Sandra Faijermo
Registrerad mäklare sedan 2019-12-20
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Sandra Faijermo

• Eliana S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-16

Tuve
    Sålde vår lägenhet nyligen, vilket egentligen inte var tänkt. Sandra hjälpte oss igenom hela processen och det gick mycket smidigt till, utan att tumma på nogrannheten.
    Vi trodde inte att det skulle gå så bra och så snabbt. Vi är glatt överraskade. Läs mer
    Sandra F gillar detta
  • Nima H köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-05-31

3:a
    Hisings Kärra
    Sandra såg till att vårt första lägenhetsköp gick smidigt.
    Informationen var tydlig och svar på frågor tog inte lång tid att få. Vi förväntade oss mycket ny information och Sandra gjorde ett bra jobb med att se till att allt kom med.
    Trevlig och professionell! Läs mer
    Sandra F gillar detta
  • Jonas Roger T sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-05-23

3:a
    Hisings Kärra
    Sålt lägenhet på Lillekärr södra 208.
    Jag är supernöjd med Sandra Faijermo som mäklare väldigt proffsigt bemötande, kommer rekommendera henne när jag vet vänner skall sälja eller söka lägenhet 😊 Läs mer
    Sandra F gillar detta
  • Kirsten J sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-24

1.5:a
    Kvillebäcken
    Hej. Sandra har varit fantastiskt. Vilket tålamod hon haft o vi har fått mycket hjälp genom alla turer. Hon ska ha en stor eloge. Läs mer
    Sandra F gillar detta
  • Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-24

Wieselgrensplatsen
    Sandra var enkel och förtroendeingivande. Hon bevakade inte bara säljarens intressen utan var mån om att köparen skulle bli nöjd också. Läs mer
    Sandra F gillar detta
  • Ann Lillemor B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-14

Hisings Backa
    Bostadsrätt
    Väldigt fint bemötande, mycket engagerad och lyhörd.
    Jag vet inte vad jag hade för förväntningar men blev mer än nöjd.
    Rekommenderar gärna mäklaren till andra. Läs mer
  • Amanda P köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-28

1.5:a
    Kvillebäcken
    Jag har köpt en lägenhet och mina erfarenheter med Sandra har varit mycket bra. Hon var varit väldigt tillmötesgående , engagerad och flexibel, vilket har gjort att processen har löpt på bra. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur