Ellinor Petrovski

Ellinor Petrovski

Ellinor Petrovski är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Ellinor Petrovski har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 81 omdömen sedan 2018-04-25. Ellinor Petrovski har haft 39 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 81 Läs vad Ellinor Petrovski

• Ellinor visade stort engagemang vid försäljningen av mitt parhus. Hon tog sig tid kvällar och helger och med fortlöpande information om läget och kundkontakterna. Verkligen en duktig och trevlig bekantskap.
    Arvo J sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-10-18
    • 99.0 m²
    • Backatorp
    2020-10-18
  • Vi, eller rättare sagt Ellinor, har sålt ett litet men stort renoveringsobjekt. Mäklaren var lugn, noggrann och gick systematiskt till väga. Till en början la jag mig i och ville skynda på processen, tills jag insåg att Ellinor arbetar med att sälja hus medan jag arbetar med något heeelt annat. Hon är helt enkelt väldigt duktig och hennes sociala kompetens är ett stort plus!
    Eva S sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-10-09
    • 65.0 m²
    2020-10-09
  • Vi köpte en bostadsrätt. Upplever mäklaren som en trevlig säljare med ”tid är pengar” attityd och det kändes att det inte fanns tid för det personliga.. snabbt skulle det gå. Vi tycker att det var tråkigt när väl affären var gjord att hon var omöjlig att få tag på, lite nästan inpå nonchalant att svara på sms som telefonsamtal, vilket drar ner på betyget och hela upplevelsen av köpet.
    Fahreta H köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-10-02
    • 3:a
    • 79.6 m²
    • Eriksberg
    2020-10-02
  • Ellinor är utmärkt och gör sitt bästa. Hon hjälper oss väldigt mycket och förklarar allt. Det var första gången vi köpte bostadsätt så vi behövde hjälp och stöd som vi fick och får av henne. Vi får mycket bra bemötande och hon är alltid tillgänglig när vi har frågor och funderingar. Hon är väldigt snäll och hjälpsam. Vi är glada över att vi har fått henne som vår första mäklare. Tack för allt!
    Adrienn N köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-09-29
    • 85.0 m²
    2020-09-29
  • Jag och mina syskon har sålt en fyrarumslägenhet på centrala Hisingen i Göteborg som vi ärvt. Ellinor Petrovski gav från början ett seriöst intryck, ett intryck som visade sig hålla hela vägen. Hon var trevlig men också strikt och noggrann, något som betalade sig i längden. Vi hade olika syn på bästa sättet att presentera lägenheten, men Ellinor respekterade våra önskemål och beslut och tog fram mycket professionella presentationer av lägenheten både på nätet och i tryck. Hennes planering gick i lås, hon hittade rätt köpare som gjorde ett gott intryck på oss, hon förhandlade fram det pris hon hade förutskickat att vi skulle kunna få ut, och affären var snart i hamn. Kort sagt, Ellinor skötte sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    Agneta G
    Agneta G sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • 80.0 m²
    2020-09-08
  • Vi köpte en lägenhet. Proffsigt bemötande och svarade snabbt på mail och telefon. Hjälpte även till med bankkontakter när våran bank krånglade. Så mycket bra, över förväntningarna!
    Johan Viktor R köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • 80.0 m²
    2020-09-08
  • Ellinor agerade professionellt och korrekt från visning till kontraktsskrivning. En mäklare som vi rekommenderar M och F
    Muhamed C köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-09-05
    • 3:a
    • 79.6 m²
    • Eriksberg
    2020-09-05
  • Jag har precis köpt en nyproduktion ute i Tuve. Jag fick väldigt proffsig hjälp av Ellinor. Min upplevelse med Ellinor som mäklare är bara positiv! Riktigt härlig mäklare och person! Jag skulle verkligen rekommendera Ellinor!
    Jennifer J köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-08-24
    • 2:a
    • 49.4 m²
    2020-08-24
  • Köpte en lägenhet i Tuvebo Ateljé. Lägenheten är 35,6 kvdm. Köpet gick väldigt bra och blev bemött av mäklaren (Ellinor) positivt. Hon gjorde sitt jobb utmärkt och var väldigt professionell. Hon var väldigt social som person samt alltid hjälpte till om man hade frågor angående om lägenheten etc. Om jag ska ge ett betyg av upplevelsen så säger jag 5/5😊👍.
    Teo A köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-08-23
    • 1:a
    • 35.6 m²
    2020-08-23
  • Vi har såld vår längdenhet Kabbeleksgatan 5A med hjälp av Ellinor Petrovski. Vi träffades i 2018 på Svensk Fast kontoret och sedan började vi vår försäljningen. Under detta fick vi väldigt bra och praktiska tips om vad vi ska förbereda längdenhet och förklarade tydligt om försäljningsprocess. Ellinor har gjort otrolig utmärkt jobb i vår försäljningsprocessen. Hon är väldigt positive, drivande och kommunicera effektivt med både oss och köparen. Vi är väldigt imponerande och skull vilja gärna ha Ellinor i vår framtidens försäljningen!
    Chuan S
    Chuan S sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-07-06
    • 2:a