Victoria Tullborg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 34 kunder tycker om Victoria Tullborg

• På en skala mellan 1-10 ger jag en fyra.hade jag fått välja idag att sälja ett objekt, hade jag inte valt Victoria sorry. Tyckte hon kunde alldeles för lite man jäktet marknadsföra det alldeles för dåligt. Något snurrig , upplevde att hon gick köparen ärende, mer än mitt . Glömde några detaljer i sin försäljning vill inte vara för negativ, men upplevde att hon var ganska grön fortfarande. Läs mer
    2017-11-03 Victoria T svarar Antonio M
    Tack för ditt omdöme!

Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med mitt arbete. Jag som mäklare är alltid opartisk i alla mina affärer och ser till både köpare och säljares bästa. Ber om ursäkt ifall du upplevde något annat.

Hoppas allt är bra och att du trivs bra i din nya bostad!
  • Trevlig,kunnig engagerad.Bästa mäklare vi träffat. Läs mer
    2017-11-03 Victoria T svarar Sten K
    Stort tack Sten och Tanja för er fina kommentar! För mig var det ett rent nöje att få hjälpa er. Hoppas vi ses igen vid tillfälle!
  • Janna F
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Victoria Tullborg och är mycket nöjd med henne som mäklare. Läs mer
    2017-08-29 Victoria T svarar Janna F
    Hej Janna! Tusen tack för din fina rekommendation. Hörde att ni nu köpt ännu en ny bostad. Härligt! Stort lycka till!
  • Väldigt svår att nå på mobiltelefon! Mycket irriterande! Läs mer
    2017-08-29 Victoria T svarar Solveig F
    Hej! Vad tråkigt att höra! Jag hoppas ändå att ni är nöjda med resultatet. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Professionell och påläst, kunde området och kunde ge handfast tips på små detaljer som gör skillnad. Bra på att förklara processen från första möte till avslutad försäljning! Läs mer
    2017-08-28 Victoria T svarar Kajsa J
    Tack för dina fina ord Kajsa! Hoppas ni har det bra i det nya huset!
  • Allt löpte på som jag förmodar att det skall göra. Än är ju inte allt klart men hittills är jag nöjd. Läs mer
    2017-08-28 Victoria T svarar Kerstin W
    Hej Kerstin! Härligt att höra att du är nöjd hittills. Vi ses på tillträdet!!
  • Trovärdig skarp pålitlig. Läs mer
    2017-08-28 Victoria T svarar Birgitta F
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Ha en fortsatt fin sommar!
  • Hon gjorde sitt jobb och jag är nöjd Läs mer
    2017-08-28 Victoria T svarar Nils W
    Hej Nils! Härligt att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att ni trivs i ert nya boende!
  • Har varit väldigt trevlig och lätt att ha och göra med, kände att hon ville göra det bästa för oss med försäljningen av lägenheten. Eftersom hon gick på semester var det Pontus Bengtsson som vi haft mest kontakt med när själva budgivningen började och han har varit otroligt trevlig och lätt att ha och göra med. Stor eloge till båda två. Vi är kanonnöjda Läs mer
    2017-08-28 Victoria T svarar Eva L
    Hej Eva! Tack för era fina ord! Härligt att ni känner er nöjda trots byte av mäklare. Tvekade inte alls på att Pontus skulle göra ett bra jobb vilket han också gjorde!. Ha en fortsatt fin sensommar!
  • Väldigt bra, trevlig och proffsig! Läs mer
    2017-08-25 Victoria T svarar Granit M
    Tusen tack Granit! Hoppas jag kan får hjälpa dig i framtiden med nytt boende :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik