Manne Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2016-05-30
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 147 Läs vad Manne Pettersson

• Jessica V köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-08-10

2:a
    Artig, inkännande, trygg i arbetsrollen. Jättenöjd! Läs mer
  • Tony L köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-08-04

Väster
    Engagerad, hjälpsam, ärlig. Jag tycker Manne gjorde ett alldeles utmärkt jobb. Fortsätt så.

Med vänlig hälsning Tony Lövgren. Läs mer
  • Ferit A köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-30

Gävle Strand
    Jag är väldigt tacksam för en suverän bemötande och lätt att göra med 👏👏👏👍 Läs mer
  • Anton J köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-29

Söder
    Köpte en lägenhet av Manne. Han hade snabb återkoppling, tog reda på information direkt om man hade funderingar och var väldigt tillmötesgående och flexibel! Läs mer
  • Johan Å köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-28

Gävle
    Han var jättetrevlig och var "down to Earth" Läs mer
  • Jenny H sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-28

Gävle
    Jag sålde mitt radhus men träffade Manne första gången när han värderade mitt boende. Jag kände att Manne var ödmjuk och det är viktigt för mig, och han är väldigt bra på att höra av sig och tala om vad som händer. Jag är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Manne.
    Mvh Jenny Harrysson Läs mer
  • Catharina M sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-25

Söder
    Blev väldigt trevligt och professionellt bemötta. Duktig fastighetsmäklare. Läs mer
  • Jimmy L sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-12

Stureborg
    Vi har sålt vårat radhus. Då vi alla lever i en märklig tid med Corona å allt så lyckades Manne endå knyta ihop en affär. Han har ett jävla tålamod med köpare och får säljaren att kunna känna sig lugn och trygg med att försäljningarna kommer gå vägen !

Trägen vinner !!! Läs mer
  • Rigmor W
    Rigmor W köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-12

Strömsbro
    Mycket engagerad Ordnade en privat visning pga Corona och gav bra info. under budgivningen, vi är mycket nöjda med Manne. Läs mer
  • Adam R sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-28

2:a
    Stigslund
    Professionell i sitt bemötande och service över förväntan. Jag kommer att välja Manne vid framtida försäljningar igen. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist