Patrik Jogedal

Patrik Jogedal

Patrik Jogedal är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Patrik Jogedal har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Patrik Jogedal har haft 1 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

323 omdömen om Patrik Jogedal

Sedan starten hos Reco 2024
Kerstin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Bra genomfört köp av lägenhet.

Svar från Patrik Jogedal

Många tack för fint omdöme, hoppas du kommer att trivas bra i lägenheten! :)

Christer F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

En trevlig och engagerad mäklare som jag gärna anlitar igen

Svar från Patrik Jogedal

Stort tack för fina ord Christer! :)

Amanda L
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Norrsundet

Mäklaren hade bra bemötande och kollade upp sånt man hade funderingar på. Dock hade jag minimal kontakt då min sambo tog det mesta med mäklaren av de frågor vi hade.

Svar från Patrik Jogedal

Tack Amanda för fint betyg, hoppas ni kommer att trivas i huset! :)

Maria L
Gävle

Fick jättebra bemötande av Patrik vid köpet av vår nya bostad!

Svar från Patrik Jogedal

Hej Maria! Vad roligt att ni är nöjda med allt och tack för fint omdöme! :)

Marie J
Söder

Sympatisk, kunnig och lyhörd samt lätt att ”få tag på”. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Patrik Jogedal

Tusen tack för fina ord Marie!! Lägenheten kommer passa er perfekt!

Lars-Håkan J

Bra kille Patrik, har inget att klaga på. // Håkan Jonnson // Micke Söderström

Svar från Patrik Jogedal

Hej på er! Stort tack för fint omdöme och grattis till en fin lägenhet! :)

Annika E
Sätra

Han förstår inte riktig vad Vi menar . Till slut bli det bra

Emil A
Andersberg

Tydlig, noggrann och lyhörd. Bra återkoppling längs hela vägen.

Svar från Patrik Jogedal

Många fina ord Emil, det värmer att höra! :)

Anton B
Söder

Patrik har varit riktigt bra! Han har skött försäljningen lysande, Jag har absolut ingenting att klaga på! :)

Svar från Patrik Jogedal

Hej Anton och tack för fina ord, lägenheten passar er perfekt! :)

Mats P
Sätra

En alltid pålitlig mäklare av högsta klass!!!

Svar från Patrik Jogedal

Hej Mats! Vad glad jag blir för ditt omdöme, tack för det! :)