Johan Pålsson

Johan Pålsson

Johan Pålsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Johan Pålsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-01. Johan Pålsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.6. Johan Pålsson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

90 omdömen om Johan Pålsson

Annie J
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Tydlig och bra återkoppling under budgivningen. Jobbade proaktivt med förberedelser inför samtal med besiktningsman m.m.

Ann N
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Johan Pålsson känns väldigt påläst. Vi har fått mycket bra hjälp med alla praktiska procedurer vid försäljning av huset. Han har alltid varit lätt att få tag på när vi har haft frågor. Kan absolut rekommendera honom åt andra kunder.

Maria O
Centrala Hisingen - Kärrdalen

Johan är ihärdig och uthållig och jobbar med gott humör, trots att affären drog ut rejält i tid. Det var en trygghet att jobba med Johan. Han höll det han lovat, återkom med information löpande och hörde av sig enligt avtalad tid.

Henrik K
Centrala Hisingen - Bräcke

Bra återkoppling vad som hände runt affären. Samt lätta att få kontakt med.

Leif K
Hisings Backa

Johan är proffsig och klar i sin kommunikation. Han ledde oss genom försäljningen på ett mycket bra sätt. Fanns på plats vid frågor och undringar. Mycket bra.

Nina P
Göteborg

Lugn, professionell, saklig och duktig på att bemöta de behov som vi har haft under vårt sökande efter vårt hus. Vi är supernöjda!

Jacob B
Göteborg

Lugn, trygg, lyhörd och förtroendeingivande! Johan har visat på en stor förståelse inför våra behov och önskemål vilket gjorde att vi matchades mot ett objekt som passade oss bra.

Jagadeesh J
Hisings Backa

Johan is true professional. In this struggling market, many other Brokers trying to grab the chance by agreeing to our expected price. Where as Johan, explained us the reality on the ground and set a realistic expectation. Even though the bid surpassed the expectation, it was really correct what Johan has predicted. So happy that we chose him.

Fritz N
Säve

Bemötandet är väldigt professionellt och förväntningarna har uppfyllts, även om man som säljare alltid önskar mer ;-) Nu ser vi fram emot att avsluta det hela med deklarationen nästa år. :-)

Bill Haine R
Rödbo

Som säljare upplevde vi att Johan tog sig tid, var närvarande, inlyssnande och förtroendegivande. Han är professionell och trygg i sitt framträdande. Kan varmt rekommendera Johan.