Linus Svensson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Har du höga krav på din bostadsaffär och vill arbeta med en mäklare som kommer att göra allt för att du ska nå det bästa resultatet ska du anlita mig. Jag är väldigt ambitiös, målmedveten och vet vad som krävs för att genomföra den bästa affären.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar brukar jag umgås med vänner, gärna över en bit god mat eller ute i naturen.

Hur ser din drömbostad ut?
Här säger jag en herrgård vid en närbelägen sjö. Läs mer

Läs vad 9 kunder tycker om Linus Svensson

• Har sålt en lägenhet, Lillekärr norra, på ett mycket bra sätt.
    Linus har bemöt våra krav och önskemål på ett mycket bra sätt.
    Alla våra förväntningar har uppnåtts.
    Vi är mycket nöjda med helheten Läs mer
    2018-12-10 Linus S svarar Tommy J
    Tack för det fina betyget och stort tack för det trevliga samarbetet! Önskar nu en god jul och ett gott nytt år så ses vi på tillträdet igen!
  • Köpt bostadrätt Lillekärr Norra

Linus är en mycket trevlig mäklare. Förklarade bra. Tog tid på sig. Han levde upp till våra förväntningar

Absolut att rekommendera Läs mer
    2018-12-09 Linus S svarar Rigmor S
    Stort tack och roligt att höra Rigmor! Vi ses på tillträdet.
    Linus S gillar detta
  • Köpte en tvåa. Mäklaren var väldigt professionel med glimten i ögat: ger och tar. Får den information i tid och väldigt detaljerad. Väljer att förklara när man inte förstår och kämpar för kunden då situationen kräver det. Kommer alltid information kring vad och hur. Väldigt bra mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Linus S svarar Jure S
    Roligt att höra att ni var nöjda med mitt jobb och tack för det fina betyget! Njut nu av semestern så ses vi vid tillträdet!
    Linus S gillar detta
  • Linus sålde min lägenhet och han är en väldigt professionell mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Dessutom har han alltid humöret på topp! Läs mer
    2018-11-23 Linus S svarar Petra J
    Stort tack Petra för de fina raderna och betyget! Alltid lätt att vara på topp när man får arbeta med trevliga människor. Ha en fantastisk helg så ses vi på tillträdet.
    Linus S gillar detta
  • Köpt en bostadsrätt. Blev mycket väl bemött av mäklaren, han levde upp till mina förväntningar och var mycket lätt att prata med och svarade på alla mina frågor på ett bra, lättförståeligt sätt, mycket kunnig och proffsig. Läs mer
    2018-09-26 Linus S svarar Helen T
    Hej Helen, tack för det fina omdömet! Ha nu en trevlig höst så ses vi på tillträdet.
  • Personligt och engagerat vid köp av lägenhet. Han levde upp till alla mina högst ställda förväntningar. Läs mer
  • Alexander P
    Linus har skött sitt jobb som en mäklare skall! Exemplariskt. Härligaste personligheten, lojal samt väldigt kunnig. Professionell hantering kring försäljningen av bostaden. Rekommenderas varmt!
    Tack Linus! Läs mer
  • Ulf T
    Mäklaren var professionell, kunnig och hjälpsam. Totalt sett är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Jennifer A
    Linus är duktig & trevlig, smidig affär. Läs mer