Emelie Skjevik

Emelie Skjevik

Emelie Skjevik är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Emelie Skjevik har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Skjevik har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

84 omdömen om Emelie Skjevik

Manno G
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Kvillebäcken

Ett väldigt positivt bemötande och glatt humör. Bra information och kontinuerliga uppdateringar under resans gång. Kunde inte fått en bättre mäklare.

Svar från Emelie Skjevik

Tack snälla Manno för fina ord! Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år!

Jessica H
Säve

Väldigt tillmötesgående och trevlig.

Svar från Emelie Skjevik

Tack för ett fint omdöme Jessica! Varma hälsningar!

Ina B
Tolered

Emelie är mycket professionell och erfaren. Hon gav oss och vårt hus stort engagemang, var påläst för att kunna ge potentiella köpare svar på ”allt” om huset och område. Lätt att få tag på, och var bra på att kommunicera med oss och vad vi förtog med köparna. Emelie höll oss uppdaterade om nästa steg och vad vi skulle förvänta oss samt gav en snabb återkoppling. Emmelie är värd mer än 5/5, rekommenderas starkt. Det enda som vi funderar över är hennes arbetstider, hon var tillgänglig jämt.

Svar från Emelie Skjevik

Ina & Lennart, så fin rekommendation. Stort tack - och även stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset. Varma hälsningar!

Line G
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Transparent och professionell.

Svar från Emelie Skjevik

Tack snälla Line för en fin rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i nya huset :)

Stellan R
Brunnsbo

Kunnig och engagerad och med ett mycket trevligt bemötande. Lätt att få kontakt när frågor uppstod.

Svar från Emelie Skjevik

Tack för en fin rekommendation Stellan. Vill även passa på att tacka för förtroendet för försäljningen av ditt fantastiskt fina och charmiga hus. Fortsatt trevlig sommar!!

Simon A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Slättadamm

Jag anlitade Emelie vid försäljning av min släktings bostadsrätt. Då jag sedan tidigare vet att Svensk Fastighetsförmedlings arbetssätt överträffar alla andra mäklares var det inget svårt val. Emelies arbetssätt överträffade allt. Hon höll mig informerad genom hela processen, strålande engagemang och gjorde det där extra som ledde till ett fantastiskt slutpris. Jag kan varmt rekommendera Emelie!

Svar från Emelie Skjevik

Tack Simon för en fin rekommendation och för ett gott samarbete!

Timmy F
Bällskär

Vi har fått hjälp med alla frågor vi haft inför vårt bostadsköp, inga problem att höra av sig till Emelie med frågor och funderingar. Rekomenderas varmt!

Svar från Emelie Skjevik

Tack Timmy för den fina rekommendationen. Ser fram emot att följa er resa med renoveringarna i huset :)

Johnny M
Brunnehagen

Följer upp hela försäljningen bra

Svar från Emelie Skjevik

Tack för rekommendationen Johnny! Och stort tack för ett got samarbete. Hälsa familjen :) // Emelie

Jusuf M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Brunnehagen

Emelie är trevlig och väldigt respektfull. Jag har bara bra saker att säga om henne. Jag vet inte vilka förväntningar jag hade, men Emelie var jättebra sedan första kontakten egentligen, och hittills har det fortsatt så. Min upplevelse är bara positiv.

Svar från Emelie Skjevik

Tack Jusuf för en fin rekommendation! Är så glad att ni har hittat en fin lägenhet. Vi ses på tillträdet - önskar er en god fortsättning!

Sofia P
Tolered

Personligt och professionellt bemötande. Gav oss utrymme när det behövdes utan att vi behövde säga till. Snabb uppföljning på samtal. Jättenöjda!

Svar från Emelie Skjevik

Tack Sofia & Erik för ett fint omdöme och stort grattis till huset :) Hälsningar Emelie