Ellinor Petrovski
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 24 kunder tycker om Ellinor Petrovski

• Barbara Z skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-02-10

Vi har sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande av kompetenta mäklaren som haft svar på våra frågor. Bra organiserad visningen, snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Barbara Z
    Tack för den fina rekommendationen Barbara! Det har varit jätte roligt att hjälpa er med försäljningen. :) Vi ses vid tillträdet!
  • Eric Å
    Eric Å skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-02-07

Ellinor jobbade hårt och var väldigt hjälpsam från värdering hela vägen in i mål. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Eric Å
    Tack för dom fina orden Eric! Ett bra samarbete hela vägen :) Vi ses vid tillträdet!
  • Saswat S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-01-26

This is my first purchase of property. I bourught a 2 room apartment. Met the broker during a showing of the property. I found her to be very helping and professional. She helped with all the queries I had and made the process smooth for all the party. I highly appreciate the help. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Saswat S
    Thank you for your kind words Saswat! Im really glad you finally find your apartment. :) See you again at the entrance day. Best regards,
  • Astrid M skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-01-23

Jag är mycket nöjd med min mäklare, om jag jämför med alla andra mäklare kändes hon inte alls lika säljig utan genuin och kunnig. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Astrid M
    Tack för dom fina orden Astrid! Det värmer att höra. Du är varmt välkommen till underbara Hisingen! Vi ses vid tillträdet igen. :)
  • Efraim L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-01-22

Ellinor Petrovski hade stort tålamod och var saklig och hade ett mycket gott bemötande! Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Efraim L
    Jag tackar för det Efraim! :) Jag hoppas du och familjen kommer stortrivas i den fina bostaden ni har köpt. Vi ses vid tillträdet!
  • Johan T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-11-19

Sålt en bostadsrätt

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Överträffa våra förväntningar så att vi fick en smidig och snabb affär. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Johan T
    Tack för dina vänliga ord Johan! Det har varit jätte roligt att förmedla ert fina bostadsrättshus. Tack för ett grymt samarbete under försäljningens gång. :) Ha de fint så länge så ses vi vid tillträdet. Hälsningar Ellinor
  • Eliana S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-11-15

Jag sålde en 1:a. Mäklaren var otroligt professionell, samtidigt som hon upplevdes genuint vilja hjälpa oss med att få sålt lägenheten för priset vi begärde.
    Jag förväntade mig inte att det skulle gå så bra som det gjorde. Mäklaren guidade oss igenom hela processen vilket kändes tryggt. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Eliana S
    Tusen tack för dina värmande ord Eliana! Det har varit super roligt att hjälpa er förmedla eran fina bostad. :) Tack för ett fantastiskt samarbete. Vi ses snart igen! Hälsningar, Ellinor
  • Claes G skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-10-27

Sålt en enrumslägenhet, bostadsrätt.
    Fullt tillfreds med mäklarens arbete hittills.
    Bra bemötande, entusiastisk inför uppgiften. Läs mer
    2018-10-31 Ellinor P svarar Claes G
    Tackar ödmjukast för dina ord Claes! Vi ses igen vid tillträdet. Allt gott tills dess! :)
  • Christina S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-09-18

Sålde en bostadsrätt .
    Mäklaren hade ett fantastiskt bemötande , proffesionell och trevlig .

Överträffade mina förväntningar , är mycket nöjd . Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Christina S
    Glad jag blir av dina ord Christina! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. :)
  • Anna Rebecka Anita P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-09-17

Ellinor är en riktig klippa. Bra bemötande, proffsig och schysst. Enkel att ha o göra med. Hon förklarade och var mycket mån om att alla parter skulle hänga med i processen. 10/10 ! Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Anna Rebecka Anita P
    Tack för dina fina ord Anna. Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt arbete. Det värmer! :) Stort grattis återigen till den fina lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik