Emelie Skjevik
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 44 kunder tycker om Emelie Skjevik

• Niclas B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-01-19

Bra information genom hela köpet. Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Niclas B
    Tack snälla Niclas för en bra rekommendation!
  • Mirja B
    Mirja B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-01-19

Proffsigt bemötande, bra information och slutligen trevlig mäklare! Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Mirja B
    Tack för fina ord Mirja! Kul att vi kunde hitta något större till er så att ni kan bo kvar på området. Nu lägger vi fullt fokus på försäljningen!
    Mirja B gillar detta
  • 2019-01-19

Emelie är en otroligt kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Mikael Å
    Tack för rekommendationen Mikael! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra inne i stan :)
  • 2018-12-04

Jag hade huset ute för försäljning i 6 månader innan Emelie tog över uppdraget och några veckor senare var huset sålt till önskat pris. Fantatisk mäklare som leverarar både resultat och service i världklass! Lämnar min varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-04 Emelie S svarar Alireza F
    Tack för rekommendationen Alireza! Och stort tack även för ett fantastiskt bra samarbete :)
  • Rike F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-12-03

Vi har varit på många visningar och träffat många mäklare de senaste åren. Emelie har vi träffat några gånger och hon har stuckit ut med ett genuint intresse för de hus hon har sålt, ett väldigt professionellt och samtidigt mycket personligt bemötande. Läs mer
    2018-12-04 Emelie S svarar Rike F
    Tack för fina ord Rike! Så kul att få sälja ett hus till er efter att ha träffat er på flertalet visningar nu :) Önskar er nu stort lycka till med försäljningen av lägenheten!
  • 2018-11-30

Har varit lyhörda och förstående för mina förväntningar och synpunkter av affären. Samtidigt väldigt framåtdrivande och professionella i upplägg och planering av försäljningen. Jag är mycket nöjd i alla aspekter med resultatet av försäljningen min villa. Tackar! Läs mer
    2018-12-02 Emelie S svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för en god rekommendation och tack även för förtroendet! Önskar er en härlig vinter och sista tid i huset i Tuve innan flytt. Hälsningar Emelie
  • Fanny N skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-11-24

Vi fick mycket fin hjälp när vi sålde vårt hus!
    Vi har känt oss väldigt omhändertagna och trygga!
    Vi kan varmt rekommendera Emelie som mäklare! Läs mer
    2018-11-26 Emelie S svarar Fanny N
    Tack Fanny & Kevin för fina ord! Önskar er en fortsatt fin vinter och all lycka till med nya familjemedlemmen :) Hälsningar Emelie
  • Anders P skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-11-22

Emelie har varit ett bra och professionellt stöd genom hela försäljningsprocessen avseende vårt hus. Hon har varit tillgänglig och snabbt återkopplat på frågor. Hon har ett uppriktigt och ärligt bemötande viket gör att det känns tryggt att samarbeta med henne. Arvodesmässigt var hon inte den ”billigaste” mäklaren vi pratade med inför försäljningen men är ändå glada att vi valde att samarbeta med henne. Ska du sälja hus på Hisingen kan jag rekomendera dig att kontakta Emelie! Läs mer
    2018-11-26 Emelie S svarar Anders P
    Tack för en bra rekommendation Anders & Andreas! Jag hoppas ni kommer trivas lika bra i nya huset som ni har trivts i det gamla. Hälsningar Emelie
  • Anita F
    Anita F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-11-18

Att sälja min villa som jag ägt i 40 var ett svårt beslut, men tackvare mäklarens proffsiga bemötande kände jag mig trygg med mitt beslut. Hennes engagemang fanns med hela tiden från start till försäljningen var klar.

Jag visste inte att en mäklares jobb är så omfattande! Läs mer
    2018-11-18 Emelie S svarar Anita F
    Tack snälla Anita för fina ord! Och tack för ett fantastiskt samarbete. Jag tror att du och Ester kommer trivas jättebra på nya stället. Lycka till med flytten! Hälsningar Emelie
  • 2018-11-13

Villa köp.
    Bemötandet var professionell vänligt o korrekt.
    Förväntningarna var höga o det gick så bra med en sådan duktigt mäklare som lotsade oss genom kontraktet o gett svar på alla frågor vi hade.
    1:a bostads affären sedan 1987. Det gick så bra ty vi hade tur att ha en jätte bra o trevlig mäklare.
    MVH
    Amanuel o Genet Läs mer
    2018-11-15 Emelie S svarar Amanuel A
    Tack för er rekommendation Amanuel & Genet. Kul att vi kunde hitta ett så fint hus till er. Ni kommer trivas jättebra där! Hälsningar Emelie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik