Karolina Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 21 Läs vad Karolina Nilsson

• Anneli E skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-07

Väldigt proffsig, snabb försäljning av vårt radhus. Läs mer
  • Quy N skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-06

Vi har köpt en lägenhet i Gävle och är supernöjda med hjälpen vi fick av Karolina Nilsson. Karolina gav bra och tydlig information både innan, under och efter visningen. Karolina har varit snabb på att återkoppla till oss när vi har haft frågor och hela affären mellan oss och säljarna gick smidigt. Vi är glada över bemötandet vi fick och känner oss trygga inför flytten! Läs mer
  • Tina M skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-01

Jag har sålt min sekelskiftes tvåa i centrala Gävle. Redan vid första besöket som Karolina gjorde i lägenheten fick jag stort förtroende för henne. Hon läste snabbt av vad som var viktigt för mig och involverade mig i detaljer där jag ville och hjälpte mig med kloka beslut där jag ville ha mycket hjälp. Hela säljresan har Karolina visat stort engagemang, hela tiden gjort det lilla extra för både mig och de som velat titta på lägenheten och visat att hon är både proffsig och kunnig. Ett extra plus för enkel och rak dialog, trygghet och tillgängligheten. Jag skulle varmt rekommendera Karolina som mäklare till familj och vänner. Läs mer
  • Stefan T skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-01

Köpt en tvåa av Karolina och hon var en lugn och tydlig mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar av hur en mäklare skall agera. Läs mer
  • Bengt-Åke W skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-30

bra bemötande och trevlig och en snabb affär Med vänlig hälsning Bengt-åke o Agnetha Wik Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Bengt-Åke W
    Tack för att ni tog er tid att skriva :) Hoppas att ni ska trivas toppen i radhuset, vi ses på tillträdet! / Karolina
  • Elisabeth B skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-29

Bra bemötande och gav ett lugnt och tryggt intryck. Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Elisabeth B
    Tack för dina fina ord och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen :) Ha en fin sommar! / Karolina
  • Karin Å skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-27

Försäljning av bostadsrätt för min mammas räkning. Bemötandet var helt OK från mäklaren.

Engagemanget från mäklaren sida var förmodligen i paritet med objektets prisnivå. Inget extra men absolut inget ointresse. Mäklaren gjorde sitt jobb, punkt slut. Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Karin Å
    Tack för din recension. Mitt mål är att alltid göra det lilla extra i alla affärer, så om det finns något mer du skulle önskat att jag hjälpt er med så är du varmt välkommen att höra av dig till mig nu även efter tillträdet :) Ha en fin sommar! Mvh Karolina
  • Sofia S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-21

Otroligt vänlig och god service gentemot mig som köpare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-23 Karolina N svarar Sofia S
    Tack Sofia för dina fina ord. Jättekul att få hjälpa er i köpet av er nya superfina lägenhet :)
  • Nathalie S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-17

Har köpt min första lägenhet och blev fantastiskt bemött! Fick utförliga förklaringar och svar på mina frågor. Snabb att svara dessutom! Läs mer
    2019-04-23 Karolina N svarar Nathalie S
    Tack Nathalie! Så kul att få hjälpa dig med ditt första lägenhetsköp, det värmer jättemycket att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas fantastiskt bra :) / Karolina
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-16

Kunnig, pedagogisk, trygg, lugn, trevlig. Karolina har mitt fulla förtroende.
    Köpare av bostadsrätt. Läs mer
    2019-02-19 Karolina N svarar Lotta M
    Tack Lotta, så roligt att få hjälpa er med köpet och att du känner dig nöjd!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg