Ellinor Petrovski
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 19 kunder tycker om Ellinor Petrovski

• Sålt en bostadsrätt

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Överträffa våra förväntningar så att vi fick en smidig och snabb affär. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Johan T
    Tack för dina vänliga ord Johan! Det har varit jätte roligt att förmedla ert fina bostadsrättshus. Tack för ett grymt samarbete under försäljningens gång. :) Ha de fint så länge så ses vi vid tillträdet. Hälsningar Ellinor
  • Jag sålde en 1:a. Mäklaren var otroligt professionell, samtidigt som hon upplevdes genuint vilja hjälpa oss med att få sålt lägenheten för priset vi begärde.
    Jag förväntade mig inte att det skulle gå så bra som det gjorde. Mäklaren guidade oss igenom hela processen vilket kändes tryggt. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Eliana S
    Tusen tack för dina värmande ord Eliana! Det har varit super roligt att hjälpa er förmedla eran fina bostad. :) Tack för ett fantastiskt samarbete. Vi ses snart igen! Hälsningar, Ellinor
  • Sålt en enrumslägenhet, bostadsrätt.
    Fullt tillfreds med mäklarens arbete hittills.
    Bra bemötande, entusiastisk inför uppgiften. Läs mer
    2018-10-31 Ellinor P svarar Claes G
    Tackar ödmjukast för dina ord Claes! Vi ses igen vid tillträdet. Allt gott tills dess! :)
  • Sålde en bostadsrätt .
    Mäklaren hade ett fantastiskt bemötande , proffesionell och trevlig .

Överträffade mina förväntningar , är mycket nöjd . Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Christina S
    Glad jag blir av dina ord Christina! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. :)
  • Ellinor är en riktig klippa. Bra bemötande, proffsig och schysst. Enkel att ha o göra med. Hon förklarade och var mycket mån om att alla parter skulle hänga med i processen. 10/10 ! Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Anna Rebecka Anita P
    Tack för dina fina ord Anna. Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt arbete. Det värmer! :) Stort grattis återigen till den fina lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Ellinor va toppen!
    Gick snabbt och smidigt. Hon förklarade tydligt och var trevlig i bemötandet. 10/10 Läs mer
    Ellinor P gillar detta
  • Sålde min bostadsrätt, en etta på 34 kvm, totalrenoverad, centralt i Göteborg. Mäklaren utförde sitt arbete på ett mycket professionellt sätt. Finns inget att klaga på. Tyvärr var intresset för lägenheten svalt men jag kunde ändå få ett ok bud som jag kunde acceptera. Läs mer
    2018-08-31 Ellinor P svarar Mikael O
    Tackar ödmjukast för dina ord Mikael! Ha de gott nu så länge, så ses vi snart igen vid tillträdet.
  • Sålt en bostadsrätt. Det hela gick fort och sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-08-31 Ellinor P svarar Maria S
    Tackar för det Maria! :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Ha de fint så länge!
  • Maria S
    Har sålt en bostadsrätt på rekordtid! Allt har funkat mycket bra, kändes dock lite forcerat och övertydligt i vissa lägen.
    Trots detta är jag nöjd med bemötandet och vill absolut rekommendera Sv Fadtighetsförmedling! Läs mer
    Ellinor P gillar detta
  • Sålde min lägenhet på Hisingen och var väldigt nöjd med allt! Första mötet var toppen och fick ett bra intryck och väldigt bra förklarat om hur allt skulle gå till mm eftersom de var första gången jag sålde en lägenhet. Väldigt mån om att jag skulle förstå allt och hänga med på vad som hände gällande lägenheten. Allt upplevdes väldigt proffsigt och var alltid välplanerat! Väldigt nöjd med allt, inte mkt att klaga på! Läs mer
    2018-07-09 Ellinor P svarar Eva Hanna Linnéa Z
    Stort tack för dina vänliga ord Linnèa! Det värmer. Och tack för ditt förtroende och bra samarbete under försäljningen. Det har varit super kul att förmedla din fina lägenhet. :) Njut av värmen och sommaren nu så ses vi igen vid tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik