Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Ann-Charlotte C skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt en lägenhet på Eriksberg. En bra process där man kände att mäklaren både var ärlig mot säljaren och köparen, vilket inte man alltid upplever. Bra och tydlig information och en väldigt smidig köpprocess. Läs mer
  • Jessika K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra på Sv Fastighetsförmedling har hjälpt mig att sälja min lgh på Eriksberg. Jag har hela tiden fått ett väldigt proffesionellt och trevligt bemötande. Skulle gärna anlita henne igen om det blev aktuellt! Läs mer
  • Fredrik K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra sålde vår lägenhet på Hisingen nyligen.
    Hon var lugn, inlyssnande och oerhört engagerad under hela processen.
    Kommer absolut att rekommendera Alexandra till vänner och bekanta. Läs mer
  • Abir S
    Abir S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde vår 3.a i göteborg. Rickard var väldigt trevlig och återkopplade fort vilket var viktigt för oss.
    Affären gick som vi ville så alla var nöjda.
    Jag rekommenderar att ni anlitat rickard. Läs mer
  • Bahareh Sadat H skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt en lägenhet. Jag tycker att hon blev välvilligt bemött och svarade mina frågor och hon uppfyllde 80% av mina förväntningar. Läs mer
  • Linda J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde en tvåa, mäklaren var jättetrevlig hjälpsam och professionell, vi är väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
  • Johan S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt min bostadsrätt
    Allt från första stund till affären var klar var det informativt och upplysande, allt i positiv anda

Allt var kanon
    Även araxrullarna. 😀 Läs mer
  • Mikaela D
    Mikaela D skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag fick möjlighet att köpa en lgh på Svanehöjdsgatan på förhands erbjudande via sms INNAN den kom ut på öppna marknaden.
    Mäklaren skötte allting på ett proffsigt sätt med tydlig information och snabbt och smidigt.

Jag är supernöjd med hela affären. Läs mer
  • Emilia Sara L skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har sålt min bostadsrätt och blev väldigt bra bemött utav min mäklare. Hon var väldigt noga med varje steg genom försäljningen och att allt gick rätt till. Andrea levde verkligen upp till mina förväntningar, var första gången jag anlitade en mäklare så är toppen nöjd. Läs mer
  • Sonja Hillevi H skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Från allra första början när Andrea på Sv. Fastighetsförmedling Eriksberg kom för att värdera min bostad fick jag ett mycket bra intryck. Hon motsvarade mer än väl mina förväntningar, hon är noggrann och proffsig och jag kände tydligt hennes engagemang och vilja att hjälpa mej hela vägen. Mycket fortare än jag väntat mej kom vi till kontraktsskrivning och jag känner att hon finns där för mej ända tills affären är avslutad. Jag rekommenderar henne varmt och kan bara lyckönska dem som får hennes hjälp i framtiden. Läs mer
  • Pia K skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard Stig hjälpte oss nyligen med försäljningen av vår lägenhet i Sannegårdshamnen.
    Från vårt första möte har det känts tryggt och proffesionellt. Rickard lotsade oss igenom hela processen med stor kunnighet och ett fantastisk bemötande. Och alltid redo att svara på alla våra frågor. För oss var Rickard ett enormt stöd och vi kan verkligen varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-08 Rickard S svarar Pia K
    Stort tack Pia!
    Värmande ord och det har för mig varit en ära att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Lycka till med ert nya hus!
  • Jörn H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Har sålt vår bostadsrätt på 107m3 som ligger i Sannegårdshamnen.
    Rickard Stig som skötte försäljningen gjorde det på ett mycket professionellt sätt, men ändå med en mycket omtänksam och personlig touch.
    Ingav oss ett stort förtroende och är lyhörd för alla typer av frågor. En trevlig och kunnig mäklare som jag verkligen kan rekommendera . Läs mer
    2018-10-08 Rickard S svarar Jörn H
    Härligt att höra Jörn!
    Kul att ni är nöjda, det har varit kul att få hjälpa och vägleda er genom hela processen - dessutom alltid roligt när slutresultatet blev såpass bra!
    /Rickard
  • Erik Alexander Bigdelou K skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en fyra på Eriksberg. Bea bemötande av mäklaren. Mycket seriöst flesta besök innan mäklare var vald. Stannade i 90 minuter och vi gick igenom lägenheten, biutrymmen och innergård.
    Behövde en enkel och smidig affär och det hjälpte mäklaren till med. Läs mer
  • Abdelaziz K skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt lägenhet Mrs Emma är utmärkt thank you Läs mer
    2018-09-24 Emma T svarar Abdelaziz K
    Tack för förtroendet Aziz. Hoppas du kommer trivas!
  • Christoffer S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Lyhörd, alltid tillgänglig när man hade frågor och väldigt lätt att ha att göra med. Supernöjd Läs mer
  • Daniel H skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Enkelt och smidigt, seriös mäklare Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Daniel H
    Kul att ni är nöjda Daniel, det är alltid roligt att nå bra resultat!

/Rickard
  • Anna Christina N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt bostad. Fantastiskt professionellt bemötande. Bara så bra. Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Anna Christina N
    Stort grattis till en superfin lägenhet!

Hälsningar,
    Rickard
  • Einar B skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en mindre bostadsrätt. Snabb och effektiv försäljning. Bra förarbete av mäklaren med många goda råd. Mäklaren var saklig, korrekt och effektiv. Han var engagerad i min affär. Han gjorde ett kunnigt intryck. Han levde upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd så här långt. Läs mer
    2018-09-06 Rickard S svarar Einar B
    Tack för förtroendet Einar!
    Det var kul att få hjälpa Er med försäljningen där vi även nådde ett bra resultat, kul!
    Vi hörs framöver.
    /Rickard
  • Mathilda Q skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi sålde vår bostadsrätt på Hisingen genom Alexandra hösten 2016. Vi är fantastiskt nöjda över hennes arbete för vår skull under den tiden. Alexandra är en mäklare i världsklass med ett stort hjärta för andra människor, hon tog hand om oss och lägenheten på ett väldigt professionellt sätt och fanns alltid bara ett telefonsamtal bort när vi var oroliga över något. Hennes sätt att arbeta på önskar jag fler mäklare kan ta efter! Utan henne hade vi aldrig fått en sån lyckad försäljning! Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Jonas A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande från första kontakt till kontaktskrivning. Efter det fortsatt professionellt bemötande från Alexandra och hennes kollegor. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpte lägenheten och sålde av samma mäklare och det fungerade mycket bra och jag fick den feedbacken som jag förväntade mig. Lägenheten hade först varit ute hos en annan mäklare som skulle sälja den "på två veckor" men lyckades inte på sex månader så när jag bytte så ordnade det sig på en månad och jag kunde flytta ut på landet i ett hus med Monika! Under en period så hade jag både lägenhet och hus vilket innebar stora kostnader och mycket oro. Men tack vara Alexandra så ordnade sig allt till slut! Läs mer
  • Alexandra C skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mäklaren ger ett proffsigt och personligt intryck. Det kändes tryggt att låta Alexandra ha hand om försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Evy B
    Evy B skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi har sålt vår bostad 3 rok 75 kvm. Som mäklare har varit Alexandra som från första början ingav ett stort förtroende och dessutom har ett mycket behagligt sätt, artig o mycket trevlig. Våra förväntningar av affären har uppfyllts till fullo. Vi är mycket nöjda med Alexandra o kommer om det blir tillfälle med all säkerhet att rekommendera Alexandra som mäklare i fortsättningen. Läs mer
  • Karin A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren Rickard Stig var trevlig, proffsig, tillmötesgående och tillgänglig.
    Det var en smidig process för ngn som inte köpt sin bostad innan, då han pedagogiskt gick igenom allt i processen.
    Mycket nöjd med Svensk Fast och mäklare Rickard Stig! Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Karin A
    Hej Karin,
    Härligt att ni är nöjda och snart är det dags för er att flytta in i er nya fina lägenhet!
    Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdesdagen!
    /Rickard
  • Linhang N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    I bought an apartment from Rickard, he's been very responsive for questions and requests for documents etc. all in all, it was a very good experience. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Linhang N
    Hi,
    Thank you and good luck with your new apartment in Sannegårdshamnen! :-)
  • Max J skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En lägenhet på Hisingen.
    Mycket bra bemött.
    Förväntningar var att få mer än utgångspriset men det blev det inte. Det blev mindre än utgångspriset.
    Mycket bra bemött väldigt trevlig men med säljet blev ja besviken. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Max J
    Hej Max,
    Det har varit kul att få hjälpa Er med försäljningen!
    I marknaden som råder just nu handlar det inte alltid om att jämföra vad grannarna fått föregående år utan man får granska marknaden och se hur förutsättningarna ser ut den dagen man ska sälja.
    Vi lyckades få sålt och även för ett marknadsmässigt pris vilket är riktigt bra när det samtidigt ligger ute liknande lägenheter i samma område som inte blir sålda! :-)

Ha en go sommar så hörs vi!
  • Johanna L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Upplevdes proffesionell, affärsmässig och trevlig. Köpet gick smidigt. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Johanna L
    Tack Johanna.
    Ni kommer garanterat stormtrivas i en superfin lägenhet på Eriksberg!
    Vi ses
    /Rickard
  • Hanna S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med rickards bemötande. Bra information och trevlig Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Hanna S
    Tack Hanna och kul att du är nöjd!
    Önskar dig en fin sommar
    /Rickard
  • Camilla S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Har köpt en 2 på Kvillebäcken
    Har fått professionellt och trevligt bemötande av Rickard
    Camilla Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Camilla S
    Härligt att höra Camilla!
  • Joonas L
    Joonas L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard gjorde ett bra och proffsigt jobb under hela köp-processen - rekommenderas. Läs mer
    2018-07-12 Rickard S svarar Joonas L
    Tack Joonas!
    Ni kommer säkerligen trivas i Er nya lägenhet i Sannegårdshamnen

Ha en härlig sommar så ses vi i augusti!
  • Lisa Nathalie P skrev om Andrea Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde min etta i Tuve strax utanför Göteborg, blev bemött av en härlig mäklare med koll på läget som gjorde det hela mycket smidigt och enkelt! Läs mer
  • Vanessa R skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag köpte en bostadsrätt och blev bemött väldigt bra av mäklaren och han var informativ om alla steg så har bara bra betyg att ge! Läs mer
    2018-07-06 Rickard S svarar Vanessa R
    Kul att du är nöjd och du kommer med all säkerhet stormtrivas på Eriksberg!
    Vi hörs :)
  • Max F skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi fick verkligen bra bemötande och mäklaren gjorde allt för att svara på våra frågor och löste allt innan vi skrev på!
    Föredömligt!
    Tack! Läs mer
    2018-06-18 Emma T svarar Max F
    Tack Max för ett trevligt samarbete. Jag tror ni kommer att trivas gott i denna bostaden!
  • Emil R skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Professionell, kunnig och förtroendeingivande. Hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare för försäljningen av vår 4a på Eriksberg. Läs mer
    2018-06-18 Emma T svarar Emil R
    Tack Emil för dina fina ord. Glad att ni är nöjda!
  • Gustaf
    Gustaf skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard hanterade min försäljning på ett professionellt och lyhört sätt. Läs mer
    2018-07-06 Rickard S svarar Gustaf
    Härligt att höra.
    Och vilket resultat vi nådde, otroligt bra!
    Ha en fin sommar!
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är en seriös mäklare som vet vad en bra affär är, när både köpare och säljare går från kontoret och känner att vad som är gjort är fullt rimligt. Rickard har stor kunskap kring de objekt han säljer och även om området runt i kring. Rickard levererar en service i världsklass och tar åt sig av vad du som säljare har för önskemål och ideer. Läs mer
    2018-07-06 Rickard S svarar Oscar L
    Fina ord, tack Oscar!
    En ära att fått hjälpa till med din försäljning. Vi hörs framöver.
    Ha en riktigt härlig sommar! :-)
  • Carl-Fredrik David T skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Emma jobbade hårt för vår försäljning som höll oss uppdaterade där vi fick vara delaktiga men att vi litade på hennes omdöme hela vägen. Läs mer
  • Emma skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Alexandra sålde min etta i kvillebäcken och jag kan inte vara nöjdare. Alexandra är kunnig, trevlig och trygg, jag kände verkligen att hon gjorde allt för att sälja min lägenhet till rätt pris och kund.
    Hon var lätt att nå och jag kände mig alltid informerad i alla delar av processen. När vi säljer vår nya lägenhet kommer vi definitivt anlita Alexandra igen. Tack återigen:)
    /Emma Läs mer
  • Vivi-Ann N skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt. Föreslog styling av en viss firma och detta blev bra. Läs mer
  • Jan-Erik A skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi valde Rickard som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet och han gjorde oss inte besvikna. Proffsig och positiv genom hela processen. Vi är mer än nöjda med vår bostadsaffär, tack vare Rickard! Läs mer
  • Johanna U skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Emma är en fantastiskt bra mäklare. Kunnig, lyhörd, (nästan lite för) lätt att få tag på, engagerad, lösningsfokuserad och mycket trevlig. Jag har genom hela försäljningen av min bostadsrätt haft fullt förtroende för samt en mycket positiv kontakt med Emma och rekommenderar henne därför varmt! Läs mer
  • Andreas J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket proffsig och duktig mäklare!Känns trygg och mycket lätt att samarbeta med. Alexandra rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annika B skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt bostadsrätt på Hisingen. Mäklaren gjorde allt för att det skulle flyta smidigt. Han hjälpte oss med möjligheter till fullmakt, vilket vi behövde, fast det var sent på kvällen. Läs mer
  • Carina L skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Rickard är en kompetent mäklare med ett proffsigt bemötande. Söker ni en mäklare som kan Eriksberg och Sannegårdshamnen så har ni hittat rätt. Läs mer
  • Lilli M skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Köpt en 2-rumslägenhet. Är mycket nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Åsa N skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag kan varmt rekommendera Alexandra Jacobsson som var vår mäklare när vi sålde vår pappas lägenhet på Hisingen. Du är proffessionell, förtroendeingivande, engagerad och vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen. Tack Elin Lundgren för din rekommendation och Tack Alexandra och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Renah N skrev om Emma Törnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag köpte min lägenhet för 1400000kr och Emma Törnberg var min mäklare. Jag tyckte att hon är:
    * jätte trevligt
    *professionellt,
    *väldigt kunnig
    *ärlig person
    *Lyhörd
    *Tillgänglig
    *Rak
    *Snabb
    *Hon är öppen med vad som är bra och vad som är dåligt.
    Jag var jätte nöjd och jag skulle rekommendera henne Läs mer
  • Johan S skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket besviken. Han ger ett bra första intryck men det är allt. Han lovade bland annat att återkomma med information som han sedan inte levererar. Säger att han skickat sms, men som man aldrig fått. Två gånger ljög han för oss, när vi konfronterade honom med detta så ljög han igen för att rädda sig själv... Han är en relativt ny mäklare vilket märktes då han inte kunde mäklaryrketsrelger gällande budgivning. Läs mer
    2018-05-08 Rickard S svarar Johan S
    Hej Johan, Det är självklart beklagligt att du fått detta intryck av mig som fastighetsmäklare. Jag är alltid väldigt noggrann i samtliga av min affärer och det är viktigt för mig att mina kunder upplever att de kan lita på det jag säger. Jag ber om ursäkt för att du fått en annan uppfattning och jag har nu kontrollerat så att sms till utländska nummer kommer fram som de ska från vårt system. Jag förstår din besvikelse men det är säljaren som tar beslut om när affären ska avslutas och vem som blir köpare. Hälsningar Rickard
  • Vera W skrev om Rickard Stig en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kommunikationen fungerade mycket bra och fick svar på alla mina funderingar kring både lägenhet och köp. Läs mer
    2018-04-09 Rickard S svarar Vera W
    Härligt att höra!
    Du kommer garanterat trivas i din nya lägenhet :-)
    Vi hörs!
  • Cilla W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag och min sambo sålde vår 1,5:a på Hisingen tillsammans med Alexandra.
    Ett fantastiskt bemötande, behjälplig på alla plan och super härlig!
    Finns möjligheten i framtiden så kommer vi ta hjälp av Alexandra igen! Läs mer

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg