Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle, sid 2

Nygatan 29, 801 35 Gävle — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät.

Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och visning till avslutad affär. För dig som letar efter något nytt kan vi ge tips och råd samt visa objekt som kan vara intressanta för just dig.

Ta kontakt med oss eller kom förbi kontoret om du har frågor eller funderingar kring boende i Gävle!

Läs vad 854 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• Thomas B

2019-07-18

Thomas B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett friköpt radhus på 120 kvm i Strömsbro, Gävle.
    Generellt mycket nöjda, dock lite för gles återrapportering av vad som pågick till en början. Dock betydligt bättre under resan fram till avslut. Vi hade nog inte klargjort våra förväntningar på återrapportering heller.
    Vi tycker att Patrik gjort ett bra arbete som lyckats ro en rätt så krånglig köpare ända fram i hamn. Kan verkligen rekommendera honom som en mycket duglig mäklare!
    //Thomas & Karin Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Thomas B
    Det glädjer mig att ni är nöjda Thomas!
  • 2019-07-14

Hans B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt lägenhet, sålt villa. Mycket bra bemötande. Hade förväntat mig professionellt bemötande, och blev inte besviken. På det hela taget en mycket positiv erfarenhet. Läs mer
    2019-07-15 Erica S svarar Hans B
    Tack för ett fint omdöme. Väldigt roligt att ni är nöjda och jag är glad över att fått hjälpa er med både köp- och försäljningsprocessen.
  • 2019-07-14

Katharina J skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus är en trygg, erfaren och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
  • 2019-07-13

Åsa L skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försäljning fritidshus.
    Kunnig och ambitiös mäklare som sålde fritidshuset fortare än förväntat till förväntat pris.
    Trevligt bemödande. Väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-07-12

Julia H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt Arentvägen 25 i hille av Patrik jogerdahl som mäklare. Vi är väldigt nöjda med bemötandet av Patrik. En kunnig, ärlig och hjälpsam mäklare som jag skulle rekommendera både vänner och familj vid försäljning av bostad. Patriks hjälpsamhet och engagemang gjorde processen att köpa hus enkel och gav oss en bra helhetskänsla. Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Julia H
    Tack Julia! Det glädjer mig enormt mycket att ni är nöjda, huset kommer att passa er perfekt!
  • 2019-07-12

Anton S skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att Linus gjorde ett väldigt bra jobb. Lätt att prata med, trevlig och kunde sin sak. Läs mer
  • 2019-07-11

Ingemar J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en villa i Sätra och Patrik var mäklare på den fastigheten.
    Vi blev bra och seriös bemött av Patrik och kommer absolut att använda honom i våra nästa bostadsförsäljningar.
    Toppbetyg! Läs mer
    2019-07-11 Patrik J svarar Ingemar J
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda Ingemar, huset kommer att passa er perfekt!
  • 2019-07-10

Marie-Louise Z skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Patrik. Alltid tillgänglig och svarar på funderingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-11 Patrik J svarar Marie-Louise Z
    Stort tack! Skönt att ni är nöjda med allt!
  • 2019-07-10

Sebastian F skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Arentvägen 25.
    Klockrent bemötande.
    Mina förväntningar hos mäklaren var tillgänglighet, ödmjukhet och ärlighet.
    Vi har under hela processen känt oss prioriterade och blivit bemött på ett trevligt vis. Läs mer
    2019-07-10 Patrik J svarar Sebastian F
    Stort tack för det fina omdömet Sebastian, huset passar er perfekt!
  • 2019-07-08

Inge Jan-Erik L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett radhus! Professionellt bemötande. Alla mina förväntningar väl uppfyllda. En mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2019-07-08 Patrik J svarar Inge Jan-Erik L
    Stort tack för fint omdöme, roligt att ni är nöjda!
  • 2019-07-07

Britt M skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt radhus-Blev bra bemött- Läs mer
    2019-07-25 Eva E svarar Britt M
    Tack för det och lycka till i er nya bostad! /Mvh Eva

Marianne L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Lägenhet Gävle.

Bra bemött av mäklare.

Motsvarade förväntningar. Läs mer

Karolin L skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Linus Lindqvist. Han är fantastisk på sitt jobb och sköter det proffsigt genom hela affären. Rekommenderar verkligen! Läs mer

Anneli E skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt proffsig, snabb försäljning av vårt radhus. Läs mer
  • Örjan F

2019-07-06

Örjan F skrev om Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en villa. Vi har fått ett bra bemötande av mäklaren, klar och tydlig information under försäljningen.
    Våra förväntningar på Svensk Fastighetsförmedling var att dom är seriösa och proffsiga.
    Kort sammanfattat Vi som säljare är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedlings mäklare. Läs mer
  • 2019-07-06

Quy N skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har köpt en lägenhet i Gävle och är supernöjda med hjälpen vi fick av Karolina Nilsson. Karolina gav bra och tydlig information både innan, under och efter visningen. Karolina har varit snabb på att återkoppla till oss när vi har haft frågor och hela affären mellan oss och säljarna gick smidigt. Vi är glada över bemötandet vi fick och känner oss trygga inför flytten! Läs mer
  • 2019-07-05

Sofia M skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en bostad. Bra bemötande och hjälpsam. Enkel och snabb service på alla områden. Läs mer
  • 2019-07-05

Mikael N skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt mitt hus och jag har fått mycket bra hjälp. Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-08 Patrik J svarar Mikael N
    Tusen tack för det fina betyget Mikael!
  • 2019-07-04

Kristin V skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Det är andra gången som vi anlitat Linus Lindqvist för att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda. Han är pålitlig, alltid nåbar, engagerad, kunnig och seriös. Vi rekommenderar honom varmt!
    Stort tack Linus.
    /Kristin och Jakob Läs mer

Niclas Ö skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bara positivt, allt gick bra! Läs mer
    2019-07-04 Patrik J svarar Niclas Ö
    Tack Niclas, kul att du är nöjd!

Johan S skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett fritidshus med en långdragen budgivning som Mäklaren genomförde väldigt proffsigt och seriöst!
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Johan S
    Tack så mycket Johan. Budgivningen blev långdragen med många parter och bud lagda. Blev en rolig affär att genomföra med många olika frågeställningar under processens gång. Tack än en gång!

Anders H skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt villa

Trevligt och professionellt bemötande

Vi gick igenom metod och enades från start till avslut

Bästa rekomendationer Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Anders H
    Tack så mycket Anders. Som alltid så bygger det på ett bra samspel kund och mäklare. Tack själv för gott samarbete!
  • 2019-07-01

Tina M skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt min sekelskiftes tvåa i centrala Gävle. Redan vid första besöket som Karolina gjorde i lägenheten fick jag stort förtroende för henne. Hon läste snabbt av vad som var viktigt för mig och involverade mig i detaljer där jag ville och hjälpte mig med kloka beslut där jag ville ha mycket hjälp. Hela säljresan har Karolina visat stort engagemang, hela tiden gjort det lilla extra för både mig och de som velat titta på lägenheten och visat att hon är både proffsig och kunnig. Ett extra plus för enkel och rak dialog, trygghet och tillgängligheten. Jag skulle varmt rekommendera Karolina som mäklare till familj och vänner. Läs mer
  • 2019-07-01

Stefan T skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en tvåa av Karolina och hon var en lugn och tydlig mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar av hur en mäklare skall agera. Läs mer
  • 2019-06-30

Bengt-Åke W skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    bra bemötande och trevlig och en snabb affär Med vänlig hälsning Bengt-åke o Agnetha Wik Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Bengt-Åke W
    Tack för att ni tog er tid att skriva :) Hoppas att ni ska trivas toppen i radhuset, vi ses på tillträdet! / Karolina
  • 2019-06-29

Elisabeth B skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och gav ett lugnt och tryggt intryck. Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Elisabeth B
    Tack för dina fina ord och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen :) Ha en fin sommar! / Karolina
  • 2019-06-28

Liselott G skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har köpt en bostadsrätt på Central gatan 13 A i Gävle. Jag fick utmärkt bemötande. De förväntningar jag haft har mer än väl infriats av mäklaren. Jag är mer än väl nöjd. Läs mer
    2019-06-28 Erica S svarar Liselott G
    Tack Liselott för det fina omdömet, det gläder mig att du är nöjd! Stort lycka till i nya lägenheten nu, trevlig sommar! //Erica
  • 2019-06-27

Conny B skrev om Katarina Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tackar så jätte mycket för allt !!! Jättekram !!! Läs mer
  • 2019-06-26

MARIE H skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Linus Lindqvist hjälpte min mamma att sälja sitt hus. Hon fick otroligt bra hjälp med både försäljning och att köpa ny bostad.
    Han var väldigt serviceinriktad och nåbar de gånger vi behövde få kontakt.
    Hon fick även hjälp med kontakt med en annan bank då de strulade på hennes bank.
    Hon är väldigt nöjd med allting. Läs mer
  • 2019-06-26

MARIE H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag hjälpte min mamma att sälja sitt hus och vi fick en otroligt bra hjälp av Linus Lindqvist. Hon fick hjälp att köpa ny bostad och även kontakt med en ny bank.
    Han var väldigt serviceinriktad och nåbar de gånger vi behövde få kontakt. Läs mer
  • 2019-06-25

David E skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Professionellt och bra bemötande hela vägen vid vårat husköp! Läs mer
  • 2019-06-25

Hanna F skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi blev jätte bra bemött av mäklaren när vi köpte vårat hus.
    Kunnig och bra mäklare! Läs mer
    2019-06-25 Patrik J svarar Hanna F
    Tusen tack för det fina omdömet Hanna!
  • Simon B

2019-06-24

Simon B skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Strålande samt snabb försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
  • Susanne G

2019-06-24

Susanne G skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte vår lägenhet och fick en bra kontakt med Eva. Hon hjälpte oss med det formella när vi sålde huset då vi redan hade köpare klara.
    Väldigt enkelt och smidigt
    Allt kändes tryggt och bra. Läs mer
    2019-06-26 Eva E svarar Susanne G
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!/mvh Eva
  • 2019-06-24

Simon Z skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Manne var otroligt trevlig och tillmötesgående, när vi ville se bostaden innan visning så fixade han en tid direkt. Dagarna efter visningen var han alltid tillgänglig för att svara på frågor och samtal, även under helg. Detta ledde till ett snabbt och smidigt köp som vi är mycket nöjda med.
    Tack Manne! Läs mer
  • 2019-06-24

Rina N skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde vårt hus i Gävle
    Jens var tålmodig, tydlig och engagerad. Han gav oss feedback så fort något hände eller inte hände.
    Han verkligen levde upp till våra förväntningar.
    Vi rekommenderar varmt Jens. Läs mer
  • 2019-06-23

Eva Birgit L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har genom svensk fastighetsförmedling fått hjälp att sälja mitt fritidshus. Smidig och bra hantering av allt. Förtroendeingivande mäklare. Jag är helnöjd! Läs mer
    2019-06-25 Patrik J svarar Eva Birgit L
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
  • 2019-06-22

Eva-Lisa R skrev om Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpte lägenhet innan visning. Tog kontakt med mäklaren och bad att få en förhandsvisning. Blev mycket trevligt bemött. Fick visningen och vi bestämde att köpa lägenheten. Mäklaren tog kontakt med säljaren. Det blev en snabb affär. Ett möte hos mäklaren blev det som var mycket positivt. Kunnig mäklare. Glad och positiv. Mycket nöjd med hur affären sköttes. Eva-Lisa Roslin Läs mer
  • 2019-06-21

Göran K skrev om Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Kanon mäklare allting är enkelt med Linus.
    Rekommenderas Läs mer
  • Nils Erik T

2019-06-09

Nils Erik T skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vår mäklare Patrik Jogedal har från första stund visat stort engagemang för att sälja vår villa. Han har också under hela processen hållit oss fortlöpande informerade. Han har utfört sitt uppdrag på ett personligt och trevligt sätt. Läs mer
    2019-06-10 Patrik J svarar Nils Erik T
    Stort tack för de fina orden, det glädjer mig verkligen att ni är nöjda!
  • 2019-06-05

Jimmy R skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt Villa.
    lugn, professionell och kunnigt bemöttande.

lyckades att få rätt köpare att köpa.

kan verkligen rekommendera min mäklare till andra
    och är väldigt glad över slutpriset. Läs mer
    2019-07-04 Patrik J svarar Jimmy R
    Det glädjer mig att du är nöjd med allt Jimmy, tack!
  • 2019-06-04

Viktor L skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte ett hus via Patrik som mäklare.
    Patriks bemötande har varit professionellt från start.
    Rak och tydlig kommunikation utan konstigheter.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-07-04 Patrik J svarar Viktor L
    Stort tack för den fina rekommendationen Viktor!
  • 2019-05-30

Helene J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt brf på Timmermansgatan 13.
    Utmärkt service från början till slut på alla sätt och vis av Patrik! Läs mer
    2019-05-31 Patrik J svarar Helene J
    Väldigt glädjande att du är nöjd med allt Helene!
  • 2019-05-27

Karin Å skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försäljning av bostadsrätt för min mammas räkning. Bemötandet var helt OK från mäklaren.

Engagemanget från mäklaren sida var förmodligen i paritet med objektets prisnivå. Inget extra men absolut inget ointresse. Mäklaren gjorde sitt jobb, punkt slut. Läs mer
    2019-07-01 Karolina N svarar Karin Å
    Tack för din recension. Mitt mål är att alltid göra det lilla extra i alla affärer, så om det finns något mer du skulle önskat att jag hjälpt er med så är du varmt välkommen att höra av dig till mig nu även efter tillträdet :) Ha en fin sommar! Mvh Karolina
  • 2019-05-23

Malin Å skrev om Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi hade Magnus Sjöberg och han var helt fantastisk på alla sätt! Läs mer
  • 2019-05-22

Bo I skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt hus (dödsbo efter mamma)
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren, som hjälpte till att förklara och besvara frågor som fanns. Kändes seriös.

Överlag en bra upplevelse, kan rekommenderas. Har redan gjort det. Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Bo I
    Vad roligt att ni är nöjda med affären och allt runtomkring. Tack för de trevliga orden!
  • 2019-05-21

Sofia S skrev om Karolina Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Otroligt vänlig och god service gentemot mig som köpare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-23 Karolina N svarar Sofia S
    Tack Sofia för dina fina ord. Jättekul att få hjälpa er i köpet av er nya superfina lägenhet :)
  • 2019-05-21

Alexander L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva Erkers Löfstrand sålde bostadsrätt åt oss. Ett riktigt superproffs som va tillgänglig från början till slut, gjorde extravisningar m.m.
    Skadade inte att lägenheten såldes 30% över utgångspriset :) Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Alexander L
    Tack, det värmer att höra att ni är nöjda! /mvh Eva
  • Tim L

2019-05-21

Tim L skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har fått hjälp av Erica Stors på Svensk fastighetsförmedling att sälja en två på Staffansplan 1, 66,3kvm.

Erica var en av tre stycken mäklare som jag valde att träffa för värdering av bostaden. Presentering av sig själv, hur ideviden arbetar och varför just den människan var rätt för uppgiften.

Erica gjorde ett sjungande första intryck! Med sin positiva inställning och härliga energi spridning. Så har det varit en fröjd att se henne arbeta.

Mina förväntningar var väldigt höga och med Ericas hjälp och hårda arbete så har vi nått toppen i föreningen. Läs mer
    2019-05-28 Erica S svarar Tim L
    Tack Tim för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Alltid lika kul med nöjda säljare! Vi hörs och ses snart igen! //Erica
  • 2019-05-20

Martin A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har köpt en bostadsrätt och mäklaren var mycket trevlig och proffesionell. Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Martin A
    Det var roligt att höra, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva

Nygatan 29, 801 35 Gävle