Manne Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 96 Läs vad Manne Pettersson

• Katarina Maria L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-18

Manne Pettersson har hjälpt oss att sälja vårt bostadsrättsradhus. Vi hade höga förväntningar, både när det gällde att hitta spekulanter och med slutpriset, eftersom vi bott i huset länge och kände väl till alla dess fördelar.
    Vi blev otroligt bra bemötta av Manne hela vägen, han lotsade oss genom förhandsvisningar och var alltid tillgänglig för att bolla våra funderingar med oss. Det ledde till slut till en rekordförsäljning.
    Vi är väldigt nöjda med mäklarens jobb och kan varmt rekommendera Manne! Läs mer
  • Valentyne S
    Valentyne S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-16

Manne hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han var väldigt hjälpsam och tillgänglig. Han svarade alltid väldigt snabbt på alla mina frågor och jag skulle gärna låta han sälja mina bostäder i framtiden! Läs mer
  • Åsa C skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-09

Jag har köpt en lägenhet på 4 rok med visst renoveringsbehov i centrala Gävle.

Manne har ett lättsamt och trevligt sätt och jag upplevde honom som en kunnig och proffsig mäklare som arbetade för både säljarnas och köparens bästa.

(Tilläggas kan att jag själv gått mäklarutbildning och vet vad som kan/ska förväntas av en bra mäklare.) Läs mer
  • Ann-Catrin W skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-04

Vid köp av övernattningslägenheten fick vi mycket bra bemötande. Tid för visning ordnades som passade oss perfekt. Kunnigt o trevligt bemötande. Mycket nöjda med affären. Tack! Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Strålande samt snabb försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • Simon Z skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Manne var otroligt trevlig och tillmötesgående, när vi ville se bostaden innan visning så fixade han en tid direkt. Dagarna efter visningen var han alltid tillgänglig för att svara på frågor och samtal, även under helg. Detta ledde till ett snabbt och smidigt köp som vi är mycket nöjda med.
    Tack Manne! Läs mer
  • Eva-Lisa R skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-22

Köpte lägenhet innan visning. Tog kontakt med mäklaren och bad att få en förhandsvisning. Blev mycket trevligt bemött. Fick visningen och vi bestämde att köpa lägenheten. Mäklaren tog kontakt med säljaren. Det blev en snabb affär. Ett möte hos mäklaren blev det som var mycket positivt. Kunnig mäklare. Glad och positiv. Mycket nöjd med hur affären sköttes. Eva-Lisa Roslin Läs mer
  • Marlene H skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-11

Jag har köpt Boklok lägenhet i Hemlingby, skrev papper för 1 år sedan. Träffade Manne vid en information. Vi bestämde att han får sälja min lägenhet. Vi la ut på hemmet i Mars. Det var en jobbig process, många visningar och en massa piff här hemma. Manne har en positiv inställning och en förståelse för säljarens situation , han gav mig hopp och tålamod. Jag var förtvivlad emellanåt, men han stöttade mig igenom hela försäljnings processen. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja eller köpa. Läs mer
  • Anne-Marie A skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-01

Så tacksam att just Manne sålde vår lägenhet! Han har under hela processen funnits till hands vid både möjliga och omöjliga tillfällen. Proffsig, positiv och hjälpsam.
    Vi är så nöjda🙂 Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-21

Sålde en bostadsrätt. Förväntningar innan försäljningen var att få lägenheten såld snabbt och till utgångspris. Vi fick bostadsrätten såld inom en månad och vi fick strax över utgångspriset. Vi är nöjda med försäljningen och mäklarens bemötande. Mäklaren fanns tillgänglig under hela säljprocessen och var från början ärlig med hur marknaden ser ut. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg