Emma Mc Cullough Nylén

Emma Mc Cullough Nylén

4.8 i betyg av 23 omdömen

Emma Mc Cullough Nylén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Emma Mc Cullough Nylén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 23 omdömen sedan 2019-08-14. Emma Mc Cullough Nylén har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 69% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 23 Läs vad Emma Mc Cullough Nylén

• Hej! Jag är supernöjd med Emma, mina tidigare erfarenheter med mäklare har varit mindre bra .. Har då upplevt en hetsig mäklare som BARA vill sälja och göra en bra affär.. Och som glömmer av mig som person, och som inte riktigt tar till sig mina behov, tankar, ideér osv. Vilket jag tyckt varit påfrestande och jobbigt.. Men med Emma har det varit lugnt och harmoniskt, inga krusiduller och inget krångel! Från en behaglig visning med bra information till ett proffsigt möte vid påskrivningen. Jag skulle vilja påstå att mina mäklar-erfarenheter NU är positiva och helt förändrade, vilket är tack vare Emma! Genuin, trevlig och professionell i sitt arbete. Jag skulle rekommendera Emma till nära och kära som går i sälj-/köptankar!
    Julia K köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-10-14
    • 54.0 m²
    • Kvillebäcken
    2020-10-14
  • Jag har sålt en 2:a och Emma har varit en jätte bra mäklare. Trevlig och professionell .
    Therese T sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-10-05
    • 42.0 m²
    2020-10-05
  • Hon har gjort sitt yttersta för att bidra med information och dokument till oss när vi har bett om det. Så fort vi har ställt en fråga så har hon antingen haft koll på svaret eller aktivt tagit reda på svaret och sedan återkommit till oss på kort tid. Hon har varit trevlig och tillmötesgående.
    Emmy L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-09-03
    • 86.0 m²
    2020-09-03
  • Köpte en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött och fick svar på alla frågor. Har haft många kontakter med mäklare det sista halvåret och detta mötet va helt klart det bästa. Mycket trevlig och proffsig.
    Richard N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-08-29
    • 81.5 m²
    • Tuve
    2020-08-29
  • Köpte en bostadsrätt och fick en bra genomgång. Vid skrivning av kontraktet fick jag ett bra och proffsigt bemötande.
    Sinh M köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-07-03
    • 79.0 m²
    • Hisings Backa
    2020-07-03
  • Sakkunnig,trevlig utan att vara inställsam,noggrann och tålmodig vid genomgång av säljkontraktet.
    Ewa H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-06-26
    • 79.0 m²
    • Hisings Backa
    2020-06-26
  • Ett supertrevligt bemötande, professionellt förhållningssätt och en genuin vilja att hjälpa en hitta sin rätta bostad genomsyrar hela resan, från en första kontakt till val av bostad och signering av kontrakt.
    Alexander Scott C köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-06-22
    • 81.0 m²
    2020-06-22
  • Köpt en tvåa på 58 kvadrat. Mäklaren har varit väldigt trevlig och informativ. Hon har varit lätt att få kontakt med och har mött våra förväntningar. Som förstagångsköpare har hon gett oss bra med information vilket har lugnat vår oro. Vi är väldigt nöjda med henne.
    Anna H
    Anna H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-04-08
    • 58.0 m²
    2020-04-08
  • En snabb genomgång av lägenheten. Efter visning tog det bara en dag innan försäljningen genomfördes och försäljningskontrakt var underskrivet av köparen.
    Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-03-05
    • 75.0 m²
    • Vågmästareplatsen
    2020-03-05
  • Köpt en lägenhet på BRF Göthe. Tyckte allmänt att det inte fanns flexibilitet och både Emma och Daniel hade svårt att besvara frågor som kom från oss. Vi köpte pga lägenheten och inte pga mäklarna gjorde ett bra jobb.
    Khosro P köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-02-12
    • 4:a
    • 86.5 m²
    • Göteborg
    2020-02-12
    Hej Khosro. Tack för att du tog dig tid till att ge ett omdöme. Tråkigt att du upplevde att vi inte kändes flexibla trots att vi ändå lyckades ordna flertalet visningar åt er när ni ville jämföra våningsplan. Dessutom gav vi även lite extra betänketid då ni behövde rodda med saker innan ni kunde fatta beslut. Gällande de frågeställningar ni hade är det inte alltid vi har svar direkt. Det vi ändå upplever att vi har lyckats med är att ta reda på svaret och sedan återkomma till er. Hoppas såklart ni kommer stormtrivas i er nya bostad! Mvh Emma

Emma M

Visa svar