Alexandra Jacobsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 94 Läs vad Alexandra Jacobsson

• Violeta R sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-03-26

Biskopsgården
    Jag har sålt min bostadsrätt. Tycker att Alexandra är underbar mjuk och förstående. Väldigt informativ och kan sitt jobb. Tar kontakt med mej som säljare vid alla viktiga behov och beslut. Skulle rekommendera henne till alla jag känner och inte känner för att välja henne. När jag valde mäklare så fastnade jag för hennes ödmjukhet och trevliga och mjuka röst. Talar lugnt och tydligt. Väldigt hjälpsam // Läs mer
  • Belinda M sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-03-20

Kvillebäcken
    Vi är mycket nöjda med Alexandra då detta blev vårt tredje samarbete. Trygg och duktig mäklare som vi högt rekommenderar. Läs mer
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-03-02

Hildedal
    Alexandra har sålt vårat parhus.

Alexandra va en väldigt trevlig och förtroende ingivande mäklare och det va väldigt lätt att kommunicera med henne.

Allt funkade utmärkt och vi fick en snabb försäljning av våran bostad Läs mer
  • Kristofer E köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-02-28

Biskopsgården
    Hon var trevlig och hjälpsam. Det kåndes tryggt att ställa frågor till henne. Läs mer
  • Jan C sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-01-15

Eriksberg
    Bostadsrätt på Eriksbergsgatan 104 bästa möjliga sätt Alexandra hjälpte verkligen till med att genomföra affären på bästa sätt både ekonomisk och praktiskt ett bra stöd att med goda råd och synpunkter ett stort engamang mina eder och tankar stort Tack Läs mer
  • Mattias A sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-12-19

Biskopsgården
    Sålde 19.9m2 i Göteborg. Allt har fungerat förträffligt från första till sista kontakt. Ytterst professionell och personlig. Klanderfri process från A till Ö. Alexandra underlovar och överlevererar. Trevligt att träffa folk som gillar de dem gör och som är duktiga. Läs mer
  • Christina S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-12-16

Göteborg
    Alexandra hjälpte oss att förmedla vår bostadsrätt.
    Med sitt lugna och sakliga sätt genomförde hon hela affären på ett mycket smidigt sätt.
    Försäljningen överträffade våra förväntningar!
    Alexandra är en väldigt proffsig mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Nathalie B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Göteborg
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Alexandra efter att ha läst rekommendationerna här. Mycket nöjda! Läs mer
  • Sofie K köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Göteborg
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar, har inte varit i den situationen innan. Läs mer
  • Jimmy K sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Hisings Backa
    Kunnig, trevlig, hjälpsam och bra på att ge löpande information. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Alexandra Jacobsson