Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 100 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Max F
    Max F skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi fick verkligen bra bemötande och mäklaren gjorde allt för att svara på våra frågor och löste allt innan vi skrev på!
    Föredömligt!
    Tack! Läs mer
    2018-06-18 Emma T svarar Max F
    Tack Max för ett trevligt samarbete. Jag tror ni kommer att trivas gott i denna bostaden!
  • Emil R
    Emil R skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Professionell, kunnig och förtroendeingivande. Hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare för försäljningen av vår 4a på Eriksberg. Läs mer
    2018-06-18 Emma T svarar Emil R
    Tack Emil för dina fina ord. Glad att ni är nöjda!
  • East Field Consulting A
    East Field Consulting A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard hanterade min försäljning på ett professionellt och lyhört sätt. Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är en seriös mäklare som vet vad en bra affär är, när både köpare och säljare går från kontoret och känner att vad som är gjort är fullt rimligt. Rickard har stor kunskap kring de objekt han säljer och även om området runt i kring. Rickard levererar en service i världsklass och tar åt sig av vad du som säljare har för önskemål och ideer. Läs mer
  • Carl-Fredrik David T
    Carl-Fredrik David T skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Emma jobbade hårt för vår försäljning som höll oss uppdaterade där vi fick vara delaktiga men att vi litade på hennes omdöme hela vägen. Läs mer
  • Emma
    Emma skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra sålde min etta i kvillebäcken och jag kan inte vara nöjdare. Alexandra är kunnig, trevlig och trygg, jag kände verkligen att hon gjorde allt för att sälja min lägenhet till rätt pris och kund.
    Hon var lätt att nå och jag kände mig alltid informerad i alla delar av processen. När vi säljer vår nya lägenhet kommer vi definitivt anlita Alexandra igen. Tack återigen:)
    /Emma Läs mer
  • Vivi-Ann N
    Vivi-Ann N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt. Föreslog styling av en viss firma och detta blev bra. Läs mer
  • Jan-Erik A
    Jan-Erik A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi valde Rickard som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet och han gjorde oss inte besvikna. Proffsig och positiv genom hela processen. Vi är mer än nöjda med vår bostadsaffär, tack vare Rickard! Läs mer
  • Johanna U
    Johanna U skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Emma är en fantastiskt bra mäklare. Kunnig, lyhörd, (nästan lite för) lätt att få tag på, engagerad, lösningsfokuserad och mycket trevlig. Jag har genom hela försäljningen av min bostadsrätt haft fullt förtroende för samt en mycket positiv kontakt med Emma och rekommenderar henne därför varmt! Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket proffsig och duktig mäklare!Känns trygg och mycket lätt att samarbeta med. Alexandra rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt bostadsrätt på Hisingen. Mäklaren gjorde allt för att det skulle flyta smidigt. Han hjälpte oss med möjligheter till fullmakt, vilket vi behövde, fast det var sent på kvällen. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är en kompetent mäklare med ett proffsigt bemötande. Söker ni en mäklare som kan Eriksberg och Sannegårdshamnen så har ni hittat rätt. Läs mer
  • Lilli M
    Lilli M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en 2-rumslägenhet. Är mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag kan varmt rekommendera Alexandra Jacobsson som var vår mäklare när vi sålde vår pappas lägenhet på Hisingen. Du är proffessionell, förtroendeingivande, engagerad och vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen. Tack Elin Lundgren för din rekommendation och Tack Alexandra och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Renah N
    Renah N skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag köpte min lägenhet för 1400000kr och Emma Törnberg var min mäklare. Jag tyckte att hon är:
    * jätte trevligt
    *professionellt,
    *väldigt kunnig
    *ärlig person
    *Lyhörd
    *Tillgänglig
    *Rak
    *Snabb
    *Hon är öppen med vad som är bra och vad som är dåligt.
    Jag var jätte nöjd och jag skulle rekommendera henne Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket besviken. Han ger ett bra första intryck men det är allt. Han lovade bland annat att återkomma med information som han sedan inte levererar. Säger att han skickat sms, men som man aldrig fått. Två gånger ljög han för oss, när vi konfronterade honom med detta så ljög han igen för att rädda sig själv... Han är en relativt ny mäklare vilket märktes då han inte kunde mäklaryrketsrelger gällande budgivning. Läs mer
    2018-05-08 Rickard S svarar Johan S
    Hej Johan, Det är självklart beklagligt att du fått detta intryck av mig som fastighetsmäklare. Jag är alltid väldigt noggrann i samtliga av min affärer och det är viktigt för mig att mina kunder upplever att de kan lita på det jag säger. Jag ber om ursäkt för att du fått en annan uppfattning och jag har nu kontrollerat så att sms till utländska nummer kommer fram som de ska från vårt system. Jag förstår din besvikelse men det är säljaren som tar beslut om när affären ska avslutas och vem som blir köpare. Hälsningar Rickard
  • Vera W
    Vera W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kommunikationen fungerade mycket bra och fick svar på alla mina funderingar kring både lägenhet och köp. Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Vera W
    Härligt att höra!
    Du kommer garanterat trivas i din nya lägenhet :-)
  • Cilla W
    Cilla W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag och min sambo sålde vår 1,5:a på Hisingen tillsammans med Alexandra.
    Ett fantastiskt bemötande, behjälplig på alla plan och super härlig!
    Finns möjligheten i framtiden så kommer vi ta hjälp av Alexandra igen! Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard Stig har ett mycket bra bemötande, klart och tydligt. Han var hjälpsam med att hitta lösningar på nytt boende och lån för oss. Han följer upp ev köpare på ett förtroendegivande sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Ulf P
    Fina ord, kul att ni båda är nöjda med allt!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad så hörs vi framöver.

• Amelie K
    Amelie K skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Lyhörd och professionell. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fick ett väldigt trevligt bemötande.
    Påläst om föreningen men även omgivning såsom kommunikationer, parkering och området.
    Rekommenderas! //David Läs mer
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är mycket nöjda med Rickards prestation! Rickard är professionell, förtroendeingivande och trevlig som har uppfyllt våra höga förväntningar. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Henrik C
    Jag är väldigt nöjd med vår försäljning och med Rickard Stig! En professionell, duktig och förtroendeingivande mäklare som har uppfyllt alla våra förväntningar! Allt har fungerat väldigt bra från start till slut.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Henrik C
    Grymt kul att ni är nöjda med hela processen. Det har varit en ära att få hjälpa er från början till slut! :-)
    Lycka till med allt i den nya lägenheten.
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra J gav ett gemytligt och trevlig intryck från första kontakt och blev därför mitt val av mäklare för att sälja min bostadsrätt. Under processen var hon alltid tillgänglig och tillmötesgående kring de önskemål jag hade. Rekommenderar Alexandra, vamt! Läs mer
  • Pål sverre R
    Pål sverre R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Precis som jag förväntade mig.
    Jättebra Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Pål sverre R
    Kul att du är nöjd! Det har varit kul att få samarbeta där vi också lyckades nå ett bra resultat!

• Marica S
    Marica S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har verkligen skött sitt uppdrag exemplariskt. Har känt mig helt trygg och säker genom hela affären. Jag skulle definitivt rekommendera vidare henne till vänner och bekanta inför deras köp! Läs mer
  • Ann-Charlotte M
    Ann-Charlotte M skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bästa tänkbara bemötande, trygg och proffsig. Ger snabb återkoppling och löser situationer som uppkommer snabbt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar gärna Emma Törnberg. Dessutom trevlig och personlig på ett fint sätt! Läs mer
    2018-03-13 Emma T svarar Ann-Charlotte M
    Tack snälla Lotta för din rekommendation. Det betyder mycket för mig!
  • Erika H
    Erika H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag kan inte annat än varmt rekommendera Alexandra som mäklare! En toppmäklare som vi kände oss supernöjda med från början till slut. Vi kände oss hela tiden välinformerade och uppdaterade under hela processen. Proffsig, trygg, enkel och lyhörd! Läs mer
  • Love W
    Love W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra bra bra jobbat med mycket dokumenterande Läs mer
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard Stig är professionell och väldig duktig mäklare och trevlig. Rickard har gjord ett bra jobb. Allt har fungerat bra. Vi är jätte nöjd med Rickard Stig och vi kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Joanna S
    Hej Joanna!
    Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen samtidigt som vi nådde ett fantastiskt slutresultat!

Vi hörs av!
  • Granit M
    Granit M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket bra! Tydlig och bra. Trevlig och pålitlig. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har levt upp till vår förväntan som mäklare och tagit hand om vår försäljning på ett utmärkt sätt. Från början till slut har hon haft ett otroligt bra bemötande, lyssnat på oss som säljare och gett råd och stöd. Vi rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • Ernst H
    Ernst H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mycket proffesionell hantering av hela processen. Vi köpte av Alexandra och valde därefter att även sälja med hjälp av henne. Hon var lugn och förtroendeingivande, kan varmt rekommendera Alexandra. Läs mer
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Kunde inte varit nöjdare med någon annan mäklare. Emma är rent igenom mycket kunnig, professionell och ärlig. Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Ehsan S
    Ehsan S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alltid tillgänglig och väldigt angagerad och uppdaterade oss hela tiden.
    Var nöjda med allt. Läs mer
  • Rebecca K
    Rebecca K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Tydlig, noggrann och professionell. Alexandra ger ett stabilt och förtroendegivande intryck och ser till att processen känns lugn och under kontroll. Läs mer
  • Mona M
    Mona M skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi anlitade Emma Törnberg när vårt hus skulle säljas i Kungsbacka. Vi fick förtroende för Emma vid en lägenhets-
    visning innan.
    Emma är mycket proffesionell i sitt sätt att arbeta. Vi är mycket nöjda med Emma och önskar henne lycka till på
    nya arbetet.

Vänligen Mona o Oswald Mattsson Läs mer
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fantastiskt kompetent mäklare. Driven och engagerad. Väldigt vänlig. Läs mer
  • Elena T
    Elena T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra är en mycket kompetent och lyhörd mäklare. Hon kan sitt yrke utantill men lyssnar gärna på och samarbetar med kunden. Alexandra är väldigt noggrann med objektbeskrivningen vilket ger en trygghetskänsla både till köparen och säljaren. Oerhört tålmodig och trevlig person med förmåga att övertyga utan att vara hetsig. Det kändes riktigt lugnt under hela processen. Stort tack! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ann-Christine M
    Ann-Christine M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Duktig, kompetent, trevlig, tillmötesgående och omtänksam. Läs mer
  • Rodrigo M
    Rodrigo M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    He has a grate knowledge and was able to give me information for I take the right decisions. Läs mer
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är helnöjda med Alexandra som mäklare. Hon är trevlig som person, lätt att ha kontakt med, bra på att hålla oss informerad och mycket professionell. Hela processen gick snabbt och bra. Läs mer
  • Katharina
    Katharina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag träffade CARL-JOHAN BILLING för att få mer info om nyproduktion och skriva avtal för en lägenhet. Jag upplevde att han inte alls var påläst om objektet och gav mig bla fel information om inbetalningen och stressade med att jag skulle skriva på handlingar. Vid kontraktsskrivningen fick jag dokument med en annan kundsuppgifter, då säger Carl-Johan "det gör inget, vi stryker över det och skriver in ditt namn där". Då strök han över med en bläckpenna och skrev till mitt namn på köpekontraktet istället - så oprofessionellt. Tänk om någon skulle komma över mina uppgifter på det sättet, gör om gör rätt. Skriv ut nya handlingar! Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Professionell och skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och levererade ett riktigt bra resultat.
    Väldigt nöjd med att jag valde Rickard som mäklare kan verkligen rekommendera han! Läs mer
    2017-11-02 Rickard S svarar Martin N
    Hej Martin och stort tack!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen och stort lycka till med din nya lägenhet.
    Hör av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver!

Hälsningar,
    Rickard
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mäklaren Rickard Stig var professionell och väldigt duktig mäklare. Är väldigt nöjda med hur lätt kontraktsskrivningen gick, man vågar ställa frågor.
    Jag är super nöjd med bemötandet. Läs mer
    2017-11-02 Rickard S svarar Emilia L
    Kul, och vad bra att ni är nöjda!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet :)

• Anna W
    Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffsigt och trevligt. Hon gjorde ett jättebra jobb! Läs mer
  • Hannes E
    Hannes E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra bemötande och arbetet gick snabbt och utan problem Läs mer
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag tycker Rickard är bra och ger ett gediget intryck. Han skötte hela försäljningsprocessen vilket är skälet till att jag kontaktade han till att börja med. Läs mer
    2017-10-19 Rickard S svarar Mårten R
    Härligt att höra Mårten!
    Det har varit en ära att hjälpa dig med försäljningen också.
  • Bekim T
    Bekim T skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Är jätte nöjd med Rickard Stig. Fick allt hjälp jag bähövde Läs mer
    2017-10-16 Rickard S svarar Bekim T
    Kul Bekim!
    Hoppas verkligen ni trivs i er nya lägenhet!
    Mvh,
    Rickard
  • John C
    John C skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är professionell, kunnig och tillgänglig. Läs mer
    2017-10-12 Rickard S svarar John C
    Tack John!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg