Alexandra Jacobsson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 110 Läs vad Alexandra Jacobsson

• Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-06-25

Göteborg
    Alltigenom trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Sara J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-06-22

Hildedal
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och kändes förtroendeingivande.
    Kändes inte helt hundra att man var överens om vilket pris vi kund förväntas få och sedan att det börjades knorra när annonsen skulle ut och gav rådet att vi skulle lägga ut för verkligen den minsta accepterande summan vi kund leva med. Läs mer
  • Simon N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-06-08

Biskopsgården
    Professionell, ingav en enorm trygghet genom hela processen från första kontakt till fotografering, visning, budgivning och kontraktskrivning. Läs mer
  • Lise N
    Lise N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-05-29

Centrala Hisingen
    När jag sålde min lägenhet var Alexandra ett tydligt stöd hela vägen i funderingar och avvägningar. Hon har bra kännedom om bostadsmarknaden och är lätt att samarbeta med! Läs mer
  • Ronald B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-05-26

Sålt Astris gata 96.
    Alexandra har ett mycket trevligt bemötande och håller kontinuerlig kontakt med oss under hela säljprocessen. Hör alltid av sig som hon lovat. Vi är nöjda. Läs mer
  • Sissel S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-05-26

Eriksberg
    Köpte Astris gata 96! Alexandra var väldigt trevlig och tillmötesgående. Ställde upp med kontraktsskrivning och kändes kunnig i samtliga delar! 😊 Läs mer
  • Bengt H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

2020-05-13

Sannegårdshamnen
    Alexandra har sålt vår attraktiva lägenhet på Lindholmsdockan.

Vi har stort förtroende för Alexandra som har arbetat med oss på ett professionellt och personligt sätt.

Våra förväntningar uppfylldes till fullo, vi är mycket nöjda.

Det är lätt för oss att rekommendera Alexandra och Svensk Fastighets Förmedling. Läs mer
  • Martin J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt, 3:a på Eriksberg på 80 kvadratmeter.

Blev mycket bra bemött från start med en tydlig och bra genomgång av säljprocessen. Väl förberett material och en tydlig analys över vilka målkunderna var och hur vi skulle nå ut till dem på bästa sätt. Anpassade säljprocessen efter våra behov.

Lyhörd och frikostig med sin tid. Gott om tid för många rådgivande samtal, väldigt flexibel på telefon. Då vi kändes att det saknades lite utsiktsbilder från ett fönster så fixade Alexandra en extra fotografering.

Mycket nöjda med stylingen som förmedlades via Alexandra.

Blev aldrig aktuellt med visning pga försäljning på förhand men gillar upplägget Alexandra kör med en gemensam kort genomgång av bostaden för alla på visningen.

Känns som en schysst mäklare. Kunde också hitta en arvodesmodell som vi tyckte passade oss så det var ett plus. Läs mer
  • Anders F köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Eriksberg
    Köpt en bostadsrätt av Alexandra.
    Bra information, var det inget hon kunde svara på tog hon reda på det.
    Fick bra förtroende för henne. Läs mer
  • Jens H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Kvillebäcken
    Med hjälp av Alexandra som mäklare blev resultatet långt över vad vi förväntade oss.
    Fick ständig information om hur läget såg ut.
    Rekommenderar verkligen Alexandra om ni vill få en lyckad försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg

Alexandra Jacobsson