Emelie Skjevik
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23
417 17 Göteborg — Visa karta

Vad tror Emelie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 35 kunder tycker om Emelie Skjevik

• Villa köp.
    Bemötandet var professionell vänligt o korrekt.
    Förväntningarna var höga o det gick så bra med en sådan duktigt mäklare som lotsade oss genom kontraktet o gett svar på alla frågor vi hade.
    1:a bostads affären sedan 1987. Det gick så bra ty vi hade tur att ha en jätte bra o trevlig mäklare.
    MVH
    Amanuel o Genet Läs mer
    2018-11-15 Emelie S svarar Amanuel A
    Tack för er rekommendation Amanuel & Genet. Kul att vi kunde hitta ett så fint hus till er. Ni kommer trivas jättebra där! Hälsningar Emelie
  • Paul T skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej!
    Sålt vårt radhus i Tuve , Göteborg. Kontakt med Svensk Fastighetsförmedling och mäklare , Emelie, togs redan i början av 2016. Stort förtroende från första stund och vi fick löpande information under hela processen , som resulterade i att valet vid själva försäljningen föll på Emelie. Vi hade stora förväntningar på att mäklaren skulle marknadsföra vårt fina hus på bästa sätt , förklara allt som sker i samband med försäljningen och såklart få bra betalt.
    Resultatet blev över förväntan och vi är mycket nöjda.

Paul o Lena Läs mer
    2018-11-10 Emelie S svarar Paul T
    Stort tack Lena & Paul för en fin rekommendation. Och även för ett riktigt gott samarbete! Vill nu önska er mysiga sista månader i huset. Varma hälsningar, Emelie
  • Olof B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra bemötande, proffsig, snabb på att svara. Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-02 Emelie S svarar Olof B
    Tack för fina ord Olof! Och återigen, stort grattis till ett fantastiskt fint hus. Stort lycka till med lägenhetsförsäljningen nu så ses vi på tillträdet :)
  • Marcus V skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig, seriöst, påläst och snabb på att ta reda på önskade frågor.
    Enkelt o rakt som det ska vara. Läs mer
    2018-10-28 Emelie S svarar Marcus V
    Tack för en bra rekommendation Marcus! Kul att vi hittade ett bra hus till er :)
  • Teresa H
    Teresa H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde ett radhus. Emmelie guidade oss lugnt och fokuserat genom processen. Det kändes tryggt med koll på läget hela tiden. Ekonomiskt blev resultatet över förväntan.
    Teresa Hansson Läs mer
    2018-10-17 Emelie S svarar Teresa H
    Stort tack för ett gott samarbete Teresa & Lennart! Och tack för en fin rekommendation. Hälsningar Emelie
  • Rayma G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt ett villa
    Meklren var trevlig
    Ja, det gick som jag hade förväntar,
    Upplevelse var skön när det var slut på budgivning Läs mer
    2018-07-04 Emelie S svarar Rayma G
    Jättekul att det äntligen blev er tur att köpa ett hus Rayma, jag är så glad för er skull! Önskar er en riktigt fin sommar :)
  • Emelie var trevlig och svarade sakligt på alla våra frågor när vi köpte vår villa. Det kändes som att hon visste vad hon pratar om och det var inte bara en massa floskler. Läs mer
    2018-06-24 Emelie S svarar Veronica B
    Tack för rekommendationen Veronica! Kul att ni nu har hittat ett hus som verkligen passar er :)
  • Ami N skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande i försäljning av vår villa i tolered på Hisingen. Vi fick sålt till förväntat pris o allt gick snabbt o smidigt. Läs mer
    2018-06-10 Emelie S svarar Ami N
    Tack för er rekommendation Ami och tack för ett väldigt gott samarbete! Är jätteglad att allt har gått så bra och att ni är nöjda.
  • Emelie var riktigt behjälplig och satta oss som köpare i fokus. Trevlig, uppriktig och snabb på att ge god respons och rådgivning. Läs mer
    2018-05-18 Emelie S svarar Andreas H
    Tack för fina ord Andreas! Jätteroligt att ni äntligen hittat ert hus, ni kommer trivas jättebra där! Soliga hälsningar, Emelie
  • Asmira M skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej ! Vi kände oss jättetrygga och litade fullständigt på att hon gjorde sitt bästa. Alltid tillgänglig även om det var på kvällen. Skulle alltid ta henne som mäklare. Läs mer
    2018-03-12 Emelie S svarar Asmira M
    Tack för fina ord Asmira! Och tack själva för ett gott samarbete!
  • Martin F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tydlig och bra information och känslan av att hon vill få till en "ärlig" affär, både för köparens och säljarens del! Läs mer
    2017-12-03 Emelie S svarar Martin F
    Stort tack för rekommendationen Martin! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ett fint hus till er - jag hoppas ni kommer stortrivas i Kärrdalen!
  • Malin A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Glad, öppen, tydlig & hjälpsam! Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Malin A
    Tack för rekommendationen Malin! Hoppas du har haft en härlig sommar. Mvh Emelie
  • Erika B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Profisionell och trevlig mäklare. Engagerad och noggrann.
    Jag hade tidigare ganska låg förväntan eftersom jag inte har så bra tidigare erfarenheter av mäklare. Hon överträffade dem absolut och det är skönt att se att det finns "hederliga" mäklare. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Erika B
    Hej Erika! Vad glad jag blev när jag läste detta - jätteroligt att höra. Tack själva för ett väldigt gott samarbete vid försäljningen. / Emelie
  • Mycket kompetent, positiv, glad och entusiasmerande.
    Allt gick väldigt snabbt och vi kände oss delaktiga hela vägen, fick även bra hjälp efteråt med deklarationsdelen. Vi var mycket nöjda och vår försäljning gick över förväntan smidigt. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth! Tack för väldigt fina ord. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen - ett riktigt bra samarbete. Hoppas ni trivs i nya huset. Hälsa Bosse så gott. Hälsningar Emelie
  • Robert G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon är jättesnäll och professionell Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Robert G
    Tack för fina ord Robert! Hoppas att ni haft en härlig sommar. / Emelie
  • Petter F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Profesionell och engagerad i uppdraget. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Petter F
    Tack för rekommendationen Petter! Hoppas allt är bra med er. Mvh Emelie
  • Lars J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt bemötande. Intresserad av att informera och trygga oss som säljare. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Lars J
    Hej Lars! Tack för ett gott omdöme och tack även för ett väldigt bra samarbete vid försäljningen. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Hälsa familjen! // Emelie
  • Inger V
    Inger V skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med Emelies bemötande och den hjälp som jag fått under tiden vi haft kontakt och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Inger V
    Tack snälla Inger för fina ord! Snart ses vi igen på tillträdet, lycka till med flytten till lägenheten. Hälsningar Emelie
  • Anna L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig mäklare som var lyhörd för våra synpunkter o krav. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Anna L
    Hej Anna! Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni trivs i lägenheten! Mvh Emelie
  • Vi fick ett trevligt och fint bemötande och våra önskemål tillgodosågs, men vi ville egentligen ha visning och budgivning då vi trodde och fortfarande tror att vi hade vunnit på det. Det kändes som att beslutet om att sälja före visning redan var bestämt med köparen innan jag informerades och jag fick en lätt irriterad reaktion och fick höra att vi absolut inte kunde få mer för huset än förhandsbudet när jag ifrågasatte. Strax efter såldes ett likadant med sämre läge och tristare inredning för 300 000 mer. Som helhet är vi ändå nöjda,. Vi tror att det var tidsbrist som gjorde att mäklaren ville sälja utan visning och budgivning. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Jessika L
    Hej Jessika! Tack för feedback. Tråkigt dock att höra att ni känner såhär. Uppfattade som att ni var väldigt nöjda efter att vi skrivit kontraktet så detta förvånar mig lite. Det är ju alltid säljaren själv som bestämmer när man vill sälja och på vilken nivå. Vi mäklare vill ju helst inte sälja innan ordinarie visning eftersom det är på visningarna vi får chansen att träffa nya kunder, så väldigt tråkigt som sagt att ni uppfattat det hela såhär.
    Jag hoppas ni trivs riktigt bra i nya huset! Mvh Emelie
  • Ina L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon var bra som en mäklaren vi blev bra bemötande av henne m v h Ina O Roger Läs mer
    2017-08-24 Emelie S svarar Ina L
    Tack Ina och Roger! Hoppas ni kommer trivas bra nu i nya lägenheten!
  • Charlotta B
    Emelie var kunnig och engagerad och jag tycker att vi fick all den hjälp vi hade förväntat oss. Läs mer
    2017-08-24 Emelie S svarar Charlotta B
    Tack för ett fint omdöme! Hoppas allt är bra med er och att ni har kommit igång med byggnationen av det nya huset!
  • Petre T skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra mäklare mycket noggrant med bra grund angående mäklarens jobb.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Petre T
    Tack för dessa fina ord! Hoppas allt är bra med er, hälsa familjen så gott!
  • Robert O skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och professionell. Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Robert O
    Tack för rekommendationen Robert! Hoppas ni trivs i nya huset!
    Bra bemötande, hjälpsam och lätt att få tag på. Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Anna L
    Tack för positiva ord Anna! Hoppas ni har haft en härlig sommar!
  • Linda L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi var väldigt nöjda med kontakten med Emelie. Kändes tryggt och vi hade en god kommunikation genom hela affären. Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Linda L
    Tack för en fin ressencion Linda! Hoppas allt går bra för er, och fortsatt lycka till med renoveringarna. Vi ses!
  • Mycket duktigt och engagerad.
    Återkopplade snabbt vid frågor.
    Informerade på ett bra sätt, så man förstod. Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Suzanne L
    Tack för det fina omdömet! Jätteroligt att få sälja ett hus till en familj som känns så rätt för just den bostaden.
    Hälsa familjen!
  • Proffsig mäklare som ger god service för både säljare och köpare. Service i världsklass. Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Antonio B
    Stort tack Antonio! Hoppas ni har haft en härlig sommar :)
  • Christer L
    Jag och min fru är mycket nöjda med hur Emelie bemötte oss och hanterade hela vår affär.
    Vi fick relevanta råd och svar utan dröjsmål.
    Hon visade eftertanke och energi parat med god insikt och erfarenhet.
    Därutöver har hon en glad o trevlig personlighet. Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Christer L
    Tack för fint omdöme och tack för ett gott samarbete vid försäljningen. Roligt att jag fick både sälja ett hus till er och även hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i nya huset!
  • Sofie B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig, bra service och bemötande. Lättillgänglig och duktig! Läs mer
    2017-08-23 Emelie S svarar Sofie B
    Hej Sofie! Tack för fint omdöme. Hoppas allt är bra med er och att ni haft en härlig sommar :)
  • Vi har fått ett väldigt trevligt och professionellt bemötande från Emelie.
    Hon visar även sina kunder att hon är ödmjuk som person vilket jag tycker är viktigt som mäklare. Läs mer
    2017-08-18 Emelie S svarar Jessica S
    Tack för en fin recension Jessica! Hoppas ni har haft en härlig sommar! Mvh Emelie
  • Fantastisk mäklare! Tillgängligt när det behövs och lätt att sammarbeta med. Rekommenderar absolut till andra:-) Läs mer
    2017-08-18 Emelie S svarar Caroline J
    Tack för fina ord Caroline! Och tack för ett väldigt gott samarbete :)
  • Rikard B
    Rikard B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket nöjd, gick snabbt och smidigt att få min bostad såld. Läs mer
    2017-04-03 Emelie S svarar Rikard B
    Tack för feedback Rikard - hoppas ni trivs i nya boendet! Mvh Emelie Skjevik
  • Benny K skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsigt bra bemötande lyhörd. Läs mer
    2017-04-03 Emelie S svarar Benny K
    Tack för trevlig feedback Benny och tack för ett gott samarbete. Mvh Emelie Skjevik
  • Ralph K skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Snabb och nogrann, bra på återkoppling, gott humör. Läs mer
    2017-04-03 Emelie S svarar Ralph K
    Tack för fint omdöme Ralph - hoppas ni trivs i lägenheten! Mvh Emelie Skjevik