Katarina Hansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 46 Läs vad Katarina Hansson

• Matilda L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-13

Katarina är en engagerad, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Emma G skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-31

Vi sålde en villa och ville ha en snabb affär. Katarina bemötte oss på bästa sätt. Förklara hela processen noggrant, fanns tillgänglig på telefon och mail vid minsta fråga. Vi fick sålt vårat hus före visning och allt tack vare Katarina och hennes enormt stora arbete.

När vi skulle sälja huset var vi nervösa över vad som väntade men Katarina var saklig, noggran, lugnande och enormt duktig på hennes jobb. Katarina levde upp till enormt mycket mer än vad vi någonsin kunde förvänta oss.

Våran upplevelse med svensk fastighetförmedling och Katarina var fantastisk och vi är så enormt tacksamma för allt hårt arbete som lades ner. Läs mer
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-22

Jag har sålt mitt fritidshus. Försäljningen började i maj. Den mäklare ni gav mig då gjorde något som förvånar mig. Han hade fyra spekulanter och visning bestämd. Samma dag fick han personliga problem och STÄLLDE IN visningen. Utan att meddela mig. Vi förlorade alla fyra spekulanterna. Jag godtar hans skäl till att inte göra jobbet, men jag anser att ni en sån här gång borde ställa upp för varandra. Han skulle ha kunnat be någon annan mäklare att åka dit eller han kunde ha bett mig visa - men inte ställa in.
    Den mäklare som nu har sålt huset har varit mycket trevlig att ha att göra med. Hon har hållit mig underrättad hela tiden och har nu sålt.
    Jag har satt betyget Utmärkt men det gäller enbart den senare mäklaren. Läs mer
    2019-08-29 Katarina H svarar Birgitta K
    Hej Birgitta! Tack för ditt svar, ibland inträffar saker man inte rår på.
    Jag tackar för ditt förtroende, det fina omdömet och för vårt trevliga samarbete som jag tycker fungerat utmärkt.//Katarina
  • Ingemar A skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-21

Har köpt fritidshus
    mycket bra bemötande Läs mer
    2019-08-29 Katarina H svarar Ingemar A
    Tack själv Ingemar och Lycka till med nya boendet!
  • Conny B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-27

Jag tackar så jätte mycket för allt !!! Jättekram !!! Läs mer
  • Lena H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-06

Vi har sålt ett fritidshus.Vi hade samma mäklare 2018 men då blev det inte sålt .Men vi provade i år igen 2019 med samma mäklare. Vi bestämde med mäklaren att vi skulle gå ut tidigt på våren med annons på hemnet och i tidningen . Vi tycker att Katarina Hansson gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Britt-Inger R skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-02

Vi har sålt vår villa. Väldigt bra bemötande av vår mäklare, väldigt tillgänglig. Snabb återkoppling. Läs mer
    2019-05-02 Katarina H svarar Britt-Inger R
    Tack för förtroendet och tack för ett trevligt samarbete! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Mvh Katarina
  • Oscar N skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-11

Katarina hjälpte oss att sälja vårt unika men samtidigt något svårvärderade hus. Vi fick ett mycket bra bemötande från början där vi upplevde att hon bara såg möjligheter för huset vid försäljning. Hon fanns alltid tillgänglig på telefon och gav alltid respons på våra frågor och funderingar. Hon erbjöd spekulanterna flexibla möjligheter för visningarna. Vi ger ett stort tack till Katarina för ett proffsigt genomförande av försäljningen. Läs mer
  • Hildegunn S
    Hildegunn S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-10

Vi har köpt ett boningshus med tilhörande, gästhus, lusthus och flera mindre uthus på Mackmyravägen 84 i iValbo- Bäck.

Den aktuella dagen hade vi varit ute och sett på flera hus och var på väg hem, då vi vid ett tilfallei kom forbi huset i Bäck och såg att det var visning. Vi möttes af en mycket trevlig mäklare, som berättade att visningen tyvärr slut, men vi fick i alla fall lov at ta en snabbtitt i boningshus, gästhus, garage. och på tomten.
    Eftersom vi förälskade oss huvudstupa i både hus och omgivning, bestämde vi oss för att vara med på budgivningen och hade turen att få köpa hela härligheten.
    Kontraktskrivningen föregick på ett mycket noggrant och professionelt sâtt, men också med tid til både kaffe och trevligt småprat med sälgare och mäklare.

Tack till Katarina Hansson för fint samarbete!
    Nu ser vi fram emot att flytta in i drömhuset!

Med vänliga hälsningar
    Hildegunn & Kai Sæternes Borup Läs mer
  • Ann-Sofie L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-31

Katarina är trevlig, flexibel och proffsig. Hon har gjort ett toppenjobb och jag är nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg