Katarina Hansson
Registrerad mäklare sedan 2005-05-06
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 83 Läs vad Katarina Hansson

• Katrin H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-17

Andersberg
    Katarina hjälpte oss att sälja vårt hus och vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Tommy Z köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

3:a
    Valbo
    Köpt en Bostadsrätt,hon sken som en sol,en bra visning.mycket bra Läs mer
  • Line B köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

VALBO
    Har köpt hus genom mäklaren som var trevlig och kompetent och rekommenderas absolut. Läs mer
  • Daniel L köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

VALBO
    Tydlig och bra. Trevlig bemötande. Kunnig . Vi har köpt ett kedjehus i Valbo Läs mer
  • Conny E
    Conny E sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Norrlandet
    Mäklaren har hjälpt till med en försäljning av en speciell fastighet på Norrlandet. Katarina har bemött mig snabbt, vänligt och korrekt. Hela hanteringen har varit över förväntan. Katarina kan verkligen rekommenderas för fastighetsförsäljningar! Läs mer
  • Monica E köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

3:a
    Supertrevlig och hjälpsam!
    Inget stort förtroende och trygghet. Läs mer
  • Katarina S sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-25

VALBO
    Katarina sålde våran bostad. Hon var super proffsig och så himla service minded. Mycket nöjda! Läs mer
  • Kristina E köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-22

Valbo
    Vi har köpt ett hus. Bra mäklare som tar reda på svaren vid frågor. Trevlig och lättsam. Läs mer
    2020-06-24 Katarina H svarar Kristina E
    Grattis till huset! Det kommer bli superbra:) Och efter att vi träffats på några visningar känns det jättekul ni köper ert hus via mig. Varmt välkomna till tillträdet! Mvh Katarina
  • Håkan G sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-19

Jag har sålt en villa.
    Väldigt proffsigt bemött,förväntningarna blev bättre än jag trott,det gick som på räls smidigt o bra information från det att resan börja och löpande info.
    Väldigt bra skött av Katarina och svensk fastighetsförmedling .
    Mvh. Håkan Grönvall Läs mer
    2020-06-24 Katarina H svarar Håkan G
    Tack Håkan för det fina omdömet och det trevliga samarbetet! Mvh Katarina
  • Edwin M sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-17

Sätra
    Väldigt trevlig, hårt jobbande och duktig mäklare. Sålde hus med Katarina och hade inte kunnat välja en bättre mäklare, Katarina följde hela tiden upp och berättade vad som hände och hur det gick så att jag som säljare slapp fundera villket jag tycker är viktigt. Läs mer
    2020-06-24 Katarina H svarar Edwin M
    Tack Edwin för ert fina omdöme, så roligt att få hjälpa er i er bostadsaffär.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist