Manne Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 120 Läs vad Manne Pettersson

• Ulf B köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-03

Olsbacka
    Jag har köpt ett litet radhus.Jag blev jättebra bemött.Han levde upp till mina förväntningar.Det var snabba beslut både för honom och mig eftersom jag upptäckte annonsen sent.Manne ordnade fastighetsaffären på ett proffsigt och snabbt sätt. Läs mer
  • Madeleine J sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-02

Olsbacka
    Sålt bostad på Myggdansvägen, Gävle.
    Blivit bemött väldigt bra.. uppskattar att det har varit enkelt, smidigt.. en mäklare som är lättsam och lätt att ha förtroende för. Har alltid blivit bemött med ett leende och har varit enkel att komma i kontakt med och pratat med. Har förklarat processen med enkelhet. Kommer att kontakta Manne igen vid framtida köp/sälj. Läs mer
  • David S köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-31

Sätra
    Manne har varit otroligt hjälpsam och proffesionellt hela vägen. Jätte nöjd med han som mäklare. Skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Thomas B köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-21

Strömsbro
    Manne hjälpte oss att köpa ett HSB-radhus i Gävle och vi fick bra kontakt redan innan visningen. På visningen var han lagom 'på' och hade svar på de flesta frågorna. Det han inte kunde svara på tog han reda på snabbt och informerade. Extra viktigt för oss som bor i en annan stad.

Jag vill gärna rekommendera Manne, som verkligen levde upp till våra höga förväntningar! Att affären sedan kunde göras upp på distans var en extra bonus! Läs mer
  • Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-19

Söder
    Otroligt proffsig och snabb försäljning . Perfekt mäklare. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Susanne E köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-18

Gävle
    Jag har köpt ett radhus. Jag ska sälja en lägenhet, men via en annan mäklare.

Bemötandet var vänligt, korrekt och engagerande.

Jag har dålig erfarenhet av en mäklare på Svensk Fastighetsförmedling sedan tidigare och har inte anlitat dem efter det. Jag har köpt och sålt under åren därefter, men valt bort Svensk Fastighetsförmedling framför en annan mäklarbyrå.

Manne har definitivt ändrat min uppfattning. Han har ett oklanderligt bemötande, är saklig och kunnig samt förmedlar en glädje av att köpa hus. Läs mer
  • Josef R köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-15

Centralt
    Underbar mäklare som bemöter dig fantastiskt, ger dig en god sammanfattning av allt du bör veta och får dig att känna dig trygg i ditt stora köp! Läs mer
  • Kerstin Linnéa N köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-08

Söder
    Jag har köpt en trerumslägenhet efter visning
    och tycker att jag blivit mycket bra bemött av Manne,
    tycker absolut att han levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Eva E sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-06

Olsbacka
    Manne hjälpte mig att sälja mitt bostadsrättsradhus, och det gick både snabbt och smidigt. Manne är trevlig, proffsig och intresserad. Han har hela tiden varit mån om att hålla mig informerad och uppdaterad, vilket har känts tryggt. Läs mer
  • Margareta T köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-27

Väster
    Vid köp av bostadsrätt kontaktades vi av Manne P. Kändes i princip omgående att man blev väl bemött. Han gav ett förtroendeingivande intryck.
    Väl genomfört arbete från hans sida. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist