Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 230 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• 2020-07-17

Mick E skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag köpte en bostadsrätt på 65.5 kvm i Tuve, Arvesgärde 2
    .Alexandra var mycket trevlig o professionell. Var väldigt nöjd med visning hon gav. Snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-07-15

Amanda B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandras bemötande var professionellt och jag kände ett stort förtroende för henne redan vid första mötet och genom hela processen. Hon var lyhörd och jag upplevde att hon tog mina önskemål på allvar. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-07-14

Camilla K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Har såld mitt hus samt min blivande sambos bostadsrätt. Fått fantastisk support av Emelie och Alexandra. Läs mer
  • 2020-07-02

Carolina P skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi sålde vår lägenhet med Alexandra och vi är mycket nöjda med hennes professionella uppträdande. Hon förmedlar trygghet och tillit, och sätter alltid kunden i fokus.
    Vi köpte lägenheten via Alexandra också, för 5 år sedan, och för oss var valet enkelt när vi skulle sälja och välja mäklare. Läs mer
  • 2020-06-25

Maria H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alltigenom trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-22

Sara J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och kändes förtroendeingivande.
    Kändes inte helt hundra att man var överens om vilket pris vi kund förväntas få och sedan att det börjades knorra när annonsen skulle ut och gav rådet att vi skulle lägga ut för verkligen den minsta accepterande summan vi kund leva med. Läs mer
  • 2020-06-20

Shadi M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Så nöjd med min mäklare, lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris under svåra tider. Läs mer
  • 2020-06-15

Faezeh P skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Duktig mäklare som ger 100% och jobbar helhjärtad. Skulle anlita igen. Läs mer
  • 2020-06-08

Adrienne M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bought an appartment in Eriksberg, Göteborg.

Rickard Stig always answered promptly to all questions I had and tried to help to the best of his ability.

Would highly recommend him to any seller/buyer of an appartment in Eriksberg/Göteborg Läs mer
  • 2020-06-08

Simon N skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Professionell, ingav en enorm trygghet genom hela processen från första kontakt till fotografering, visning, budgivning och kontraktskrivning. Läs mer
  • Lise N

2020-05-29

Lise N skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    När jag sålde min lägenhet var Alexandra ett tydligt stöd hela vägen i funderingar och avvägningar. Hon har bra kännedom om bostadsmarknaden och är lätt att samarbeta med! Läs mer
  • 2020-05-26

Ronald B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt Astris gata 96.
    Alexandra har ett mycket trevligt bemötande och håller kontinuerlig kontakt med oss under hela säljprocessen. Hör alltid av sig som hon lovat. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-05-26

Sissel S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpte Astris gata 96! Alexandra var väldigt trevlig och tillmötesgående. Ställde upp med kontraktsskrivning och kändes kunnig i samtliga delar! 😊 Läs mer
  • 2020-05-26

Amit J skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    it was good experience dealing with Rickard while buying my house. Läs mer
  • 2020-05-24

Andreas B skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Trevlig och tydlig. Köpte lägenhet där Rickard var mäklare. Läs mer
  • 2020-05-13

Bengt H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har sålt vår attraktiva lägenhet på Lindholmsdockan.

Vi har stort förtroende för Alexandra som har arbetat med oss på ett professionellt och personligt sätt.

Våra förväntningar uppfylldes till fullo, vi är mycket nöjda.

Det är lätt för oss att rekommendera Alexandra och Svensk Fastighets Förmedling. Läs mer
  • 2020-05-07

Martin J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt, 3:a på Eriksberg på 80 kvadratmeter.

Blev mycket bra bemött från start med en tydlig och bra genomgång av säljprocessen. Väl förberett material och en tydlig analys över vilka målkunderna var och hur vi skulle nå ut till dem på bästa sätt. Anpassade säljprocessen efter våra behov.

Lyhörd och frikostig med sin tid. Gott om tid för många rådgivande samtal, väldigt flexibel på telefon. Då vi kändes att det saknades lite utsiktsbilder från ett fönster så fixade Alexandra en extra fotografering.

Mycket nöjda med stylingen som förmedlades via Alexandra.

Blev aldrig aktuellt med visning pga försäljning på förhand men gillar upplägget Alexandra kör med en gemensam kort genomgång av bostaden för alla på visningen.

Känns som en schysst mäklare. Kunde också hitta en arvodesmodell som vi tyckte passade oss så det var ett plus. Läs mer
  • 2020-05-07

Anders F skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en bostadsrätt av Alexandra.
    Bra information, var det inget hon kunde svara på tog hon reda på det.
    Fick bra förtroende för henne. Läs mer
  • 2020-05-07

Jens H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Med hjälp av Alexandra som mäklare blev resultatet långt över vad vi förväntade oss.
    Fick ständig information om hur läget såg ut.
    Rekommenderar verkligen Alexandra om ni vill få en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2020-05-07

Else-marie F skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Har köpt en lägenhet. Vi blev väl bemötta av Alexandra. Hade vi en fråga som hon inte kunde svara på så återkom hon snabbt. Hjälpte oss så att vi kunde få se lägenheten en gång. Rekommenderar varmt Alexandra. Du kan känna dig trygg med henne. Läs mer
  • 2020-05-06

Louise H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt. Mycket nöjda med Alexandra! Supertrevligt och proffsigt bemötande, lätt att nå och gjorde hela processen smidig! Kan verkligen rekommendera Alexandra! Läs mer
  • 2020-04-27

Przemyslaw S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Hej,

Jag har köpt lågenhet 2:a i Kvillebäcken. Jag blev behandlad av Alexandra på mycket professional och snäll sätt.

Från visningen till tiden när vi skrev under kontraktet på min dröm lägenhet tog det bara 2-3 dagar. Jag är mycket tacksam till Alexandra :) Läs mer
  • 2020-04-03

Vigge U skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev trevligt och professionellt bemött. Hon var väldigt trevlig och hjälpsam, dock kändes det hela lite stressigt. Läs mer
  • 2020-04-01

Ulf S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Tyckte hon var väldigt proffsig. Läs mer
  • 2020-03-29

Malin H skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffsigt bemötande när jag köpte min lägenhet! Serviceminded, väldigt hjälpsam och informativ! Läs mer
  • 2020-03-28

Johanna A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köp av lägenhet. Väldigt trevlig mäklare, men inte riktigt så påläst på relevant information som vi hade önskat samt att det dök upp ny information vid avtalsskrivningen. Bortsett från det kan vi rekommendera Rickard. Läs mer
  • 2020-03-26

Violeta R skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har sålt min bostadsrätt. Tycker att Alexandra är underbar mjuk och förstående. Väldigt informativ och kan sitt jobb. Tar kontakt med mej som säljare vid alla viktiga behov och beslut. Skulle rekommendera henne till alla jag känner och inte känner för att välja henne. När jag valde mäklare så fastnade jag för hennes ödmjukhet och trevliga och mjuka röst. Talar lugnt och tydligt. Väldigt hjälpsam // Läs mer
  • 2020-03-20

Belinda M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är mycket nöjda med Alexandra då detta blev vårt tredje samarbete. Trygg och duktig mäklare som vi högt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-03-04

Jotiar F skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag sålde min lägenhet med Rickard som mäklare och det gick utmärkt trots att jag befann mig på en annan ort under hela förloppet! Jag rekommenderar er starkt välja Rickard som mäklare om ni är i behov av att sälja er lägenhet. Alltid tillgänglig och snabb i återkoppling! Läs mer
  • 2020-03-02

Peter S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra har sålt vårat parhus.

Alexandra va en väldigt trevlig och förtroende ingivande mäklare och det va väldigt lätt att kommunicera med henne.

Allt funkade utmärkt och vi fick en snabb försäljning av våran bostad Läs mer
  • 2020-02-28

Kristofer E skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Hon var trevlig och hjälpsam. Det kåndes tryggt att ställa frågor till henne. Läs mer
  • 2020-01-15

Jan C skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bostadsrätt på Eriksbergsgatan 104 bästa möjliga sätt Alexandra hjälpte verkligen till med att genomföra affären på bästa sätt både ekonomisk och praktiskt ett bra stöd att med goda råd och synpunkter ett stort engamang mina eder och tankar stort Tack Läs mer
  • 2019-12-19

Mattias A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde 19.9m2 i Göteborg. Allt har fungerat förträffligt från första till sista kontakt. Ytterst professionell och personlig. Klanderfri process från A till Ö. Alexandra underlovar och överlevererar. Trevligt att träffa folk som gillar de dem gör och som är duktiga. Läs mer
  • 2019-12-16

Christina S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra hjälpte oss att förmedla vår bostadsrätt.
    Med sitt lugna och sakliga sätt genomförde hon hela affären på ett mycket smidigt sätt.
    Försäljningen överträffade våra förväntningar!
    Alexandra är en väldigt proffsig mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-12-13

Nathalie B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Alexandra efter att ha läst rekommendationerna här. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-12-13

Sofie K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar, har inte varit i den situationen innan. Läs mer
  • 2019-12-13

Jimmy K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Kunnig, trevlig, hjälpsam och bra på att ge löpande information. Läs mer
  • 2019-12-13

Karl-robin G skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt.
    Alexandra var väldigt trevlig och tillmötesgående Okej gerade på ett proffsigt sätt som både gynnade oss som köpare samt hon som sålde lägenheten.
    Det var en avslappnande stämning och snabb respons Läs mer
  • 2019-12-12

Jouni S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    försäljning av brf på janneliden 22 hisings kärra,mycket bra och krångelfri administration. Läs mer
  • 2019-12-12

Charlotta L skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Proffsig, lyhörd och omtänksam! Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-12-11

Anders P skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpte en bostadsrätt på Lindholmen. Gick snabbt och enkelt. Alexandra guidade oss tryggt genom processen Läs mer
  • 2019-12-11

Petra O skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi köpte en lägenhet i Magasinet, hade turen att få komma på en förhandsvisning. Vi blev så trevligt bemötta av Alexandra, fick förtroende för henne på en gång. Läs mer
  • 2019-12-11

Charlotte B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpte en etta och blev bemött av en glad, trevlig och kunnig Alexandra från början till slut. Läs mer
  • Margareta P

2019-12-03

Margareta P skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt bostadsrätt lgh - mäklaren blev engagerat från första samtal på ett professionellt sätt .
    Mycket hjälpsam och mycket tillmötesgående under hela processen av förmedlat objekt tills kontrakten blev påskrivet !!!!!
    Kvarstår nu den sista biten av att överlämna nycklar av säljarna osv - vi hoppas på bra avslutat affären med bara positivt utmärkt känsla ....
    Med vänlig hälsning Margareta och Leszek Läs mer
  • 2019-12-02

Lisa J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Proffsig, mycket nöjd med hela processen! Läs mer
  • 2019-12-02

Leszek P skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi köpte en bostadsrätt. Väldigt professionell och kunnig fastighets mäklare med känslan för både kund och leverantör
    Lätt att jobba med och inriktning mot gemensamma mål Läs mer
  • 2019-11-28

Anna W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Alexandra. Hon var jättetrevlig och enkel att ha att göra med, svarade alltid direkt på frågor oavsett när, gav råd och information om saker som vi inte ens tänkt på. Hon har ett stort kundnät och vi sålde till slut till en av hennes tidigare kunder. Vi kände oss trygga med henne. Skulle absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-11-27

Joel K skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag köpte en bostad utav Richard och är jätte nöjd hur han skött affären. Richard ger ett lugnt och professionellt intryck och har koll på processen. Detta gör att man känner sig trygg. Ordning och redan. Han är också lätt att ta kontakt med om man har frågor. Kan varmt rekommendera Richard ! // Joel Läs mer
  • Maria M

2019-11-24

Maria M skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt min 1.5a på Hisingen med hjälp av Alexandra. Träffade flera mäklare innan valet föll på just Alexandra pga hennes alltid lika proffsiga men varma sätt att vara på. Inget klassiskt ”säljsnack” från henne utan alltid en genuin ärlighet som är viktigt för mig. Jag har också fått till mig att hon skapade en imponerande trevlig och mysig visning vilket gjorde mig väldigt glad. Jag sålde min bostad för ett bra pris under en period då det var extremt lugnt på marknaden och övriga i området fick hålla flera omvisningar, men inte jag!

Sammanfattningsvis så ringer jag utan tvekan Alexandra även nästa gång det blir en försäljning och rekommenderar henne varmt till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-11-23

Isabella R skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Min sambo och jag är riktigt nöjda med Alexandra. Hon hjälpte oss att sälja våran första bostadsrätt, vilket var väldigt nytt för oss! Hon bemötte som riktigt bra och hon fanns alltid tillgänglig så som på vardagar och helger. Vi kan varmt rekommenderar henne och vi vet redan att nästa gång vi säljer kommer vi kontakta henne! Läs mer

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg