en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Victoria Tullborg

• Mattias J
    Mattias J skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria kändes mycket profesionell och hade koll på allt och hon visade att det är stor skillnad på mäklare och mäklare. Säljet av min lägenhet blev mycket lyckat.
    2017-08-16 Victoria T svarar Mattias J
    Tusen tack Mattias! Tack för att jag fått hjälpa dig med försäljningen och lycka till med ert nya boende.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria Tullborg, på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen, sålde min lägenhet på ett utomordentligt proffesionellt sätt. Hon lyssnade in mina önskemål och kom med egna förslag som gjorde att försäljningen gick över mina förväntningar. Henns ödmjuka sätt gjorde att jag kände förtroende för henne genom hela säljprocessen. Jag kan inte annat än att starkt rekomendera henne som mäklare!
    2017-08-16 Victoria T svarar Sabina F
    Tack för dina fina kommentarer! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen. Lycka till med bostadsletandet!
  • Eva J
    Eva J skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffesionell o engagerad mäklare med varmt hjärta.
    2017-03-29 Daniel K svarar Eva J
    Tack Eva för ett gott samarbete och ditt fina omdöme!
    Hälsningar Victoria
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria har ställt upp för oss något så otroligt och har alltid varit tillgängligt. En superb mäklare i världsklass!
    2017-03-29 Victoria T svarar Sofia L
    Tack Sofia för din fina rekommendation. Lycka till med ert nya boende! Hälsningar Victoria
  • Halina M
    Halina M skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag tycker att Victoria är en mycket duktig mäklare.Hon är seriös, professionell och pålitlig.Jag är nöjd med hennes insats och rekommenderar henne varmt!
    2017-03-29 Victoria T svarar Halina M
    Tack Halina! Hoppas du trivs i ditt nya boende! Hälsningar Victoria
  • Ann B
    Ann B skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria Tullborg var i alla avseenden en utmärkt och professionell mäklare. Dessutom väldigt sympatisk.
    2017-08-16 Victoria T svarar Ann B
    Hej Ann! Tack för dina fina ord. Hoppas du trivs i ditt nya boende!
Lina Gustafsson
 Daniel Kjörling