Läs vad 181 Läs vad Manne Pettersson

• 2021-01-11
    Mannes personliga bemötande tillsammans med hans erfarenhet och professionalism är för mig en svårslagen kombination. Jag hade höga förväntningar och Manne lyckades leverera allt och lite till när han sålde min bostadsrätt.
    Jag kan varmt rekommendera Manne!
    Axel W
    • 2:a
    • 66.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-12-21
    Köpt 1:a Hantverkargatan 30 i Gävle.
    Manne Pettersson har skött kontakten med oss på allra bästa sätt. Trevligt och proffsigt bemötande från första kontakt till kontraktsskrivande.
    Med vänlig hälsning. Patrik Thunberg
    Patrik T
    • 1:a
    • 36.8 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-12-20
    Jag är supernöjd med Manne. Det tog tre arbetsdagar från ett första möte tills radhuset var sålt och det till det pris jag ville ha. Svårt att ge annat än full pott i betyg då. Manne är mycket lätt att ha och göra med. Tack för all hjälp.
    Robert F
  • 2020-12-18
    Vi har köpt ett radhus, jättebra bemötande av mäklaren, rolig och lättsam!
    Christian B
  • 2020-12-17
    Manne är otroligt lugn och trevlig. Saklig, ärlig och rak på sak. Riktigt bra säljare som gjorde vårt radhusköp till en drömaffär!
    Nicole D
    Nicole D
  • 2020-12-13
    Köpt en bostadsrätt. Mycket snabb affär. Proffsigt bemötande och hantering.
    Susanne L
    • 77.4 m²
    • Stureborg
  • 2020-12-11
    Sålde ett bostadsrättsradhus. Mäklaren var professionell och hade ett mycket trevligt och personligt bemötande. Han gjorde det lilla extra som ledde till en affär där både jag som säljare och köparna var mycket nöjda, dvs utfallet blev ”Happy Happy”.
    Jaana K
    • 77.4 m²
    • Stureborg
  • 2020-12-11
    Manne fick förtroendet att sälja min bostadsrätt. Med ett mycket proffsigt bemötande samt väl genomfört arbete så är jag supernöjd med både Mannes insats och slutpriset!
    Simon O
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Söder
  • 2020-12-10
    Hade en gång i tiden haft Manne då jag köpte denna lägenhet och blev helnöjd med honom därför ville jag ha honom då jag sålde min lägenhet . Jag mailade direkt till Manne och han gjorde ett superjobb med försäljningen. Han är trevlig och höll mig uppdaterad hela tiden och det kändes tryggt och bra dessutom är han väldigt tydlig och inget kan missförstås.
    Kommer absolut att rekommendera honom till andra som ska sälja utan tvekan.
    Håkan N
    • 68.3 m²
    • Gävle
  • 2020-12-08
    Vi har sålt vår lägenhet och är mycket nöjda med Manne som mäklare. Han är en trevlig och otroligt proffsig mäklare med ett jättebra bemötande. Vi kan varmt rekommendera Manne!
    Erik M
    • 75.5 m²
    • Brynäs

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte