Manne Pettersson

Läs vad 92 Läs vad Manne Pettersson

• Simon B
    Simon B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Strålande samt snabb försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • Simon Z skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Manne var otroligt trevlig och tillmötesgående, när vi ville se bostaden innan visning så fixade han en tid direkt. Dagarna efter visningen var han alltid tillgänglig för att svara på frågor och samtal, även under helg. Detta ledde till ett snabbt och smidigt köp som vi är mycket nöjda med.
    Tack Manne! Läs mer
  • Eva-Lisa R skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-22

Köpte lägenhet innan visning. Tog kontakt med mäklaren och bad att få en förhandsvisning. Blev mycket trevligt bemött. Fick visningen och vi bestämde att köpa lägenheten. Mäklaren tog kontakt med säljaren. Det blev en snabb affär. Ett möte hos mäklaren blev det som var mycket positivt. Kunnig mäklare. Glad och positiv. Mycket nöjd med hur affären sköttes. Eva-Lisa Roslin Läs mer
  • Marlene H skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-11

Jag har köpt Boklok lägenhet i Hemlingby, skrev papper för 1 år sedan. Träffade Manne vid en information. Vi bestämde att han får sälja min lägenhet. Vi la ut på hemmet i Mars. Det var en jobbig process, många visningar och en massa piff här hemma. Manne har en positiv inställning och en förståelse för säljarens situation , han gav mig hopp och tålamod. Jag var förtvivlad emellanåt, men han stöttade mig igenom hela försäljnings processen. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja eller köpa. Läs mer
  • Anne-Marie A skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-01

Så tacksam att just Manne sålde vår lägenhet! Han har under hela processen funnits till hands vid både möjliga och omöjliga tillfällen. Proffsig, positiv och hjälpsam.
    Vi är så nöjda🙂 Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-21

Sålde en bostadsrätt. Förväntningar innan försäljningen var att få lägenheten såld snabbt och till utgångspris. Vi fick bostadsrätten såld inom en månad och vi fick strax över utgångspriset. Vi är nöjda med försäljningen och mäklarens bemötande. Mäklaren fanns tillgänglig under hela säljprocessen och var från början ärlig med hur marknaden ser ut. Läs mer
  • Camilla J skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-20

Välkomnande, närvarande och tillmötesgående och hjälpsam kan jag med enkla ord beskriva Manne som mäklare. Han lyssnade in mina behov och hjälpte till med det han hade möjlighet att göra.
    Gav möjlighet till en till visning, vilket innebar ett ännu större intresse hos mig.
    Ger alla plus jag kan 🙂 Läs mer
  • Marko K skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-06

Vi gjorde två bostadsaffärer på ganska kort tid, då vi först köpte en lägenhet och sedan sålde vår, allt inom två månader. Vi blev jättenöjda redan vid köpet av vår nya så vi valde att anlita Svensk Fastighetsförmedling, och då mäklare Manne Pettersson, även vid försäljningen av vår lägenhet. Försäljningen gick snabbt, redan innan första visning och allt flöt över förväntan. Finns inget att anmärka på, Manne skötte allt perfekt! Läs mer
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-22

Sålde min lägenhet på Ruddammsgatan,
    Manne var väldigt trevlig, kunde direkt boka upp ett möte med kort varsel när jag kontaktade honnom.
    Jag är verkligen nöjd med min mäklare, han har hela tiden fått mig att känna mg trygg i min försäljning.
    Och väldigt bra att återkoppla om man har några frågor eller funderingar, han höll mig alltid underrättad. Läs mer
  • Erica H skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-08

Trevligt och mycket bra bemötande. Får svar på alla frågor mycket snabbt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg