Adam Filipsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Adam Filipsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Adam Filipsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Adam Filipsson har haft 4 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 6 Läs vad Adam Filipsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Tuve
    2022-03-28 Verifierad kund
    Trevlig och professionell! Kände att mäklaren och jag hade en tydlig kommunikation och jag blev väl informerad hur försäljning framgick.
    2022-03-22 Verifierad kund
    mycket bra, nogrann, snäll och pedagogisk.
    Adam Filipsson:
    Bra bemötande.
    Öppen attityd.
    Lösningsinriktad.
    Snabb.
    Smarta val.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, försäljningen gick mycket smidigt och dessutom snabbt.
    • Sannegårdshamnen
    2022-02-19 Verifierad kund
    Första intrycket av Adam var att det var en mäklare som lyssnade på oss som hade ett objekt vi ville sälja men också tyckte det var lite jobbigt att skiljas från. Adam genomförde sin analys av detta objekt under tiden vi visade Adam lägenheten. Efter att vi presenterat våra önskemål presenterade Adam en tydlig plan i olika steg för oss. Detta var det som var avgörande i vårt val av mäklare. I hela försäljningsprocessen har Adam informerat vad som sker. Adam är en förtroende ingivande mäklare, som på ett uppriktigt och kunnig sätt utövar sin profession. Vi tvekar inte en sekund med att rekommendera honom om vi får den frågan.
    Tack för detta Alf!
    Lycka till med ert nya boende så hoppas jag att vi hörs och ses i framtiden!

//Adam
    Adam Filipsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Sannegårdshamnen
    2022-01-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, lugnt och sakligt, uppfattade Adam Filipsson som professionell i sitt yrke.
    Levde upp till mina förväntningar genom att lyssna och ha snabb kontakt med säljaren.
    Upplevelsen med kontakt med mäklaren är mycket positivt och jag känner stort förtroende .
    Tack för dina fina ord Ann-Mari, ha det så bra så ses vi på tillträdet! Adam Filipsson