Emelie Skjevik är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Emelie Skjevik har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Skjevik har haft 16 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 73 Läs vad Emelie Skjevik

• 2020-05-31
    Professionell och trevlig bemötande.
    Natthawut W
    • 156.0 m²
    • Ramberget
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tack för en fin rekommendation Nat! Och grattis till huset :) Önskar er en riktigt härlig sommar. Hälsningar Emelie

• 2020-05-05
    Har sålt radhus på centrala Hisingen. Kontakten med mäklaren har varit mycket bra och trevlig. Kontaktade mäklaren första ggr 2016, då valde jag att stanna kvar i huset men nu när det var dags, så var det helt naturligt att kontakta Emelie S. Är det något man undrar över eller behöver fråga så är det aldrig problem, svaren är kompetenta och kommer snabbt. Man behöver aldrig känna att man ställer frågor i onödan, utan det är bara att fråga på. Mycket bra och proffsiga svar
    Lennart M
    • 110.0 m²
    • Kvillebäcken
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tack för rekommendationen och även ett stort tack för förtroendet med försäljningen! Hälsningar Emelie

• 2020-05-01
    Sålde vårat hus. Emelie var proffsig, påläst och saklig samt har ett jordnära och trevligt bemötande. Verkligen super bra från första möte till såld bostad.
    Christofer M
    • 70.0 m²
    • Tolered
    Tack för fina ord Christoffer! Är tacksam över förtroendet för försäljningsuppdraget ifrån er. Hälsningar Emelie

• 2020-04-30
    Förtroendeingivande person som gillar sitt jobb och är mån om att göra en bra affär för alla 3 parter, mycket nöjd.
    Lars J
    • 155.0 m²
    • Bräcke
    Tack för rekommendationen Lars! Vill även passa på att tacka för ett fantastiskt samarbete från dag 1 :) Önskar er stort lycka till vidare med husbygget! Hälsningar Emelie

• 2020-04-28
    Jag köpte ett radhus på Hisingen. Emelie var lätt att få tag i. Hon kändes positiv och var lätt att prata med. Affären gick väldigt smidigt tack vare Emelie Skjevik och hennes kollega Johan Pålsson. Min upplevelse av samarbetet med Emelie och Johan är väldigt positiv!
    Hanna J
    • 110.0 m²
    • Kvillebäcken
    Tack för den fina rekommendationen Hanna! Vi är så glad att det äntligen blev er tur att få köpa ett hus. :) Hälsningar från Emelie & Johan

• 2020-04-01
    Vi är jättenöjda med Emelie. Tydlig med information och snabb med återkoppling.
    Claes S
    • 125.0 m²
    • Tolered
    Tack Claes! Ni ska veta att något av det roligaste med mitt jobb är när man känner att köparna har hittat hem - och den känslan fick jag verkligen när det var just ni som köpte detta fina hus. Hoppas ni kommer stortrivas tillsammans med nya familjemedlemmen! / Hälsningar Emelie

• 2020-03-30
    Vi är supernöjda med Emelie som mäklare. Lyhörd, pålitlig, lätt att ha att göra med och ödmjuk. Rekommenderas starkt!
    Ellinor N
    • 125.0 m²
    • Tolered
    Tack för en fin rekommendation Ellinor & Patrik! Jag är så glad att jag har fått vara en del av försäljningen av ert fantastiska hus. Hälsningar från Emelie

• 2020-03-20
    Vädigt artig, kunnig, väl informerad om objektet och en bra förhandlare. Väldigt nöjd.
    Mark W
    • 75.0 m²
    • Tolered
    Tack för fina ord Mark! Nu håller vi tummarna för en bra försäljning av er lägenhet också :) // Emelie

• 2020-03-13
    Emelie är en mycket engagerad, påläst, kunnig, lyhörd, professionell och väldigt trevlig mäklare och vi rekommenderar henne varmt!
    Ingela Z
    • 114.0 m²
    • Tolered
    Tack för en fin rekommendation Ingela! Jättekul att vi kunde hitta Ert hus :) Önskar er en fortsatt fin vår och såklart också stort lycka till med lägenhetsförsäljningen!

• 2020-02-04
    Emelie är väldigt trevlig och kunnig i sitt arbete. Har ett bra bemötande sätt och lyssnar bra. Hon var vår mäklare när vi sålde huset. Mvh Janos
    Janos H
    • 136.0 m²
    • Skogome
    Tack för er rekommendation Janos! Önskar er stort lycka till med renoveringarna i nya huset så ses vi på tillträdet i maj igen! Hälsningar Emelie

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte