Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg — Visa karta

Vi har koll på Norra Älvstranden och hjälper dig få ut det mesta av din bostadsaffär här!

Genom att vi ingår i mäklarkedjan Svensk Fastighetsförmedling har vi ett stort nätverk och kan erbjuda ett brett utbud av mäklartjänster, alla fördelar med att vara ett stort företag helt enkelt. Dessutom har vi full koll på den lokala bostadsmarknaden här på Eriksberg och vet vad som fungerar bäst just här.

Kom förbi vår BoButik och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär på Eriksberg!

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

• Fredrik M
    Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Riktigt proffsigt bemötande och vägledning under hela försäljningen, vi kommer säkerligen anlita Alexandra Jacobsson igen för framtida affärer!
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Seriös och tydlig information under hela försäljningsprocessen. Frågor som har dykt upp har besvarats och lösts på ett snabbt och smidigt sätt. En bra dialog hela vägen och där jag verkligen har upplevt att mäklaren har tagit sig tid för uppdraget och gett det personlig prägel.
  • Louice J
    Louice J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Med ett stort engagemang och intresse hjälpte vår mäklare Alexandra oss i försäljningen av vår lägenhet. Hon har från första mötet och hela processens lyssnat på våra önskemål och behov och vi har hela tiden känt att vi har fått stöd och råd i vår försäljning från början till slut! Vi har jobbat ihop som ett team!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    En mkt trevlig, effektiv och kunnig mäklare som jag mer än gärna rekommenderar. Överlag ett mkt trevligt mäklarkontor på Eriksberg.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag är nöjd.
    Bra bemötande och noggrant planerad försäljning.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket trevlig och kunnig. Proffsigt
  • Christofer G
    Christofer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Annika gjorde ett proffsigt och bra jobb, höll kontakten och gav goda råd som gjorde försäljningsprocessen enkel och effektiv.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Glad, positiv och proffsigt. Väldigt bra upplevelse.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Kan starkt rekommendera Alexandra Jacobsson som mäklare. Vi har erfarenhet av Alexandra både som köpare och säljare. Hon är oerhört proffesionell. Rak, ärlig och inger förtroende. Håller en hela tiden uppdaterad och ger alltid feedback. Högsta poäng alla kategorier!
  • Alena W
    Alena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Sålde min lägenhet med hjälp av Alexandra, hon var proffsig från början till slut. Kan varm rekommendera Alexandra som mäklare, hon är rak, ärlig, tydlig och otroligt kunnig.. Bättre mäklare kan man inte önska sig!
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag är jättenöjda med min mäklare Annica Unger
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Väldigt bra bemötande på alla sätt.
    Tydliga svar på frågor gällande försäljningen.
    Bra uppföljning även efter försäljningen.

Jag skulle mer än gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling
    till nära och bekanta.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Trevlig, tydlig, nyfiken och professionell.
  • Ingmarie W
    Ingmarie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra och professionellt bemötande. Lyssnade och hade tålamod när utfallet först inte blev som förväntat. Jag blev till slut, efter flera turer, mycket nöjd med försäljningen.
  • Robert S
    Robert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Supernöjd!
    Har nu med några års mellanrum både köpt och sålt genom Daniel Kjörling och jag kan varmt rekommendera vänner och bekanta om både Daniel och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Väldigt nöjd med min mäklare. Proffsig från början till slut.
  • Jose F
    Jose F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Mycket bra och professionell service.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag som kund är mycket missnöjd med köpta tjänster från Svensk Fastighetsförmedling på Eriksberg!
    Detta då vi upplevde stora brister inom grundläggande bitar som, kompetens, arbetsinsats, problemlösning och kommunikativ förmåga.
    Denna mäklarbyrå kommer definitivt inte att rekomenderas eller anlitas igen.

Från besviken kund.
  • linda l
    linda l skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Vi är super nöjda med all hjälp vi fått av Daniel .
    Bättre mäklare går inte att hitta ..
    Tusen tack : )
  • Kent T
    Kent T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag upplevde Alexandra och Svensk Fastighetsförmedling som väldigt professionella.

Man gjorde ett bra jobb med grundlig information och dokumentation.
  • Marie M
    Marie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Jag måste säga att bättre tillmötesgående och hjälp som vi har fått av mäklare Alexandra Jacobsson kunde vi nog inte ha fått någon annan stans, vi är väldigt nöjda med vad vi har fått just nu.

MVH

Marie McKay
  • Blagoj V
    Blagoj V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    Bra bemötande, väldigt engagerad och kunnig mäklare som jag rekommenderar starkt !

Eriksbergstorget 9, 417 64 Göteborg