Katarina Hansson

2019-06-27

Jag tackar så jätte mycket för allt !!! Jättekram !!! Läs mer
  • Lena H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-06

Vi har sålt ett fritidshus.Vi hade samma mäklare 2018 men då blev det inte sålt .Men vi provade i år igen 2019 med samma mäklare. Vi bestämde med mäklaren att vi skulle gå ut tidigt på våren med annons på hemnet och i tidningen . Vi tycker att Katarina Hansson gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Britt-Inger R skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-02

Vi har sålt vår villa. Väldigt bra bemötande av vår mäklare, väldigt tillgänglig. Snabb återkoppling. Läs mer
    2019-05-02 Katarina H svarar Britt-Inger R
    Tack för förtroendet och tack för ett trevligt samarbete! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Mvh Katarina
  • Oscar N skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-11

Katarina hjälpte oss att sälja vårt unika men samtidigt något svårvärderade hus. Vi fick ett mycket bra bemötande från början där vi upplevde att hon bara såg möjligheter för huset vid försäljning. Hon fanns alltid tillgänglig på telefon och gav alltid respons på våra frågor och funderingar. Hon erbjöd spekulanterna flexibla möjligheter för visningarna. Vi ger ett stort tack till Katarina för ett proffsigt genomförande av försäljningen. Läs mer
  • Hildegunn S
    Hildegunn S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-10

Vi har köpt ett boningshus med tilhörande, gästhus, lusthus och flera mindre uthus på Mackmyravägen 84 i iValbo- Bäck.

Den aktuella dagen hade vi varit ute och sett på flera hus och var på väg hem, då vi vid ett tilfallei kom forbi huset i Bäck och såg att det var visning. Vi möttes af en mycket trevlig mäklare, som berättade att visningen tyvärr slut, men vi fick i alla fall lov at ta en snabbtitt i boningshus, gästhus, garage. och på tomten.
    Eftersom vi förälskade oss huvudstupa i både hus och omgivning, bestämde vi oss för att vara med på budgivningen och hade turen att få köpa hela härligheten.
    Kontraktskrivningen föregick på ett mycket noggrant och professionelt sâtt, men också med tid til både kaffe och trevligt småprat med sälgare och mäklare.

Tack till Katarina Hansson för fint samarbete!
    Nu ser vi fram emot att flytta in i drömhuset!

Med vänliga hälsningar
    Hildegunn & Kai Sæternes Borup Läs mer
  • Ann-Sofie L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-31

Katarina är trevlig, flexibel och proffsig. Hon har gjort ett toppenjobb och jag är nöjd. Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-30

Sålt ett Fritidshus
    Väldigt trevligt o proffesionellt skött
    Alla förväntningar levdes upp Läs mer
  • Åsa S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-23

Jag har köpt ett hus och har blivit otroligt väl bemött av Katarina. Allt gick smidigt och Katarina höll mig väl uppdaterad genom hela processen från första visning till signerat kontrakt. Läs mer
  • Ann-Margreth M skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-15

Har köpt en bostadsrätt. Blev väldigt trevligt bemött av mäklaren. Jag känner mig nöjd med den hjälp jag fick att köpa min nya lägenhet. Läs mer
  • Mathilda B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-12

Köp av villa. Bemötandet var i början anmärkningsvärt då hon kändes stressad och hon ej tog sig tid att prata med mig som intresserad köpare samt ej framförde bud till alla inblandade säljare. Svarade ej på mina sms men svarade direkt till min sambo, kändes som man ej blev tagen på allvar. Utdragen process.. Vid skrivning av kontrakt var dock bemötandet väldigt bra och fick ett trovärdigt intryck. Läs mer
    2019-03-13 Katarina H svarar Mathilda B
    Hej Mathilda! Jag är ledsen att du upplevde att jag behandlade er olika, det var verkligen inte min mening. Jag tar till mig av detta och ska försöka vara mera lyhörd i framtiden. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! Mvh Katarina

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg