Andrea Larsson

Andrea Larsson

Andrea Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Andrea Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Andrea Larsson har haft 0 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 34 Läs vad Andrea Larsson

• Bäckedalen
    2022-02-15 Verifierad kund
    Andrea är väldigt trevlig, kommunikativ samtidigt som hon också är professionell. Vi är väldigt nöjda med hennes bemötande, hur hon stöttat oss genom hela försäljningen. Kändes väldigt tryggt och Andrea var noggrann med att hela tiden hålla oss uppdaterade allt eftersom. Vi är supernöjda och lämnar våra varmaste rekommendationer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    • Eriksberg
    2022-02-14 Verifierad kund
    Tredje gången jag jobbar med Andrea som mäklare och det är alltid lika trevligt och underhållande.
    Alltid fått förklarat när jag undrar saker eller när något händer och hon löser det jag har behövt hjälp med.
    • Tolered
    2021-12-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabba svar och bra process.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Andrea är jättetrevlig, noggrann, lätt att jobba med och helt enkelt bra. Jag kommer säkert att rekommendera henne till andra.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Andrea är oerhört professionell och noggrann. Trevlig och mycket kommunikativ. En perfekt mäklare för dig som vill göra en bra och krångelfri bostadsaffär. Rekommenderar starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-10-10 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, sympatisk.
    Proffsig. Levde upp till mina förväntningar.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Mycket nöjd med bemötande och upplägg av hela affären. Fick information och uppdateringar hela tiden. Kunde inte vara bättre. Mycket nöjd.
    2021-09-30 Verifierad kund
    En glad och positiv kvinna som alltid hjälper till.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2021-09-30 Verifierad kund
    Vi blev bra bemött de är faktiskt den första mäklaren som inte pratar i jag form som vi har träffats. Vi har varit väldigt nöjda med Andrea hon har skött allt jättebra och smidigt för oss.
    Våra förväntningar var att vår lägenhet skulle bli såld.
    Vi var väldigt nöjda med Andrea
    • Glöstorp
    2021-08-23 Verifierad kund
    Glad och snäll mäklare som hade full koll på läget! Fortsätt på den banan!