Ellinor Petrovski
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 66 Läs vad Ellinor Petrovski

• Andrea Jelica K köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-19

Tuve
    Jag har köpt en lägenhet.
    Bemöttes väldigt bra av Ellinor. Hon kändes tydlig, trygg och väldigt kunnig i allt som rörde lägenheten, föreningen och närområdet.
    Hon har varit kontaktbar under hela processen och har alltid haft ett professionellt bemötande. Precis det jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Mathias S sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-07

Grinnekullen
    Ellinor hjälptes oss att sälja vårt radhus. Och från första mötet. Så hon uppträtt professionellt och kunnigt genom hela försäljningen.
    Vilket har resulterat i att vi är över förväntan nöjda. Läs mer
  • Nicklas Göran S sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-06

Hisings Backa
    Sålde min etta tillsammans med Ellinor nyligen i Hisingsbacka. Hon har varit tydlig och strukturerad i processen av försäljningen och varit noggrann med regelbunden återkoppling. Hon har alltid varit tillgänglig och allt har gått smidigt. Rekomenderar Ellinor starkt. Tack för ditt trevliga och professionella bemötande! Läs mer
  • Ebba T
    Ebba T köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-23

Wieselgrensplatsen
    Ellinor är underbar! Hon har hjälpt mig med min första lägenhet som ligger vid Wiselgrensplatsen och jag är super-nöjd. En perfekt tvåa med balkong i en toppen förening. Eftersom detta är mitt första köp hade jag mycket frågor och Ellinor har förklarat allt för mig. Hon svarade på frågor jag inte visste jag hade. Hon verkar genuint älska sitt jobb och att hjälpa dig. Att hon dessutom alltid är lätt att få tag på, tillmötesgående och positiv är en bonus. Hon har en förståelse och känsla för att matcha bostad och köpare. Jag har träffat många mäklare och letat rätt boende ett tag och efter jag ringde Ellinor första gången så har allting gått smidigt.

Rekommenderar alla dagar i veckan. Läs mer
  • Britt-marie A köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-09

Hisings Backa
    Hej! Jag har köpt en lägenhet på Mårbackagatan 2. och som jag är mycket glad för att jag fick tillfälle att köpa.
    Ellinor Petrovski var lätt att prata med och jag fick den hjälp jag behövde. Hon utstrålade respekt för kunden i bemötandet och jag fick intrycket av att hon var mycket proffsig i sitt arbete.
    Med vänliga hälsningar
    Britt-Marie Aronsson Läs mer
    2020-02-10 Ellinor P svarar Britt-marie A
    Tack för det fina omdömet Britt-Mari! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Gratulerar igen till den fina bostaden! :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ellinor
  • Jonas T
    Jonas T sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-06

Wieselgrensplatsen
    Sålt tvåa på 49 kvd, Hisingen.
    Ellinor är kort och gott en klippa! Hon fanns alltid där, var alltid positiv och kunde med hjälp av sin stora erfarenhet och sitt lugn navigera mig genom den förvirrande process som det är att sälja en bostad. Att hon fick till en ypperlig prislapp skadar inte heller. Rekommenderar helhjärtat! Läs mer
    2020-02-06 Ellinor P svarar Jonas T
    Tack snälla Jonas för fina och varma ord! Glädjer mig. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vill även passa på att tacka dig för ett riktigt gott samarbete! Önskar dig och din sambo stort lycka till med nya bostaden och hoppas att ni kommer trivas. Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar, Ellinor
  • Karl Fredrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-04

Kvillebäcken
    Vi har sålt vår 2a på Kvillebäcken.
    Ellinor har varit fantastiskt under försäljningen.
    Från första dagen har hon varit väldigt seriös och mycket professionell som hon varit hela vägen in i mål.
    Alltid svarat på frågor på ett pedagogiskt sätt och alltid tillgänglig har aldrig fått oss att känna oss tveksamma på om vi valt rätt.
    Super bra service! rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-02-05 Ellinor P svarar Karl Fredrik E
    Vilket fint omdöme Fredrik! Stort tack för detta. Det värmer att höra. Vi har haft ett fantastisk samarbete under försäljningen vilket resulterade i en lyckad försäljning. :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ellinor
  • Anna Carolina Ulrika S köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-22

Tuve
    Var lite för mycket kallprat som drog ut på tiden. Vill ha det effektivt då det är så stor apparat som bostadsköp. Läs mer
    2020-01-07 Ellinor P svarar Anna Carolina Ulrika S
    Tack för omdömet Anna! Då jag upplevde en del frågor under avtalsskrivningen kändes det viktigt för mig att ni fick dom besvarade innan avtalen skulle skrivas under. Allt gott så länge! Hälsningar, Ellinor
  • Birgitta B
    Birgitta B köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-21

Tolered
    Trevligt bemötande. Förtroendeingivande. informerade tydligt och bra. Läs mer
    2020-01-09 Ellinor P svarar Birgitta B
    Tack för det fina omdömet Birgitta. :) God fortsättning på det nya året! Vänliga hälsningar, Ellinor
  • Fredrik Johan Anders M sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-21

MAGISK , fantastisk , underbar!!!! Läs mer
    2020-01-07 Ellinor P svarar Fredrik Johan Anders M
    Vilka härliga ord Fredrik! Stort tack för detta. Det glädjer mig! Tack återigen för ett gott samarbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. Hälsningar, Ellinor

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur