Emelie Skjevik är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Emelie Skjevik har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Skjevik har haft 12 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 80 Läs vad Emelie Skjevik

• sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Brunnsbo
    2022-07-23 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad och med ett mycket trevligt bemötande. Lätt att få kontakt när frågor uppstod.
    Tack för en fin rekommendation Stellan. Vill även passa på att tacka för förtroendet för försäljningen av ditt fantastiskt fina och charmiga hus. Fortsatt trevlig sommar!! Emelie Skjevik
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Slättadamm
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag anlitade Emelie vid försäljning av min släktings bostadsrätt.
    Då jag sedan tidigare vet att Svensk Fastighetsförmedlings arbetssätt överträffar alla andra mäklares var det inget svårt val.
    Emelies arbetssätt överträffade allt. Hon höll mig informerad genom hela processen, strålande engagemang och gjorde det där extra som ledde till ett fantastiskt slutpris.
    Jag kan varmt rekommendera Emelie!
    Tack Simon för en fin rekommendation och för ett gott samarbete! Emelie Skjevik
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Bällskär
    2022-03-29 Verifierad kund
    Vi har fått hjälp med alla frågor vi haft inför vårt bostadsköp, inga problem att höra av sig till Emelie med frågor och funderingar.
    Rekomenderas varmt!
    Tack Timmy för den fina rekommendationen. Ser fram emot att följa er resa med renoveringarna i huset :) Emelie Skjevik
    • Brunnehagen
    2021-12-17 Verifierad kund
    Följer upp hela försäljningen bra
    Tack för rekommendationen Johnny! Och stort tack för ett got samarbete. Hälsa familjen :) // Emelie Emelie Skjevik
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Brunnehagen
    2021-12-17 Verifierad kund
    Emelie är trevlig och väldigt respektfull. Jag har bara bra saker att säga om henne. Jag vet inte vilka förväntningar jag hade, men Emelie var jättebra sedan första kontakten egentligen, och hittills har det fortsatt så. Min upplevelse är bara positiv.
    Tack Jusuf för en fin rekommendation! Är så glad att ni har hittat en fin lägenhet. Vi ses på tillträdet - önskar er en god fortsättning! Emelie Skjevik
    • Tolered
    2021-12-15 Verifierad kund
    Personligt och professionellt bemötande. Gav oss utrymme när det behövdes utan att vi behövde säga till. Snabb uppföljning på samtal. Jättenöjda!
    Tack Sofia & Erik för ett fint omdöme och stort grattis till huset :) Hälsningar Emelie Emelie Skjevik
    • Aröd
    2021-10-17 Verifierad kund
    Emelie var en lysande mäklare!
    Tack snälla Gun-Britt och Lasse för ett fint omdöme. Önskar er stort lycka till med flytten! / Emelie Emelie Skjevik
    • Ramberget
    2020-05-31 Verifierad kund
    Professionell och trevlig bemötande.
    Tack för en fin rekommendation Nat! Och grattis till huset :)
    Önskar er en riktigt härlig sommar. Hälsningar Emelie
    • Kvillebäcken
    2020-05-05 Verifierad kund
    Har sålt radhus på centrala Hisingen. Kontakten med mäklaren har varit mycket bra och trevlig. Kontaktade mäklaren första ggr 2016, då valde jag att stanna kvar i huset men nu när det var dags, så var det helt naturligt att kontakta Emelie S.
    Är det något man undrar över eller behöver fråga så är det aldrig problem, svaren är kompetenta och kommer snabbt. Man behöver aldrig känna att man ställer frågor i onödan, utan det är bara att fråga på. Mycket bra och proffsiga svar
    Tack för rekommendationen och även ett stort tack för förtroendet med försäljningen!
    Hälsningar Emelie
    • Tolered
    2020-05-01 Verifierad kund
    Sålde vårat hus. Emelie var proffsig, påläst och saklig samt har ett jordnära och trevligt bemötande. Verkligen super bra från första möte till såld bostad.
    Tack för fina ord Christoffer! Är tacksam över förtroendet för försäljningsuppdraget ifrån er.
    Hälsningar Emelie