Annika Unger
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 23 Läs vad Annika Unger

• Krister M sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-27

Hisings Backa
    Sålt bostadsrätt.
    Hon var proffsig och enkel att ha att göra med, rak och tydlig.
    Förväntade mig en smidig affär, och hon levererade.
    Snabb enkel affär som sköttes på ett proffsigt sätt av Annika. Läs mer
  • Peter B sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-05

Tolered
    Vi har både köpt och sålt hus mha Annika Unger.
    Annika är proffsig, kan sina saker, får jobbet gjort, har lösningar på lite krångligheter med fullmakter som vi hade. Bra genomgångar typ "Vad händer nu" samt lyckas få fram de dokument vi begärt av säljaren. Annika har uppfyllt alla förväntningar man kan begära och lite till.

Med bästa hälsning, Anette o Peter Bolin Läs mer
  • Thea Birgitta T sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-02

Tolered
    Sålt en mindre villa på Hisingen.
    Alltid tillgänglig för frågor, vänlig och tillmötesgående. förklarade på ett bra sätt.'
    Försäljningen gick utan något krångel och vi är nöjda. Läs mer
  • Per S sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-19

Kärrdalen
    Sålt en villa
    Snabb i kommunikationen samt bra kvalitet på jobbet
    Det blev en bra försäljning Läs mer
  • Christer U sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-16

Sålt radhus .Blev bra bemött . Önskemålen blev uppfylda Läs mer
  • Malin S sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-15

Helgered
    Sålde min villa med hjälp av Annika, som skötte det hela mycket professionellt och tålmodigt från första möte till överlåtelse. Hon fanns hela tiden till hands och försökte allt för att det skulle bli en smidig och fördelaktig affär. Läs mer
  • Emanuel P sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-13

Jättesten
    Bra bemötande och stöttande i försäljningen av vår bostad. Ger ett lungt, professionellt och kunnigt intryck. Läs mer
  • Karin W sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-12

Tuve
    Annika anlitades för att sälja en villafastighet, ett inte helt enkelt försäljningsuppdrag.
    Annika har för oss varit en stjärna på fastighetsmäklarnas himmel. Hon var saklig och lugn och gav ett mycket professionellt intryck. Hon arbetade lugnt och metodiskt och höll oss väl informerade hela tiden och bistod med kloka beslut utifrån sin erfarenhet vilket så småningom gav ett gott resultat.
    Annika levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade då vi inledde kontakterna. Läs mer
  • Jens Ö köpte sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-11

Göteborg
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem Läs mer
  • Petra J sålde sitt hus med hjälp av Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-11

Jättesten
    Har sålt radhus Annika är så trevlig tillmötesgående ja finns inga andra betyg än högsta Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur