Alexandra Jacobsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 58 kunder tycker om Alexandra Jacobsson

• Mats W
    Mats W skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-01-31

Sålde en relativt stor lägenhet i Sannegårdshamnen i Göteborg under 2018, dvs. i en period med amorteringsändringar och relativt stor osäkerhet på marknaden.

Alexandra bemötte oss väl och hjälpte oss få till en bra riggning av lägenheten, en kort visningsperiod och ett bra pris. Efter budgivningen har Alexandra skött processen fram till slutbetalning och överlåtelse på ett mycket bra sätt. Köparen ville tidigarelägga tillträdesdatum och vi behövde genomföra överlåtelsen med fullmakt och detta löstes mycket smidigt med tilläggsavtal och fullmakt - allt serverat snabbt och smidigt av Alexandra. Läs mer
  • Tuula A
    Tuula A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-01-17

Jag träffade Alexandra när jag skulle sälja en bostadsrätt , dödsbo. Hon hade en tydlig plan för försäljningen, trevligt och proffsigt bemötande, informerade om allt löpande, alltid glad o go ! Hon jobbade mot kunder i register och hittade flera intresserade kunder och visade lägenheten och den blev såld direkt ,innan bokad visning
    Jag kommer att varmt rekommendera henne till alla mina bekanta Läs mer
  • Martina A
    Martina A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2019-01-13

Vi blev väldigt nöjda med Alexandra som mäklare, proffsigt bemötande och hon fick tag i tre potentiella köpare till förhandsvisning som alla lade bud så det blev en väldigt smidig affär. Vi blev nöjda med slutpriset och kan verkligen rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • Jessika K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2018-12-12

Alexandra på Sv Fastighetsförmedling har hjälpt mig att sälja min lgh på Eriksberg. Jag har hela tiden fått ett väldigt proffesionellt och trevligt bemötande. Skulle gärna anlita henne igen om det blev aktuellt! Läs mer
  • Fredrik K skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2018-11-19

Alexandra sålde vår lägenhet på Hisingen nyligen.
    Hon var lugn, inlyssnande och oerhört engagerad under hela processen.
    Kommer absolut att rekommendera Alexandra till vänner och bekanta. Läs mer
  • Linda J skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2018-11-05

Sålde en tvåa, mäklaren var jättetrevlig hjälpsam och professionell, vi är väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
  • Johan S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2018-11-05

Sålt min bostadsrätt
    Allt från första stund till affären var klar var det informativt och upplysande, allt i positiv anda

Allt var kanon
    Även araxrullarna. 😀 Läs mer
  • Christoffer S skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2018-09-15

Lyhörd, alltid tillgänglig när man hade frågor och väldigt lätt att ha att göra med. Supernöjd Läs mer
  • Mathilda Q skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2018-08-23

Vi sålde vår bostadsrätt på Hisingen genom Alexandra hösten 2016. Vi är fantastiskt nöjda över hennes arbete för vår skull under den tiden. Alexandra är en mäklare i världsklass med ett stort hjärta för andra människor, hon tog hand om oss och lägenheten på ett väldigt professionellt sätt och fanns alltid bara ett telefonsamtal bort när vi var oroliga över något. Hennes sätt att arbeta på önskar jag fler mäklare kan ta efter! Utan henne hade vi aldrig fått en sån lyckad försäljning! Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Jonas A skrev om Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2018-08-21

Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande från första kontakt till kontaktskrivning. Efter det fortsatt professionellt bemötande från Alexandra och hennes kollegor. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Alexandra Jacobsson