Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

• BadgeNineYears
2 610

Funderar du på att köpa eller sälja bostad i Gävle? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på Gävle, både som bostadsmarknad och hemort. Vi vet hur bussarna går, var närmaste skola finns och har potentiella köpare och säljare i vårt kontaktnät. Vi hjälper dig som vill sälja med allt från värdering via styling och...

2610 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Anna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hille

Fint och trevligt bemötande. Mycket hjälpsam vid frågor och kontaktbar när man ringde. Hon .var bra på att återkoppla om läget om vad som hände. och vad som skulle ske. Jag fick stort förtroende för henne.. Erika var mycket kunnig på sitt område. Lättsam att prata med..!

Astrid B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Söder

Alexander är väldigt trevlig på ett äkta sätt som gör att jag som säljare känner mig trygg vilket också betyder att eventuell köpare gör det. Han ger ett seriöst intryck och gör det han ska och har bra svar på frågor. Sammantaget så blev det en snabb försäljning över förväntan.

Thore A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Brynäs

Trivsam, trevlig, kunnig, bra.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack för det och hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva

Pernilla B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Brynäs

Lätt att få tag på. Kommunikativ. Inlyssnade på våra önskemål. Lätt att ha att göra med

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack, så kul att ni känner er nöjda och tack för förtroendet att få hjälpa er igen! /mvh Eva

Lisa R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Sjöäng

Hans skicklighet att behålla lugnet och att få oss känna oss hörda och trygga genom hela processen. Snabb och effektiv. Vi har varit både köpare och säljare flertalet gånger med Linus som mäklare och vi tycker han är den bästa! Fantastisk på alla vis!

Johan P
Olsbacka

• Vänlig och visade intresse för vad jag var ute efter. • Jag har inte så stora förväntningar. Utgår ifrån att mäklare generellt har fokus på att sälja och tjäna så mycket pengar som möjligt. Men jag blev positivt förvånad. • Eva Inger förtroende därför att hon upplevs som en sann och genuin människa som faktiskt bryr sig och visar intresse för kunden.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Men tack, vilket fint omdöme! För mig är det viktigt att både säljare och köpare känner sig trygga och nöjda med processen då det ju är en stor affär. Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva

Kärstin E
Fridhem

Ställde alltid upp och var tillgänglig.

Moa L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Fridhem

Trevligt och proffsigt bemötande!

Tapani H
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Valbo

Bra bemötande. Gjorde ett mycket bra jobb i försäljningen av vårat hus.

Svar från Jens Bengtsson

Härligt att höra Tapani, tack för ditt fina omdöme!

Emma B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hille

Alexander är den bästa mäklaren i stan. Det är andra gången vi anlitar honom och skulle vi få för oss att sälja igen så vet vi vem vi kommer kontakta!

Carl B
Hille

Det är andra gången vi anlitat Alexander för att sälja vår borstad och vi är mer än nöjda. Det är lättsamt att ringa till honom, även med dom ”dumma” frågorna. Vi rekommenderar honom starkt och får vi för oss att flytta igen vet vi vem vi ringer!

Carin M
Brynäs

Glad och hjälpsam. Följde mig till tvättstugan, visade hur jag skulle komma in, sedan runt i förråd och vind.

Jonathan N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Enkelt, trevligt och smidigt. Allt från första mötet till slutförsäljning gick hur bra som helst, kändes tryggt rakt igenom.

David R
Söder

Linus är en seriös, trevlig kille som jag har använt till flera fastigheter jag har både sålt och köpt.

Andreas R
Lillhagen

Mycket lätt att ha att göra med. Inger ett väldigt professionellt intryck. Hade inte några högre förväntningar med tanke på hur marknaden ser ut men blev extremt glatt överraskad av utgången. Kan bara rekommendera Manne.

Jonte O
Sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Björke

Proffsig, trevlig och hjälpsam. Har inget att klaga på.

Svar från Linus Lindqvist

Tack Jonte! Smidig och snabb affär!

Paula Mirja Anneli E
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Hedlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Södra Åbyggeby

Hon gjorde sitt yttersta på alla vis , även fast marknaden varit dålig nu. Trevlig på alla vis . Kan varmt rekommendera henne. Mvh. Paula

Lexie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Stigslund

Jens är en mycket professionell mäklare med bra koll på marknaden. Han är lyhörd, noggrann och personlig. Jag är väldigt nöjd med Jens och kommer ringa honom vid nästa fastighetsaffär också!

Svar från Jens Bengtsson

Tack Lexie för de fina orden och att du är nöjd med affären!

Natalia P
Sätra

Ödmjuk, lyssnar in, respektfull och är lätt att få tag på vid frågor och funderingar! Erika är en väldigt positiv mäklare!

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack Natalia för ditt fina omdöme och ert förtroende att sälja ert radhus, det glädjer mig!

Christer J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Söder

Trevlig tydlig och saklig..............

Birgitta S
Söder

Manne är engagerad. Håller kontakten. Mån om både säljare och köpare.

Helena B
Söder

Lätt att ha att göra med. Trevlig, tydlig, kunnig. Vill sälja, men inte för ivrig. Bara bra intryck av köpet, personen och hela förloppet. Bra jobbat.

Gunilla J
Bomhus

Engagerad mäklare, trevligt bemötande. Ställer upp i tid och otid. Kan svara bra på mina funderingar Mycket nöjd med honom.

Mikael B
Sätra

En kunnig mäklare som vet vad hon ska göra för både säljare och köpare.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack, så glad jag blir att ni känner er nöjda! Ni kommer att trivas jättebra i er nya bostad!/ mvh Eva

Pernilla L
Brynäs

Erika är väldigt trevligt och kunnig. Hon inger förtroende och är lätt att få kontakt med.

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack Pernilla för ditt fina omdöme. Jag är glad att jag kunde hjälpa till att hitta ditt nästa boende, spännande projekt som du har framför dig!

Eva H
Stureborg

Helt okey! Hjälpte till att få svar på de frågor som vi hade och förmedlade kontakter med kunniga personer om hon inte själv kunde svara på frågorna.

Sofia E
Andersberg

Trevlig och gjorde sitt bästa hela tiden.

Svar från Jens Bengtsson

Tack så mycket Sofia och kul att ni känner er nöjda!

Rickard E
Andersberg

Jens är en erfaren och trevlig mäklare och jag tror hans kompetenser passar sig mycket bra även när marknaden är svår.

Svar från Jens Bengtsson

Härligt att höra Rickard! Hoppas ni blir nöjd med ert nya också!

Eddie H
Sätra

Professionell och trevlig mäklare. Flexibel gällande dagar och tider för möte och anpassar sig för att underlätta för kunden.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack för den fina återkopplingen! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! /mvh EVa

Zofia L
Sätra

Jag blev bemött vänlig. Erika informerade mig om bostaden, visade alla utrymme inklusive källaren och tvättstugan. Jag upplevde henne som en snäll och trevlig mäklaren. Mvh Zofia Larsson

Svar från Erika Lindgren

Tack så mycket Zofia för ditt trevliga bemötande och omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd och att du hittat en så bra lägenhet, där kommer du trivas perfekt!

Birgitta D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Norr

Tillmötesgående, lösningsorienterad, vänlig, kunnig, tillgänglig och trevlig på alla sätt och vis.

Björn O
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Andersberg

Hjälpsam och förklarar allt man behöver veta på ett bra sätt!

Svar från Jens Bengtsson

Tack så mycket Björn. Huset kommer passa er perfekt!

?
Norr

Mycket tillförlitlig. Punktlig vid första mötet. Svarar snabbt och professionellt på mail och sms. Rekommenderas varmt.

Greger B
Stigslund

Linus tog med glädje mot förfrågan om att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med resultatet, trots svåra tider med få potentiella köpare.

Svar från Linus Lindqvist

Härligt att Ni är nöjda! Det tog sin lilla tid, men blev bra till slut!

Filip K
Olsbacka

Proffsigt och pålitlig mäklare som värnar om köpare och säljare!

Svar från Linus Lindqvist

Tack Filip! De tog lite tid men slutresultatet blev bra!

Isabelle J
Valbo

Trevlig, snabb återkoppling, lyhörd, ödmjuk och kunnig. Tack för du hjälpte mig att sälja min bostad 🌼

Svar från Linn Hedlund

Tusen tack för värmande ord och vad glad jag blir över att du är nöjd med mig som mäklare. Vi ses på tillträdet! :) /Linn

Gun-Britt B
Stigslund

Alltid trevlig när man pratar med honom, jag har en bra bild av honom , han är mycket seriös bra jobbat Jens

Svar från Jens Bengtsson

Det har varit härligt att få hjälpa dig med din försäljning. Lätt att göra ett bra jobb med en positiv och glad säljare!

Patrik O
Hille

Duktig mäklare! Navigerade en tuff marknad och nådde i mål med försäljning av vårt hus på ett fantastiskt sätt! Vi är väldigt nöjda med hans insats!

Svar från Jens Bengtsson

Vad glad jag blir att höra det Patrik! Nu kan ni koncentrera er på ert nya!

Sofia C
Sätra

Mycket proffesionellt bemötande, alltid positiv och uppmuntrande. Vi var verkligen i trygga händer med vår försäljning.

Svar från Erika Lindgren

Så glädjande att höra, tack för ert förtroende! Lycka till med flytten!

Oscar G
Köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Bomhus

Bra och hjälpsam men mycket skedde i högt tempo

Svar från Linus Lindqvist

Tack för fint omdöme Oscar! Det gick 15 dagar från visning till kontrakt, men det är en stor affär så jag har full respekt för Er känsla. Jag är säker på att Ni kommer att trivas i huset!

Gunilla J
Centralt

Eva är en person som det är lätt att prata med en gång, Kunnig i sitt område, Marknadsförde bostaden bra, mycket nöjd med den kontakten, / Gunilla

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack, det var roligt att höra att du känner dig nöjd! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva

Anette L
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hagaström

Magnus är en trevlig och glad kille, lätt att ha att göra med. Kompetent och hade god koll på marknaden. Hittills har vi känt oss trygga under försäljningsprocessen (vi har inte överlämnat huset än). Vi kan varmt rekommendera Magnus som mäklare.

Svar från Magnus Sjöberg

Tack för de fina orden och stort lycka till i er nya bostad. Allt gott. Magnus

Roger B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hemlingby

Smidigt, bra och raka svar på frågor.

Svar från Linus Lindqvist

Tack Roger! Ni kommer att få det kanon i radhuset!

Givan M
Söder

Jag har fått bra bemötande av mäklare och jag är jättenöjd av mäklare

Svar från Erika Lindgren

Tusen tack Givan för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Christina S
Centralt

Alexander Castro är en fantastisk mäklare som jag rekommenderar varmt. Utöver att hans förmåga att ständigt hitta spekulanter och få till visningar trots det oerhört svåra världsläget, har han även varit ett oumbärligt och tryggt stöd under hela försäljningsprocessen från början till slut. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare. Tack!

Malin R
Valbo

Jens är otroligt trevlig, tillgänglig, hjälpsam och engagerad! Han hjälpte oss att få till ett köp av vårt (jag och min mans) första gemensamma hus.

Svar från Jens Bengtsson

Tack för de fina orden Malin. Det kommer bli perfekt för er med nya boendet!

Therese G
Valbo

Trevligt bemötande, lyssnar in och tar emot förslag på ett bra sätt

Svar från Jens Bengtsson

Härligt att allt löste sig tillslut! Nu skall vi se till att hitta ett nytt boende!

Jimmy A
Valbo

Väldigt trevlig och professionell.

Svar från Linus Lindqvist

Fina ord Jimmy, tack! Ses i Vemdalen snart hoppas jag!

Håkan Ö
Sälgsjön

Otroligt professionell och trevligt bemötande och lättsam å göra med .

Svar från Linus Lindqvist

Tack Håkan för en smidig affär och snabb affär!

Jesper S
Hagaström

Trevlig och tillgänglig. Tydlig information. Konsis i kontakt utan att uppfattas som stressande. Kunde svara på alla frågor. Bra val av armbandsur. Mycket nöjd.

Svar från Linus Lindqvist

Tack själv Jesper! Ni kommer att få det super i nya huset!