Karolina Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 29 Läs vad Karolina Nilsson

• Sara J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-27

Hemlingby
    Sålt en bostadsrätt (radhus).
    Trevlig mäklare på alla sätt och vis.
    Hade förväntat oss att en mäklare skulle vara mer engagerad. Var tvungen att ligga på och fråga för att bli uppdaterade om läget och fick oftast vänta länge på svar och fick ibland inget svar på sms. Kände oss lite otrygga.
    Men detta var första objektet vi sålt så har ingen annan mäklare att jämföra med och vet inte hur det brukar vara. Läs mer
    2019-10-28 Karolina N svarar Sara J
    Hej Sara, Tack för att du tog dig tid att skriva. Min ambition är alltid att mina kunder ska känna sig 100 % nöjda. Min upplevelse var ett bra samarbete under en lång process som resulterade i ett riktigt bra slutpris men jag tar förstås med mig dina ord och hoppas att vi kan räta ut alla ev frågetecken :) Lycka till med ert nya boende! / Karolina
  • Hallén Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-23

Väster
    Karolina Nilsson var oerhört tillmötesgående då jag "frångick" det skrivna kontraktet pga. att jag fick ett tillräckligt bra bud på min lägenhet och sålde den själv. Med ett mycket reducerat arvode och dessutom erbjöd hon hjälp att skriva alla papper, så blev jag mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-24 Karolina N svarar Hallén Peter H
    Stort tack Peter, det värmer att du känner dig nöjd! Och roligt att allt blev så bra med din försäljning! Lycka till i din nya bostad! / Karolina
  • Mi-Young T sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-04

Gävle
    Vi har sålt ett radhus. Inför vår försäljning hade vi förhoppning om en enkel, smidig och snabb bostadsaffärer. Med hjälp av vår mäklare Karolina fick vi alla våra önskemål uppfyllda. Ett extra plus är för bra kommunikation samt snabba återkopplingar. Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Mi-Young T
    Tack snälla för fina ord och så roligt att höra att ni känner er nöjda! Tack för ett fint samarbete och stort lycka till med ert nya hus! / Karolina
  • Pernilla H
    Pernilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-02

Gävle
    vi har köpt en bostadsrätt av denna mkt kompitenta och trevliga mäklare. proffsigt bemötande och hjälp genom hela resan.stort tack till Karolina som fick oss att känna oss trygga. Roger och Pernilla Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Pernilla H
    Tack snälla Roger och Pernilla för fina ord och för att ni tog er tid att recencera mig! Lycka till med er nya fina bostad! / Karolina
  • Pontus O köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-29

Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt i Gävle. Vi har hela tiden känt oss truga och väl bemötta av mäklaren och allt har gått väldigt smidigt tack vare tydlighet och proffsigt arbete av henne. Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Pontus O
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva! Kul att ni känner er nöjda, hoppas att ni ska trivas jättebra i nya lägenheten! / Karolina
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-29

Gävle
    Karolina sålde vår lägenhet i centrala Gävle. Hon gav ett professionellt intryck och kom med goda råd när vi var osäkra. Kan varmt rekommendera henne och Svensk fastighetsförmedling i Gävle! Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Sara B
    Tack för din fina rekommendation, så roligt att ni känner er nöjda med er försäljning! :) Stort lycka till med ert nya boende! / Karolina
  • Enna H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-25

Gävle
    Köpte ett radhus och mäklaren var proffsig och gav ett tryggt bemötande. Snabb och effektiv utan att vara påstridig! Supernöjd med köpet och bemötandet! Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Enna H
    Jättekul att få hjälpa er med ert bostadsköp och roligt att ni känner er nöjda! Hoppas ni ska trivas superbra i radhuset! / Karolina
  • Sofia E köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-23

Gävle
    Köpte radhus och sålde lägenhet via samma mäklare. Fantastiskt bemötande och väldigt fint utförande genom hela processen. Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Sofia E
    Stort tack för dina fina ord Sofia! Och kul att ni känner er nöjda. Hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende :) / Karolina
  • Anneli E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-07

Gävle
    Väldigt proffsig, snabb försäljning av vårt radhus. Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Anneli E
    Tack så jättemycket för att du tog dig tid att skriva och kul att ni känner er nöjda :) / Karolina
  • Quy N köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-06

Gävle
    Vi har köpt en lägenhet i Gävle och är supernöjda med hjälpen vi fick av Karolina Nilsson. Karolina gav bra och tydlig information både innan, under och efter visningen. Karolina har varit snabb på att återkoppla till oss när vi har haft frågor och hela affären mellan oss och säljarna gick smidigt. Vi är glada över bemötandet vi fick och känner oss trygga inför flytten! Läs mer
    2019-10-07 Karolina N svarar Quy N
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva och för de fina orden! Jättekul att få hjälpa er med ert lägenhetsköp :) Hoppas att ni ska trivas riktigt bra! / Karolina

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg