Manne Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 100 Läs vad Manne Pettersson

• Richard Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-08

Gävle
    Första gången jag säljer något och Manne har varit tydlig och beskrivit steg för steg, haft otroligt bra kontakt genom hela processen! Kan varmt rekommendera svensk fast och Manne! Läs mer
  • Victor A sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-06

Brynäs
    Trevligt och engagerad att sälja lägenheten behövde bara 3 visningar för att få igång budgivning. Våran andra mäklare hade 10 visningar utan några resultat alls Läs mer
  • Emma M köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-29

Gävle
    Jag köpte en bostadsrätt och min mäklare var tillgänglig hela tiden trots semester och gjorde det till en bra upplevelse och en smidig process. Läs mer
  • Eva Å köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-23

Gävle
    Fantastisk ung och ambitiös kille, vänlig och tillmötesgående, svarar närsomhelst på frågor. Läs mer
  • Katarina Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-18

Gävle
    Manne Pettersson har hjälpt oss att sälja vårt bostadsrättsradhus. Vi hade höga förväntningar, både när det gällde att hitta spekulanter och med slutpriset, eftersom vi bott i huset länge och kände väl till alla dess fördelar.
    Vi blev otroligt bra bemötta av Manne hela vägen, han lotsade oss genom förhandsvisningar och var alltid tillgänglig för att bolla våra funderingar med oss. Det ledde till slut till en rekordförsäljning.
    Vi är väldigt nöjda med mäklarens jobb och kan varmt rekommendera Manne! Läs mer
  • Valentyne S
    Valentyne S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-16

Manne hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han var väldigt hjälpsam och tillgänglig. Han svarade alltid väldigt snabbt på alla mina frågor och jag skulle gärna låta han sälja mina bostäder i framtiden! Läs mer
  • Åsa C köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-09

Gävle
    Jag har köpt en lägenhet på 4 rok med visst renoveringsbehov i centrala Gävle.

Manne har ett lättsamt och trevligt sätt och jag upplevde honom som en kunnig och proffsig mäklare som arbetade för både säljarnas och köparens bästa.

(Tilläggas kan att jag själv gått mäklarutbildning och vet vad som kan/ska förväntas av en bra mäklare.) Läs mer
  • Ann-Catrin W köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-04

Gävle
    Vid köp av övernattningslägenheten fick vi mycket bra bemötande. Tid för visning ordnades som passade oss perfekt. Kunnigt o trevligt bemötande. Mycket nöjda med affären. Tack! Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Strålande samt snabb försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • Simon Z köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Gävle
    Manne var otroligt trevlig och tillmötesgående, när vi ville se bostaden innan visning så fixade han en tid direkt. Dagarna efter visningen var han alltid tillgänglig för att svara på frågor och samtal, även under helg. Detta ledde till ett snabbt och smidigt köp som vi är mycket nöjda med.
    Tack Manne! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle