Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 286 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-07-23
    Vi var nöjda med Alexandra som mäklare. Hon var snabb, smidig och effektiv under hela processen, något vi uppskattade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    • Kyrkbyn
    2021-07-23
    Snabb, smidig och flexibel. Mycket trevlig och tillmötesgående. Fixade både virtuell visning för oss och vanlig visning för min pappa som var på plats.
    • Göteborg
    2021-07-21
    Tydlig och kundvänlig. Vi fick i lugn och ro, vandra runt och titta. Han tog sig tid att tala med alla.
    2021-07-08
    Mycket väl bemötta och ett väl fungerande köp av bostadsrätt Eriksberg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-07-08
    Fungerade perfekt.
    I de omständigheter som vi är, uppskattade vi särskilt:
    Lyhörd
    Kunnig
    Personlig
    Snabb
    Bra dialog
    Hjälpsam
    2021-07-04
    Professionell . Trevlig bemötande . Han levererade tydligt information och erbjuder elastisk problemsolvning
    2021-07-02
    Trevligt bemötande, snabb respons vid frågor, och fick relevant och saklig information med regelbundna uppdateringar. Väldigt nöjd med hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    • Jättesten
    2021-06-29
    Allt har varit bra fr mäklaren
    Lätt att nå och hon är intresserad och kunnig
  • sålde sitt hus med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-06-23
    Väldigt gott bemötande och omhändertagande så här långt. Vi är mycket nöjda med vår mäklare som är ett stort stöd i denna process.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-06-22
    Förtroendeingivande och proffsig genom hela försäljningsprocessen!
    • Jättesten
    2021-06-16
    Andrea gav ett proffsigt och lugnt intryck. Hon ringer alltid upp om hon inte svarat och är alltid glad och positiv. Kommer varmt rekommendera både henne och Johan.
    • Göteborg
    2021-06-04
    The process was good with minor issues but I think there were a mistake that caused me to lose a good opportunity and had to go with under optimal option for me.
    The mistake was that we agreed to have a call on Monday to confirm that if one of 2 apartments I’m considering is confirmed to be sold or not and if it was sold I was going with the 2nd option but the call didn’t happen and Unfortunately, I didn’t get either of those apartments because the other one got sold the next day without checking with me first. I got an alternative apartment but it was the 3rd one on my list and as I said. I’m not really happy about it but I don’t have other good options left.
    • Övre Eriksberg
    2021-06-02
    Alexandra har ödmjukt guidat mig genom mitt första, alldeles egna bostadsrättsköp på bästa tänkbara sätt. Har känt mig trygg hela vägen från budgivning till påskrift. Över min förväntan på alla plan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-05-29
    Hej jag har sålt min lägenhet På Lindholmshamnen , Jag rekommenderar bästa mäklare Rickard Stig
    2021-05-28
    Vi har just sålt vår lägenhet i Göteborg. För sju års sen köpte vi denna lägenhet av samma mäklare - Alexandra. Båda gånger blev vi bemötta på ett enormt trevligt, vänligt, förtroendeingivande och samtidigt väldigt kompetent och professionellt sätt. Mycket tillmötesgående, supersmidig försäljning. Rekommenderar varmt!
    2021-05-28
    Oerhört bemötande och trevlig i kommunikationen! Alexandra hittade själv kunderna oh en av de köpte lägenheten för visningen. Vi också vick goda råd om förberedning för visningen. En stark rekommendation från min sida!
  • Ehsan S
    • Länsmansgården
    2021-05-19
    Rickard är en väldigt driven mäklare. Han var öppen och ärlig från start och transparent under hela processen. Han är väldigt flexibel och samarbetsvillig och jag kände att han prioriterade mina krav och att han värdesätter kundnöjdhet. Kommer vända mig till honom i framtiden när det är dags för försäljning igen.
    2021-05-19
    Vi sålde en 4.a och vår mäklare var Andrea. Hon var väldigt trevlig och professionell, kunnig, engagerad, väldigt tydlig och noggrann. Det har känts tryggt hela vägen med henne under hela preocessen! Vi rekomenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-05-18
    Köpte en bostadsrätt från Andrea - fick ett jättebra mottagande av henne! När vi - säljare och köpare - skrev kontrakt (med tillhörande högläsning av alla paragrafer) så höll Andrea oss fokuserade, men en god stämning.
    Tusen tack för hjälpen - det var mitt första bostadsköp så jag var lite nervös, men Andreas lugn och professionalism smittade av sig!
    2021-05-04
    We bought our apartment from Andrea, she was very nice and patient, so we decided to sell our apartment via her as well. Again she did a great job, very hard working, kind, considerable.

A sweet nice girl for your good choice.
  • skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-04-14
    Hej
    Jag har köpt ny lgh Lindholmshamnen
    Bra bemötande av Richard
    En liten besvikelse att Peab inte var med på mötet vilket betyder att jag inte fick slutliga kontraktet, väntar fortfarande på det
    En annan besvikelse är att medlemsansökan till Peab försvann och att vi behöver göra en ny runda
    Med vänlig hälsning/Marko
    • Brunnehagen
    2021-04-06
    Rickard har ingivit ett seriöst intryck från början till slut. Lyhörd, kunnig och professionell i sitt tillvägagångssätt. Jag kan varmt rekommendera Rickard.
    2021-03-30
    Nybyggd bostadsrätt. Informativ visning, det som jag behövde veta utan att vara påträngande.
    2021-03-29
    Vi blev bemötta väldigt bra tjej att lita på ❤️
    • Tuve
    2021-03-20
    Köpt bostad. Otroligt Trevligt bemötande, man kände sig som ”kund” väldigt sedd och hörd. Alexandra var väldigt hjälpsam och alltid snabb med återkopplingar och svar. Riktigt bra mäklare!!!
    • Hisings Kärra
    2021-03-19
    Trevlig mäklare med känsla för kundens behov
    • Wieselgrensplatsen
    2021-03-19
    Jag har köpt en lägenhet som är en liten trerummare.
    Det var fint bemötande och gick bra att få svar på mina frågor. Hon tog även kontakt med brf styrelsen för att få svar.

Hon lever upp till förväntningarna och lyssnar på mig som kund och vad som är viktigt för mig.

Kunde dock förbättra sitt eget rent tekniska kunnande något så hade det kunna vara ännu bättre betyg.

Som helhet mycket bra och jag är nöjd.
    2021-03-03
    Jag har sålt en bostadsrätt. Rickard Stig har varit en bra mäklare, men ett intresse. Återkoppling har varit bra och kunnandet. Bemötandet har varit proffsig. Jag hade inte särskilt stora förväntningar, så hela affären blev en positiv erfarenhet och känsla.
    2021-02-25
    Vi har köpt en lägenhet, mycket trevligt bemötande och tillmötesgående. Gick noga igenom alla villkor för oss köpare och vad säljaren har för ansvar. Tid att ställa frågor och ge förklaringar om vi var osäkra på något som stod i köpekontraktet
    2021-02-05
    En Bostadsrätt på Vintervädersgatan har jag köpt.
    Bemötandet var jätte bra och professionellt.
    Kag har haft jättebra känsla med den här köpet och allt gick väldigt smidigt. Snabba återkopplingar och allt fungerat så som det ska.
    2021-02-01
    Har just sålt en bostadsrätt i Bjurslätt. Under hela processen från första besöket till kontraktsskrivning har Alexandra varit engagerad, lätt att kommunicera med samt kommit med goda och konstruktiva råd. Hon har bra kännedom om Hisingsföreningarna, vilket givetvis är en stor fördel i sammanhanget. Jag är helt nöjd och tackar för hjälpen med en lyckad försäljning!
    2021-02-01
    Alexandra hjälpte mig och min sambo att köpa våran 3a på förhand. Det blev en hel del telefonsamtal fram och tillbaka, men Alexandra svarade alltid med snabb återkoppling och var otroligt hjälpsam! Vi kände oss väldigt trygga och nöjda med Alexandra och fick hjälp med allt vi behövdes! Rekommenderar henne varmt.
    2021-02-01
    Kändes väldigt tryggt från början till slut för ett par förstagångsköpare som oss, tack så mycket!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-01-13
    Köpte ett hus i aröd. Funkade fint och var lätt att få tag på, svarade på allt vi undrade över och det var ordning på allt och tydligt vad som skulle hända härnäst.
    2020-12-21
    Köpte en lägenhet. Rickard var på visningen informativ, lyhörd och påläst, vilket ingav ett tryggt intryck.
    Under den efterföljande budgivningen var Rickard väldigt proffsig och effektiv.
    Sammanfattningsvis; ett lägenhetsköp med Rickard som mäklare var uteslutande positiv upplevelse!
    2020-12-17
    Jag kan verkligen rekommendera Rickard till 100%.
    Rickard sålde min lägenhet på Monsungatan och höll mig uppdaterad under hela processen och är otroligt målinriktad. Första gången jag stöter på en mäklare som verkligen lyssnar och lägger upp en tydlig plan.
    Jag kommer garanterat att kontakta honom nästa gång jag ska sälja eller köpa lägenhet.

5/5 alla dagar i veckan, stort tack!
    2020-12-10
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Rickard! Han anpassade upplägget med försäljningen enligt våra önskemål och behov. Han är väldigt ambitiös och han lyckades överträffa våra förväntningar på försäljningen. Kan starkt rekommendera honom som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2020-12-07
    Rickard kom in mitt i vår försäljning av vårt hus. Han tog över som mäklare och skötte det mycket bra. Tack gör hjälpen
    2020-12-03
    Jag har sålt en bostadsrätt i Biskopsgården. Redan vid första träffen med Andrea kändes det jättebra. Hon var lätt att få kontakt med och kändes kunnig, noggrann och förtroendeingivande. Hon var positiv och lagom lättsam och passade mig som person bra. Eftersom jag aldrig sålt eller köpt någon bostad tidigare så visste jag inget om processen och kände att jag behövde en trygg hand att hålla i. Andrea gick igenom allt lugnt och noggrant och svarade ordentligt på alla mina "dumma" frågor. Andrea har verkligen varit ett gott stöd för mig genom hela processen. Hon har varit engagerad och hållit kontakten även kvällar o helger när det behövts. Andrea har verkligen bidragit till att detta blev en bättre upplevelse och smidigare process än vad jag förväntat från början.
    2020-11-29
    Jag sålde min lägenhet nyligen på Hisingen. Jag hade hamnat i dispyt med Brf ett tag tillbaka. Andrea var väldigt behjälplig med att hjälpa mig med vissa rättsliga frågor, tog tag i massa ärenden och ringde massa samtal fastän det inte var hennes uppgift. Hon var väldigt engagerad i att lösa en massa ärenden för att unna få lägenheten sålt.

Vi fick lägenheten sålt fastän det var en hel del konkurrenter runtomkring min lägenhet och flesta av konkurrenterna har fortsatt inte fått sina lägenheter sålda.

Jag hade inte förväntat mig att Andrea skulle vara engagerad såhär mycket och få den såld, trodde att hon skulle hoppa av då ärendet hade gått så långt som till domstolen. Men hon lyckades lösa allt och sålde lägenheten.

Under resans gång hade jag otroligt bra kontakt med Andrea, väldigt trevlig, ambitiös och framåtdriven person och vet verkligen vad som behövs för att komma i mål.

Rekommenderar mäklaren väldigt starkt!
    2020-11-29
    Positiv trevligt och väl bemött av Andrea. Tillgänglig för alla frågor och gav snabba svar så jag kände mig trygg i mitt bostadsköp
    2020-11-25
    Väldigt hjälpsam och energisk! Översatte till engelska under heal processen.
    2020-11-10
    Mycket kunnig och tydlig. Gick igenom alla dokument lugnt och tydligt. Köpt en lägenhet
    2020-11-10
    Alexandra gjorde ett perfekt jobb vid både visning och genomförandet av försäljningen av den lägenhet vi nu har köpt.. Hon är strukturerad och tydlig i all information. Hon är även mycket trevlig i sin kontakt med kunden! Det kändes tryggt att göra affärer med Alexandra och med Svensk Fastighetsbyrå.
    2020-11-09
    Sålt min första bostadsrätt. Tack vare Alexandra visade sig vad som på förhand kändes som en stor och främmande process, i själva verket vara enkelt och smärtfritt. Proffsig, hjälpsam och kommunikativ. Rekommenderas!
    • Kärrdalen
    2020-10-31
    Vi är mitt uppe i en försäljning av vårt hus, samt precis skrivit på för köp av lägenhet. Vi har blivit bemötta helt korrekt och mäklaren har varit tydlig, saklig och informativ med dels husvärdering, visning av lägenhet och svarat i telefon om vi har undrat nåt.
    2020-10-23
    Ordningsam, tydlig, förtroendeingivande, flexibel och punktlig.
    2020-10-20
    Köpt en bostadsrätt i Lindholmshamnen.
    Proffsigt bemötande, hjälpsam och snabb återkoppling på eventuella frågor.
    Mycket nöjd!
    2020-10-12
    Jag köpte en bostadsrätts lägenhet av Alexandra.
    Genomgående proffsig och snabb i återkoppling.
    Dessutom jätte trevlig. Jag kände stort förtroende för Alexandra redan vid första mötet och genom hela processen.
    Jag rekommenderar starkt Alexandra som mäklare.
    2020-10-10
    Trevlig, ödmjuk och kunnig person .