Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 160 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Christian W

2019-07-07

Christian W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffsig, engagerad och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-07-05

Åsa Kristina H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Hjälpsam, enkel att få kontakt med och noga med att jag fått all information och hjälp jag behövde. Läs mer
  • Victor P

2019-06-21

Victor P skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Engagerad och ständigt återkopplande. Listig och bra att resonera med. Läs mer
  • 2019-06-10

Bo M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en lägenhet på Lindholmen
    Bra dialog med min mäklare från början till slut
    Positivt att min mäklare också kunde vara tillgänglig utanför ordinarie kontorstid vid avtalsskrivning Läs mer
  • 2019-06-10

Azad R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    professionell, snabb och en mäklare som man kan lita på. Läs mer
  • 2019-06-08

LOUISE V skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är så otroligt nöjda med Alexandras hjälp när vi sålde vår bostad. Hon har känts genuin och proffsig samtidigt som känslan är att hon verkligen bryr sig om att det ska kännas bra för alla parter. Vi kommer absolut att rekommendera henne för nära och kära! Läs mer
  • 2019-06-02

Hampus W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde en tvåa på 49kvm. Väldigt nöjd med informationen under försäljingen och allt man kan tänka sig. 5/5 Läs mer
  • 2019-06-02

Annette M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde en lägenhet , och har bara positivt att säga om Alexandra. Hon gjorde detta så lätt för oss. Tillmötesgående, professionell och genomtrevlig. Läs mer
  • 2019-06-02

Anneli I skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Här sålt vår mammas lägenhet på Sagogången i Backa. Blev rekomenderad Alexandra av en kollega som hjälpt henne att sälja tidigare. Alexandra förstod att vi ville sälja så fort som möjligt och satte upp en tight planering. På en månad hade vi vårt första möte och hade sålt lägenheten till ett pris långt över vår förväntan.
    Vi har hela tiden haft tät kontakt och alltid blivit fantastiskt väl bemötta. Alexandra har återkopplat ofta och vi har aldrig känt att vi stört. Alexandra är så otroligt trevlig och lätt att ha att göra med. Om/när vi säljer nästa gång skulle jag med än gärna anlita Alexandra igen.
    Kan verkligen rekommendera Alexandra! Snabb, lyhörd, effektiv och otroligt trevlig och lätt att ha att göra med! Vi har haft en så smidig och snabb försäljning. Vi har känt oss helt trygga med att lämna över försäljningen till Alexandra. Läs mer
  • 2019-05-30

Kristina S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt min lägenhet.
    Alexandra var alltid tillgänglig, även på kvällar och helger, jag är supernöjd med hennes arbete.
    Det som drar ner betyget är att jag inte är nöjd med stylisten hon rekommenderade. Läs mer
  • 2019-05-06

Paul J skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Andrea har sålt en bostadsrätt på Virvelvindsgatan Läs mer
  • Ellen O

2019-04-28

Ellen O skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra gav mig det proffsigaste och trevligaste bemötandet jag varit med om när hon sålde min 2a i Hisings Kärra.
    Jag fick en helt ny upplevelse av mäklare och hur en försäljning kan gå till. Från start till slut har Alexandra funnits med hela vägen och ska jag sälja igen är det självklart vem jag kommer kontakta. TACK 💕 Läs mer
  • 2019-04-26

Jesper K skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde min lgh på Eriksberg
    Dom förväntningar jag hade infriades utav Andrea
    Trevlig och professionell
    5 kvarnar av 5 Läs mer
  • 2019-04-16

Anders E skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi har sålt en lägenhet på Hisingen i Göteborg och inför den försäljningen så skickade vi intresse förfrågan till flera mäklare och Rickard Stig svarade för Svensk Fastighetsförmedlings räkning.

När vi utvärderade de mäklare som fick vårt förfrågningsunderlag så vann Rickard Stig alla bedömningskriterier så Rickard fick vårt förtroende att sälja lägenheten.

Rickard har mer än väl motsvarat våra höga förväntningar både vad gäller allmänt bemötande, tydlighet, struktur och inte minst planeringen och genomförandet av av hela försäljningen.

Vi vill varmt rekomendera Rickard Stig då hans råd inför försäljningen var glimmrande och hans sätt att genomföra försäljningen varit strålande. Läs mer
  • Contte S

2019-04-15

Contte S skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt min lägenhet i Kville av svensk fastighets förmedling. Försäljningen sköttes av Andrea Larsson på ett mycket bra sätt rekommenderar henne varmt, tack Andrea kramar Läs mer
  • 2019-04-11

Emilia K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra hjälpte oss att sälja vår trea i Eriksberg. Trevligt och proffsigt bemötande från första mötet, vilket ledde till en såld lägenhet med bra resultat. Läs mer
  • 2019-04-11

Jonas K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Kanonbra och professionellt bemötande genomgående! Läs mer
  • 2019-04-09

Mattias A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard var påläst och gav ett seriöst intryck när vi träffade honom första gången och det visade sig stämma också. Vi hade ett bra samarbete. Han höll vad han lovade, han var snabb på att svara på frågor (och tålmodig) och han förstod vad som var viktigt för oss i vår försäljning. Vi skulle kunna tänka oss att anlita Rickard igen. Läs mer
  • 2019-04-06

Lisbeth R skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har träffat Alexandra på några visningar, och köpte nyligen en lägenhet där hon var mäklare. Anlitade då henne för försäljning av min lägenhet i Sannegården. Proffsig, lyhörd, förtroendeingivande, tydlig och duktigt på att återkoppla löpande gjorde att jag som säljare kände mig trygg och fick sålt lägenheten snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-02

Adrian U skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Andrea har varit en klippa! Hon har alltid givit bra råd och meddelat mig vad som pågår och vad som sker näst. Ihärdig med att arbeta med våra intresserade köpare vilket resulterade i en affär med just en förtids intressent. Hon räddade även situationen under vårat möte med köparen då denne blev osäker och rodde affären i hamn. Kort och gott en grym mäklare! Läs mer
  • 2019-04-01

Lennart J skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt 3-rums lägenhet. Blev bemött av en mkt kunnig, lyhörd och engagerad mäklare. Mina förväntningar infriades med råge avseende rådgivning under budgivning, försäljningspris och tid till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-03-23

Yvonne B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har just sålt vår trea i Sannegårdshamnen. Vi upplevde samarbetet med henne mycket positivt från första kontakt till försäljning. Hennes bemötande, lyhördhet, kompetens och trevliga sätt bidrog till en lyckad affär. Lägenheten såldes snabbt via kundregister till önskat pris. Vi är mycket nöjda och vill gärna rekommendera Alexandra till vänner och bekanta!
    Yvonne och Martin Barkstedt Läs mer
  • 2019-03-15

Jie S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra is very helpful and dedicated in the work. We have good collaboration. Läs mer
  • Oscar S

2019-03-06

Oscar S skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Trevligt kontor, mycket bra bemötande. speciellt trevligt var det att träffa mäklaren Andrea Larsson som hjälpte mig genom min försäljningsprocess. kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-02-13

Kristina L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde en ny producerad bostadsrätt bästa läge Eriksberg.
    Affären påskyndades och genom påtryckningar då vi var två som ´´ägde `` lägenheten .
    Lägenheten såldes efter 5 dagar på hemmet under marknads värdet .
    Mäklaren var trevlig och proffesionell.
    Bra bemötande . Läs mer
  • 2019-02-10

Jonas H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och hantering. Läs mer
  • Mats W

2019-01-31

Mats W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde en relativt stor lägenhet i Sannegårdshamnen i Göteborg under 2018, dvs. i en period med amorteringsändringar och relativt stor osäkerhet på marknaden.

Alexandra bemötte oss väl och hjälpte oss få till en bra riggning av lägenheten, en kort visningsperiod och ett bra pris. Efter budgivningen har Alexandra skött processen fram till slutbetalning och överlåtelse på ett mycket bra sätt. Köparen ville tidigarelägga tillträdesdatum och vi behövde genomföra överlåtelsen med fullmakt och detta löstes mycket smidigt med tilläggsavtal och fullmakt - allt serverat snabbt och smidigt av Alexandra. Läs mer
  • Tuula A

2019-01-17

Tuula A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag träffade Alexandra när jag skulle sälja en bostadsrätt , dödsbo. Hon hade en tydlig plan för försäljningen, trevligt och proffsigt bemötande, informerade om allt löpande, alltid glad o go ! Hon jobbade mot kunder i register och hittade flera intresserade kunder och visade lägenheten och den blev såld direkt ,innan bokad visning
    Jag kommer att varmt rekommendera henne till alla mina bekanta Läs mer
  • Martina A

2019-01-13

Martina A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi blev väldigt nöjda med Alexandra som mäklare, proffsigt bemötande och hon fick tag i tre potentiella köpare till förhandsvisning som alla lade bud så det blev en väldigt smidig affär. Vi blev nöjda med slutpriset och kan verkligen rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • 2019-01-05

Admira R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde min lägenhet på Hisingen. Rickard var väldigt proffesionell, trevlig och tydlig. Jag ville ha en snabb och smidig affär och det var precis det jag fick.

Starka rekommendationer! Läs mer
  • 2018-12-14

Ann-Charlotte C skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt en lägenhet på Eriksberg. En bra process där man kände att mäklaren både var ärlig mot säljaren och köparen, vilket inte man alltid upplever. Bra och tydlig information och en väldigt smidig köpprocess. Läs mer
  • 2018-12-12

Jessika K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra på Sv Fastighetsförmedling har hjälpt mig att sälja min lgh på Eriksberg. Jag har hela tiden fått ett väldigt proffesionellt och trevligt bemötande. Skulle gärna anlita henne igen om det blev aktuellt! Läs mer
  • 2018-11-19

Fredrik K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra sålde vår lägenhet på Hisingen nyligen.
    Hon var lugn, inlyssnande och oerhört engagerad under hela processen.
    Kommer absolut att rekommendera Alexandra till vänner och bekanta. Läs mer
  • Abir S

2018-11-15

Abir S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde vår 3.a i göteborg. Rickard var väldigt trevlig och återkopplade fort vilket var viktigt för oss.
    Affären gick som vi ville så alla var nöjda.
    Jag rekommenderar att ni anlitat rickard. Läs mer
  • 2018-11-13

Bahareh Sadat H skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt en lägenhet. Jag tycker att hon blev välvilligt bemött och svarade mina frågor och hon uppfyllde 80% av mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-05

Linda J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde en tvåa, mäklaren var jättetrevlig hjälpsam och professionell, vi är väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
  • 2018-11-05

Johan S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt min bostadsrätt
    Allt från första stund till affären var klar var det informativt och upplysande, allt i positiv anda

Allt var kanon
    Även araxrullarna. 😀 Läs mer
  • Mikaela D

2018-10-24

Mikaela D skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag fick möjlighet att köpa en lgh på Svanehöjdsgatan på förhands erbjudande via sms INNAN den kom ut på öppna marknaden.
    Mäklaren skötte allting på ett proffsigt sätt med tydlig information och snabbt och smidigt.

Jag är supernöjd med hela affären. Läs mer
  • 2018-10-20

Emilia Sara L skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har sålt min bostadsrätt och blev väldigt bra bemött utav min mäklare. Hon var väldigt noga med varje steg genom försäljningen och att allt gick rätt till. Andrea levde verkligen upp till mina förväntningar, var första gången jag anlitade en mäklare så är toppen nöjd. Läs mer
  • 2018-10-04

Sonja Hillevi H skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Från allra första början när Andrea på Sv. Fastighetsförmedling Eriksberg kom för att värdera min bostad fick jag ett mycket bra intryck. Hon motsvarade mer än väl mina förväntningar, hon är noggrann och proffsig och jag kände tydligt hennes engagemang och vilja att hjälpa mej hela vägen. Mycket fortare än jag väntat mej kom vi till kontraktsskrivning och jag känner att hon finns där för mej ända tills affären är avslutad. Jag rekommenderar henne varmt och kan bara lyckönska dem som får hennes hjälp i framtiden. Läs mer
  • 2018-10-01

Pia K skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard Stig hjälpte oss nyligen med försäljningen av vår lägenhet i Sannegårdshamnen.
    Från vårt första möte har det känts tryggt och proffesionellt. Rickard lotsade oss igenom hela processen med stor kunnighet och ett fantastisk bemötande. Och alltid redo att svara på alla våra frågor. För oss var Rickard ett enormt stöd och vi kan verkligen varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-08 Rickard S svarar Pia K
    Stort tack Pia!
    Värmande ord och det har för mig varit en ära att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Lycka till med ert nya hus!
  • 2018-09-27

Jörn H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Har sålt vår bostadsrätt på 107m3 som ligger i Sannegårdshamnen.
    Rickard Stig som skötte försäljningen gjorde det på ett mycket professionellt sätt, men ändå med en mycket omtänksam och personlig touch.
    Ingav oss ett stort förtroende och är lyhörd för alla typer av frågor. En trevlig och kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera . Läs mer
    2018-10-08 Rickard S svarar Jörn H
    Härligt att höra Jörn!
    Kul att ni är nöjda, det har varit kul att få hjälpa och vägleda er genom hela processen - dessutom alltid roligt när slutresultatet blev såpass bra!
  • 2018-09-22

Erik Alexander Bigdelou K skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en fyra på Eriksberg. Bea bemötande av mäklaren. Mycket seriöst flesta besök innan mäklare var vald. Stannade i 90 minuter och vi gick igenom lägenheten, biutrymmen och innergård.
    Behövde en enkel och smidig affär och det hjälpte mäklaren till med. Läs mer
  • 2018-09-18

Abdelaziz K skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt lägenhet Mrs Emma är utmärkt thank you Läs mer
    2018-09-24 Emma T svarar Abdelaziz K
    Tack för förtroendet Aziz. Hoppas du kommer trivas!
  • 2018-09-15

Christoffer S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Lyhörd, alltid tillgänglig när man hade frågor och väldigt lätt att ha att göra med. Supernöjd Läs mer
  • 2018-09-06

Daniel H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Enkelt och smidigt, seriös mäklare Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Daniel H
    Kul att ni är nöjda Daniel, det är alltid roligt att nå bra resultat!
    Vi hörs

• 2018-09-02

Anna Christina N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt bostad. Fantastiskt professionellt bemötande. Bara så bra. Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Anna Christina N
    Stort grattis till en superfin lägenhet!
    Vi hörs

Hälsningar,
    Rickard
  • 2018-08-27

Einar B skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en mindre bostadsrätt. Snabb och effektiv försäljning. Bra förarbete av mäklaren med många goda råd. Mäklaren var saklig, korrekt och effektiv. Han var engagerad i min affär. Han gjorde ett kunnigt intryck. Han levde upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd så här långt. Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Einar B
    Tack för förtroendet Einar!
    Det var kul att få hjälpa Er med försäljningen där vi även nådde ett bra resultat, kul!
    Vi hörs framöver.
  • 2018-08-23

Mathilda Q skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi sålde vår bostadsrätt på Hisingen genom Alexandra hösten 2016. Vi är fantastiskt nöjda över hennes arbete för vår skull under den tiden. Alexandra är en mäklare i världsklass med ett stort hjärta för andra människor, hon tog hand om oss och lägenheten på ett väldigt professionellt sätt och fanns alltid bara ett telefonsamtal bort när vi var oroliga över något. Hennes sätt att arbeta på önskar jag fler mäklare kan ta efter! Utan henne hade vi aldrig fått en sån lyckad försäljning! Rekomenderas varmt. Läs mer
  • 2018-08-21

Jonas A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande från första kontakt till kontaktskrivning. Efter det fortsatt professionellt bemötande från Alexandra och hennes kollegor. Läs mer

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg