Malin Hagberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29
801 35 Gävle — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 129 kunder tycker om Malin Hagberg

• Ann-Marie F
    Ann-Marie F skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt mitt radhus med hjälp av Malin Hagberg
    Malin är den bästa mäklaren man kan ha, positiv och framåt, levererar precis som man tänkt sig ,
    Det har varit en spännande och kul upplevelse Läs mer
    2018-09-05 Malin H svarar Ann-Marie F
    Tack snälla Ammie för nytt förtroende att hjälpa dig med försäljningen. Lika roligt varje gång. Du skapar fantastiska boenden. All lycka till med lägenheten nu/Kram Malin
  • Ann-Christina F
    Ann-Christina F skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Engagerad, positiv, driven mäklare som gjorde sitt bästa och sålde min bostadsrätt till full belåtenhet. Har anlitat svenskfastighetsförmedling i Gävle 7 gånger och är ett självklart val igen vid en bostadsaffär! Läs mer
    2018-07-27 Malin H svarar Ann-Christina F
    Tack Anki för förnyat förtroende. Lika roligt varje gång att få samarbete med dig ❤️. All lycka till i framtiden nu. Kram Malin
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Professionellt, trevligt och effektivt. Fantastiskt trevligt och förtroendeingivande bemötande. Snabb, smidig och effektiv försäljning av min bostadsrätt. Malin har mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-07-27 Malin H svarar Ulrika N
    Tack Ulrika för fina ord och för förtroendet. Roligt att få hjälpa till/kram Malin
  • Lili A
    Lili A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en lägenhet. Mäklaren är otroligt lättsam, rolig, glad och trevlig. En erfaren mäklare som är proffsig. De förväntningar som vi hade uppfylldes väl. Allt gick smidigt och blev väl genomfört. Läs mer
    2018-07-27 Malin H svarar Lili A
    Hej Lili!
    Tack för dom fina orden och jag är jätteglad att just jag fick möjligheten att hjälpa Er med nytt boende. All lycka till som stadsbor nu. Ha en fortsatt skön sommar. Kram Malin ❤️
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Gävle. Mäklaren bemötte oss på ett mycket bra sätt. Bra planering och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar. Affären har gått på ett smidigt och snabbt sätt från det att vi träffade mäklaren första gången tills dess att lägenheten blev såld. Vi hade mycket höga förväntningar på Svensk Fastighetsförmedling och tycker att mäklaren levde upp till dessa höga förväntningar. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-02 Malin H svarar Camilla G
    Tack snälla Gustavssons för förtroendet och för jättefint omdöme. Det är så roligt att få förnyat förtroende. All lycka till i Stigslund nu. Kram Malin
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och bra återkoppling vid frågor samt ett trevligt och bra slutförande. Läs mer
  • Urban P
    Urban P skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-19 Malin H svarar Urban P
    Tusen tack för förtroendet och för fint omdöme Urban. Kram och ha en skön sommar ❤️. Malin
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt lägenhet i Sätra Gävle och vi har blivit bemötta på ett vänligt, trevligt, lättsamt och korrekt sätt av mäklaren och fick även den information som vi ville ha.
    En sak vi uppskattade var också att få se listan med alla budgivare som var med.
    Det blev en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2018-06-19 Malin H svarar Astrid J
    Hej Astrid!
    Tack för fina ord och det jag är jätteglad att jag fick hjälpa Er att bli ”Gävlebor”. All lycka till och välkommen hit. Malin
  • Emmy L
    Emmy L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att mäklaren gjort ett bra jobb, väldigt trevlig, glad och informerande på visningnstillfället. Fick ett ganska kort svar via mail och fanns en del otydligheter under budgivningens gång dock. Läs mer
    2018-06-12 Malin H svarar Emmy L
    Tack Emmy för omdöme och frågetecknen du känner måste vi se till att räta ut. Ha en skön sommar! Malin
  • Mats L
    Mats L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin har hjälpt oss att sälja en lgh som vår dotter haft under tiden hon pluggat i Gävle. Det var även Malin som sålde den till oss för ca 3år sedan. Det fungerade jättebra då och vi ville även att hon skulle sköta affären nu när det var dags för oss att sälja. Hon har skött allt exemplariskt fastän vi inte kunnat vara på plats, det har bara rullat på. Vi har bara positivt att säga. Läs mer
    2018-06-12 Malin H svarar Mats L
    Tack Mats för nytt förtroende och för fint omdöme. Ha en skön sommar/Malin
  • Roger F
    Roger F skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bättre än så här kan det inte vara. Glad positiv och mkt kunnig.
    Mer behöver man inte säga!
