Karolina Nilsson

Läs vad 12 kunder tycker om Karolina Nilsson

• Lotta M
    Lotta M skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-16

Kunnig, pedagogisk, trygg, lugn, trevlig. Karolina har mitt fulla förtroende.
    Köpare av bostadsrätt. Läs mer
    2019-02-19 Karolina N svarar Lotta M
    Tack Lotta, så roligt att få hjälpa er med köpet och att du känner dig nöjd!
  • Carina R
    Carina R skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-15

Vi har sålt en 2 rums bostadsrättslägenhet.
    Vårt önskemål var att det skulle gå fort med fotografering, visning osv eftersom det var brådskande för oss. Vår mäklare Karolina Nilsson på Svensk fastigehetsbyrå i Gävle hjälpte oss, och hon satte igång direkt med allt.
    Hon har från början till slut varit proffesionell, positiv och bemött oss på ett fint personligt sätt.
    Hon har genom både telefonsamtal och via sms hållit oss inf under hela försäljningen så vi har haft en bra inblick och kunnat ta del av det hela.
    Vi är jättenöjda med henne! Läs mer
    2019-02-19 Karolina N svarar Carina R
    Tack snälla för dina fina ord Carina och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Så roligt att höra att ni är nöjda! / Karolina
  • Caroline L skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-11

Karolina hjälpte oss sälja vårt radhus. Mycket proffsigt bemötande, tillgänglig och samtidigt empatisk och hjälpsam. Läs mer
    2019-02-12 Karolina N svarar Caroline L
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, Caroline! Det värmer att höra. Stort lycka till framöver! / Karolina
  • Terés W skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-07

Jag har sålt ett radhus som har funnits i familjen länge, så min förhoppning var att hela processen skulle kännas bra. Det stämde redan från början med Karolina, som dessutom fick hoppa in lite på volley - bara en sån sak.

Karolina är lugn och saklig i varje moment, hetsar inte på och oroar heller inte. Jag är väldigt nöjd med hur hon hanterade hela affären. En mäklare som jag verkligen kan rekommendera varmt! Läs mer
    2019-02-08 Karolina N svarar Terés W
    Tack Terés, det värmer verkligen och känns så roligt att höra att du är nöjd! Tack för ett fint samarbete och stort lycka till med ert nya boende! :) / Karolina
  • Joakim L skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-24

Trevlig, bra och väldigt seriös mäklare, duktig på sitt jobb och väldigt bra socialt. Läs mer
    2019-01-31 Karolina N svarar Joakim L
    Tack Joakim, det glädjer mig att du är nöjd! Hoppas du ska trivas bra i nya lägenheten. Mvh Karolina
  • Mikael S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-21

Karolina gör ett mycket proffesionellt intryck, som skapar ett lugn hos mig som kund.
    Karolina har under hela säljprocessen hållit mig uppdaterad. Hon har också på ett utmärkt sätt, styrt mig som kund, gällande prissättning, rust/renovering innan lgh. går ut till försäljning. Jag får också en uppfattning om att hon har bra koll på den marknad som hon arbetar på. Det visade sig inte minst på det pris som hon fick ut för min lgh. Jag kan med gott samvete rekomendera Karolina. Läs mer
    2019-01-22 Karolina N svarar Mikael S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva, vad roligt att du känner dig nöjd! Det var jättekul att få hjälpa till att förmedla din fina lägenhet. Lycka till med ditt nya boende! / Karolina
  • Martina A skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-24

Vi har köpt ett radhus via Karolina och fått ett mycket trevligt bemötande. Väldigt jordnära, effektiv och flexibel i sin yrkesprofession, vilket har bidragit till att vi känt oss trygga med köpet. Läs mer
    2019-01-07 Karolina N svarar Martina A
    Tack snälla för dina fina ord Martina! Hoppas ni ska trivas superbra i radhuset, stort lycka till! Mvh Karolina
  • Stina L skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-23

Tydlig, informativ, trevlig, tillmötesgående och flexibel. Läs mer
    2019-01-07 Karolina N svarar Stina L
    Tack Stina! Det har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen, lycka till med ditt nya boende! Mvh Karolina
  • Anna C skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-16

Vi har köpt ett radhus.
    Redan när vi skickade mejlet om att vi var intresserade så fick vi snabb och vänlig resons från Karoline.
    Vi har känt oss väl bemött hela vägen från visning och in i mål.
    En väldigt duktig mäklare som gjort sitt jobb till 110%!
    Tack! Läs mer
    2019-01-07 Karolina N svarar Anna C
    Tack snälla för de fina orden och för att jag fått hjälpa er med radhuset! Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra! :) Mvh Karolina
  • Christian S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-11-28

Karolina har haft ett mkt proffsigt och bra bemötande. Läs mer
    2019-01-07 Karolina N svarar Christian S
    Tack så mycket för fina ord! Och stort lycka till med lägenheten! Mvh Karolina