Daniel Kjörling
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 17 kunder tycker om Daniel Kjörling

• Jonas H skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-01-29

Försäljning av bostsdsrätt. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Vi landade på prisöverförväntan. Mycket bra upplevelse sammanfattningsvis. Läs mer
    2019-01-30 Daniel K svarar Jonas H
    Hej Jonas och tack för de fina orden. Nu blir det fokus på att hitta ert nya boende!
  • Marta Katarina K skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-09-08

Som förstagångsköpare av en bostadsrätt fick jag mycket bra stöd och hjälp. Jag hade inga förväntningar om att mäklaren skulle vara så stöttande för köparen, men kände mig väldigt trygg! Jag är väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-09-09 Daniel K svarar Marta Katarina K
    Tack Marta! Kul att hjälpa dig med köp av bostad. Hoppas du kommer trivas.
  • Andreas J skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-07-05

Köpte en bostadsrätt i Göteborg och kände stt mäklaren var väldigt förtroendegivande. Läs mer
    2018-09-09 Daniel K svarar Andreas J
    Tack Andreas! Lycka till med flytten.
  • Erik K
    Erik K skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-07-04

#Jag sålde min 2:a på Vårlöksgatan.
    #Blev rekommenderad att välja Daniel från kompisar som hade sålt via honom. Och han levde verkligen upp till förväntningarna.
    # Blev väldigt bra bemött och han gav ett väldigt lugnt och professionellt utförande av hur vi skulle gå tillväga att sälja lägenheten. Läs mer
    2018-07-05 Daniel K svarar Erik K
    Tack för ert förtroende. Det var skoj att hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden.
  • Srdan B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-05-07

Snyggt, smidigt och enkelt! Bra engagemang! Läs mer
  • Lena T skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-05-07

Jag har köpt en bostadsrätt på Västra Stillestorpsgatan. Mycket bra, tydligt och proffsigt bemötande under hela processen av mäklare Daniel Kjörling.
    Snabb affär, men aldrig stressigt. Tydlig och proffsig process, men alltid vänligt. Rekommenderar varmt, mäklare Daniel Kjörling. Läs mer
  • Werner G skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-03-13

Daniel är professionell och kunnig samt
    kreativ Läs mer
    2018-03-19 Daniel K svarar Werner G
    Tack Werner! Kul att ni är nöjda med min insats!
  • Marie B
    Marie B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-12-04

Jag har även tidigare sålt lägenhet via Daniel
    och jag är mycket nöjd med honom

Han är trevlig, kunnig, proffsig och har stor tillgänglighet Läs mer
    2018-02-19 Daniel K svarar Marie B
    Tack Marie! Alltid kul med återkommande kunder.
  • Markus B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-26

Daniel var mäklaren som hade hand om försäljningen av lägenheten som vi köpte. Vi har ett gott intryck av Daniel. Läs mer
    2018-02-19 Daniel K svarar Markus B
    Tack Markus! Alltid trevligt med nöjda köpare.
  • Izabell H skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-24

Som förstagångs säljare hade jag själv ingen större koll, men jag blev väl bemött och kände mig väldigt trygg genom hela processen. Skulle inte tveka att åter antlita eller rekommendera Daniel Kjörling. Läs mer
    2017-08-24 Daniel K svarar Izabell H
    Tack Izabell! Det var kul att få ditt förtroende vid försäljningen av din lägenhet. Hoppas ni trivs på nya adressen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik