Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 72 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Ernst H
    Ernst H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mycket proffesionell hantering av hela processen. Vi köpte av Alexandra och valde därefter att även sälja med hjälp av henne. Hon var lugn och förtroendeingivande, kan varmt rekommendera Alexandra. Läs mer
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Kunde inte varit nöjdare med någon annan mäklare. Emma är rent igenom mycket kunnig, professionell och ärlig. Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Ehsan S
    Ehsan S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alltid tillgänglig och väldigt angagerad och uppdaterade oss hela tiden.
    Var nöjda med allt. Läs mer
  • Rebecca K
    Rebecca K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Tydlig, noggrann och professionell. Alexandra ger ett stabilt och förtroendegivande intryck och ser till att processen känns lugn och under kontroll. Läs mer
  • Mona M
    Mona M skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi anlitade Emma Törnberg när vårt hus skulle säljas i Kungsbacka. Vi fick förtroende för Emma vid en lägenhets-
    visning innan.
    Emma är mycket proffesionell i sitt sätt att arbeta. Vi är mycket nöjda med Emma och önskar henne lycka till på
    nya arbetet.

Vänligen Mona o Oswald Mattsson Läs mer
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fantastiskt kompetent mäklare. Driven och engagerad. Väldigt vänlig. Läs mer
  • Elena T
    Elena T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra är en mycket kompetent och lyhörd mäklare. Hon kan sitt yrke utantill men lyssnar gärna på och samarbetar med kunden. Alexandra är väldigt noggrann med objektbeskrivningen vilket ger en trygghetskänsla både till köparen och säljaren. Oerhört tålmodig och trevlig person med förmåga att övertyga utan att vara hetsig. Det kändes riktigt lugnt under hela processen. Stort tack! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ann-Christine M
    Ann-Christine M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Duktig, kompetent, trevlig, tillmötesgående och omtänksam. Läs mer
  • Rodrigo M
    Rodrigo M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    He has a grate knowledge and was able to give me information for I take the right decisions. Läs mer
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är helnöjda med Alexandra som mäklare. Hon är trevlig som person, lätt att ha kontakt med, bra på att hålla oss informerad och mycket professionell. Hela processen gick snabbt och bra. Läs mer
  • Katharina
    Katharina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag träffade CARL-JOHAN BILLING för att få mer info om nyproduktion och skriva avtal för en lägenhet. Jag upplevde att han inte alls var påläst om objektet och gav mig bla fel information om inbetalningen och stressade med att jag skulle skriva på handlingar. Vid kontraktsskrivningen fick jag dokument med en annan kundsuppgifter, då säger Carl-Johan "det gör inget, vi stryker över det och skriver in ditt namn där". Då strök han över med en bläckpenna och skrev till mitt namn på köpekontraktet istället - så oprofessionellt. Tänk om någon skulle komma över mina uppgifter på det sättet, gör om gör rätt. Skriv ut nya handlingar! Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Professionell och skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och levererade ett riktigt bra resultat.
    Väldigt nöjd med att jag valde Rickard som mäklare kan verkligen rekommendera han! Läs mer
    2017-11-02 Rickard S svarar Martin N
    Hej Martin och stort tack!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen och stort lycka till med din nya lägenhet.
    Hör av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver!

Hälsningar,
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mäklaren Rickard Stig var professionell och väldigt duktig mäklare. Är väldigt nöjda med hur lätt kontraktsskrivningen gick, man vågar ställa frågor.
    Jag är super nöjd med bemötandet. Läs mer
    2017-11-02 Rickard S svarar Emilia L
    Kul, och vad bra att ni är nöjda!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet :)

• Rolf J
    Rolf J skrev om Anna-Sara Jalnefjord Skärnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Anna-Sara uppfattade miTT önskemål att sälja lägenheten direkt utan konstiga frågor / förslag. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Anna-Sara Jalnefjord Skärnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffsigt och trevligt. Hon gjorde ett jättebra jobb! Läs mer
  • Hannes E
    Hannes E skrev om Anna-Sara Jalnefjord Skärnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra bemötande och arbetet gick snabbt och utan problem Läs mer
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag tycker Rickard är bra och ger ett gediget intryck. Han skötte hela försäljningsprocessen vilket är skälet till att jag kontaktade han till att börja med. Läs mer
    2017-10-19 Rickard S svarar Mårten R
    Härligt att höra Mårten!
    Det har varit en ära att hjälpa dig med försäljningen också.
    Vi hörs!
  • Bekim T
    Bekim T skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Är jätte nöjd med Rickard Stig. Fick allt hjälp jag bähövde Läs mer
    2017-10-16 Rickard S svarar Bekim T
    Kul Bekim!
    Hoppas verkligen ni trivs i er nya lägenhet!
  • John C
    John C skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är professionell, kunnig och tillgänglig. Läs mer
    2017-10-12 Rickard S svarar John C
    Tack John!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bara gott att säga trots sin unga ålder och inte så många år i rollen. Läs mer
    2017-10-12 Rickard S svarar Thomas R
    Gott att höra Thomas!
    Vi hörs
    H, Rickard
  • Eva L
    Eva L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Okomplicerad, kompetent,flexibel Läs mer
    2017-10-12 Rickard S svarar Eva L
    Kul att du tycker affären gått bra!
  • Linda H
    Linda H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard har gjort ett bra jobb! Han gjorde ett erfaret första intryck och har sedan svarat på alla möjliga olika frågor som dykt upp på vägen. Hade gärna gjort upp en lite mer detaljerad plan på när vi skulle göra vad från början, men han har varit flexibel och lyssnat på mina önskemål.
    Vi har haft mycket kontakt via sms och i vissa fall hade jag nog föredragit ett samtal, främst med tanke på att det var en kommande försäljning och det kan därför bli långt mellan tillfällena man pratar med varandra. Lite mer frekventa uppdateringar om hur intresset såg ut hade också varit värdefullt.
    Det känns som att vi kunnat bolla idéer och tankar och jag har kunnat vara rak med mina önskemål vilket uppskattas.
    Ett minus: När jag kom hem i måndags stod ett sällskap utanför porten och väntade på visningen, vilken var inställd. De hade inte fått information om detta vilket jag tyckte var tråkigt att höra.
    Sammanfattningsvis har det varit roligt att jobba med Rickard och jag är nöjd med resultatet. Förväntar mig dock fortsatt kontakt inför tillträde samt deklaration. Läs mer
    2017-10-11 Rickard S svarar Linda H
    Hej Linda!
    Vad kul att du är nöjd med upplägg och slutresultatet!
    Ja det var synd att de som kom till visningen hade missat våra meddelanden om inställd visning och att bostaden var borttagen från Hemnet!
    Stort lycka till framöver och givetvis hjälper jag dig med deklarationen när det är dags.
    Rickard Stig
  • Urban W
    Urban W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Tydlig och pedagogisk. Vi blev väl bemötta. Läs mer
    2017-10-11 Rickard S svarar Urban W
    Härligt att höra!
    Rickard Stig
  • Anette H
    Anette H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Allt har fungerat bra tycker jag. Känner mej väldigt nöjd med mäklaren.

Mvh anette Läs mer
    2017-10-11 Rickard S svarar Anette H
    Tack och vad kul att du är nöjd!
    Vi ses på tillträdet
    /Rickard Stig
  • Michael W
    Michael W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Hon, skötte budgivning väldigt bra, och höll mig informerad hela tiden.

Fick mer för än vad jag hoppades. Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard har varit så trevlig och charmerande. Jag kan absolut inte tänka mig en bättre mäklare helt enkelt! Läs mer
    2017-10-09 Rickard S svarar Helene S
    Tack så hemskt mycket Helene! :-)
    Det har varit en ära att få hjälpa dig genom försäljningen också!
    Lycka till med ditt nya boende!
  • Christer W
    Christer W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    För oss som köpare märkets det redan från start att Rickard är engagerad, seriös och pålitlig. Något som sedan bara växt med de fortsatta kontakterna vi haft haft. En mäklare skall helst lyckas med konststycket att både företräda säljaren för dennes affär samtidigt som mäklaren också skall få köparen att känna tillit och förtroende, det klarar Rickard med all heder.
    Alla kontakter med Rickard, både före, under och efter affären har varit till vår högsta belåtenhet, och vi har bara positiva rekommendationer att lämna. Blir det aktuellt i framtiden att kanske göra en försäljning, då kommer vi utan tvekan att ta en kontakt med Rickard för diskussion.
    Stort tack Rickard! Läs mer
    2017-10-09 Rickard S svarar Christer W
    Fantastiskt fina ord Christer! Roligt att ni varit nöjda genom hela processen.
    Hoppas vi hörs framöver!
    Allt gott,
    Rickard S gillar detta
  • Charlotte O
    Charlotte O skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra gav ett trevligt intryck hon var duktig på att återkoppla snabbt Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vänligt, kompetent och betryggande. Läs mer
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har inget att anmärka på.
    Är mycket nöjd med hela hanteringen av försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Mojgan H
    Mojgan H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fantastisk duktig, ambitiös, engagerad och pålitlig mäklare som sköter allt från start till mål på ett utmärkt sätt! Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra på alla sätt. Lite dyr dock. Läs mer
  • Glenn R
    Glenn R skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Gör bra mäklare snäll och omtänksam . Läs mer
  • Berit C
    Berit C skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag tyckte att hon levde upp till alla förväntningar jag hade mycket bra. Läs mer
  • Srikanth G
    Srikanth G skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Good communication, very customer friendly and engaging attitude . Very happy with our interactions with Alexandra. Läs mer
  • Hyung Gon K
    Hyung Gon K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    She was very professional and friendly during the service. My wife and I see her almost as a friend. She was very responsive and did her best to help us out Läs mer
  • Kåre K
    Kåre K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Ett mycket proffsigt bemötande med stor noggrannhet och alltid vänlig och glad löste Alexandra vårt uppdrag.
    Vi har själva stor erfarenhet av försäljning och Alexandra sällar sig till toppskiktet av de mäklare vi har haft med att göra !!!
    All lycka till Dig i framtiden ! Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag fick ett mycket bra och tryggt intryck av alexandra. En mäklare jag vill jobba med igen Läs mer
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Duktig och professionell. Hon gjorde ett mycket bra jobb med att hantera kontraktet (då vi var två som köpte bostaden på ritning, men då vi gick skilda vägar tog jag över kontraktet och sålde bostaden genom Alexandra). Det var mycket att göra, och Alexandra skötte det väldigt bra.
    Upplever att Alexandra hade lite väl för bråttom att sälja bostaden till det pris jag inte var nöjd över, men det gick bra att diskutera och komma överens om att vänta på en seriös spekulant som var redo att betala vad jag tyckte var värt. Läs mer
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffs,utan att vara påträngande.Fick genast stort förtroende för henne.Hon har verkligen levt upp till min förväntan och jaghar rekommenderat henne till andra. Läs mer
  • Hejar T
    Hejar T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Väldigt duktig och tydlig. Pålitlig då allt hon sade stämde Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bara positivt. Gott omhändertagande. Proffsigt uppförande. Läs mer
  • Melinda M
    Melinda M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har ett varmt och välkomnande bemötande och tar sig alltid tid. Alla rekommendationer hon gav kring försäljningen upplevde jag som relevanta, och jag kände mig hörd. Under försäljningen hölls jag kontinuerligt uppdaterad och jag är mer än nöjd med slutpriset och förfarandet! Tack! Läs mer
  • Maarit H
    Maarit H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jätte bra bemötande😃Ordning och reda 👍Glad och positiv😃👍👍👍 Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt min bostad genom Alexandra och är mycket nöjd. Hon skötte försäljningen väldigt professionellt och fick mig som köpare att känna mig trygg genom hela affären! Läs mer
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    seriös, informerande och trevlig,

Rekommenderas starkt Läs mer
  • Dzemo H
    Dzemo H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mäklare som strävade efter mitt mål och som uppfyllde den! Riktigt bra mäklare, som håller en uppdaterad hela tiden. Trevlig och snäll som verkligen engagera sig för att uppfylla kundens förväntan. Starkt rekommenderad mäklare, som jag tänker vara kund hos för framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2017-08-25 Rickard S svarar Dzemo H
    Tack så mycket Dzemo, kul att höra!
    Givetvis hjälper jag dig i framtida bostadsaffärer också.
    Vi hörs
    /Rickard Stig
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Så otroligt glad att jag lyckades få Rickard Stig som mäklare när jag sålde min lägenhet.

Stort engagemang och mycket bra kunskap inom alla områden. Kände mig trygg hela vägen.

Rekommenderar Rickard alla dagar i veckan! Läs mer
    2017-08-22 Rickard S svarar Niklas T
    Roligt att höra Niklas!
    Tack för förtroendet och ditt omdöme :)
  • Dastan S
    Dastan S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Engagerad, kunnig och grym kundfokus! Behövde inte många minuter på mig för att bestämma mig för att välja Rickard då han ingav förtroende direkt. Har även sedan tidigare både köpt och sålt via Svenskfast och kan med gott samvete rekomendera de till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-08-22 Rickard S svarar Dastan S
    Stort tack för förtroendet!
    Kul att du är nöjd och vill rekommendera oss framöver!
  • Sheragim A
    Sheragim A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra är Väldig påläst om området. Trevlig bemötande, lätt tillgänglig, hjälpsam, la ner tid även vid fotografering.(inte alla mäklare som gör det)
    Rekomendera henne. Läs mer

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg