Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 110 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Evy B
    Evy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi har sålt vår bostad 3 rok 75 kvm. Som mäklare har varit Alexandra som från första början ingav ett stort förtroende och dessutom har ett mycket behagligt sätt, artig o mycket trevlig. Våra förväntningar av affären har uppfyllts till fullo. Vi är mycket nöjda med Alexandra o kommer om det blir tillfälle med all säkerhet att rekommendera Alexandra som mäklare i fortsättningen. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren Rickard Stig var trevlig, proffsig, tillmötesgående och tillgänglig.
    Det var en smidig process för ngn som inte köpt sin bostad innan, då han pedagogiskt gick igenom allt i processen.
    Mycket nöjd med Svensk Fast och mäklare Rickard Stig! Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Karin A
    Hej Karin,
    Härligt att ni är nöjda och snart är det dags för er att flytta in i er nya fina lägenhet!
    Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdesdagen!
  • Linhang N
    Linhang N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    I bought an apartment from Rickard, he's been very responsive for questions and requests for documents etc. all in all, it was a very good experience. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Linhang N
    Hi,
    Thank you and good luck with your new apartment in Sannegårdshamnen! :-)
  • Max J
    Max J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En lägenhet på Hisingen.
    Mycket bra bemött.
    Förväntningar var att få mer än utgångspriset men det blev det inte. Det blev mindre än utgångspriset.
    Mycket bra bemött väldigt trevlig men med säljet blev ja besviken. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Max J
    Hej Max,
    Det har varit kul att få hjälpa Er med försäljningen!
    I marknaden som råder just nu handlar det inte alltid om att jämföra vad grannarna fått föregående år utan man får granska marknaden och se hur förutsättningarna ser ut den dagen man ska sälja.
    Vi lyckades få sålt och även för ett marknadsmässigt pris vilket är riktigt bra när det samtidigt ligger ute liknande lägenheter i samma område som inte blir sålda! :-)

Ha en go sommar så hörs vi!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Upplevdes proffesionell, affärsmässig och trevlig. Köpet gick smidigt. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Johanna L
    Tack Johanna.
    Ni kommer garanterat stormtrivas i en superfin lägenhet på Eriksberg!
    Vi ses
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med rickards bemötande. Bra information och trevlig Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Hanna S
    Tack Hanna och kul att du är nöjd!
    Önskar dig en fin sommar
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Har köpt en 2 på Kvillebäcken
    Har fått professionellt och trevligt bemötande av Rickard
    Camilla Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Camilla S
    Härligt att höra Camilla!
    Vi hörs
  • Joonas L
    Joonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard gjorde ett bra och proffsigt jobb under hela köp-processen - rekommenderas. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Joonas L
    Tack Joonas!
    Ni kommer säkerligen trivas i Er nya lägenhet i Sannegårdshamnen

Ha en härlig sommar så ses vi i augusti!
  • Lisa Nathalie P
    Lisa Nathalie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde min etta i Tuve strax utanför Göteborg, blev bemött av en härlig mäklare med koll på läget som gjorde det hela mycket smidigt och enkelt! Läs mer
  • Vanessa R
    Vanessa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag köpte en bostadsrätt och blev bemött väldigt bra av mäklaren och han var informativ om alla steg så har bara bra betyg att ge! Läs mer
    2018-07-06 Rickard S svarar Vanessa R
    Kul att du är nöjd och du kommer med all säkerhet stormtrivas på Eriksberg!
    Vi hörs :)
  • Max F
    Max F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi fick verkligen bra bemötande och mäklaren gjorde allt för att svara på våra frågor och löste allt innan vi skrev på!
    Föredömligt!
    Tack! Läs mer
    2018-06-18 Emma T svarar Max F
    Tack Max för ett trevligt samarbete. Jag tror ni kommer att trivas gott i denna bostaden!
  • Emil R
    Emil R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Professionell, kunnig och förtroendeingivande. Hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare för försäljningen av vår 4a på Eriksberg. Läs mer
    2018-06-18 Emma T svarar Emil R
    Tack Emil för dina fina ord. Glad att ni är nöjda!
  • East Field Consulting A
    East Field Consulting A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard hanterade min försäljning på ett professionellt och lyhört sätt. Läs mer
    2018-07-06 Rickard S svarar East Field Consulting A
    Härligt att höra.
    Och vilket resultat vi nådde, otroligt bra!
    Ha en fin sommar!
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är en seriös mäklare som vet vad en bra affär är, när både köpare och säljare går från kontoret och känner att vad som är gjort är fullt rimligt. Rickard har stor kunskap kring de objekt han säljer och även om området runt i kring. Rickard levererar en service i världsklass och tar åt sig av vad du som säljare har för önskemål och ideer. Läs mer
    2018-07-06 Rickard S svarar Oscar L
    Fina ord, tack Oscar!
    En ära att fått hjälpa till med din försäljning. Vi hörs framöver.
    Ha en riktigt härlig sommar! :-)
  • Carl-Fredrik David T
    Carl-Fredrik David T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Emma jobbade hårt för vår försäljning som höll oss uppdaterade där vi fick vara delaktiga men att vi litade på hennes omdöme hela vägen. Läs mer
  • Emma
    Emma skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra sålde min etta i kvillebäcken och jag kan inte vara nöjdare. Alexandra är kunnig, trevlig och trygg, jag kände verkligen att hon gjorde allt för att sälja min lägenhet till rätt pris och kund.
    Hon var lätt att nå och jag kände mig alltid informerad i alla delar av processen. När vi säljer vår nya lägenhet kommer vi definitivt anlita Alexandra igen. Tack återigen:)
    /Emma Läs mer
  • Vivi-Ann N
    Vivi-Ann N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt. Föreslog styling av en viss firma och detta blev bra. Läs mer
  • Jan-Erik A
    Jan-Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi valde Rickard som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet och han gjorde oss inte besvikna. Proffsig och positiv genom hela processen. Vi är mer än nöjda med vår bostadsaffär, tack vare Rickard! Läs mer
  • Johanna U
    Johanna U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Emma är en fantastiskt bra mäklare. Kunnig, lyhörd, (nästan lite för) lätt att få tag på, engagerad, lösningsfokuserad och mycket trevlig. Jag har genom hela försäljningen av min bostadsrätt haft fullt förtroende för samt en mycket positiv kontakt med Emma och rekommenderar henne därför varmt! Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket proffsig och duktig mäklare!Känns trygg och mycket lätt att samarbeta med. Alexandra rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt bostadsrätt på Hisingen. Mäklaren gjorde allt för att det skulle flyta smidigt. Han hjälpte oss med möjligheter till fullmakt, vilket vi behövde, fast det var sent på kvällen. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är en kompetent mäklare med ett proffsigt bemötande. Söker ni en mäklare som kan Eriksberg och Sannegårdshamnen så har ni hittat rätt. Läs mer
  • Lilli M
    Lilli M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en 2-rumslägenhet. Är mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag kan varmt rekommendera Alexandra Jacobsson som var vår mäklare när vi sålde vår pappas lägenhet på Hisingen. Du är proffessionell, förtroendeingivande, engagerad och vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen. Tack Elin Lundgren för din rekommendation och Tack Alexandra och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Renah N
    Renah N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag köpte min lägenhet för 1400000kr och Emma Törnberg var min mäklare. Jag tyckte att hon är:
    * jätte trevligt
    *professionellt,
    *väldigt kunnig
    *ärlig person
    *Lyhörd
    *Tillgänglig
    *Rak
    *Snabb
    *Hon är öppen med vad som är bra och vad som är dåligt.
    Jag var jätte nöjd och jag skulle rekommendera henne Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket besviken. Han ger ett bra första intryck men det är allt. Han lovade bland annat att återkomma med information som han sedan inte levererar. Säger att han skickat sms, men som man aldrig fått. Två gånger ljög han för oss, när vi konfronterade honom med detta så ljög han igen för att rädda sig själv... Han är en relativt ny mäklare vilket märktes då han inte kunde mäklaryrketsrelger gällande budgivning. Läs mer
    2018-05-08 Rickard S svarar Johan S
    Hej Johan, Det är självklart beklagligt att du fått detta intryck av mig som fastighetsmäklare. Jag är alltid väldigt noggrann i samtliga av min affärer och det är viktigt för mig att mina kunder upplever att de kan lita på det jag säger. Jag ber om ursäkt för att du fått en annan uppfattning och jag har nu kontrollerat så att sms till utländska nummer kommer fram som de ska från vårt system. Jag förstår din besvikelse men det är säljaren som tar beslut om när affären ska avslutas och vem som blir köpare. Hälsningar Rickard
  • Vera W
    Vera W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kommunikationen fungerade mycket bra och fick svar på alla mina funderingar kring både lägenhet och köp. Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Vera W
    Härligt att höra!
    Du kommer garanterat trivas i din nya lägenhet :-)
  • Cilla W
    Cilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag och min sambo sålde vår 1,5:a på Hisingen tillsammans med Alexandra.
    Ett fantastiskt bemötande, behjälplig på alla plan och super härlig!
    Finns möjligheten i framtiden så kommer vi ta hjälp av Alexandra igen! Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard Stig har ett mycket bra bemötande, klart och tydligt. Han var hjälpsam med att hitta lösningar på nytt boende och lån för oss. Han följer upp ev köpare på ett förtroendegivande sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Ulf P
    Fina ord, kul att ni båda är nöjda med allt!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad så hörs vi framöver.

• Amelie K
    Amelie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Lyhörd och professionell. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fick ett väldigt trevligt bemötande.
    Påläst om föreningen men även omgivning såsom kommunikationer, parkering och området.
    Rekommenderas! //David Läs mer
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är mycket nöjda med Rickards prestation! Rickard är professionell, förtroendeingivande och trevlig som har uppfyllt våra höga förväntningar. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag är väldigt nöjd med vår försäljning och med Rickard Stig! En professionell, duktig och förtroendeingivande mäklare som har uppfyllt alla våra förväntningar! Allt har fungerat väldigt bra från start till slut.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Henrik C
    Grymt kul att ni är nöjda med hela processen. Det har varit en ära att få hjälpa er från början till slut! :-)
    Lycka till med allt i den nya lägenheten.
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra J gav ett gemytligt och trevlig intryck från första kontakt och blev därför mitt val av mäklare för att sälja min bostadsrätt. Under processen var hon alltid tillgänglig och tillmötesgående kring de önskemål jag hade. Rekommenderar Alexandra, vamt! Läs mer
  • Pål sverre R
    Pål sverre R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Precis som jag förväntade mig.
    Jättebra Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Pål sverre R
    Kul att du är nöjd! Det har varit kul att få samarbeta där vi också lyckades nå ett bra resultat!

• Marica S
    Marica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har verkligen skött sitt uppdrag exemplariskt. Har känt mig helt trygg och säker genom hela affären. Jag skulle definitivt rekommendera vidare henne till vänner och bekanta inför deras köp! Läs mer
  • Ann-Charlotte M
    Ann-Charlotte M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bästa tänkbara bemötande, trygg och proffsig. Ger snabb återkoppling och löser situationer som uppkommer snabbt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar gärna Emma Törnberg. Dessutom trevlig och personlig på ett fint sätt! Läs mer
    2018-03-13 Emma T svarar Ann-Charlotte M
    Tack snälla Lotta för din rekommendation. Det betyder mycket för mig!
  • Erika H
    Erika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag kan inte annat än varmt rekommendera Alexandra som mäklare! En toppmäklare som vi kände oss supernöjda med från början till slut. Vi kände oss hela tiden välinformerade och uppdaterade under hela processen. Proffsig, trygg, enkel och lyhörd! Läs mer
  • Love W
    Love W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra bra bra jobbat med mycket dokumenterande Läs mer
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard Stig är professionell och väldig duktig mäklare och trevlig. Rickard har gjord ett bra jobb. Allt har fungerat bra. Vi är jätte nöjd med Rickard Stig och vi kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Joanna S
    Hej Joanna!
    Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen samtidigt som vi nådde ett fantastiskt slutresultat!

Vi hörs av!
  • Granit M
    Granit M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket bra! Tydlig och bra. Trevlig och pålitlig. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har levt upp till vår förväntan som mäklare och tagit hand om vår försäljning på ett utmärkt sätt. Från början till slut har hon haft ett otroligt bra bemötande, lyssnat på oss som säljare och gett råd och stöd. Vi rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • Ernst H
    Ernst H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mycket proffesionell hantering av hela processen. Vi köpte av Alexandra och valde därefter att även sälja med hjälp av henne. Hon var lugn och förtroendeingivande, kan varmt rekommendera Alexandra. Läs mer
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Kunde inte varit nöjdare med någon annan mäklare. Emma är rent igenom mycket kunnig, professionell och ärlig. Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Ehsan S
    Ehsan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alltid tillgänglig och väldigt angagerad och uppdaterade oss hela tiden.
    Var nöjda med allt. Läs mer
  • Rebecca K
    Rebecca K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Tydlig, noggrann och professionell. Alexandra ger ett stabilt och förtroendegivande intryck och ser till att processen känns lugn och under kontroll. Läs mer
  • Mona M
    Mona M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi anlitade Emma Törnberg när vårt hus skulle säljas i Kungsbacka. Vi fick förtroende för Emma vid en lägenhets-
    visning innan.
    Emma är mycket proffesionell i sitt sätt att arbeta. Vi är mycket nöjda med Emma och önskar henne lycka till på
    nya arbetet.

Vänligen Mona o Oswald Mattsson Läs mer
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fantastiskt kompetent mäklare. Driven och engagerad. Väldigt vänlig. Läs mer
  • Elena T
    Elena T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra är en mycket kompetent och lyhörd mäklare. Hon kan sitt yrke utantill men lyssnar gärna på och samarbetar med kunden. Alexandra är väldigt noggrann med objektbeskrivningen vilket ger en trygghetskänsla både till köparen och säljaren. Oerhört tålmodig och trevlig person med förmåga att övertyga utan att vara hetsig. Det kändes riktigt lugnt under hela processen. Stort tack! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ann-Christine M
    Ann-Christine M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Duktig, kompetent, trevlig, tillmötesgående och omtänksam. Läs mer

Bästa mäklarna i Göteborg:

Lena B Lena B tycker: