Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

• Badge2022
Ring 0158-131 10 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gnesta! Gnesta som ligger både i Södermanlands och Stockholms län är en småstad med goda pendlingsmöjligheter och närhet till vackra sjö- och naturlandskap. Här passar det perfekt att bo om man vill nå Stockholm eller Nyköping men föredrar en lugnare och mindre ort. Är det hit du...

152 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Paula K
Gnestahöjden

Bra och engagerad mäklare som har intresse för sitt jobb. Fick bra hjälp av olika saker utöver själva köpet.

Laszlo Zoltan K
Gnesta

Vi vill lyfta fram mäklarens trevliga bemötande, lyhördhet och kunnighet gällande hantering av olika frågor som har dykt upp.

Caroline C
Björnlunda

nothing to add. It was great help and good .

Ragnhild C
Stjärnhov

Bästa möjliga mäklare! Kompetent, uthållig, positiv, lugn, trevlig, målinriktad. Rekommenderas!

Rhys Edward H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Ett stort tack till Anne Wallén som nyligen gjort ett hus- och tomtköp till en väldigt smidig process. Jag blev extremt imponerad av hennes kunskap och service hon gav, vilket andra mäklare ofta saknar. Från dag ett och under hela köp- och säljprocessen gjorde hon det lilla extra för att försäkra sig om att allt gick enligt plan. Jag skulle definitivt rekommendera henne till den som tänker på att köpa eller sälja sitt hus.

Jan-Erik E
Gnesta

Trevligt bemötande. Mäklaren förklarade hela processen mycket bra.

Mari T
Lilla Hammarbosäter

Vi är nöjda och kan rekommendera Heléne Jernestrand som sålde vårt fritidshus!

Madelene H
Gnesta

Jag rekommenderar Carina varmt...

Janet H
Malmsjöstugan

Mycket nöjd med Carina. Allt har gått smidigt.

Leif Ragnar H
Malmsjöstugan

Mkt bra Ja Mycket konstigt byte av mäklare, mindre bra när första mäklaren avgickk

Camilla S
Malmsjöstugan

Vi fick en egen visning, då vi inte kunde närvara på den första. Mycket trevligt bemötande av Carina, mäklaren. Våra frågor fick snabbt svar.

Kjell V
Frönäs

Tydlig, trevlig och transparent i sin kommunikativa information.

Sören Olof J
Frönäs

Se nedan. Bra och Duktiga …………….

Sören Olof J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Tack Johanna för att vi fick din professionella hjälp att sälja vårat hus i Frönäs. Upplevde Johanna som mycket kunnig, erfaren, trevlig och positiv. 😁😁😁😁😁

Jessica E
Svinsjögård

Linnea är en av dem mest fantastiska människor jag någonsin träffat, alltid sprudlande glad och full med energi. Hon har funnits där i vått och torrt och varit mycket hjälpsam. Det har varit ett rent nöje att ha henne som mäklare och rekommenderar henne skarpt till andra som letar efter sin mäklare. Tusen tack Linnea ❤️

Kim N
Vikingabyn

Vi lät Johanna ta hand om försäljningen av vår bostad, något som vi är väldigt nöjda med. Det blev en smidig försäljning där vi hade en tät och okomplicerad dialog med Johanna som på ett kunnigt och tryggt sätt vägledde oss genom det hela. Rekommenderas!

Moa H
Laxne

Fantastiskt bemötande och hjälpsamhet av Linnea! Hon har hjälpt oss i alla led med alla frågor vi kan tänkas ha. Stort tack!

Samuel P
Frösjöstrand

Proffs under hela processen! Allt gick smidigt och Linnéa skötte allt över förväntan. 10/10 ⭐️

Laila A
Öllösa

Väldigt duktig och vänlig mäklare! Ingav stort förtroende med att genomföra affären vid köp av fritidshus.

Ninni D
Lantligt

Trevlig, kunnig och tillgänglig.

Agneta A
Lantligt

Mäklaren var tydlig trevlig vänligt men inte en smilande försäljare. Gav ett trovärdigt intryck.

Björn D
Lantligt

Effektiv, tillgänglig och trevlig.

Håkan B
Gnestahöjden

En mäklare som känns genuin och rättvis mot både säljare och köpare. Mäklaren alltid glad och positiv. Känner att mäklaren verkligen gjorde allt för att få ut bästa möjliga pris. Kan jämföra mäklaren med andra mäklar företag på orten, har erfarenhet från tidigare försäljningar. Klart bästa mäklaren på orten

Kirsti B
Björnlunda/Lantligt

Vi blev bemötta av vår supermäklare Johanna vänligt professionellt och alldeles underbart hela vår väg till försäljning. Vi hade höga förväntningar, men de överträffades ! Hon jobbade hårt, målmedvetet och visade sitt stora yrkesmässiga kunnande vid flera tillfällen under resans gång. Det var lätt att lita på Johanna och det visade sig att det också var värt det. Vi är lyckligt lottade att få just henne som mäklare och kan varmt rekommendera henne till alla som skall sälja sin bostad!

Susan S
Hundby

En mycket kunnig och jättetrevlig mäklare ett utmärkt bemötande med olika förslag och idéer slutresultatet fantastiskt.

Janne R
Dansut

Utmärkt bemötande. Har levt upp till alla förväntningar. Lätt att få kontakt med, under processen. Kommer att varmt rekommendera Johanna till vänner och bekanta. Kommer att anlita henne för kommande försäljningar också.

Erik W
Mölnbo

Otroligt proffesionellt och trevligt bemötande under hela processen. Tydliga uppdateringar kring budgivning och kontraktsskrivning. Tillgänglig på obekväma tider vilket varit väldigt viktigt för oss.

Tanja H
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
Stjärnhov

Mäklaren var bra och smidig att ha att göra med, Linnéa som hon heter. Skulle absolut rekommendera henne. Korrekt och påläst, en trevlig och duktig mäklare. Ont om såna i branschen annars tyvärr.

Marika B
Gnesta

Helt suverän. Carina Andersson är den bästa mäklare vi träffat. 6e affären med henne genom alla år :)

Charito M
Stora Hammarbosäter

Linnéa, som hjälpte mig, är en mycket engagerad, kunnig, vänlig, positiv och energisk mäklare som hjälper hela vägen och ger tips; ingenting är omöjlig för Linnéa, det finns inga hinder,b ara möjligheter. Jag är väldig nöjd!

Bengt B
Stora Hammarbosäter

Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam, kunnig och väl insatt i ärendet. Kan man ge 100 pluss så är Linnea värd det

Luciana B
Stora Hammarbosäter

Fantastiskt mäklaren som hjälp oss hela vägen!

Kjell A
Laxne

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och förtroende givande sätt. Mäklaren levde verkligen upp till de förväntningar vi hade. Vi själva hade ingen erfarenhet av hus försäljning. Mäklaren har varit väldigt hjälpsam, rådgivande och professionell. Vi kan verkligen rekommendera Linnéa.

Ulf Daniel M
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
Stjärnhov

Trevlig, snabb och effektiv :-)

Jill L
Centralt

Vår mäklare Linnea Noren har hjälpt oss på ett fantastiskt sätt. Linnea är medfött helt äkta, bekväm och naturlig med andra människor. Hon kör inga ”spel” man är helt trygg med henne.

Christina C
Bryggeriholmen/Centralt

Jag och familjen upplever att mäklaren återkopplade omgående kring de frågor vi hade. Vi fick även en enskild visning då vi i lugn o ro kunde besöka lägenheten.

Samuel O
Bryggeriholmen/Centralt

Kunde inte ha fått ett bättre bemötande än vad jag fick. Väldigt varmt och tillmötesgående. Helnöjd med hela processen!

Randi U
Centralt

Mäklaren såg mig, lyssnade, viste intresse för mig! Hon hade tid, hon förstod vad jag menade - jag är norsk och det har till tider varit svårt när ord inte betyder precis det samma som jag tror…!! Men Johanna har mött mig på ett sådant sätt att jag känner mig trygg och säker tillsammans med henne!

Kristina W
Gnesta

Mkt nöjd med mäklaren Linnea N. Fick snabbt förtroende för henne. Vi skissade en plan o allt följde planen. Vill särskilt framhålla det faktum att hon återkopplade snabbt om jag hade nån fråga/åsikt. Kristina Wärme

Catherine B

Trevligt bemötande Konstant uppdatering Professionell

Mirela M
Frönäs

Trevlig bemötande, lätt tillgängligt, engagerad och kund anpassad.

Maria S
Centralt

Bra, duktig mäklare som är engagerad i försäljningen och kunnig om bostadsområdet. Fotografen var snabb och visste precis vilka foton som skulle tas.

Lisa K
Gnestahöjden

Johanna Blomqvist sålde vårt hus och var en sån KLIPPA! Så trevlig, social, kunnig och hade väldigt bra och proffsigt bemötande mot budgivare och oss säljare. Rekommenderar! Lisa Klackenberg

Linnea P
Hållsta

Mycket bra bemötande! Tack för all hjälp i samband med vårt husköp!

Andreas W
Norrtuna

Mycket proffsig, vänlig och personlig service från mäklare Linnéa Norén vid köpet av Gökärtsvägen 2, Gnesta!

Sara I
Stjärnhov

Trevligt bemötande och uppriktiga råd.

Josefin U
Gnesta

Professionellt stöd och engagemang från ansvarig mäklare Johanna Blomqvist! En trygghet i vårt livs största beslut!

Christina Marianne W
Blacksta

Köp av fritidshus. Korrekt och professionellt bemötande. Fick snabbt svar på frågor.

Hans R
Gnesta

Köpt hus med postadress Gnesta. Mycket trevlig och informativ mäklare (Linnéa). Tillmötesgående och genomförde avtalsskrivningen på ett bra och pedagogiskt sätt. Ingen stress. Närvarande och tillgänglig. En mycket positiv upplevelse.

FRIDA L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Vill starkt rekommendera Linnéa som mäklare! Helt klart Gnestas bästa - kompetent och noggrann på alla punkter. Och alltid med ett leende och positiv energi som gör vilken tung husförsäljning som helst lättare! Också den absolut mest trevliga och hjälpsamma mäklaren vi varit i kontakt med när vi nu letar nytt boende. Hade valt henne både som köpare och säljare om jag hade kunnat då hon är otroligt mån om båda parter.