Emma Mc Cullough Nylén
Registrerad mäklare sedan 2019-04-01
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 18 Läs vad Emma Mc Cullough Nylén

• Ewa H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-26

Hisings Backa
    Sakkunnig,trevlig utan att vara inställsam,noggrann och tålmodig vid genomgång av säljkontraktet. Läs mer
  • Alexander Scott C köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-22

Centrala Hisingen
    Ett supertrevligt bemötande, professionellt förhållningssätt och en genuin vilja att hjälpa en hitta sin rätta bostad genomsyrar hela resan, från en första kontakt till val av bostad och signering av kontrakt. Läs mer
  • Anna H
    Anna H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-08

Centrala Hisingen
    Köpt en tvåa på 58 kvadrat.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och informativ. Hon har varit lätt att få kontakt med och har mött våra förväntningar. Som förstagångsköpare har hon gett oss bra med information vilket har lugnat vår oro. Vi är väldigt nöjda med henne. Läs mer
  • Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-05

Vågmästareplatsen
    En snabb genomgång av lägenheten.
    Efter visning tog det bara en dag innan försäljningen genomfördes och försäljningskontrakt var underskrivet av köparen. Läs mer
  • Khosro P köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-12

4:a
    Göteborg
    Köpt en lägenhet på BRF Göthe. Tyckte allmänt att det inte fanns flexibilitet och både Emma och Daniel hade svårt att besvara frågor som kom från oss. Vi köpte pga lägenheten och inte pga mäklarna gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2020-02-12 Emma M svarar Khosro P
    Hej Khosro.
    Tack för att du tog dig tid till att ge ett omdöme. Tråkigt att du upplevde att vi inte kändes flexibla trots att vi ändå lyckades ordna flertalet visningar åt er när ni ville jämföra våningsplan. Dessutom gav vi även lite extra betänketid då ni behövde rodda med saker innan ni kunde fatta beslut. Gällande de frågeställningar ni hade är det inte alltid vi har svar direkt. Det vi ändå upplever att vi har lyckats med är att ta reda på svaret och sedan återkomma till er. Hoppas såklart ni kommer stormtrivas i er nya bostad! Mvh Emma
  • Jyothidas V köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-03

Hisings Backa
    Heidenstams gata 3, Hisings Backa
    The Emma has helped to describe the apartment is very well detailed manner.. and she was kind enough to translate and explain English in excellent way.
    And the registration process was good eventhough it took lot of time for me to understand things.

So I recommend Emma for the excellent service. Läs mer
  • Kimiya K köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-29

Göteborg
    Väldigt bra och trevlig mäklare! Duktig och väldigt bra på att förklara och underlätta allt för mig! Läs mer
  • Wei L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-21

Göteborg
    I brought an apartment with Emma's help. She is warm, nice and professional. Thanks for translating all Swedish into English and explaining for me. Läs mer
  • Amanda P köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-17

4:a
    Göteborg
    Nyproduktion har vi köpt av fantastiska Emma! Hon har verkligen varit super i bemötande och har svarat snabbt på alla våra frågot! Hon har verkligen sett oss som köpare vilket uppskattas! En mäklare som verkligen vet vad hon gör! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Tommy K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-16

Wieselgrensplatsen
    Försäljningen gjordes av ett dödsbo och avsåg en mindre bostadsrätt centralt på Hisingen. Boet har under processen företrätts av olika delägare trots detta har Emma lyckats komma rätt. Hon har varit bra med informationen till oss. Inledningsvis hade vi lite formaliafrågor och där sökte Emma föredömligt hjälp internt och nöjde sig inte bara med mitt felaktiga besked. Vi skulle absolut rekommendera Emma.
    Med vänlig hälsning,
    Tommy Karlsson Läs mer