Josephine Sager
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 8 kunder tycker om Josephine Sager

• Charlotte S
    Charlotte S skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-07-16

Mycket snabb, rak, ärlig och proffsig hantering av min försäljning av hus. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Kent N
    Kent N skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-06-11

Kemin stämde redan vid första kontakten och höll hela vägen. Allt sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-06-21 Josephine S svarar Kent N
    Tack så mycket Kent! Jag hoppas att ni får en härlig sommar! Mvh Josephine
  • Anneli J skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-06-09

Vi har köpt hus, mäklare Josephine S.
    Vi har blivit väldigt bra bemöta och informerade om bostäderna (vi har tittat på fler) jätte bra kommunikation och att vi har fått bra servic med visningar på kort tid. Väldigt nöjda! Läs mer
    2018-06-21 Josephine S svarar Anneli J
    Tack Anneli! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! Önskar er en trevlig sommar!
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-05-03

Josephine är väldigt ambitiös, noggrann och mycket pålitlig.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-07 Josephine S svarar Kristian K
    Tack så mycket Kristian! Det var roligt att få samarbeta med er!
  • Anna L skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-05-03

Jag har köpte ett hus. Jag blev bemött trevligt och artigt av mäklaren. Det märktes att mäklaren var relativt ny och lite osäker i sin roll, gjorde dock sitt bästa. Läs mer
    2018-05-07 Josephine S svarar Anna L
    Tack Anna, jag hoppas att ni kommer trivas i huset! Mvh Josephine
  • Anna-Carin B skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-01-18

Josephine är en glad o positivt mäklare som tar sig tid att visa huset grundligt o svar på frågor.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-01-18 Josephine S svarar Anna-Carin B
    Tack så mycket Anna-Carin. Jag önskar er ett stort lycka till med det nya boendet! :)
  • Sven-Erik M skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-11-09

Från första mötet med Josefin fick vi ett ett professionellt bemötande, och vi har varit mycket nöjda med den hjälp vi har fått. Vi kommer att rekommendera Josefin till våra vänner om de skall sälja fastigheter i framtiden.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2017-11-13 Josephine S svarar Sven-Erik M
    Tack så mycket Sven och Gunilla! Det var ett nöje att få jobba med er och stort tack för ert förtroende!
  • Vesna P skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-18

Lätt att ta få tag på, hade svaren på våra frågor. Nogran och väldigt ambitiös! Läs mer
    2017-08-28 Josephine S svarar Vesna P
    Tack för de fina orden Vesna! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik