Ellinor Petrovski
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 72 Läs vad Ellinor Petrovski

• Chuan S
    Chuan S sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-07-06

Wieselgrensplatsen
    Vi har såld vår längdenhet Kabbeleksgatan 5A med hjälp av Ellinor Petrovski. Vi träffades i 2018 på Svensk Fast kontoret och sedan började vi vår försäljningen. Under detta fick vi väldigt bra och praktiska tips om vad vi ska förbereda längdenhet och förklarade tydligt om försäljningsprocess.

Ellinor har gjort otrolig utmärkt jobb i vår försäljningsprocessen. Hon är väldigt positive, drivande och kommunicera effektivt med både oss och köparen. Vi är väldigt imponerande och skull vilja gärna ha Ellinor i vår framtidens försäljningen! Läs mer
  • Nico Q köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-07-01

3:a
    Hildedal
    Pålitlig och otroligt engagerad i sitt arbete. Härlig attityd och bra driv. Kan rekommenderas starkt!! / NQ

Köpare utav Kamomillvägen 48 Läs mer
  • Jennifer T köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-29

3:a
    Hildedal
    Proffsig och helt fantastisk mäklare. Vi blev bemötta av ellinor på bästa tänkbara sätt och hon var alltid trevlig och lättillgänglig.
    Jag kan varmt rekommendera Ellinor. En fantastiskt duktig mäklare som är mycket proffsig och kunnig inom sitt område. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Malin Pernilla Cecilia A sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-19

Hisings Kärra
    Tillmötesgående, mycket trevlig och lätt att kommunicera med. Oerhört lyhörd till mina behov som säljare och gav mig bra direktiv hur vi skulle möta detta. Läs mer
    2020-06-22 Ellinor P svarar Malin Pernilla Cecilia A
    Tack för ditt fina omdöme Pernilla. Det värmer att höra. Tack för ett mycket gott samarbete med härlig energi! Vi ses snart igen vid tillträdet. Ha en fin sommar tills dess! Varma hälsningar, Ellinor
  • Hans Sebastian W köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-05-09

Wieselgrensplatsen
    Bra bemötande, proffsig mäklare som hade full koll på allt man behövde veta och var bra hjälp genom hela processen för mig som köpare. Läs mer
    2020-05-11 Ellinor P svarar Hans Sebastian W
    Stort tack för det fina omdömet Sebastian! Jag hoppas du kommer stortrivas i den fina bostaden. Varmt välkommen till Hisingen! Varma hälsningar, Ellinor
    Ellinor P gillar detta
  • Anna Inger Kristina H köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-28

Eriksberg
    Vi har gjort vår första bostadsaffär på väldigt lång tid - köpt bostadsrätt på Eriksberg - fick utmärkt hjälp av Ellinor som var rak och gav klara besked. Läs mer
    2020-04-29 Ellinor P svarar Anna Inger Kristina H
    Tack för det fina omdömet Kristina! Gratulerar igen till den fina bostaden. Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar, Ellinor
    Ellinor P gillar detta
  • Andrea Jelica K köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-19

Tuve
    Jag har köpt en lägenhet.
    Bemöttes väldigt bra av Ellinor. Hon kändes tydlig, trygg och väldigt kunnig i allt som rörde lägenheten, föreningen och närområdet.
    Hon har varit kontaktbar under hela processen och har alltid haft ett professionellt bemötande. Precis det jag hade förväntat mig. Läs mer
    2020-04-29 Ellinor P svarar Andrea Jelica K
    Tack för det fina omdömet Andrea. :) Det värmer att höra. Hoppas du trivs bra i den fina bostaden! Varma hälsningar, Ellinor
  • Mathias S sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-07

Grinnekullen
    Ellinor hjälptes oss att sälja vårt radhus. Och från första mötet. Så hon uppträtt professionellt och kunnigt genom hela försäljningen.
    Vilket har resulterat i att vi är över förväntan nöjda. Läs mer
    2020-04-29 Ellinor P svarar Mathias S
    Tack för omdömet Mathias! Det har varit ett sant nöje att förmedla ert fina radhus. Allt gott! Hälsningar, Ellinor
  • Nicklas Göran S sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-06

1.5:a
    Hisings Backa
    Sålde min etta tillsammans med Ellinor nyligen i Hisingsbacka. Hon har varit tydlig och strukturerad i processen av försäljningen och varit noggrann med regelbunden återkoppling. Hon har alltid varit tillgänglig och allt har gått smidigt. Rekomenderar Ellinor starkt. Tack för ditt trevliga och professionella bemötande! Läs mer
    2020-04-29 Ellinor P svarar Nicklas Göran S
    Tack för det fina omdömet Nicklas! :) Och tack för ett gott samarbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ellinor
  • Ebba T
    Ebba T köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-23

Wieselgrensplatsen
    Ellinor är underbar! Hon har hjälpt mig med min första lägenhet som ligger vid Wiselgrensplatsen och jag är super-nöjd. En perfekt tvåa med balkong i en toppen förening. Eftersom detta är mitt första köp hade jag mycket frågor och Ellinor har förklarat allt för mig. Hon svarade på frågor jag inte visste jag hade. Hon verkar genuint älska sitt jobb och att hjälpa dig. Att hon dessutom alltid är lätt att få tag på, tillmötesgående och positiv är en bonus. Hon har en förståelse och känsla för att matcha bostad och köpare. Jag har träffat många mäklare och letat rätt boende ett tag och efter jag ringde Ellinor första gången så har allting gått smidigt.

Rekommenderar alla dagar i veckan. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur