Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• BadgeNineYears
1 277

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen,...

1277 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Sedan starten hos Reco 2017

Adrian G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Väldigt trevlig och hjälpsam! Gjorde hela processen extremt smidig.

Bo Göran N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Backadalen

Snabb hjälp att finna en bostad inom min budget.

Alva P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Lindholmen

Trevlig, tydligt och väldigt hjälpsam!

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket Alva för ett trevligt bemötande och smidig affär!

Emil B
Hisings Backa

Jättebra, kände mig trygg genom hela köpet o allt gick som smör.

Berndt N
Lindholmen

Han gav bra och tydlig information vid personlig visning mm till min son Isak som gör sin första lägenhetsaffär. Jacob gav ärlig info att Isak kunde få priset till en kommande prissänkning ist f priset vid visningen. Jacob visade en annan lägenhet till övriga intressenter vid ordinarie visning eftersom Isak tackat ja och var mitt i lånelöfteskarusellen. Det var förtroendeingivande. Noggrann avtalsgenomgång. Snabb handläggning och bra återkoppling. Trevligt bemötande. Även trevlig och serviceinriktad mäklarassistent.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket Berndt för dem fina orden samt för erat trevliga bemötande!

Emil Keeyoung V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Enkel att ha att göra med. Kundfokuserad och påläst

Marita N
Lindholmen

Jacob är en smidig mäklare och upplevs som en ärlig person som det är lätt att samarbeta med. Som mäklare/person har han ett fint bemötande och ger en bra service. En mäklare som varmt kan rekommenderas Mvh Marita Marita och Bernt , Isak.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tusen tack för dem fina orden och för smidigt och bra bemötande!

Sven Henrik V
Hisings Backa

Har haft kontakt med Yusuf vid både köp och försäljning. Yousuf gör det lätt för kunden. Riktig information, bra förberedelser.

Tamara B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Backadalen

Roberta är en fantastisk, driven och otroligt engagerad mäklare! Alltid glad och trevlig och har svar på alla frågor vilket kändes jätte tryggt för mig som köpare. Hon har varit väldigt hjälpsam, tillmötesgående och det har varit lätt att få kontakt med henne, vilket är jätte uppskattat! Jag rekommenderar Roberta starkt, när det är dags för mig att sälja min bostad kommer jag definitivt kontakta henne! :)

Nermin G
Göteborg

Roberta är en professionell och samtidig personlig mäklare. Hon har överträffat mina förväntningar i allt. Hon har gjort det lilla extra för att säkerställa att jag har förstått och haft en bra upplevelse genom hela processen. Det som gör att hon sticker ut är: Flexibel Tillgänglig Kunnig/expert Lyssnar ⭐️⭐️⭐️ Jag rekommenderar henne om du vill ha en extrem grym mäklare!

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden Nermin! Jag hoppas att ni kommer stor trivas i eran nya bostad.

Erik Torbjörn G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Roberta har varit väldigt professionell och stöttande i hela processen kring försäljningen av vår fars dödsbo. Försäljningen gick snabbare än förväntat då Roberta använde sig av deras interna intresseregister. Vid kritiska lägen eller frågor har Roberta återkopplat snabbt och proffesionellt. Toppbetyg!

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden! Har varit super trevligt att samarbeta med er!

Annika C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisingen

Lite seg start men sen gick det bättre. Vi fick vårt önskade pris.

Andreas R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Inga klagomål, allt gick framåt i bra tempo och kändes proffsigt.

Monica K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Ramberget

Lyhörd, trevlig, tillmötesgående, snabb att återkomma om man sökt henne på telefon, serviceinriktad, en bra tjej helt enkelt.

Theo M

Bra.

Annie J
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Tydlig och bra återkoppling under budgivningen. Jobbade proaktivt med förberedelser inför samtal med besiktningsman m.m.

Per K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Jag har bara goda erfarenheter av Simon detta var andra affären med honom

Nathalie V
Hisings Kärra

Hjälpt mig mycket i mitt köp av första lägenhet, supernöjd!

Mohammad K
Hisings Backa

Ubder sälning processen tre personer som kontaktade mig, det ver jätte dåligt för att jag tror man känner sig tryggare när det är en person har man kontakt. När jag skulle signera kontraktet simon lovade handpenningen ska komma efter max en vecka att betalas ut till mig, men efter signiering om några dagar han säger enligt lag får du vänta😅. Min rekommendation är att lita inte på vad säger de. För min skull var sista upplevelse med svensk fastighetsförmedling.

Emrah Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Väldigt proffesionell. Lätt att kommunicera med samt når ut med information man behöver. Jätte trevlig och en bra mäklare.

Oscar B
Köpte sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Trevlig mäklare! Snabb och bra kommunikation.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket Oscar för dem fina orden!

Mikaela B
Centrala Hisingen - Tolered

Lättillgänglig och tydlig information!

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för det dem fina orden Mikaela!

Robert H
Tuve

Både köpt och sålt via Yusuf som är en ödmjuk och hjälpsam person som tar hänsyn till sina kunders behov. Proffsig, tydlig information på ett lättsamt sätt under hela köp/sälj processen.

Johan N
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Jacob är både snabb, kunnig och trevlig och har skött vår husförsäljning på ett bra sätt. Med sin marknadskunskap genomförde han två visningar med mycket folk, vilket i just denna tid får ses som en bedrift.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket Johan för dem fina orden samt för ett smidigt och fint samarbete under förmedlingen.

Kristian N
Backadalen

Angående min bostads köp och området är Roberta mycket kunnig om det som finns och det som kommer dyka upp. Hon är lätt att prata med samt svarar på mina frågor lungt utan att stressa igenom något. Tillgänglig och snabb återkoppling vid frågor som jag hade efter visningen. Kan starkt rekommendera henne om ni letar efter en mäklare.

Julia A
Lindholmen

Jacob var så hjälpsam och förklarade alla steg tydligt för mig i köpet av min första bostad. Hade inte kunnat få bättre hjälp.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för de fina orden samt för en smidig affär!

Elin D
Backadalen

Smidig affär och professionellt bemötande, rekommenderar varmt Simon.

Ebba W
Vågmästareplatsen

Snabb och rak kommunikation som ledde till köp av bostadsrätt! Kändes tydligt och tryggt i alla steg av processen.

Nils L
Eriksberg

Har inte så stor erfarenhet av henne Har bara träffat henne vid 2 tillfällen Men de gånger vii träffas har känns bra

Anna N
Lindholmen

Vänlig, tillmötesgående och hjälpsam. Kände mig trygg med lägenhetsaffären i Simons händer :)

Jacob H
Centrala Hisingen - Övre Eriksberg

bra mäklare, snabb och professionell deal

Jonas L
Eriksberg

Hanna har gjort ett bra jobb, varit kunnig, flexibel lätt att nå. Försäljningen gick mycket smidigt

Dennis Jesper Göran J
Lindholmen

Men erfarenheten av Jacob är att han är trevlig och uppriktig.

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack Dennis för de fina orden samt för din smidighet genom affären!

Mats N
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Upplevde att Simon gjorde det han förväntades göra

Henrik A
Centrala Hisingen - Övre Eriksberg

Trevlig, kunnig och lyhörd för speciella omständigheter. Snabb med att återkoppla och uppdatera.

Alexandra C
Centrala Hisingen - Wieselgrensplatsen

Väldigt trevlig, lyhörd och hjälpsam. Känt mig otroligt trygg med Simon.

Tim Dante F
Lindholmen

Klok, förstående och pedagogisk.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket Tim för de fina orden!

Jonas A
Centrala Hisingen - Wieselgrensplatsen

Smidig dialog utan problem. Toppen!

Sanna D
Centrala Hisingen - Övre Eriksberg

Mycket trevlig och kunnig. Lätt att få kontakt med och bra på att uppdatera hur läget såg ut . Rekommenderar Simon starkt.

Felicia Linnea B
Lindholmen

Jacob är väldigt trevlig och tillmötesgående och jag är mycket nöjd över den service och professionalism Jacob stod för under hela köpprocessen. Han ordnade en privat visning när jag var intresserad av en snabb affär, och vi skrev under kontraktet redan samma kväll. Då detta var mitt första lägenhetsköp förklarade Jacob alla steg. Vi gick igenom kontraktet lugnt och metodiskt så att jag kände mig trygg genom hela processen.

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack Felicia! Jag uppskattar de fina orden massor.

Robert B
Centrala Hisingen - Tolered

Trevligt bemötande, Tydlig och alltid nåbar

Olof C
GÖTEBORG

För att fatta mig kort: Det kunde inte ha varit bättre - regelbundna uppdateringar och inga bekymmer.

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack Olof, det uppskattas mycket!

Wiktor N
Hisingen

Supersmidigt och effektiv! Självfallet väldigt trevligt och behjälplig utöver det.

Svar från Hanna Malnacs

Tack Wiktor! Jag hoppas att du trivs bra i nya lägenheten!

Lukas A
Lindholmen

Trevlig, svarade fort, kunnig och hjälpte till otroligt mycket i processen

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack för dem fina orden samt för en fin affär!

Ann-Britt T
Hisings Backa

Vänligt bemötande.Hanna är både lyhörd och proffsig.

Svar från Hanna Malnacs

Tack för förtroendet och dina fina ord Ann-Britt!

Heather L
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Simon är inte bara väldigt kompetent och tillmötesgående, han har också hjärtat med i det jobbet han gör. Hela processen känns positiv pga den kontakten.

Erik Anders Jonny J
Lindholmen

Jag tycker Daniel agerade proffesionellt och fick ett trevligt bemötande. Tack för en smidig affär!

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för de fina orden, uppskattas!

Linus W
Hisings Kärra - Gerrabacka

Ett väl förberett första möte och en tydlig samt enkel ledsagning genom hela försäljningsprocessen. Tillmötesgående och proffsig.

Linnea Ellen Veronica K
Hisings Kärra - Gerrabacka

Trevlig, lättsam, tillmötesgående och kontaktbar.

Johan Karl Å

Tillmötesgående, professionell, seriös.