Manne Pettersson

Manne Pettersson

Manne Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Manne Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Manne Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.8. Manne Pettersson har haft 110 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 212 Läs vad Manne Pettersson

• sålde sin stuga med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Åmotsbruk
    2021-07-02
    Manne skötte försäljningen exemplariskt från intag till överlämnande. Kan varmt rekommendera både Manne och hans kollegor på Svensk Fastighetsförmedling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Brynäs
    2021-06-29
    Vi hade något bråttom med försäljningen. Manne hjälpte oss med hela processen på ett bra sätt. Jag fick direkt svar på frågorna och funderingarna. Med en proper och professionellt bemötande hela vägen är jag är helt nöjd.
    • Brynäs
    2021-06-28
    Jag sålde min lägenhet. Manne är väldigt trevlig och hjälpsam med professionell bemötande. Han berättade för oss hur vi ska göra så att försäljningen görs på rätt sätt. Vi är jätte nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Söder
    2021-06-16
    Mycket bra. Trevligt bemötande och professionell. Köpet gick utan problem. Rekommenderas
    • Sätra
    2021-06-15
    Bra service, bra tillgänglighet, skulle rekomendera till mina bekanta
    • Söder
    2021-06-14
    Bra bemötande och trevlig och trovärdig person. Han har gjort ett bra jobb som helhet och det har även hans kollegor gjort i hans frånvaro. Manne har i flera fall hjälpt oss utöver hans ordinarie uppdrag och det visar att han bryr sig mycket om sin kunds väl. Manne uppfyller sammanfattat våra förväntningar väl och hade kunnat få absolut topp-betyg om han själv initierat kontakt/avstämningar mer regelbundet samt haft en högre tillgänglighet… men som vi bedömer sannolikt fått stå tillbaka pga hög arbetsbelastning (han har gjort ALLT det han har haft förutsättningar för). Vi kommer absolut att använda oss av honom igen om tillfälle erbjuds.
    2021-06-11
    Vi blev bra bemötta av mäklaren helt enligt våra förväntningar.
    För mig personligen handlade det här om en affär för mina föräldrar vilket är en den svåra biten när de inte är beslutsmässiga själva..
    2021-06-10
    Bra återkoppling
    Väldigt bra bemötande
    2021-06-10
    Trevligt bemötande och professionellt bemötande
    • Centralt
    2021-05-26
    Jag anlitade Manne för att sälja min lägenhet och är mycket nöjd med hans arbete. Han uppvisade ett stort engagemang, var lyhörd för mina önskemål och höll mig uppdaterad genom hela säljprocessen. En trevlig och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!