Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 316 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2022-06-21 Verifierad kund
    Alexandra has been very clear during the whole process and gave some detailed explanations concerning the apartment.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2022-05-22 Verifierad kund
    Professionell och kunnig!
    Trevligt bemötande från första stund.
    Kom med bra råd och var en lugnande person under hela processen
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vi anlitade Alexandra som mäklare då hon även hjälpt mig med tidigare försäljning. Jag är lika nöjd nu som då med Alexandras kunniga och trevliga bemötande samt långa erfarenhet och trygghet. Alexandra arbetar hårt, är tillgänglig och ger en realistiska förväntningar på utgången av försäljningen. I en marknad som kraftigt bromsade in mitt i vår säljprocess är jag väldigt glad och nöjd över utgången samt att vi valt Alexandra som mäklare!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Alexandra foi muito educada, atenciosa e prestativa. Esteve sempre disponível durante todo o processo e respondeu todas as nossas dúvidas.
    • Hisingen
    2022-04-13 Verifierad kund
    Alexandra har varit fantastiskt hjälpsam och smidig att jobba med! Då jag sålde min lägenhet via distans och med en inneboende hyresgäst så var hon en klippa i att hjälpa till med att lägenheten var i bra skick inför visningar och att allt gick smidigt till!
    Skulle rekommendera Alexandra till alla utan att tveka.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2022-03-23 Verifierad kund
    Tog lång tid att få svar på frågor om bostadsrätten och fastigheten, fick felaktig information om förrådsutrymme. Han ljög om att det inte fanns några tidigare bud på lägenheten och valde att inte visa inte detta vid kontraktsskrivning (hans kollega hade vid tidigare tillfälle sagt att det inkommit bud). Kunde inte svara på de enklaste uppgifter om vad som ingick i avgiften (el/varmvatten).
    Svårt att avgöra om han verkligen har så dålig koll eller om det är en metod för att inte redogöra tydligt för uppgifter som kan förhindra en försäljning.
    2022-02-17 Verifierad kund
    Alexandra was the one selling us the apartment so we contacted her to sell it.
    She is very profesionnal and human, understanding our needs and offering the best advices and packages.

We managed the selling while abroad and had easy contact with Alexandra.

Thank you Alexandra for helping us
    2022-02-17 Verifierad kund
    We could not expected better broker to sell our flat.
    Alexandra did an excellent work, she inspect our flat and advised on the best way to sell.
    We had to sell in emergency and Alexandra found a buyer within 3 days!
    Moreover, she sold at better price than expected!
    Big thanks to her!
  • sålde sitt hus med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    • Bäckedalen
    2022-02-15 Verifierad kund
    Andrea är väldigt trevlig, kommunikativ samtidigt som hon också är professionell. Vi är väldigt nöjda med hennes bemötande, hur hon stöttat oss genom hela försäljningen. Kändes väldigt tryggt och Andrea var noggrann med att hela tiden hålla oss uppdaterade allt eftersom. Vi är supernöjda och lämnar våra varmaste rekommendationer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2022-02-14 Verifierad kund
    Tredje gången jag jobbar med Andrea som mäklare och det är alltid lika trevligt och underhållande.
    Alltid fått förklarat när jag undrar saker eller när något händer och hon löser det jag har behövt hjälp med.
    • Tolered
    2021-12-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabba svar och bra process.
    • Sannegårdshamnen
    2021-12-12 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Alexandra, kan varmt rekommendera henne. Finns ingenting att klaga på, så anlita Alexandra helt enkelt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-11-30 Verifierad kund
    Vänligt och proffsig från start till mål. Utöver detta fina bemötande, har Alexandra ställt upp med hjälp med huset som stått tomt. Hon har också guidat oss igenom hela processen. Vi har haft ett mycket bra samarbete, huset såldes direkt efter visning. Är helnöjd med hela processen, så att ge Alexandra 5 stjärnor är enkelt. Rekommenderar varmt!
    2021-11-30 Verifierad kund
    Alltid lika vänlig och tillmötesgående,sätter kundens intresse i första hand☺️Mvh Inger E.
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mycket bra och snabbt.
    Förväntningarna blev uppfyllda.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Andrea är jättetrevlig, noggrann, lätt att jobba med och helt enkelt bra. Jag kommer säkert att rekommendera henne till andra.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Andrea är oerhört professionell och noggrann. Trevlig och mycket kommunikativ. En perfekt mäklare för dig som vill göra en bra och krångelfri bostadsaffär. Rekommenderar starkt.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-11-10 Spontant omdöme
    Undanhöll viktig information om lägenheten. Vilket har skapat stora problem i efterhand. Det är inte okej att ljuga när man säljer objekt för flera miljoner. Och sedan inte ta sitt ansvar.
    Hej Johanna,
    Tråkigt att du fortfarande upplever att du blivit felbehandlad, trots att det var 3 år sedan och frågan har dessutom lösts juridiskt där ingen information undanhållits från er som köpare.
    /Rickard
    Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-10-10 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, sympatisk.
    Proffsig. Levde upp till mina förväntningar.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Mycket nöjd med bemötande och upplägg av hela affären. Fick information och uppdateringar hela tiden. Kunde inte vara bättre. Mycket nöjd.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Allt gick bra, förklarade noga och väl om hur allt kommer att gå till väga
    2021-09-30 Verifierad kund
    En glad och positiv kvinna som alltid hjälper till.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-09-30 Verifierad kund
    Vi blev bra bemött de är faktiskt den första mäklaren som inte pratar i jag form som vi har träffats. Vi har varit väldigt nöjda med Andrea hon har skött allt jättebra och smidigt för oss.
    Våra förväntningar var att vår lägenhet skulle bli såld.
    Vi var väldigt nöjda med Andrea
    2021-09-29 Verifierad kund
    Vårat första köp kunde inte vägledas av en bättre mäklare! Alexandra är väldigt engagerad och gör det lilla extra för kunden. Utmärkt kunskap och känsla för detalj. Alexandra förmedlade trygghet under hela processen!

Vi återkommer till henne inför nästa köp.
    2021-09-28 Verifierad kund
    professional, kunnig och pålitlig.

Affären gick snabbt och smidigt!
    • Brunnehagen
    2021-09-21 Verifierad kund
    Trevlig och duktig mäklare som ser till att säljaren och köparen blir nöjda
    • Vågmästareplatsen
    2021-09-13 Verifierad kund
    Alexandra är den bästa mäklaren jag har jobbat med. Detta är det tredje objektet vi säljer tillsammans.
    Det som utmärker henne är framförallt hennes proffsighet, yrkeskunskap men framförallt hennes extremt begåvade sätt att möta människor. Fy fan vad bra hon är!!!!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Fantastiskt bra saklig och gav all inf som behövdes.
    • Glöstorp
    2021-08-23 Verifierad kund
    Glad och snäll mäklare som hade full koll på läget! Fortsätt på den banan!
    2021-07-26 Verifierad kund
    Snabb att återkoppla, tydlig i sin dialog, flexibelt arbetssätt för att möta kundens behov. Kan varmt rekomendera Rickard som din framtida mäklare!
    2021-07-23 Verifierad kund
    Vi var nöjda med Alexandra som mäklare. Hon var snabb, smidig och effektiv under hela processen, något vi uppskattade.
    • Kyrkbyn
    2021-07-23 Verifierad kund
    Snabb, smidig och flexibel. Mycket trevlig och tillmötesgående. Fixade både virtuell visning för oss och vanlig visning för min pappa som var på plats.
    2021-07-21 Verifierad kund
    Tydlig och kundvänlig. Vi fick i lugn och ro, vandra runt och titta. Han tog sig tid att tala med alla.
    2021-07-08 Verifierad kund
    Mycket väl bemötta och ett väl fungerande köp av bostadsrätt Eriksberg.
    2021-07-08 Verifierad kund
    Fungerade perfekt.
    I de omständigheter som vi är, uppskattade vi särskilt:
    Lyhörd
    Kunnig
    Personlig
    Snabb
    Bra dialog
    Hjälpsam
    2021-07-04 Verifierad kund
    Professionell . Trevlig bemötande . Han levererade tydligt information och erbjuder elastisk problemsolvning
    2021-07-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb respons vid frågor, och fick relevant och saklig information med regelbundna uppdateringar. Väldigt nöjd med hela processen.
    • Jättesten
    2021-06-29 Verifierad kund
    Allt har varit bra fr mäklaren
    Lätt att nå och hon är intresserad och kunnig
    2021-06-23 Verifierad kund
    Väldigt gott bemötande och omhändertagande så här långt. Vi är mycket nöjda med vår mäklare som är ett stort stöd i denna process.
    • Kvillebäcken
    2021-06-22 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och proffsig genom hela försäljningsprocessen!
    • Jättesten
    2021-06-16 Verifierad kund
    Andrea gav ett proffsigt och lugnt intryck. Hon ringer alltid upp om hon inte svarat och är alltid glad och positiv. Kommer varmt rekommendera både henne och Johan.
    2021-06-04 Verifierad kund
    The process was good with minor issues but I think there were a mistake that caused me to lose a good opportunity and had to go with under optimal option for me.
    The mistake was that we agreed to have a call on Monday to confirm that if one of 2 apartments I’m considering is confirmed to be sold or not and if it was sold I was going with the 2nd option but the call didn’t happen and Unfortunately, I didn’t get either of those apartments because the other one got sold the next day without checking with me first. I got an alternative apartment but it was the 3rd one on my list and as I said. I’m not really happy about it but I don’t have other good options left.
    • Övre Eriksberg
    2021-06-02 Verifierad kund
    Alexandra har ödmjukt guidat mig genom mitt första, alldeles egna bostadsrättsköp på bästa tänkbara sätt. Har känt mig trygg hela vägen från budgivning till påskrift. Över min förväntan på alla plan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-05-29 Verifierad kund
    Hej jag har sålt min lägenhet På Lindholmshamnen , Jag rekommenderar bästa mäklare Rickard Stig
    2021-05-28 Verifierad kund
    Vi har just sålt vår lägenhet i Göteborg. För sju års sen köpte vi denna lägenhet av samma mäklare - Alexandra. Båda gånger blev vi bemötta på ett enormt trevligt, vänligt, förtroendeingivande och samtidigt väldigt kompetent och professionellt sätt. Mycket tillmötesgående, supersmidig försäljning. Rekommenderar varmt!
    2021-05-28 Verifierad kund
    Oerhört bemötande och trevlig i kommunikationen! Alexandra hittade själv kunderna oh en av de köpte lägenheten för visningen. Vi också vick goda råd om förberedning för visningen. En stark rekommendation från min sida!
  • Ehsan S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    • Länsmansgården
    2021-05-19 Verifierad kund
    Rickard är en väldigt driven mäklare. Han var öppen och ärlig från start och transparent under hela processen. Han är väldigt flexibel och samarbetsvillig och jag kände att han prioriterade mina krav och att han värdesätter kundnöjdhet. Kommer vända mig till honom i framtiden när det är dags för försäljning igen.
    2021-05-19 Verifierad kund
    Vi sålde en 4.a och vår mäklare var Andrea. Hon var väldigt trevlig och professionell, kunnig, engagerad, väldigt tydlig och noggrann. Det har känts tryggt hela vägen med henne under hela preocessen! Vi rekomenderar henne varmt!
    2021-05-18 Verifierad kund
    Köpte en bostadsrätt från Andrea - fick ett jättebra mottagande av henne! När vi - säljare och köpare - skrev kontrakt (med tillhörande högläsning av alla paragrafer) så höll Andrea oss fokuserade, men en god stämning.
    Tusen tack för hjälpen - det var mitt första bostadsköp så jag var lite nervös, men Andreas lugn och professionalism smittade av sig!
    2021-05-04 Verifierad kund
    We bought our apartment from Andrea, she was very nice and patient, so we decided to sell our apartment via her as well. Again she did a great job, very hard working, kind, considerable.

A sweet nice girl for your good choice.