Katarina Hansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29
801 35 Gävle — Visa karta

Vad tror Katarina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Katarina Hansson

• Catherin T skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabbt och professionellt arbetat. Är mycket nöjd hur försäljning av en villa ( dödsbo) kunde gå så fort. Läs mer
  • Ulf S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt radhuset och köpt bostadsrätt. Proffsigt, trevligt bemötande.
    Vår önskan var budgivning vilket det inte blev. Det var inget som mäklaren kunde påverka.
    Skönt med en snabb affär. Bra bemötande från alla involverade. Läs mer
    2018-10-10 Katarina H svarar Ulf S
    Tack för trevligt samarbete och lycka till med nya boendet! Mvh Katarina
  • Bo F skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en fastighet och vart verkligen bra bemött av mäklaren.Helt ok. Läs mer
    2018-09-24 Katarina H svarar Bo F
    Tack för förtroendet och för trevligt samarbete!!!
  • Carina E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    köpt kolonilott
    mäklaren var mycket noggrann och tydlig. Läs mer
    2018-09-21 Katarina H svarar Carina E
    Tack Carina för omdömet och lycka till med din söta stuga!!!
  • Johan H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Utmärkt och professionell service. Mycket bra slutresultat. Vi är överlag mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Josefin H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt en enplansvilla.
    Ett förtroendeingivande bemötande där jag/vi kände oss trygga. Läs mer
  • Mikael J skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Uppfyllde mina förväntningar med råge. Kan med glädje rekommendera att anlita Katarina. Läs mer
    2018-08-30 Katarina H svarar Mikael J
    Tack Mikael för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och för trevligt samarbete! Mvh Katarina
  • Anna M
    Anna M skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt ett hus och sålde i samband med det vårt radhus.
    Vi hade Katarina Hansson som mäklare.

Vi kan verkligen rekommendera Katarina. Hon är inger ett förtroende och lugn och man kan både som köpare och säljare känna sig trygg med henne. Vår uppfattning är att Katarina verkligen kan sitt jobb.

På visningen av huset var Katarina inte alls så påstridig som vi upplevt andra mäklare vid tidigare visningar. Hon fanns till hands och besvarade våra frågor samtidigt som vi kunde titta i lugn och ro på objektet.

Som sagt, vi rekommenderar varmt Katarina som mäklare för kommande bostadsaffärer. Läs mer
  • Tomas G skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Precis köpt hus och kan varmt rekommendera henne.
    Trevlig och tog sig tid. Läs mer
  • Matilda T skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina hjälpte mig att sälja vårt fritidshus. Hon var proffsig, kunnig, hjälpsam och på alla sätt en väldigt bra mäklare. Kan rekommendera henne till alla! Läs mer
  • Mattias B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket professionell.
    Bra att diskutera med och otroligt ödmjuk.
    Ser till att få saker gjorda.
    Sålde mitt hus innan första visningen. Läs mer
  • Lina Maria W skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina gav ett mycket gott intryck. Hon är glad och positiv och svarar på de frågor vi har, tar reda på det som hon inte vet på rak arm och vi är väldigt nöjda med bemötandet. Läs mer
    2018-04-04 Katarina H svarar Lina Maria W
    Tack för de fina orden, det värmer i hjärtat!!!
  • Glenn H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi blev rekommenderad av en bekant till Svensk Fastighetsförmedling och Katarina Hansson. Vi ångrar oss inte. Katarina visade sig ha en god professionalismen och en ödmjukhet inför uppdraget. Vi har blivit väl omhändertagna av en alltid lika glad person som Katarina är. Ett stort tack från Glenn och Agneta Läs mer
    2018-04-05 Katarina H svarar Glenn H
    Tack detsamma för mycket trevligt samarbete och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Era fina ord värmer i hjärtat! Mvh Katarina
  • Carola J skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina är en mäklare med hög service nivå. Mycket väl omhändertagen som säljare. Läs mer
    2018-04-04 Katarina H svarar Carola J
    Tack Carola för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och för trevligt samarbete!
  • Anne O skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina Hanson har hjälpt oss att sälja två hus under senaste året. Hon är en mäklare som vi värdesätter mycket högt. Tack vare hennes mycket trevligt bemötande och professionella arbete genomfördes våra försäljningar på ett snabbt och smidigt sätt.

Anne Olofsson Läs mer
    2018-03-23 Katarina H svarar Anne O
    Tack Anne för förtroendet att hjälpa er med husaffärerna och för de fina orden. Så roligt att få hjälpa er! Mvh Katarina
  • Trevlig, proffsig, förtroendeingivande mäklare som var ett stöd under hela processen. Läs mer
    2018-03-23 Katarina H svarar Ann-charlotte Elisabet K
    Tack Lotta för trevligt samarbete och förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Lycka till med nya boendet!!!
    Mvh Katarina
  • Maria V skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra. Svarar alltid på alla frågor. Både sålt vårt hus och hjälpt oss med vårt nya boende. Glad och trevlig! Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-23 Katarina H svarar Maria V
    Tack Maria för fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med husaffärerna. Hoppas ni trivs i nya huset! Mvh Katarina
  • Ove L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att vi fick ett väldigt bra bemötande, kunnig och drivande. Hade ingen förväntan så det hela blev bara en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-03-23 Katarina H svarar Ove L
    Tusen tack för fint omdöme! Så trevligt att få hjälpa er med försäljningen! Mvh Katarina
  • Malin P skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina upplever jag vara en mycket kompetent mäklare som vet vad hon partar om på ett lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-03-23 Katarina H svarar Malin P
    Tusen tack Malin för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och för fina omdömet. Mvh Katarina
  • Helena L
    Helena L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina har ett glatt och trevligt bemötande. Hon känns proffesionell och lösningsfokuserad. Hon förklarar för- och nackdelar vid frågeställningar. Jag kan varmt rekommendera henne jag skulle vid behov önska henne igen. Läs mer
    2018-03-23 Katarina H svarar Helena L
    Tack Helena för förtroendet att hjälpa er och för trevligt samarbete. Och så roligt att träffas efter så många år, det värmer i hjärtat! Mvh
    Katarina
  • Karin A skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarinas bemötande var ur alla aspekter mkt trevligt. Jag kände mig väl bemött o omhändertagen, fick svar på alla mina frågor på ett klart och lätt begripligt sätt, för mig som inte är så insatt i fastighets affärer.
    Hon levde klart högre upp än mina förväntningar!
    Jag kan absolut rekommendera henne!
    Om jag själv i framtiden skulle vara i behov av en fastighets mäklare skulle jag utan tvekan söka upp Katarina igen!
    Mvh Karin på Eskön Läs mer
    2018-03-14 Katarina H svarar Karin A
    Tack Karin för dina fina ord! Nu hoppas vi på lite vår och en fin sommar, så du får njuta av ditt fina fritidshus på Eskön. Mvh Katarina
    Katarina H gillar detta
  • Birgitta H skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jätte nöjd med bemötande
    Ja det gjorde det
    Ja det skulle jag göra

Det var det bästa som jag kunde få ut av min försäljning Läs mer
    2018-03-14 Katarina H svarar Birgitta H
    Tack Birgitta för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus. Mvh Katarina
  • Eddie G skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Katarina har verkligen varit kanon! Tillgänglig och genomtrevlig. Läs mer
    2018-03-14 Katarina H svarar Eddie G
    Tack för det fina omdömet, så kul att få hjälpa er! Mvh Katarina
    Katarina H gillar detta
  • Christina E skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt och proffsigt bemötande, lyssnade på mig! Läs mer
    2018-03-14 Katarina H svarar Christina E
    Tack Christina för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och trevligt samarbete! Mvh Katarina
  • Anna S skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket tillmötesgående, yrkesskicklig och sympatisk mäklare!
    Tack för att vi fick samarbeta med Dig Katarina i Gävle. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Anna S
    Tack för trevligt samarbete och förtroendet att få hjälpa er! Lycka till med nya huset! Mvh Katarina
  • Kenneth L skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hon var mycket trevlig, positiv och engagerande och jag upplevde henne som mycket professionell. Läs mer
    2017-07-24 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kenneth L
    Tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Mvh Katarina
  • Anneli Ö
    Anneli Ö skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försljningen gick över förväntan. Mäklare Katarina Hansson lade upp affären tillsammans med mig på ett mycket målinriktat sätt och med en bra tidsplan att följa. Det passade mig bra. Hon var trevlig och tillmötesgående vilket gjorde att jag kände mig trygg och behövde inte ringa och stöta på med frågor. Hon höll bra kontakt med mig och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Två visningar och budgivning och det var klart för kontrakt överlåtelse. Väldigt smidigt.
    Jag har tidigare varit i kontakt med mäklare men denna gång var överlägset bäst. 😀 Tilläggas bör att fritidshuset var oisolerat, utan indraget vatten och med dass. Ändå såldes det så snabbt av trevlig, kompetent och duktig mäklare. Mvh Anneli Öhlander Läs mer
    2018-03-14 Katarina H svarar Anneli Ö
    Tack Anneli för de fina orden och det trevliga samarbetet! Mvh Katarina