Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 64 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Rodrigo M
    Rodrigo M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    He has a grate knowledge and was able to give me information for I take the right decisions.
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är helnöjda med Alexandra som mäklare. Hon är trevlig som person, lätt att ha kontakt med, bra på att hålla oss informerad och mycket professionell. Hela processen gick snabbt och bra.
  • Katharina
    Katharina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag träffade CARL-JOHAN BILLING för att få mer info om nyproduktion och skriva avtal för en lägenhet. Jag upplevde att han inte alls var påläst om objektet och gav mig bla fel information om inbetalningen och stressade med att jag skulle skriva på handlingar. Vid kontraktsskrivningen fick jag dokument med en annan kundsuppgifter, då säger Carl-Johan "det gör inget, vi stryker över det och skriver in ditt namn där". Då strök han över med en bläckpenna och skrev till mitt namn på köpekontraktet istället - så oprofessionellt. Tänk om någon skulle komma över mina uppgifter på det sättet, gör om gör rätt. Skriv ut nya handlingar!
  • Martin N
    Martin N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Professionell och skötte försäljningen på ett utmärkt sätt och levererade ett riktigt bra resultat.
    Väldigt nöjd med att jag valde Rickard som mäklare kan verkligen rekommendera han!
    2017-11-02 Rickard S svarar Martin N
    Hej Martin och stort tack!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen och stort lycka till med din nya lägenhet.
    Hör av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver!

Hälsningar,
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mäklaren Rickard Stig var professionell och väldigt duktig mäklare. Är väldigt nöjda med hur lätt kontraktsskrivningen gick, man vågar ställa frågor.
    Jag är super nöjd med bemötandet.
    2017-11-02 Rickard S svarar Emilia L
    Kul, och vad bra att ni är nöjda!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet :)

• Rolf J
    Rolf J skrev om Anna-Sara Jalnefjord Skärnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Anna-Sara uppfattade miTT önskemål att sälja lägenheten direkt utan konstiga frågor / förslag.
  • Anna W
    Anna W skrev om Anna-Sara Jalnefjord Skärnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffsigt och trevligt. Hon gjorde ett jättebra jobb!
  • Hannes E
    Hannes E skrev om Anna-Sara Jalnefjord Skärnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra bemötande och arbetet gick snabbt och utan problem
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag tycker Rickard är bra och ger ett gediget intryck. Han skötte hela försäljningsprocessen vilket är skälet till att jag kontaktade han till att börja med.
    2017-10-19 Rickard S svarar Mårten R
    Härligt att höra Mårten!
    Det har varit en ära att hjälpa dig med försäljningen också.
    Vi hörs!
  • Bekim T
    Bekim T skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Är jätte nöjd med Rickard Stig. Fick allt hjälp jag bähövde
    2017-10-16 Rickard S svarar Bekim T
    Kul Bekim!
    Hoppas verkligen ni trivs i er nya lägenhet!
  • John C
    John C skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är professionell, kunnig och tillgänglig.
    2017-10-12 Rickard S svarar John C
    Tack John!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bara gott att säga trots sin unga ålder och inte så många år i rollen.
    2017-10-12 Rickard S svarar Thomas R
    Gott att höra Thomas!
    Vi hörs
    H, Rickard
  • Eva L
    Eva L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Okomplicerad, kompetent,flexibel
    2017-10-12 Rickard S svarar Eva L
    Kul att du tycker affären gått bra!
  • Linda H
    Linda H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard har gjort ett bra jobb! Han gjorde ett erfaret första intryck och har sedan svarat på alla möjliga olika frågor som dykt upp på vägen. Hade gärna gjort upp en lite mer detaljerad plan på när vi skulle göra vad från början, men han har varit flexibel och lyssnat på mina önskemål.
    Vi har haft mycket kontakt via sms och i vissa fall hade jag nog föredragit ett samtal, främst med tanke på att det var en kommande försäljning och det kan därför bli långt mellan tillfällena man pratar med varandra. Lite mer frekventa uppdateringar om hur intresset såg ut hade också varit värdefullt.
    Det känns som att vi kunnat bolla idéer och tankar och jag har kunnat vara rak med mina önskemål vilket uppskattas.
    Ett minus: När jag kom hem i måndags stod ett sällskap utanför porten och väntade på visningen, vilken var inställd. De hade inte fått information om detta vilket jag tyckte var tråkigt att höra.
    Sammanfattningsvis har det varit roligt att jobba med Rickard och jag är nöjd med resultatet. Förväntar mig dock fortsatt kontakt inför tillträde samt deklaration.
    2017-10-11 Rickard S svarar Linda H
    Hej Linda!
    Vad kul att du är nöjd med upplägg och slutresultatet!
    Ja det var synd att de som kom till visningen hade missat våra meddelanden om inställd visning och att bostaden var borttagen från Hemnet!
    Stort lycka till framöver och givetvis hjälper jag dig med deklarationen när det är dags.
    Rickard Stig
  • Urban W
    Urban W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Tydlig och pedagogisk. Vi blev väl bemötta.
    2017-10-11 Rickard S svarar Urban W
    Härligt att höra!
    Rickard Stig
  • Anette H
    Anette H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Allt har fungerat bra tycker jag. Känner mej väldigt nöjd med mäklaren.

Mvh anette
    2017-10-11 Rickard S svarar Anette H
    Tack och vad kul att du är nöjd!
    Vi ses på tillträdet
    /Rickard Stig
  • Michael W
    Michael W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Hon, skötte budgivning väldigt bra, och höll mig informerad hela tiden.

Fick mer för än vad jag hoppades.
  • Helene S
    Helene S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard har varit så trevlig och charmerande. Jag kan absolut inte tänka mig en bättre mäklare helt enkelt!
    2017-10-09 Rickard S svarar Helene S
    Tack så hemskt mycket Helene! :-)
    Det har varit en ära att få hjälpa dig genom försäljningen också!
    Lycka till med ditt nya boende!
  • Christer W
    Christer W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    För oss som köpare märkets det redan från start att Rickard är engagerad, seriös och pålitlig. Något som sedan bara växt med de fortsatta kontakterna vi haft haft. En mäklare skall helst lyckas med konststycket att både företräda säljaren för dennes affär samtidigt som mäklaren också skall få köparen att känna tillit och förtroende, det klarar Rickard med all heder.
    Alla kontakter med Rickard, både före, under och efter affären har varit till vår högsta belåtenhet, och vi har bara positiva rekommendationer att lämna. Blir det aktuellt i framtiden att kanske göra en försäljning, då kommer vi utan tvekan att ta en kontakt med Rickard för diskussion.
    Stort tack Rickard!
    2017-10-09 Rickard S svarar Christer W
    Fantastiskt fina ord Christer! Roligt att ni varit nöjda genom hela processen.
    Hoppas vi hörs framöver!
    Allt gott,
    Rickard S gillar detta
  • Charlotte O
    Charlotte O skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra gav ett trevligt intryck hon var duktig på att återkoppla snabbt
  • Per J
    Per J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vänligt, kompetent och betryggande.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har inget att anmärka på.
    Är mycket nöjd med hela hanteringen av försäljningen av min lägenhet.
  • Mojgan H
    Mojgan H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Fantastisk duktig, ambitiös, engagerad och pålitlig mäklare som sköter allt från start till mål på ett utmärkt sätt!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra på alla sätt. Lite dyr dock.
  • Glenn R
    Glenn R skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Gör bra mäklare snäll och omtänksam .
  • Berit C
    Berit C skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag tyckte att hon levde upp till alla förväntningar jag hade mycket bra.
  • Srikanth G
    Srikanth G skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Good communication, very customer friendly and engaging attitude . Very happy with our interactions with Alexandra.
  • Hyung Gon K
    Hyung Gon K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    She was very professional and friendly during the service. My wife and I see her almost as a friend. She was very responsive and did her best to help us out
  • Kåre K
    Kåre K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Ett mycket proffsigt bemötande med stor noggrannhet och alltid vänlig och glad löste Alexandra vårt uppdrag.
    Vi har själva stor erfarenhet av försäljning och Alexandra sällar sig till toppskiktet av de mäklare vi har haft med att göra !!!
    All lycka till Dig i framtiden !
  • Emma H
    Emma H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag fick ett mycket bra och tryggt intryck av alexandra. En mäklare jag vill jobba med igen
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Duktig och professionell. Hon gjorde ett mycket bra jobb med att hantera kontraktet (då vi var två som köpte bostaden på ritning, men då vi gick skilda vägar tog jag över kontraktet och sålde bostaden genom Alexandra). Det var mycket att göra, och Alexandra skötte det väldigt bra.
    Upplever att Alexandra hade lite väl för bråttom att sälja bostaden till det pris jag inte var nöjd över, men det gick bra att diskutera och komma överens om att vänta på en seriös spekulant som var redo att betala vad jag tyckte var värt.
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffs,utan att vara påträngande.Fick genast stort förtroende för henne.Hon har verkligen levt upp till min förväntan och jaghar rekommenderat henne till andra.
  • Hejar T
    Hejar T skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Väldigt duktig och tydlig. Pålitlig då allt hon sade stämde
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bara positivt. Gott omhändertagande. Proffsigt uppförande.
  • Melinda M
    Melinda M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har ett varmt och välkomnande bemötande och tar sig alltid tid. Alla rekommendationer hon gav kring försäljningen upplevde jag som relevanta, och jag kände mig hörd. Under försäljningen hölls jag kontinuerligt uppdaterad och jag är mer än nöjd med slutpriset och förfarandet! Tack!
  • Maarit H
    Maarit H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jätte bra bemötande😃Ordning och reda 👍Glad och positiv😃👍👍👍
  • Elin L
    Elin L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt min bostad genom Alexandra och är mycket nöjd. Hon skötte försäljningen väldigt professionellt och fick mig som köpare att känna mig trygg genom hela affären!
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    seriös, informerande och trevlig,

Rekommenderas starkt
  • Dzemo H
    Dzemo H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mäklare som strävade efter mitt mål och som uppfyllde den! Riktigt bra mäklare, som håller en uppdaterad hela tiden. Trevlig och snäll som verkligen engagera sig för att uppfylla kundens förväntan. Starkt rekommenderad mäklare, som jag tänker vara kund hos för framtida bostadsaffärer!
    2017-08-25 Rickard S svarar Dzemo H
    Tack så mycket Dzemo, kul att höra!
    Givetvis hjälper jag dig i framtida bostadsaffärer också.
    Vi hörs
    /Rickard Stig
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Så otroligt glad att jag lyckades få Rickard Stig som mäklare när jag sålde min lägenhet.

Stort engagemang och mycket bra kunskap inom alla områden. Kände mig trygg hela vägen.

Rekommenderar Rickard alla dagar i veckan!
    2017-08-22 Rickard S svarar Niklas T
    Roligt att höra Niklas!
    Tack för förtroendet och ditt omdöme :)
  • Dastan S
    Dastan S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Engagerad, kunnig och grym kundfokus! Behövde inte många minuter på mig för att bestämma mig för att välja Rickard då han ingav förtroende direkt. Har även sedan tidigare både köpt och sålt via Svenskfast och kan med gott samvete rekomendera de till vänner och bekanta.
    2017-08-22 Rickard S svarar Dastan S
    Stort tack för förtroendet!
    Kul att du är nöjd och vill rekommendera oss framöver!
  • Sheragim A
    Sheragim A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra är Väldig påläst om området. Trevlig bemötande, lätt tillgänglig, hjälpsam, la ner tid även vid fotografering.(inte alla mäklare som gör det)
    Rekomendera henne.
  • Per-Arne A
    Per-Arne A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi köpte en bostadsrätt där Rickard var ansvarig mäklare och det vi uppskattade med honom var att vi fick snabba svar på mail och telefon samt bra service och trevligt bemötande på visning och vid kontraktsskrivning. Vi skulle utan tvekan rekommendera Rickard till våra vänner.
    2017-08-21 Rickard S svarar Per-Arne A
    Hej!
    Tack så mycket, vad kul att ni är nöjda!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Riktigt proffsigt bemötande och vägledning under hela försäljningen, vi kommer säkerligen anlita Alexandra Jacobsson igen för framtida affärer!
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Seriös och tydlig information under hela försäljningsprocessen. Frågor som har dykt upp har besvarats och lösts på ett snabbt och smidigt sätt. En bra dialog hela vägen och där jag verkligen har upplevt att mäklaren har tagit sig tid för uppdraget och gett det personlig prägel.
  • Louice J
    Louice J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Med ett stort engagemang och intresse hjälpte vår mäklare Alexandra oss i försäljningen av vår lägenhet. Hon har från första mötet och hela processens lyssnat på våra önskemål och behov och vi har hela tiden känt att vi har fått stöd och råd i vår försäljning från början till slut! Vi har jobbat ihop som ett team!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mkt trevlig, effektiv och kunnig mäklare som jag mer än gärna rekommenderar. Överlag ett mkt trevligt mäklarkontor på Eriksberg.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag är nöjd.
    Bra bemötande och noggrant planerad försäljning.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket trevlig och kunnig. Proffsigt
  • Christofer G
    Christofer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Annika gjorde ett proffsigt och bra jobb, höll kontakten och gav goda råd som gjorde försäljningsprocessen enkel och effektiv.

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg