Katarina Hansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 64 Läs vad Katarina Hansson

• Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-04

Bergby
    Jag är nöjd med mäklaren och kommer att rekommendera er till andra. Läs mer
  • Anna H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-01

Bomhus
    Den bästa man kunde haft
    Väldigt nöjd med allt hon gjort. Läs mer
  • Rikard H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-01

Bomhus
    Köpt en lägenhet och sålt ett radhus. Blev mycket bra bemött men tydlighet och positivitet hos mäklaren. bra dialog med oss som kund vid tex. budgivningar. Läs mer
  • Åke B
    Åke B sålde sin stuga med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-31

Södertull
    En bostadsrätt och en kolonilott

Mycket bra bemötande, mycket hjälpsam

Mycket höga förväntningar som mäklaren levde upp till. Läs mer
  • Nathalie I köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-29

Valbo
    Köpte ett hus av Katarina. Trevlig, och bra kontakt hela vägen. Läs mer
  • Thomas R sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-27

Söder
    I samband med uppdraget att sälja min bostadsrättslägenhet har mäklaren Katarina Hansson uppvisat ett mycket vänligt, positivt och trevligt bemötande samt, visat stort engagemang och varit ytterst tillgänglig. Läs mer
  • Patricia G sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-24

Bomhus
    Personlig kontakt, tydlighet och tillmötesgående Läs mer
  • Anna B sålde sin stuga med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-22

Södertull
    Vi (mammas dödsbo) har sålt en lägenhet (en tvåa) och en koloni-lott. Jättetrevligt bemötande med energi, vänlighet, intresse, effektivitet och gott humör.
    Jag har haft alla möjliga typer av erfarenheter av mäklare med allt från trevliga bemötande till halvt ointresserade eller stressade. Vi hade speciella krav iom att det var ett dödsbo där vi krävde integritet, och det fick vi precis som vi ville.
    Allt var lätt, from första kontakt, planering, genomförande och avslut av affärerna. Mycket hjälpsamt och i rätt tid. Läs mer
  • Lennart M
    Lennart M sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-07

Gävle
    Försäljningen av bostaden på Stabbläggargatan 54 gick mycket bra. Vi fick ett mycket proffsigt ock trevligt bemötande av Katarina. Tack för hjälpen. Läs mer
  • Åsa E köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-04

Gävle
    Vi köpte en väldigt dyr vill i ett populärt område i Gävle. Köparna fick väldigt bra betalt för den standard det var på huset.
    Till en början var Katarina mycket trevlig och proffsig. Men när överlåtelsen skett och vi upptäckte div. fel och vi ringde för att få råd hur vi skulle gå tillväga så ringde hon inte tillbaka trots upprepade påringningar och var rätt otrevlig mot min sambo när vi väl fick kontakt. Känns som att hon tog säljarnas parti i detta fall. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg