Läs vad 102 Läs vad Katarina Hansson

• 2021-01-20
    Köpte en villa i ett villaområde av mäklaren i fråga. Vi blev väldigt bra bemötta. Hon svarade fort på mail och telefon och hade en väldigt bra service.
    Hanna F
    • 130.0 m²
    • Forsbacka
    köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2021-01-17
    kunnig, trevlig och tillmötes gående
    Magnus K
    • 89.0 m²
    • Södertull
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2021-01-15
    Vi känt ett stort engagemang under hela processens gång. Tillmötesgående och lyssnade på våra tankar och frågor.
    Lotta K
    • 89.0 m²
    • Södertull
    Tack Lotta för de fina orden. Så kul att även denna gång få förtroendet att hjälpa er med försäljning av er bostad. Lycka till med allt nu:)

• 2021-01-09
    Katarina är en väldigt trevlig person och jag rekommenderar henne.
    Ninna E
    • Valbo
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Ninna för trevlig samarbete och förtroendet att hjälpa er med försäljningen.

• 2020-12-20
    Allt gick enkelt och smidigt. Lätt att få tag på och prata med, superbra!
    David B
    • 87.0 m²
    • Stigslund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack David för det fina omdömet, så kul att få hjälpa er. Lycka till med renovering och inflytt.

• 2020-12-15
    Jag och min sambo har köpt en villa. Vi har känt oss otroligt bekväm med Katarina. Hon har mött oss med ett leende och varit ärlig och otroligt hjälpsam då detta är vårat första husköp. Katarina ska ha absolut högsta betyg! Vi är så tacksamma!
    Sigrid L
    • Valbo
    Tack Sigrid för fina omdömet. Grattis till husköpet och Lycka till med inflyttningen.

• 2020-12-09
    Väldigt nöjd med vår mäklare Katarina.
    Camilla E
    • Valbo
    Tack Camilla för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert föräldrahem.

• 2020-10-30
    Katarina är mycket proffessionell, helt enkelt en mäklare i toppklass.
    Sven-arne R
    • Fridhem
    Tusen tack Sven-Arne för ditt omdöme! Nöjda kunder är bästa betyget och värmer i hjärtat.

• 2020-10-30
    Katarina kommunicerar väldigt tydligt och är en trygg part att hålla sig i även från köparens perspektiv. Hon är kunnig in i minsta detalj, snabb och ytterst pålitlig.
    Sophia R
    • Fridhem
    Tack Sophia för det fina omdömet. Väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till med flytten och varmt välkomna till Gävle!

• 2020-10-30
    Trevlig, effektiv och mycket duktig mäklare
    Pontus Å
    • Fridhem
    Tack förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för trevligt samarbete!