Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

• BadgeFiveYears

Vi tror att det krävs 3 saker för att göra en lyckad bostadsaffär i Göteborg City: 1. En engagerad fastighetsmäklare 2. Tillgång till marknadens främsta verktyg, tjänster och produkter 3. En situations- och objektanpassad mix av dessa tjänster och produkter Vi på Svensk Fastighetsförmedling gör vårt yttersta för att du ska...

182 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Ted R
Linné

Henric är en mycket kompetent mäklare som både är trevlig, kunnig och lyhörd. Alltid snabb med återkoppling vilket uppskattas. Rekommenderas varmt

Joakim B
Göteborg

Träffat många mäklare men aldrig någon så bra som William. En riktig stjärna helt enkelt!

Martin P
Almedal/Johanneberg

Proffsigt och bra bemötande genom hela processen. Vi fick snabba svar på våra frågor, och kunde smidigt arrangera visningar på kort varsel

Mariella D
Johanneberg

Mycket Bra bemötande av mäklaren Daniel. Lätt och snabbt hantering av all dokumentation och bra återkoppling.

Elias N
Göteborg

Blev väldigt bra bemött och är väldigt nöjd med mäklaren.

Felix N
Göteborg

Toppen, trevlig och hjälpsam. Gjorde lite extra och var otroligt flexibel med tider för oss vilket uppskattades.

Thomas N
Göteborg

Mycket bra och engagerat. Bra och snabb återkoppling och närvarande i affären. Toppen! :)

Judy D
Göteborg

trevlig bemötande, gav tid o info som vi behövde.

Lydia G
Göteborg

Henric är bästa mäklaren! All kontakt har varit jättesmidig och han har gjort ett bra jobb att marknadsföra och sälja vår lägenhet!

Danial M
Almedal/Johanneberg

Henric var så ödmjuk och tillmötesgående längst hela processen. Gjorde allt han kunde för att möta våra krav och önskemål.

Gudrun L
Linné

Smidigt och snabbt med visning.

Michael H
Linné

Jag är mycket nöjd med mäklaren. Han har skött allt mycket professionellt och med stort engagemang. Kommer att rekommendera honom till mina bekanta

Olof C
Otterhällan

Stort engagemang, alltid trevligt bemötande, proffsigt men kanske för optimistik

Jessica B
Almedal/Johanneberg

Vi är väldigt nöjda med Henric och Daniel genom hela försäljningsprocessen. I den tröga bostadsmarknad som vi nu befinner oss i så har de genomgående levererat en positiv energi, ett stort engagemang och en tydlighet genom hela försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg Centrum.

Mattias E
Göteborg

Klockrent! Utmärkt bemötande och kommunikation under processen.

Katrin V
Linné

Mycket trevlig mäklare. Har fått ett väldigt avslappnat och professionellt bemötande, samt varit och fortsatt är behjälplig i alla avseenden.

Magnus T
Linné

Väldigt proffsigt hanterad köp-process. Lyhörd, trygg och snabb kommunikation från mäklaren.

Joakim L
Almedal/Johanneberg

Mycket professionell mäklare som var väldigt bra på att svara på frågor och var snabb på att svara på mail. Kände mig trygg under hela processen och som att mäklaren hade bra koll på läget. Vid kontraktsskrivning var mäklaren duktig på att gå igenom kontraktet och svara på de frågor jag hade.

Cuong H
Almedal/Johanneberg

Professionellt och personligt, inte helt vanligt kombo.

Filippa G
Almedal/Johanneberg

Smidigt process och alltid svar på frågor!

Lucas E
Linné

Fantastiskt bra samarbete med Henric. Proffsig och trevlig som få! Mycket nöjd 😁

Anna S
Göteborg

Väldigt proffsigt! Bra kommunikation, uppföljning genom hela processen.

Annika L
Johanneberg

Tyvärr jämförde vi inte mäklare, och den vi använde visade sig vara mer intresserad av att pressa oss till en snabb affär än att få till en så bra affär för oss som möjligt. En dyr lektion för oss.

Milton S
Almedal/Johanneberg

Är väldigt nöjd med den hjälp jag fick av Henric. Väldigt bra bemötande från dag ett och han hjälpte mig genom hela processen på ett mycket förtroendeingivande sätt. Kan varmt rekommendera!

Ildico L
Guldheden

Väldigt bra kan rekommendera smidigt fått mycket hjälp. Bra kunniga

Aptin H
Almedal/Johanneberg

Min upplevelse med mäklare Daniel och Henric var toppen. Redan efter några timmar efter att jag hörde av mig till dom för första gången så kunde jag komma och kolla på lägenheten, de hade väldigt bra koll på området och föreningen så man fick tydliga och bra svar på alla frågor. Utöver det så är de båda två snabba på att svara på telefon och hjälpte även till med alla dokument som banken behövde för att godkänna föreningen. Priset var även rimligt baserat på dagens läge och de var tack vare Daniel och Henric insatser.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Tack Aptin :-) vi blir väldigt glada över att höra att du är nöjd. Önskar dig stort lycka till med din nya bostad

Per E
Göteborg

Fantastisk proffsig mäklare från början till slut: (Daniel Landgren)

Emma S
Almedal/Johanneberg

Hej, Henric bemötte oss på ett mycket professionellt och energiskt sätt och fick snabbt vårt förtroende. Han var både bollplank vid köp av ny bostad och fick sålt vår bostad snabbt trots en skakig marknad. Trots en marknad som är svår att läsa så uppvisade Henric bra kännedom om området och priset motsvarade de uppbyggda förväntningarna. Det märks att Henric är en erfaren mäklare som förstår att alla kunder har olika förutsättningar. Vi upplevde att han i den mån det gick försökte göra det så smidigt för oss som möjligt. Kan varmt rekommendera Henric när ni ska sälja er bostad.

Karl H
Vasastaden

Mycket bra bemötande. Överträffande våra förväntningar!

Robert R
Almedal/Johanneberg

Mäklaren, Henric Gillner, var full av självförtroende och optimism redan från start, trots en osäker marknad. Efter att inledningsvis haft en vägledande och stöttande roll i vår köpprocess, tog han sig an försäljningsarbetet med den äran. Efter knappa två veckor var vår bostad såld till ett pris som motsvarade våra förväntningar.

Anton O
Almedal/Johanneberg

Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Henric. Har har varit hjälpsam, kunnig och väldigt bra genom hela processen. Kan varmt rekommendera Henric och Svensk Fastighetsförmedling både som säljare och köpare.

Emma T
Vasastaden

Vi är jättenöjda! Mäklaren fick oss att känna oss trygga under hela vägen genom att ha full koll på situationen, och hålla oss uppdaterade. Väldigt trevlig, och proffsig mäklare som vi skulle rekommendera!

Magnus G
Johanneberg

Korrekt och ärlig hantering från mäklaren insamlandet med köp av lägenhet

Mikael H
Göteborg

Daniel sålde våran lägenhet på förhand i en skakig marknad. Allt har funkat bra och mäklaren har varit engagerad hela vägen. Jag rekommenderar honom om du letar mäklare i området.

Jonas M
Göteborg

Affären vi gjorde kändes bra med en transparent köp/sälj process vilket vi som köpare uppskattar. Mäklaren agerade proffsigt

Hugo H
Linné

Mycket ihärdig mäklarens inte gav upp.

Christina U
Norra Guldheden

Mycket bra bemötande och en stor förståelse för den extraordinära händelse som drabbades oss köpare, vilket gjorde att slutförandet av köpet förlängdes några veckor. Lätt att få kontakt med mäklaren som var snabb att återkoppla via telefon, sms eller mejl.

Paschim P
Annedal/Vasastaden

Henric Gillner was our broker. He was really friendly and engaging in our conversation regarding the apartment as well as genuinely interested in the buyers. We would definitely contact him in the future if we wish to sell the apartment.

Angelica T
Göteborg

Jag fick ett mycket gott intryck av Olivia, mycket trevlig och upplevdes väl förberedd till vårt första möte. Hon var tillgänglig och snabb på att återkoppla igenom hela säljprocessen. Olivia var tydlig med all information kring försäljningen och kostnaderna. Hon hade även en god kunskap om mitt området och hade en realistisk bild av den aktuella marknaden. Jag känner mig jätte nöjd och kan absolut rekommendera Olivia som mäklare.

Louise E
Vasastaden

Proffsigt, kunnigt och trevligt bemötande. Förväntningar är väl oftast att man gärna vill ha lite mer men under rådande omständigheter på marknanden är vi aboslut nöjda och vår mäklare gjorde allt som man ska förvänta sig av en mäklare. Han var kunnig och bra på att återkoppla och uppdatera och tanker på hur vi skulle gå vidare i processen tills lägenheten blev såld.

Birgitta B

Mycket proffsig hantering . Förtroendeingivande / känns tryggt som köpare

Anduena K
Linné

Trevlig, tydlig, öppen och ärlig mäklare. Trygg upplevelse som köpare.

Anna O Tommy H
Vasastaden

Bra bemötande fr er mäklare. Mkt servicevänlig och tillmötesgående. God återkoppling enligt sånt som vi har kommit överens om. Formalia med underskrift av papper o. dylikt funkade också smärtfritt. Så totalt sett en mkt bra och professionell hantering från Daniel hos er. / Tommy Hallén

Daniela E
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum
Göteborg

Mycket bra genomförd affär, det kändes tryggt och säkert hela vägen. Trevlig, tillmötesgående och alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera mäklaren Olivia Sjögren samt Svenskt fastighetsförmedling🌟🌟🌟🌟

Mette H
Göteborg

Proffsig, kunnig, pondus. Höll mig underrättad ingav mig förtroende. Gav hjälp m att se på olika ekonomiska alternativ, utan att råda, bara visa på fakta. Fick även hjälp av en kollega att se på en lägenhet + hundvakt när vi gjorde det. Okrångligt, helt enkelt! Tack! Mett Hartelius

Rex R
Almedal/Johanneberg

I den rådande marknad är de inte konstigt att man blir lite orolig och ännu mer när ens första lägenhet ska ut på försäljning men Olivia har hanterat situationen professionellt och fått en att känna sig väldigt lugn och trygg genom hela processen. Redan vid första mötet märker man vilket driv och fokus Olivia har.

Sara L
Otterhällan

Personlig och intresserad mäklare. Vi har använt honom flera gånger och är nöjda varje gång.

Eric J

Bra bemötande Goda uppdateringar Realistiska förväntningar

Jinlei S
Almedal/Johanneberg

Very nice and smooth deal, good experience

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Centrum

Thank you so much! We are glad you´re happy.

Eva B
Gårda

Bemöt på ett trevligt sätt. Fått bra information under hela affären.