Emelie Skjevik
Registrerad mäklare sedan 2014-06-25
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 73 Läs vad Emelie Skjevik

• Natthawut W köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-05-31

Ramberget
    Professionell och trevlig bemötande. Läs mer
    2020-06-02 Emelie S svarar Natthawut W
    Tack för en fin rekommendation Nat! Och grattis till huset :)
    Önskar er en riktigt härlig sommar. Hälsningar Emelie
  • Lennart M sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-05-05

Kvillebäcken
    Har sålt radhus på centrala Hisingen. Kontakten med mäklaren har varit mycket bra och trevlig. Kontaktade mäklaren första ggr 2016, då valde jag att stanna kvar i huset men nu när det var dags, så var det helt naturligt att kontakta Emelie S.
    Är det något man undrar över eller behöver fråga så är det aldrig problem, svaren är kompetenta och kommer snabbt. Man behöver aldrig känna att man ställer frågor i onödan, utan det är bara att fråga på. Mycket bra och proffsiga svar Läs mer
    2020-05-06 Emelie S svarar Lennart M
    Tack för rekommendationen och även ett stort tack för förtroendet med försäljningen!
    Hälsningar Emelie
  • Christofer M sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-05-01

Tolered
    Sålde vårat hus. Emelie var proffsig, påläst och saklig samt har ett jordnära och trevligt bemötande. Verkligen super bra från första möte till såld bostad. Läs mer
    2020-05-04 Emelie S svarar Christofer M
    Tack för fina ord Christoffer! Är tacksam över förtroendet för försäljningsuppdraget ifrån er.
    Hälsningar Emelie
  • Lars J sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-30

Bräcke
    Förtroendeingivande person som gillar sitt jobb och är mån om att göra en bra affär för alla 3 parter, mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-30 Emelie S svarar Lars J
    Tack för rekommendationen Lars! Vill även passa på att tacka för ett fantastiskt samarbete från dag 1 :)
    Önskar er stort lycka till vidare med husbygget!
    Hälsningar Emelie
  • Hanna J köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-28

Kvillebäcken
    Jag köpte ett radhus på Hisingen.
    Emelie var lätt att få tag i. Hon kändes positiv och var lätt att prata med. Affären gick väldigt smidigt tack vare Emelie Skjevik och hennes kollega Johan Pålsson.

Min upplevelse av samarbetet med Emelie och Johan är väldigt positiv! Läs mer
    2020-04-30 Emelie S svarar Hanna J
    Tack för den fina rekommendationen Hanna! Vi är så glad att det äntligen blev er tur att få köpa ett hus. :)
    Hälsningar från Emelie & Johan
  • Claes S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-01

Tolered
    Vi är jättenöjda med Emelie. Tydlig med information och snabb med återkoppling. Läs mer
    2020-04-02 Emelie S svarar Claes S
    Tack Claes! Ni ska veta att något av det roligaste med mitt jobb är när man känner att köparna har hittat hem - och den känslan fick jag verkligen när det var just ni som köpte detta fina hus. Hoppas ni kommer stortrivas tillsammans med nya familjemedlemmen! / Hälsningar Emelie
  • Ellinor N sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-30

Tolered
    Vi är supernöjda med Emelie som mäklare. Lyhörd, pålitlig, lätt att ha att göra med och ödmjuk. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-30 Emelie S svarar Ellinor N
    Tack för en fin rekommendation Ellinor & Patrik! Jag är så glad att jag har fått vara en del av försäljningen av ert fantastiska hus. Hälsningar från Emelie
  • Mark W köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-20

Tolered
    Vädigt artig, kunnig, väl informerad om objektet och en bra förhandlare. Väldigt nöjd. Läs mer
    2020-03-21 Emelie S svarar Mark W
    Tack för fina ord Mark! Nu håller vi tummarna för en bra försäljning av er lägenhet också :)
    // Emelie
  • Ingela Z köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-13

Tolered
    Emelie är en mycket engagerad, påläst, kunnig, lyhörd, professionell och väldigt trevlig mäklare och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-03-16 Emelie S svarar Ingela Z
    Tack för en fin rekommendation Ingela! Jättekul att vi kunde hitta Ert hus :)
    Önskar er en fortsatt fin vår och såklart också stort lycka till med lägenhetsförsäljningen!
  • Janos H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-04

Skogome
    Emelie är väldigt trevlig och kunnig i sitt arbete.
    Har ett bra bemötande sätt och lyssnar bra.
    Hon var vår mäklare när vi sålde huset.
    Mvh Janos Läs mer
    2020-02-05 Emelie S svarar Janos H
    Tack för er rekommendation Janos! Önskar er stort lycka till med renoveringarna i nya huset så ses vi på tillträdet i maj igen! Hälsningar Emelie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur