Karolina Nilsson

Karolina Nilsson

Karolina Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Karolina Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-11. Karolina Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Karolina Nilsson har haft 5 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 41 Läs vad Karolina Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Sätra
    2020-06-19
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande av mäklaren.
    Tack för de fina orden, vi ses vid tillträdet! / Karolina Karolina Nilsson
    • Söder
    2020-06-05
    Var ett helt smärtfritt köp av bostadsrättslgh
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva! Trevlig sommar! / Karolina Karolina Nilsson
    • Stigsgård
    2020-03-07
    Bra möten samt fin uppföljning och noggrann genomgång vid köp av lägenhet
    Stort tack för det fina omdömet, det värmer! / Karolina Karolina Nilsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Stigsgård
    2020-03-07
    Karolina var alltid lätt att kontakta, hon var trevlig, tydlig och hjälpsam. Uppdaterade oss bra under resans gång.
    Stort tack för din fina rekommendation! Lycka till i nya boendet! :) / Karolina Karolina Nilsson
    • Sätra
    2020-02-14
    vi köpte en bostadsrätt, Karolina var våran mäklare, hon är fantastisk duktig och snäll, vi är glada att vi kunde kontakta med henne och gjorde affär .
    lycka till för henne
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda! Tack för den fina recensionen! / Karolina Karolina Nilsson
    • Centralt
    2020-02-06
    Köpt min första lägenhet! Tack vare Karolina så jag kände mig trygg genom hela processen. Toppen mäklaren!
    Jättekul att höra Lucas, tack för de fina orden! Hoppas att du ska trivas riktigt bra i nya lägenheten! / Karolina Karolina Nilsson
    • Söder
    2020-02-04
    Karolina är bästa som jag har träffat
    Tack snälla för värmande ord och grattis till en fin lägenhet! :) / Karolina Karolina Nilsson
    • Centralt
    2020-02-04
    Duktig, engagerad och hjälpsam
    Tack så mycket för de fina orden och lycka till med din nya bostad framöver! :) / Karolina Karolina Nilsson
    • Norrsundet
    2020-01-01
    Koept bostadsraett Egnahemsgatan 20B, Norrsundet.

Karolina var mycket trevlig och anpassade speciell visningstid eftersom jag hade en utlandsresa inbokad par visningsdagen.
    Stort tack för det fina omdömet! Hoppas att ni ska trivas fantastiskt bra där! / Karolina Karolina Nilsson
    • Valbo
    2019-12-23
    Vi sålde en bostadsrätt i Valbo. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt och är väldigt nöjd med Karolina som mäklare.
    Tack Andreas för att du tog dig tid att skriva! Hoppas att ni trivs toppen i ert nya hus och önskar er God jul och gott nytt år! Karolina Nilsson