en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Fredrik Wiland

• Lisa C
    Lisa C skrev om Fredrik Wiland en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fredrik har hjälpt oss med försäljning av vår lägenhet. Fredrik är en mycket driven och engagerad mäklare som alltid fanns tillgänglig för oss och spekulanterna. Fredrik har ett bra bemötande gentemot kunderna och oss som säljare.

Vår lägenhet såldes för rekordpris i området vilket vi är mycket nöjda med.

Vi kan varmt rekommendera Fredrik!

/ Andreas & Lisa
    2017-08-20 Fredrik W svarar Lisa C
    Tack så otroligt mycket för förtroendet och att jag fick möjligheten att förmedla eran bostad!

På återseende!
  • Isabelle H
    Fredrik har hjälpt oss både med köpet av
    vår nya lägenhet och med försäljningen av vår nuvarande. Redan från första mötet insåg vi att Fredrik är en driven, duktig och engagerad mäklare. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Inte nog med det så såg han till att vår lägenhet såldes till rekordpris i området!

Vi är oerhört nöjda med att just Fredrik tagit hand våra stora affärer i livet!

Tack!
    / Isabelle & Atilla
    2017-08-17 Fredrik W svarar Isabelle H
    Tack så otroligt för förtroendet! Glad att kunna hjälpa er :)
  • John O
    John O skrev om Fredrik Wiland en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Driven och superduktig mäklare. Kändes som vi fick till en mycket bra affär.
    Helt att lita på och lätt att ha kontakt med. Gav bra råd och är förtroendeingivande. Tack Fredrik
    /Jonna o John
    2017-08-17 Fredrik W svarar John O
    Tack så jätte mycket! Fantastiskt med nöjda kunder.
  • Cecilia H
    Vi har verkligen fått ett trevligt och professionellt bemötande vid den snabba försäljningen av var lägenhet i Göteborg . Tack för gott jobb Fredrik Wiland!
    2017-08-17 Fredrik W svarar Cecilia H
    Tack för förtroendet! Hoppas allt löser sig med nytt :)
    Fredrik W gillar detta
  • Mona S
    Mona S skrev om Fredrik Wiland en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi ville sälja vår lägenhet, och fick hjälp av Fredrik Wiland, som var väldigt proffesionell och allt gick jättesnabbt. Rekommenderar starkt!
    2017-08-17 Fredrik W svarar Mona S
    Uppskattar förtroendet! Tack för allt :)
    Fredrik W gillar detta
Victoria Tullborg