    Mkt bra!!! Läs mer
    2018-05-30 Malin H svarar Roger F
    Tack Roger för fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa Dig med försäljningen. Vi möts framöver. Ha en skön sommar! Malin
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde en lägenhet, bra kommunikation, inget krångel och grym mäklare! Läs mer
    2018-05-22 Malin H svarar Johanna S
    Tack snälla för fint omdöme och möjlighet att få hjälpa till med försäljningen. All lycka till och så möts vi snart igen :)//Malin
  • Malin S
    Malin S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket professionell, snabb återkoppling, effektivitet och trevligt bemötande. Hade inte kunnat vara mer nöjd! Läs mer
    2018-05-06 Malin H svarar Malin S
    Tack snälla Malin för fint omdöme. Roligt att jag fick möjligheten att hjälpa dig med lägenhetsköpet. All lycka till nu 👍🏻😀/Malin
  • Christina A
    Christina A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemött. Positiv. Snabb service. Snabba svar vid mejl Läs mer
    2018-05-06 Malin H svarar Christina A
    Tusen tack Stina för förtroendet att sälja din fina lägenhet och för varma ord. Vi ses snart igen 😀/Kram Malin
  • Anders E
    Anders E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har fått ett mycket trevligt och sakligt bemötande av mäklaren Malin som handlade vårt köp av lägenheten på skommarsbacken i Valbo. Läs mer
    2018-04-25 Malin H svarar Anders E
    Anders, det var ett sant nöje att få göra affär med Er. Tack snälla för möjligheten och för fint omdöme. All lycka till nu så hörs vi framöver//Malin
  • Patric S
    Patric S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kanon bra ! Hon gjorde det som förväntades av mig som kund samt till det pris och inom den tidsram vi kom överens om. Läs mer
    2018-04-03 Malin H svarar Patric S
    Tack snälla Patric för fina omdömet och för förtroendet 😀👍🏻/Malin
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är alltid positiv, tillmötesgående, snabb, effektiv och mycket proffessionell! Läs mer
    2018-04-16 Malin H svarar Gunilla G
    Tusen tack Gunilla för fint omdöme. Värmer i hjärtat. Kram Malin
  • Hanna I
    Hanna I skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde bostadsrätt , kändes mig trygg med min mäklare och blev väldigt bra bemött Läs mer
    2018-03-28 Malin H svarar Hanna I
    Roligt att få hjälpa till Hanna och tack för fint omdöme. Ha en Glad Påsk! Malin
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en bostadsrätt 4 rok parhus i Furuvik. Jag blev väldigt bra bemött av Malin. Jag har aldrig sålt en bostad tidigare så jag hade mycket frågor. Jag fick svar på mina frågor på ett bra sätt. Jag tycker också att jag fick den hjälp jag behövde under tiden försäljningen pågick och tills allt var klart. Jag är mycket nöjd med Malin. Läs mer
    2018-03-25 Malin H svarar Elisabeth Ö
    Tack Elisabeth för fint omdöme och för förtroendet att sälja ute i Furuvik. Lycka till inne i ”stan” nu. Allt gott/Malin
  • Mari R
    Mari R skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    rak och tydlig = mycket bra
    Bra kontakt Läs mer
    2018-03-23 Malin H svarar Mari R
    Tack Marie för gott betyg, all lycka till! Malin
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt ett bostadsrätts radhus
    Som alltid väldigt trevligt och upplysande att vara i kontakt med
    Malin H. - Hon uppfyller alla förväntningar med sitt vänliga och
    kunniga bemötande.
    Malin är engagerad och synnerligen professionell i sitt yrke.
    Det är ett sant nöje att möta och få mäklarhjälp av en
    så inspirerande och hjälpsam person! Läs mer
    2018-03-23 Malin H svarar Mathias H
    Tusen tack snälla Mathias för möjligheten att hjälpa Er med husköp och för fint omdöme. Lycka till! Malin
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Seriös
    Lätt att få kontakt med, snabba svar vid frågor Läs mer
    2018-03-23 Malin H svarar Jakob B
    Tack för trevlig återkoppling Jakob. Lycka till! Malin
  • Emil C
    Emil C skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hjälpte mig köpa min första bostad. Jättetrevlig och jag är nöjd med allt. Läs mer
    2018-03-23 Malin H svarar Emil C
    Hej Emil! Roligt att höra att Du är nöjd. Tusen tack för fint omdöme och all lycka till! Malin
  • Anna-britt E
    Anna-britt E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin var snabb, effektiv och väldigt lätt att prata med. Vi fick den hjälp vi behövde på ett jättebra sätt. Vi är väldigt nöjda, och skulle vi behöva en mäklare igen skulle vi utan tvekan välja Malin, och vi rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta Läs mer
    2018-03-23 Malin H svarar Anna-britt E
    Tack snälla för fortroendet att sälja mors lägenhet och för fint omdöme. Vi möts igen :) Kram Malin
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Hade köpt genom Malin så hade redan en bea känsla av henne. Proffsighet, tydlighet och snabbhet skulle vara tre ord jag förknippar med henne.

Bara en sån sak att hon vet vem man är pch vilken lägenhet man bor i redan när man presenterar sig i första samtalen säger en del.

Själva processen var proffsig rakt igenom. Malin gav ett förslag på hur vi skulle lägga upp det och vi gick på det. Hon visade flexibilitet och kunskap när vi höll en extra visning innan den första på grund av behov från några av spekulanterna. När budgivningen drog igång gick det fort men Malin var hela tiden där och tog sig tiden att diskutera och förklara för oss. Vi fick tillslut mer än vad vi trodde vilket jag inte endast förklaras av marknaden utan även till del av Malins skicklighet.

Summerar så tycker jag att Malin kan stå för definitionen av en bra mäklare. Hon känns otroligt påläst och verkar hålla sig uppdaterad om vad som händer precis hela tiden. Det går snabbt men det är hela tiden klara besked i kombination med tydliga förklaringar när det krävs; något jag verkligen gillar.

Det var en slump att vi fick Malin när vi köpte vår lägenhet. Vi valde henne när vi skulle sälja baserat från erfarenheterna från den processen. Efteråt har jag hört flera personer prata om hur bra Malin är och jag kan bara hålla med. Skulle rekommendera varenda person som frågar mig att anlita Malin och jag förstår verkligen att hon flera gånger blivit belönad med priser för sitt grymma arbete. Läs mer
    2018-03-23 Malin H svarar Fredrik L
    Fredrik, jag blir alldeles rörd och otroligt glad över ditt fantastiska omdöme. Tusen tack för förtroendet att få hjälpa Er med en kanonförsäljning. Hälsa familjen så gott/Kram Malin
  • Siv Ö
    Siv Ö skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevlig och välidigt hjälpsam!! Läs mer
    2018-03-22 Malin H svarar Siv Ö
    Tack snälla Siv för att du tog Dig tid att bedöma mig. Försäljningen gick ju galant. Kram Malin
  • Malin W
    Malin W skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är väldigt trevlig och proffsig, man märker direkt att hon har stor kunskap och lång erfarenhet från branschen! Läs mer
    2018-03-22 Malin H svarar Malin W
    Tusen tack Malin för förtroendet och för fint omdöme. Kram Malin
  • Adam S
    Adam S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin var mäklare när jag köpte min lägenhet på Södra Kansligatan 29. Min upplevelse var att hon bemötte alla väldigt trevligt och välkomnande på ett personligt sätt. Hon kändes väldigt kunnig och erfaren, vilket är betryggande i ens första stora köp. Under budgivningen kände man också att Malin stod på både säljarens och köparens sida och visade förståelse för båda, något som jag tror är ovanligt bland många fastighetsmäklare. Malin behöver inte vara säljande på samma sätt när hon skapar en trygghet, kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-03-22 Malin H svarar Adam S
    Adam, va glad jag blir av din fina rekommendation. Det är precis så här jag vill att en köpare ska känna sig. Tusen tack! Kram Malin
  • Annica P
    Annica P skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabbt, smidigt och enkelt. Bra bemötande. Läs mer
    2018-03-22 Malin H svarar Annica P
    Tack snälla Annica för det. Ser fram emot vårat nästa möte. Allt gott//Malin
  • Pontus Q
    Pontus Q skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snäll och pratglad, bra kommunikation under hela processen. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Pontus Q
    Tack för det Pontus, hoppas allt är bra med dig och att du kommit tillrätta i lägenheten 😀//Malin
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett radhus. Mäklaren var av hög kvalite och stöttade oss genom hela försäljningen. Alla våra förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Mikael T
    Tusen tack Familjen T 🙏🏻. Ses på fredag. Kram Malin
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är riktigt nöjd med Malins bemötande! Hon var anträffbar nästan jämt och hjälpte oss med saker vi inte riktigt förstod. Toppen! Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Mårten B
    Tack snälla Mårten för toppbetyg 👍🏻. Vi har deklarationen kvar 😀//Malin
  • Isabell A
    Isabell A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig, trevlig och lätt att kontakta. Jag är mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
    2018-03-22 Malin H svarar Isabell A
    Roligt att höra Isabell, tack för fint omdöme. All lycka till i nya bostaden! Malin
  • Måns N
    Måns N skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande och service. Läs mer
    2018-03-22 Malin H svarar Måns N
    Tack för det Måns, hoppas Ni stortrivs i radhuset. Ha det gott! Malin
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin hjälpte mig med mitt första bostadsköp, blev riktigt nöjd med den hjälp jag fick så nu blir hon även min mäklare inför framtida försäljning! Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Matilda E
    Tack för det Matilda 😀, jag hjälper dig mer än gärna, det vet du 👍🏻👍🏻//Malin
  • Martin P
    Martin P skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt lägenhet i gamla delen av Gävle. Mycket bra bemötande. Rakt på sak, god förtroendekänsla direkt. Malin är en jävel på att surra i en bra bemärkelse. Hade skyhöga förväntningar som så när uppnåddes. Har bara bra saker att säga om Malin och skulle helt klart rekommendera henne och Svenskfast till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Martin P
    Tack snälla Martin för härlig rekommendation. Roligt att Du är nöjd. Vi mötssäkert igen 😀👍🏻. Malin
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt. Lyssnade på våra förväntningar kring försäljning. Var ärlig i sin feedback på det och tydlig med vilka olika scenarior vi stod inför så att vi kunde fatta dom bästa besluten för oss. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Åsa B
    Tusen tack Åsa för förtroendet att sälja Erat mysiga radhus och för varma ord. Kram Malin
  • Per B
    Per B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Den var bra och jag kan rekomendera Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Per B
    Tack för förtroendet Per och lycka till med nya bostaden! Allt gott/Malin
  • Synnöve L
    Synnöve L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig och snabb med svar och beslut vid köpet av vår bostad. Kunnig och vi kände oss trygga i vår affär av bostadsrätt med Malin som mäklare. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Synnöve L
    Tack snälla Synnöve för fint omdöme. Hoppas Ni stortrivs på Valbogatan :) Allt gott//Malin
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Precis allt från första till sista dagen sköttes uppdraget som hon hade hand om till full belåtenhet. Om jag ev.kommer tillbaka till Gävle vet jag vem som kontaktas.Hon är helt enkelt bäst. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Barbro B
    Fantastiska Barbro, tack för förnyat förtroende och för fina ord. Ni vet vart jag finns om Ni längtar tillbaka. Kram Malin
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Snabbt, smidigt och bra återkoppling. Superbra! Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Jesper J
    Tack snälla Jesper för fint omdöme. Roligt att få hjälpa till :) Allt gott//Malin
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har blivit mycket väl bemött och är väldigt nöjd Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Magnus J
    Tusen tack för nytt förtroende och för fint omdöme Magnus. Kram Malin
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är superbra! Jättefint bemötande och bra kommunikation. Inga problem med något, jag är helnöjd. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Jenny E
    Tack för förtroendet och fin rekommendation Jenny. Allt gott//Kram Malin
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt och personligt bemötande i en perfekt kombo! Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Ewa K
    Tack snälla Ewa för fina ord. Värmer i hjärtat :) Kram Malin
  • Jemal A
    Jemal A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    jag köpte rn radhud.Bemötande med säljaren var utmärkt Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Jemal A
    Det var trevligt att få göra affärer med Dig Jemal. Hoppas Ni trivs i radhuset och tack för fint omdöme. Allt gott/Malin
  • Annika A
    Annika A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    proffsigt bemötande, Hon visste hur vi skulle få lägenheten såld och att hon var rak o ärlig. Hon är en toppen mäklare. Läs mer
    2018-03-21 Malin H svarar Annika A
    Tack Annika för förtroendet och för fint omdöme. Hoppas allt är bra ute i ”skogen”. Kram Malun
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin är rak och tydlig och höll oss väl underrättade om vad som hände under resans gång. Toppbetyg till henne! Läs mer
    2018-03-20 Malin H svarar Bengt J
    Tack snälla Bengt för dom orden., värmer i hjärtat. Vi har kämpat tillsammans, bra jobbat 🙏🏻. Kram Malin
  • Eva S
    Eva S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket gott och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-03-20 Malin H svarar Eva S
    Tack snälla Eva för fint omdöme. Allt gott/ Malin
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det var ett personligt och proffsigt bemötande, Malin är en kunnig och ödmjuk person som ger ett tryggt och säkert intryck. Hon är ett proffs helt enkelt som gör att man känner sig som en VIP. Läs mer
    2018-03-20 Malin H svarar Jeanette L
    Tack snälla Jeanette för förtroendet och fint omdöme. Kram Malin
  • Sara V
    Sara V skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Malin Hagberg som mäklare var över alla förväntningarvi kunde ha. Hjälpsam, lätt att få tag på, snabb att ge svar och hjälp. Trevlig och vilket engagemang! Läs mer
    2018-03-20 Malin H svarar Sara V
    Tack snälla Sara för gott samarbete och fint omdöme. Lycka till med nya bostaden. Kram Malin
Malin Hagberg
Manne Pettersson