Yusuf Onur

Yusuf Onur

Yusuf Onur är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Yusuf Onur har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 302 omdömen med ett betyg på 4.9. Yusuf Onur har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

302 omdömen om Yusuf Onur

Sedan starten hos Reco 2018
Saagar D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Jättesten

Yusuf är väldigt professionel och kommunicerade väldigt tydligt och var alltid tillgänglig. Kontraktskrivning gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Yusuf!

Denniz D
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Fantastisk! Snabb och alltid närvarande.

Harish D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Jättesten

I recently had the pleasure of working with Yusuf Onur, a house broker at Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen, and I cannot speak highly enough of the experience. From the initial consultation to the finalization of the trade, Yusuf demonstrated unparalleled professionalism, expertise, and dedication to ensuring a successful outcome. Yusuf's knowledge of the local real estate market on Hisingen was truly impressive. He took the time to thoroughly understand my needs and preferences, providing invaluable insights...

Sathyavanan C
Hisings Backa

Yusuf var trevligt att kommunicera kring våran behov och behandlade försäljningen professionellt och ett bra sätt. Han gav oss bra rekommendationer med Styling och sälj plan med ett bra uppsikt. Försäljnignens upplägget var bra. Vi kan rekommendera starkt.

Sathyavanan C
Backadalen

Yusuf var trevligt, professionellt och gjorde ett bra jobb med köpet. Han förstådd våran önskemål och gav oss bra rekommendationer. Allting gick smidigt med kontraktskrivning.

Endrit I
Hisings Backa

Trevlig och väldigt bra bemötande. Hjälpsam och underlättade det väldigt mycket. Förväntningarna jag hade var att jag som en person med lite erfarenhet inom bostadsmarknaden skulle lämna med all kunskap efter köpet och det gjorde jag tack vare Yusuf. Upplevelsen får 10/10

Josefin J
Tuve

Trevligt bemötande av Yusuf, när vi var och tittade på den lägenhet som sedan skulle bli våran. Han var tydlig, proffsig och effektiv så det blev en snabb affär. Tack från mig och familjen, vi ser fram emot inflyttning.

Adrian G
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Väldigt trevlig och hjälpsam! Gjorde hela processen extremt smidig.

Emil B
Hisings Backa

Jättebra, kände mig trygg genom hela köpet o allt gick som smör.

Emil Keeyoung V
Hisings Backa

Enkel att ha att göra med. Kundfokuserad och påläst