07

Stigsgård
    Karolina var alltid lätt att kontakta, hon var trevlig, tydlig och hjälpsam. Uppdaterade oss bra under resans gång. Läs mer
    2020-06-22 Karolina N svarar Emmy L
    Stort tack för din fina rekommendation! Lycka till i nya boendet! :) / Karolina
  • Miran Habib S köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-14

4:a
    Sätra
    vi köpte en bostadsrätt, Karolina var våran mäklare, hon är fantastisk duktig och snäll, vi är glada att vi kunde kontakta med henne och gjorde affär .
    lycka till för henne Läs mer
    2020-02-17 Karolina N svarar Miran Habib S
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda! Tack för den fina recensionen! / Karolina
  • Lucas T köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-06

Centralt
    Köpt min första lägenhet! Tack vare Karolina så jag kände mig trygg genom hela processen. Toppen mäklaren! Läs mer
    2020-02-17 Karolina N svarar Lucas T
    Jättekul att höra Lucas, tack för de fina orden! Hoppas att du ska trivas riktigt bra i nya lägenheten! / Karolina
  • Salar R köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-04

Söder
    Karolina är bästa som jag har träffat Läs mer
    2020-02-04 Karolina N svarar Salar R
    Tack snälla för värmande ord och grattis till en fin lägenhet! :) / Karolina
  • Linus G sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-04

Centralt
    Duktig, engagerad och hjälpsam Läs mer
    2020-02-04 Karolina N svarar Linus G
    Tack så mycket för de fina orden och lycka till med din nya bostad framöver! :) / Karolina
  • Francis Jerard F köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-01-01

Norrsundet
    Koept bostadsraett Egnahemsgatan 20B, Norrsundet.

Karolina var mycket trevlig och anpassade speciell visningstid eftersom jag hade en utlandsresa inbokad par visningsdagen. Läs mer
    2020-02-04 Karolina N svarar Francis Jerard F
    Stort tack för det fina omdömet! Hoppas att ni ska trivas fantastiskt bra där! / Karolina
  • Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-23

Valbo
    Vi sålde en bostadsrätt i Valbo. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt och är väldigt nöjd med Karolina som mäklare. Läs mer
    2019-12-23 Karolina N svarar Andreas L
    Tack Andreas för att du tog dig tid att skriva! Hoppas att ni trivs toppen i ert nya hus och önskar er God jul och gott nytt år!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist