Malin Hagberg
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 144 kunder tycker om Malin Hagberg

• Kim A skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-16

Bättre mäklare går inte att få tag på. Klockrent bemötande och man känner verkligen att man är i fokus Läs mer
    2019-01-17 Malin H svarar Kim A
    Tack Kim för förtroendet. Allt löser sig till slut, vilken resa :). All lycka till nu med radhuset, det kommer att bli kanonbra. Malin
  • Helen B skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-11

Sålt en bostadsrätt.
    Otroligt bra & trevligt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att få det sålt så smidigt som möjligt & det lyckades verkligen mäklaren med. Läs mer
    2019-01-15 Malin H svarar Helen B
    Tack snälla Helen för förtroendet att sälja era bostäder, önskar all lycka till med huset. Hoppas köket kommer på plats :)
    Kram Malin
  • Anders U skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-19

Vi skulle sälja vår bostadsrättslägenhet och självklart vände vi oss till den mäklare som tidigare skött både köp och försäljning åt oss på allra bästa sätt. Förväntningarna var höga både avseende bemötande och prestation, vilket hon infriade med råge.

Sammanfattningsvis blev försäljningen både enkel och trevlig. Helt plötsligt är det över och allt har skötts på ett sätt som knappast går att överträffa. Läs mer
    2018-12-20 Malin H svarar Anders U
    Varm i hjärtat av fantastisk recension Anders och Gudrun, så tacksam att få nytt förtroende. Ha nu en riktigt God Jul och så hörs vi nästa år igen. Kram Malin
  • Åke L
    Åke L skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-06

Jättebra bemötande, fortlöpande information och vägledning vid försäljning av vårt radhus. Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Åke L
    Tack för nytt förtroende Thomas och Åke och för varma ord. Vi hörs framöver. Kram Malin.
  • Rut F
    Rut F skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-11-24

Malin har hjälpt mig sälja en bostadsrätt. Hon är professionell, förtroendeingivande, glad och trevlig. Återkopplar snabbt och verkar ha full koll. Högsta betyg i alla avseenden! Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Rut F
    Tack snälla Lena för förtroendet att sälja mor och fars lägenhet och för varma ord. Ha en riktigt God Jul så hörs vi vidare. Malin
  • Berit S skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-11-21

Allting var bara bra Har både köpt en 3:a och sålt en 2:a Mycket nöjd Malin jätte bra kan sin sak 🌹
    Bea Urba Truls Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Berit S
    Tusen tack Bea och gänget för förtroendet. Ha nu en riktigt God Jul//Kram Malin
  • Maria K skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-11-21

Malin en mycket trevlig, hjälpsam mäklare Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Maria K
    Tack Maria, det var roligt att få göra affärer med dig. All lycka till med nya bostaden och jobbet. Hoppas du kommer att stortrivas. Malin
  • Anne P skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-11-20

Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av bästa Malin Hagberg. Allt gick fort, smidigt och tryggt. Tack till Malin 💖 Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Anne P
    Tack Anne för fint omdöme, värmer i hjärtat. Vi ses snart igen :). Kram Malin
    Malin H gillar detta
  • Margareta E skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-11-01

Jag har köpt en 3 rumslägenhet och kommer att sälja en fyra rums lägenhet med Malins hjälp

Fantastiskt bra bemötande både som köpare och säljare.
    Inger ett mycket fint förtroende . Hon levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Om jag kommer att sälja min lägenhet så blir det Malin som jag kommer att anlita igen.
    Jag rekommenderar henne varmt till kommande projekt Läs mer
    2018-11-01 Malin H svarar Margareta E
    Stort tack Ehlins för fin rekommendation, värmer i hjärtat.
    Ser fram emot vårat samarbete och stort lycka till med nya boendet mitt i stan :)
    Kram Malin
  • Erik C skrev om Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-10-31

Malin är en erfaren och bra mäklare som är "lagom" i kontakten med kunderna Läs mer
    2018-11-01 Malin H svarar Erik C
    Tack snälla Eric för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Nu har jag nytt "mission" att hitta nytt boende åt Er. Vi möts igen :) Malin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg