Katarina Hansson
2019-04 - 2020-03

Läs vad 66 Läs vad Katarina Hansson

• Johan W skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-13

Trevligt bemötande och förklarade bra vad vi behövde tänka på och inte. Läs mer
    2020-03-13 Katarina H svarar Johan W
    Tack Johan för ditt fina omdöme. Lycka till med flytten! Mvh Katarina
  • Kristina W köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-25

Forsbacka
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hon var väl informerad och tog reda på det vi frågade om. Bra med en mäklare som inte är "på" utan låter oss titta runt på egen hand och visade samtidigt att hon var tillgänglig för frågor. Läs mer
    2019-11-30 Katarina H svarar Kristina W
    Tack Kristina för det fina omdömet och lycka till med flyttbestyren:) Mvh Katarina
  • Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-04

Bergby
    Jag är nöjd med mäklaren och kommer att rekommendera er till andra. Läs mer
    2019-11-25 Katarina H svarar Margareta B
    Tack Margareta för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt hus och varmt lycka till med nya bostaden! Mvh Katarina
  • Anna H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-01

Bomhus
    Den bästa man kunde haft
    Väldigt nöjd med allt hon gjort. Läs mer
    2019-11-25 Katarina H svarar Anna H
    Tack Anna! Så kul att få hjälpa er med försäljningen av ert radhus! Lycka till med nya boendet! Mvh Katarina
  • Rikard H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-01

Bomhus
    Köpt en lägenhet och sålt ett radhus. Blev mycket bra bemött men tydlighet och positivitet hos mäklaren. bra dialog med oss som kund vid tex. budgivningar. Läs mer
    2019-11-25 Katarina H svarar Rikard H
    Tack Rickard för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert radhus! Mvh Katarina
  • Åke B
    Åke B sålde sin stuga med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-31

Södertull
    En bostadsrätt och en kolonilott

Mycket bra bemötande, mycket hjälpsam

Mycket höga förväntningar som mäklaren levde upp till. Läs mer
    2019-11-25 Katarina H svarar Åke B
    Tack Åke för de fina orden och det trevliga samarbetet! Mvh Katarina
  • Nathalie I köpte sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-29

Valbo
    Köpte ett hus av Katarina. Trevlig, och bra kontakt hela vägen. Läs mer
    2019-11-25 Katarina H svarar Nathalie I
    Tack Nathalie och varmt lycka till med ert nya boende! Mvh Katarina
  • Thomas R sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-27

Söder
    I samband med uppdraget att sälja min bostadsrättslägenhet har mäklaren Katarina Hansson uppvisat ett mycket vänligt, positivt och trevligt bemötande samt, visat stort engagemang och varit ytterst tillgänglig. Läs mer
    2019-11-25 Katarina H svarar Thomas R
    Tack Thomas för det fina omdömet och för trevligt samarbete! Mvh Katarina
  • Patricia G sålde sitt hus med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-24

Bomhus
    Personlig kontakt, tydlighet och tillmötesgående Läs mer
    2019-11-25 Katarina H svarar Patricia G
    Tack Patricia för förtroendet att få hjälpa er igen! Varmt Lycka till med nya huset! Mvh Katarina
  • Anna B sålde sin stuga med hjälp av Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-22

Södertull
    Vi (mammas dödsbo) har sålt en lägenhet (en tvåa) och en koloni-lott. Jättetrevligt bemötande med energi, vänlighet, intresse, effektivitet och gott humör.
    Jag har haft alla möjliga typer av erfarenheter av mäklare med allt från trevliga bemötande till halvt ointresserade eller stressade. Vi hade speciella krav iom att det var ett dödsbo där vi krävde integritet, och det fick vi precis som vi ville.
    Allt var lätt, from första kontakt, planering, genomförande och avslut av affärerna. Mycket hjälpsamt och i rätt tid. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist