Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 45 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Charlotte O
    Charlotte O skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra gav ett trevligt intryck hon var duktig på att återkoppla snabbt
  • Per J
    Per J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vänligt, kompetent och betryggande.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har inget att anmärka på.
    Är mycket nöjd med hela hanteringen av försäljningen av min lägenhet.
  • Mojgan H
    Mojgan H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fantastisk duktig, ambitiös, engagerad och pålitlig mäklare som sköter allt från start till mål på ett utmärkt sätt!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra på alla sätt. Lite dyr dock.
  • Glenn R
    Glenn R skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Gör bra mäklare snäll och omtänksam .
  • Berit C
    Berit C skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag tyckte att hon levde upp till alla förväntningar jag hade mycket bra.
  • Srikanth G
    Srikanth G skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Good communication, very customer friendly and engaging attitude . Very happy with our interactions with Alexandra.
  • Hyung Gon K
    Hyung Gon K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    She was very professional and friendly during the service. My wife and I see her almost as a friend. She was very responsive and did her best to help us out
  • Kåre K
    Kåre K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Ett mycket proffsigt bemötande med stor noggrannhet och alltid vänlig och glad löste Alexandra vårt uppdrag.
    Vi har själva stor erfarenhet av försäljning och Alexandra sällar sig till toppskiktet av de mäklare vi har haft med att göra !!!
    All lycka till Dig i framtiden !
  • Emma H
    Emma H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag fick ett mycket bra och tryggt intryck av alexandra. En mäklare jag vill jobba med igen
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Duktig och professionell. Hon gjorde ett mycket bra jobb med att hantera kontraktet (då vi var två som köpte bostaden på ritning, men då vi gick skilda vägar tog jag över kontraktet och sålde bostaden genom Alexandra). Det var mycket att göra, och Alexandra skötte det väldigt bra.
    Upplever att Alexandra hade lite väl för bråttom att sälja bostaden till det pris jag inte var nöjd över, men det gick bra att diskutera och komma överens om att vänta på en seriös spekulant som var redo att betala vad jag tyckte var värt.
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffs,utan att vara påträngande.Fick genast stort förtroende för henne.Hon har verkligen levt upp till min förväntan och jaghar rekommenderat henne till andra.
  • Hejar T
    Hejar T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Väldigt duktig och tydlig. Pålitlig då allt hon sade stämde
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bara positivt. Gott omhändertagande. Proffsigt uppförande.
  • Melinda M
    Melinda M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har ett varmt och välkomnande bemötande och tar sig alltid tid. Alla rekommendationer hon gav kring försäljningen upplevde jag som relevanta, och jag kände mig hörd. Under försäljningen hölls jag kontinuerligt uppdaterad och jag är mer än nöjd med slutpriset och förfarandet! Tack!
  • Maarit H
    Maarit H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jätte bra bemötande😃Ordning och reda 👍Glad och positiv😃👍👍👍
  • Elin L
    Elin L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt min bostad genom Alexandra och är mycket nöjd. Hon skötte försäljningen väldigt professionellt och fick mig som köpare att känna mig trygg genom hela affären!
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    seriös, informerande och trevlig,

Rekommenderas starkt
  • Dzemo H
    Dzemo H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mäklare som strävade efter mitt mål och som uppfyllde den! Riktigt bra mäklare, som håller en uppdaterad hela tiden. Trevlig och snäll som verkligen engagera sig för att uppfylla kundens förväntan. Starkt rekommenderad mäklare, som jag tänker vara kund hos för framtida bostadsaffärer!
    2017-08-25 Rickard S svarar Dzemo H
    Tack så mycket Dzemo, kul att höra!
    Givetvis hjälper jag dig i framtida bostadsaffärer också.
    Vi hörs
    /Rickard Stig
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Så otroligt glad att jag lyckades få Rickard Stig som mäklare när jag sålde min lägenhet.

Stort engagemang och mycket bra kunskap inom alla områden. Kände mig trygg hela vägen.

Rekommenderar Rickard alla dagar i veckan!
    2017-08-22 Rickard S svarar Niklas T
    Roligt att höra Niklas!
    Tack för förtroendet och ditt omdöme :)
  • Dastan S
    Dastan S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Engagerad, kunnig och grym kundfokus! Behövde inte många minuter på mig för att bestämma mig för att välja Rickard då han ingav förtroende direkt. Har även sedan tidigare både köpt och sålt via Svenskfast och kan med gott samvete rekomendera de till vänner och bekanta.
    2017-08-22 Rickard S svarar Dastan S
    Stort tack för förtroendet!
    Kul att du är nöjd och vill rekommendera oss framöver!
  • Sheragim A
    Sheragim A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra är Väldig påläst om området. Trevlig bemötande, lätt tillgänglig, hjälpsam, la ner tid även vid fotografering.(inte alla mäklare som gör det)
    Rekomendera henne.
  • Per-Arne A
    Per-Arne A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi köpte en bostadsrätt där Rickard var ansvarig mäklare och det vi uppskattade med honom var att vi fick snabba svar på mail och telefon samt bra service och trevligt bemötande på visning och vid kontraktsskrivning. Vi skulle utan tvekan rekommendera Rickard till våra vänner.
    2017-08-21 Rickard S svarar Per-Arne A
    Hej!
    Tack så mycket, vad kul att ni är nöjda!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Riktigt proffsigt bemötande och vägledning under hela försäljningen, vi kommer säkerligen anlita Alexandra Jacobsson igen för framtida affärer!
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Seriös och tydlig information under hela försäljningsprocessen. Frågor som har dykt upp har besvarats och lösts på ett snabbt och smidigt sätt. En bra dialog hela vägen och där jag verkligen har upplevt att mäklaren har tagit sig tid för uppdraget och gett det personlig prägel.
  • Louice J
    Louice J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Med ett stort engagemang och intresse hjälpte vår mäklare Alexandra oss i försäljningen av vår lägenhet. Hon har från första mötet och hela processens lyssnat på våra önskemål och behov och vi har hela tiden känt att vi har fått stöd och råd i vår försäljning från början till slut! Vi har jobbat ihop som ett team!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mkt trevlig, effektiv och kunnig mäklare som jag mer än gärna rekommenderar. Överlag ett mkt trevligt mäklarkontor på Eriksberg.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag är nöjd.
    Bra bemötande och noggrant planerad försäljning.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket trevlig och kunnig. Proffsigt
  • Christofer G
    Christofer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Annika gjorde ett proffsigt och bra jobb, höll kontakten och gav goda råd som gjorde försäljningsprocessen enkel och effektiv.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Glad, positiv och proffsigt. Väldigt bra upplevelse.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Kan starkt rekommendera Alexandra Jacobsson som mäklare. Vi har erfarenhet av Alexandra både som köpare och säljare. Hon är oerhört proffesionell. Rak, ärlig och inger förtroende. Håller en hela tiden uppdaterad och ger alltid feedback. Högsta poäng alla kategorier!
  • Alena W
    Alena W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde min lägenhet med hjälp av Alexandra, hon var proffsig från början till slut. Kan varm rekommendera Alexandra som mäklare, hon är rak, ärlig, tydlig och otroligt kunnig.. Bättre mäklare kan man inte önska sig!
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag är jättenöjda med min mäklare Annica Unger
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Väldigt bra bemötande på alla sätt.
    Tydliga svar på frågor gällande försäljningen.
    Bra uppföljning även efter försäljningen.

Jag skulle mer än gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling
    till nära och bekanta.
  • Ingmarie W
    Ingmarie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra och professionellt bemötande. Lyssnade och hade tålamod när utfallet först inte blev som förväntat. Jag blev till slut, efter flera turer, mycket nöjd med försäljningen.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Väldigt nöjd med min mäklare. Proffsig från början till slut.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag som kund är mycket missnöjd med köpta tjänster från Svensk Fastighetsförmedling på Eriksberg!
    Detta då vi upplevde stora brister inom grundläggande bitar som, kompetens, arbetsinsats, problemlösning och kommunikativ förmåga.
    Denna mäklarbyrå kommer definitivt inte att rekomenderas eller anlitas igen.

Från besviken kund.
  • Elisabeth Lisa L
    Elisabeth Lisa L skrev om Fabian Billing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Oerhört seriös, inger trygghet, kunskapsfylld, vänlig, hjälpsam, tålmodig....
    Fabian är en toppenmäklare!!
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Fabian Billing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fabian var trevlig och proffsig, han skötte affären på ett perfekt sätt ! Helnöjd kan man säga 👍🏻
  • Kent T
    Kent T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag upplevde Alexandra och Svensk Fastighetsförmedling som väldigt professionella.

Man gjorde ett bra jobb med grundlig information och dokumentation.
  • Christer L
    Christer L skrev om Fabian Billing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag och min bror var allt igenom mycket nöjda med kontakten med SF och då förstås också vår mäklare Fabian Billing. Detta gäller allt; bemötande information planering och genomförande av försäljning.
  • Marie M
    Marie M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag måste säga att bättre tillmötesgående och hjälp som vi har fått av mäklare Alexandra Jacobsson kunde vi nog inte ha fått någon annan stans, vi är väldigt nöjda med vad vi har fått just nu.

MVH

Marie McKay
  • Blagoj V
    Blagoj V skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra bemötande, väldigt engagerad och kunnig mäklare som jag rekommenderar starkt !

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg