Emelie Skjevik
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 68 Läs vad Emelie Skjevik

• Claes S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-01

Tolered
    Vi är jättenöjda med Emelie. Tydlig med information och snabb med återkoppling. Läs mer
    2020-04-02 Emelie S svarar Claes S
    Tack Claes! Ni ska veta att något av det roligaste med mitt jobb är när man känner att köparna har hittat hem - och den känslan fick jag verkligen när det var just ni som köpte detta fina hus. Hoppas ni kommer stortrivas tillsammans med nya familjemedlemmen! / Hälsningar Emelie
  • Ellinor N sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-30

Tolered
    Vi är supernöjda med Emelie som mäklare. Lyhörd, pålitlig, lätt att ha att göra med och ödmjuk. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-30 Emelie S svarar Ellinor N
    Tack för en fin rekommendation Ellinor & Patrik! Jag är så glad att jag har fått vara en del av försäljningen av ert fantastiska hus. Hälsningar från Emelie
  • Mark W köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-20

Tolered
    Vädigt artig, kunnig, väl informerad om objektet och en bra förhandlare. Väldigt nöjd. Läs mer
    2020-03-21 Emelie S svarar Mark W
    Tack för fina ord Mark! Nu håller vi tummarna för en bra försäljning av er lägenhet också :)
    // Emelie
  • Ingela Z köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-13

Tolered
    Emelie är en mycket engagerad, påläst, kunnig, lyhörd, professionell och väldigt trevlig mäklare och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-03-16 Emelie S svarar Ingela Z
    Tack för en fin rekommendation Ingela! Jättekul att vi kunde hitta Ert hus :)
    Önskar er en fortsatt fin vår och såklart också stort lycka till med lägenhetsförsäljningen!
  • Janos H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-04

Skogome
    Emelie är väldigt trevlig och kunnig i sitt arbete.
    Har ett bra bemötande sätt och lyssnar bra.
    Hon var vår mäklare när vi sålde huset.
    Mvh Janos Läs mer
    2020-02-05 Emelie S svarar Janos H
    Tack för er rekommendation Janos! Önskar er stort lycka till med renoveringarna i nya huset så ses vi på tillträdet i maj igen! Hälsningar Emelie
  • Sten J sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-29

Kärrdalen
    Emelie var en utmärkt mäklare vid försäljningen av huset på Kärrdalsvägen 26. Hon levde upp till dom (höga) förväntningarna jag hade.

Hon hanterade alla steg i säljprocessen riktigt bra, och jag fick klart bra känsla när vi hade diskussioner om husets fördelar, visningar och mycket annat. Blir det något mer att sälja här I Göteborg är Emelie ett självklart val. Läs mer
    2020-01-30 Emelie S svarar Sten J
    Sten, tack för ett fantastiskt fint omdöme! Och tack även för ett riktigt bra samarbete - vilket bra team vi varit :) Passa nu på att njuta av sista tiden i Kärrdalen innan flytten går söderut.
    Varma hälsningar, Emelie.
  • Malin W
    Malin W sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-03

Tolered
    Sålt vårt andra hus nu med hjälp av Emelie och svensk fastighetsförmedling.
    Tacksam för alla frågor vi fått svar på och all snabb återkoppling vi fått oberoende av veckodag och tid på dygnet.
    Smidig att ha att göra med och alltid effektiv och ett snyggt bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Emelie S svarar Malin W
    Tack snälla Malin för fina ord! Det har verkligen varit ett nöje att få följa er i två affärer.
    Vill även passa på att tacka er för ett riktigt gott samarbete.
    Önskar er stort lycka till med nya huset och hoppas att ni kommer trivas bra :)
    // Emelie
  • Stefan W sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-03

Tolered
    Hon är ärlig och tydlig, bade mot mig som säljare och mot köpare. En positiv och förtroendingivande framtoning. Läs mer
    2019-12-03 Emelie S svarar Stefan W
    Tack för en trevlig rekommendation Stefan! Önskar er stort lycka till med nya huset!
    Hälsningar Emelie
  • Ermina H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-13

Kvillebäcken
    Vi sålde vår fastighet på Hisingen med hjälp av Emelie nov 2018. Resan med Emelie började redan 2016/2017 när vi valde att starta vår process med en kommande försäljning. Emelie har varit en stöttande pelare under all denna tid, med ett professionellt bemötande, realistiska förväntningar och väldigt engagerad har hon överträffat alla våra förväntningar. Jag kan bara säga grattis till dig som valt Emelie som mäklare för din bostadsförsäljning! Läs mer
    2019-11-15 Emelie S svarar Ermina H
    Tack snälla ni för en fantastiskt fin rekommendation! Vill även passa på att tacka er för ett riktigt bara samarbete.
    Önskar er all lycka till med renoveringarna i nya huset!
    Hälsingar Emelie
  • Xiang Z köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-11

Kvillebäcken
    Close Communication,
    Answer questions rapidly.
    Great support to understand the Contract. Läs mer
    2019-11-11 Emelie S svarar Xiang Z
    Thank´s alot Xiang! I am so happy that we found YOUR new home :) Best regards, Emelie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur