Ellinor Petrovski
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 37 Läs vad Ellinor Petrovski

• Amir S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-07-11

Mycket bra jobbat. Självklart får hon en guldstjärna. Läs mer
  • Lisa L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-06-19

Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig under hela processen. Läs mer
    2019-06-25 Ellinor P svarar Lisa L
    Tackar för det Lisa! :) Vi ses vid tillträdet.
    Ellinor P gillar detta
  • Hanna L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-06-17

Sålde en två på 41 kvm. Vi blev väl bemötta av mäklaren. Ellinor var tillgänglig, uppdaterade oss regelbundet, gav oss all information vi behövde, hon var personlig utan att vara privat och gav goda och adekvata råd gällande försäljningen.
    Ellinor levde upp till alla de förväntningar jag hade om hur kontakten och försäljningen skulle gå till.
    Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-06-17 Ellinor P svarar Hanna L
    Tusen tack för detta Hanna! Vilka fina ord. :) Det värmer att höra. Det har varit jätte roligt att samarbeta och hjälpa er med försäljningen av eran fina bostad. Vi hörs och ses snart igen vid tillträdet!
  • Emelie E skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-06-12

Ellinor Petrovski hjälpte mig med försäljning av min bostad. Under hela försäljningsprocessen fick jag ett proffesionellt bemötande där hon var snabb, smidig och kunnig i sin sak. Hon levererade försäljningen över all förväntan och jag kan starkt rekommendera Ellinor Petrovski för en bra och säker affär gällande ens bostad. Läs mer
    2019-06-17 Ellinor P svarar Emelie E
    Tusen tack för dina fina ord Emelie! Det värmer att höra. :) Det har varit super roligt att förmedla eran fina bostad.
  • Viktor A skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-05-29

Har sålt min tvåa på Hisingen. Ellinor Petrovski tog hand om försäljningen. Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Ellinor verkade kunnig och seriös, hon var noga med att hålla kontakten och uppdatera mej på det som hände. Har inget att anmärka på. Läs mer
    2019-06-11 Ellinor P svarar Viktor A
    Tackar för dom fina orden Viktor! Det har varit super roligt att förmedla din bostad. Vi ses igen vid tillträdet. :)
  • Ali S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-05-28

Jag har köpt en bostadsrätt.
    Det var bra. Hade inga direkta förväntningar. Läs mer
    2019-05-29 Ellinor P svarar Ali S
    Tackar för det Ali! Vi ses vid tillträdet.
  • Jim Patrik L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-05-04

Otrolig driven, kunnig och väldigt bra på all återkoppling Läs mer
    2019-05-06 Ellinor P svarar Jim Patrik L
    Tackar för det Patrik! Det har var ett sant nöje att förmedla din fina bostad. Vi ses snart igen vid tillträdet. :)
  • Lars Gunnar K skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-05-04

Jag köpte en bostadsrätt på Hisingen och Ellinor hade ett proffsigt bemötande genom att vara en kunnig mäklare och påläst om lägenheten.

Jag är väldigt nöjd och när budgivningen var avklarad kunde kontraktsskrivning göras väldigt fort. Läs mer
    2019-05-06 Ellinor P svarar Lars Gunnar K
    Tusen tack för dom fina orden Lars! :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott tills dess!
  • Benjamin B
    Benjamin B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-04-03

Jag köpte en bostadsrättslägenhet av Ellinor Petrovski. Hon kändes väldigt proffsig och samtidigt mycket "service-minded". Fick svar på alla mina frågor i lugn och ro. Läs mer
    2019-04-08 Ellinor P svarar Benjamin B
    Tack för dom fina orden Benjamin. :) Stort grattis igen till lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott tills dess!
  • Johan H skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-03-23

Alles gut. Var trevligt och bra Läs mer
    2019-03-26 Ellinor P svarar Johan H
    Danke schön Johan! :) Jag hoppas ni kommer trivas super bra i den fina lägenheten ni köpt. Vi ses vid tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik