Manne Pettersson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 80 kunder tycker om Manne Pettersson

• Vera N skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-12

Vi började med att gå in för att få råd med försäljningen. Vi möttes då av en trevlig mäklare som sedan fick uppdraget av oss att sälja lägenheten. Han har under hela tiden hållit oss informerad. Vi tycker vi blivit mycket bra bemötta. Läs mer
  • Urban-Andreas J
    Urban-Andreas J skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-06

Jag fick hjälp av Manne på ett otroligt proffessionellt sätt att köpa min 1-1,5a i Dalapalatset! Han har varit tillmötesgående under hela processen, snabb på att svara och alltid med positiv inställning. Från att ordna förhandsvisning till att skicka papper till andra sidan landet. Han är rak och tydlig men med skrattet nära tillhands! Jag rekommenderar Manne varmt som mäklare! 10/10! Läs mer
  • Kent Olof K skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-23

Ett mycket positivt mottagande där möjligheterna att hjälpa oss var stora, extra visning då vi inte är från orten var inte omöjligt.
    Bättre än förväntat ,hoppas det fortsätter så Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-17

Sålde en tvårumslägenhet i Gävle och fick Manne som mäklare. Han har varit otroligt proffsig igenom hela den här resan. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-16

Proffsigt bemötande från första kontakt/träff till dess att min bostad var såld (lägenhet). Manne gjorde verkligen det "lilla extra" som mäklare för att få mig som kund nöjd och för att få många intressenter på visning och slutligen trycka upp priset så mycket som möjligt. Min lägenhet såldes för mycket mer än jag vågat drömma om och mina förväntningar överträffades kraftigt. Jag är mer än nöjd med Manne som mäklare och skulle satt 6/5 om det gick.
    Hälsningar Fredrik Eriksson Läs mer
  • Ulrika I skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-08-15

Köpt bostadsrätt. Gott bemötande av mäklare. De förväntningar jag hade infriades. Min upplevelse är positiv. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-08-14

Vi försökte sälja den förra året, men då va det alldeles för mycket liknande objekt ute tror det va ca 35st 2or ute, Jag gillade Manne, han var ganska ung och ny men han hade glöden. och vi har haft kontakt till och från sen dess. Sen hörde jag av mig för 3v sen och vi bokade in en visning på en söndag, tisdagen va budgivningen klar och onsdag va det påskrivet, jättesmidigt och jag är jättenöjd Läs mer
  • Joakim L skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-08-11

Sålde min etta i Gävle. Allt gick smidigt och bra. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Veronica W skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-08-10

Manne var suverän!! Klockren! Precis som en mäklare ska vara! Läs mer
  • Stefan B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-08-06

Sålt en etta i Gävle.
    Bra och personligt bemötande med god serviceanda och en smidighet i hela hanteringen av försäljningen.

/Stefan Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle