Malin Hagberg
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 150 Läs vad Malin Hagberg

• Anders T B
    Anders T B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-24

Gävle
    Påläst. klart och tydligt. Fenomenal retorik och pedagogik.
    Rapp och beslutsamma avslut, ordning och reda. Läs mer
    2019-10-26 Malin H svarar Anders T B
    Tusen tack härliga Anders 🙏🏻, du är en av mina härliga kunder som gör mitt jobb och jag älskar det 😍❤️. Kram Malin
    Malin H gillar detta
  • Marita T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-24

Södra Bomhus
    Sålde mitt radhus med mycket bra vinst. Är mycket nöjd med hela processen! Läs mer
    2019-10-26 Malin H svarar Marita T
    Hej Marita!
    Det var en fröjd att få samarbeta med dig, tack snälla för fin rekommendation/Malin
    Malin H gillar detta
  • Per H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-23

Centralt
    Engagerad, ärlig och affärsdriven. Läs mer
    2019-10-26 Malin H svarar Per H
    Tack snälla Per för fin rekommendation. Hoppas det går bra med renoveringen 😀/Malin
    Malin H gillar detta
  • Joanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-22

Söder
    Malin var med mig när jag köpte min första lägenhet och var precis det stödet jag behövde under mitt köp. Hon guidade mig genom allt det viktiga och förklarade på ett pedagogiskt sätt så allt blev klart och tydligt. Kunde inte haft en bättre upplevelse! Läs mer
    2019-10-22 Malin H svarar Joanna H
    Hej Joanna!
    Va roligt att att det var just jag som fick möjligheten att hjälpa dig med ditt första lägenhetsköp. Hoppas Du stortrivs 😀/Malin
    Malin H gillar detta
  • Jenni S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-22

Söder
    Sålt lägenhet.
    Malin är kunnig, hjälpsam och väldigt mån om både säljare och köpare.
    Jag skulle absolut anlita henne igen. Vo har även rekommenderat henne till andra. Läs mer
    2019-10-22 Malin H svarar Jenni S
    Tusen tack Jenni för fin rekommendation. Det värmer i hjärtat. Hoppas Ni stortrivs i huset/Malin
    Malin H gillar detta
  • Eva W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-15

Gävle
    Malin är en suverän mäklare som lyssnar in mina behov och verkställer försäljningen utav bostadsrätten med sina kollegor på allra bästa sätt. Läs mer
    2019-03-26 Malin H svarar Eva W
    Tusen tack Eva för förtroendet och gott samarbete. Du är i fortsatt trygga händer framöver. Allt gott/Malin
  • Kim A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-16

Brynäs
    Bättre mäklare går inte att få tag på. Klockrent bemötande och man känner verkligen att man är i fokus Läs mer
    2019-01-17 Malin H svarar Kim A
    Tack Kim för förtroendet. Allt löser sig till slut, vilken resa :). All lycka till nu med radhuset, det kommer att bli kanonbra. Malin
  • Helen B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-11

Stigslund
    Sålt en bostadsrätt.
    Otroligt bra & trevligt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att få det sålt så smidigt som möjligt & det lyckades verkligen mäklaren med. Läs mer
    2019-01-15 Malin H svarar Helen B
    Tack snälla Helen för förtroendet att sälja era bostäder, önskar all lycka till med huset. Hoppas köket kommer på plats :)
    Kram Malin
    Malin H gillar detta
  • Anders U sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-19

Gävle Strand
    Vi skulle sälja vår bostadsrättslägenhet och självklart vände vi oss till den mäklare som tidigare skött både köp och försäljning åt oss på allra bästa sätt. Förväntningarna var höga både avseende bemötande och prestation, vilket hon infriade med råge.

Sammanfattningsvis blev försäljningen både enkel och trevlig. Helt plötsligt är det över och allt har skötts på ett sätt som knappast går att överträffa. Läs mer
    2018-12-20 Malin H svarar Anders U
    Varm i hjärtat av fantastisk recension Anders och Gudrun, så tacksam att få nytt förtroende. Ha nu en riktigt God Jul och så hörs vi nästa år igen. Kram Malin
  • Åke L
    Åke L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-12-06

Gävle
    Jättebra bemötande, fortlöpande information och vägledning vid försäljning av vårt radhus. Läs mer
    2018-12-07 Malin H svarar Åke L
    Tack för nytt förtroende Thomas och Åke och för varma ord. Vi hörs framöver. Kram Malin.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg