19 rekommendationer

en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4
416 67 Göteborg — Visa karta

Vad tror Christian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Christian Vesala

• Anders K
    Christian är en mycket kompetent mäklare och gav ett väldigt positivt, ärligt och påläst bemötande.
    Han framstod även som dynamisk och lösningsorienterat då det var snabba ryck med både visning och kontraktsskrivning.

Vi skulle gärna rekommendera Christian som mäklare.
    Mvh /Anders och Emma
    2017-11-15 Christian V svarar Anders K
    Tack Anders för er rekommendation! =)
    Ni kommer att stormtrivas i lägenheten!

Vi ses inom kort
  • Erda
    Erda skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Var ska vi börja...har så mycket gott att säga om Christian att man skulle kunna få skrivkramp.

Till att börja med fick vi en väldig bra bemötande av Christian och en trygghetskänsla i affären vi gjorde, vilket betydde väldigt mycket för oss! Som mäklare var han tydlig och precis i sin tanke med vår försäljning. Han är väldigt engagerad och mån om oss som säljare.

Enastående service och proffsigt bemötande hela vägen, från visning till pappersskrivning. Och framförallt, alltid lika glad och trevlig att prata med.
    2017-11-15 Christian V svarar Erda
    Tack Erda för erat fina omdöme och vad härligt att höra att ni har en positiv upplevelse kopplat till er försäljning!
    Ska verkligen göra allt för att fortsätta hålla den kvalitén ni upplevt i kommande uppdrag och lycka till i huset nu framöver! =)
  • Annelie J
    Vi kan varmt rekommendera Christian. Han lyssnade på våra önskemål och har fixat och ordnat med allt. Vi kunde inte ha fått en smidigare försäljning. Nästa gång vi ska sälja kommer vi utan tvekan att låta Christian ta hand om försäljningen igen.
    2017-11-15 Christian V svarar Annelie J
    Hej Annelie,
    Tack för er fina rekommendation och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen :)
    Vi ses snart igen :)
  • Lena O
    Kunden i Centrum. Ordning och Reda. Flexibel och Prestigelös.
    Honnörsord som du lever upp till med råge Christian.

Tillsammans med kollegor/samarbetspartners på Svensk fastightesförmedling och Stylingfabriken är du en skicklig mäklare som jag varmt rekommenderar. Ni tar ansvar för hela försäljningsprocessen, värdering, styling, fotografering, visningar, budgivning och kontraktsskrivning. Ja t o m städningen kan ni arrangera.
    Så otroligt smidigt med alla kontakter och vänligt bemötande hela vägen! Jag återkommer gärna./Lena
    2017-11-10 Christian V svarar Lena O
    Att genomföra alla mina affärer på ett sätt som du förklarar det Lena kommer att vara mitt mål framöver.
    Tusen tack även till ert engagemang som kund, tillsammans såg vi till att hela affären genomsyrade kvalité!
    Ha en fantastisk resa så hörs vi av framöver.
  • Lovisa W
    Vi fick ett riktigt bra bemötande av Christian, han har varit tillmötesgående och kunnig. Christian jobbade verkligen för att vi och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt.
    2017-11-02 Christian V svarar Lovisa W
    Stort tack Lovisa för ert fina betyg :)
    Vi ses inom kort igen så får ni ha det så bra fram tills dess :)
  • sven-erik s
    Hej! Christian sålde mammas lägenhet i Vidkärr. Från första kontakt fram till avslut har allting fungerat perfekt. Eftersom vi syskon bor i andra städer har Christian tagit på sig ett stort ansvar och massor med jobb. Vi har på distans kunnat följa Christians arbete och det finns inget att klaga på. Christian är alltid tillgänglig, proffsig och på gott humör! Jag har träffat många mäklare genom åren (66år) men Christian är utan konkurrens den klart bästa. Vi rekommenderar Christian Vesala i alla lägen!
    Varmt Tack!
    Familjen Sjöholm
    2017-10-31 Christian V svarar sven-erik s
    Hej Sven-Erik, Tackar ödmjukast för dom fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
    Önskar er allt gott och ta hand om varandra!
    med vänlig hälsning,
  • R. Emre B
    Working with Christian was a joy! Not only he helped me to get an exceptional price on my apartment, but he was also great at helping me to keep my peace of mind! Thanks to him, I never really worried about anything from the beginning of the process to the end. It was a great luxury to be able to contact him whenever I had questions (and as a first time seller, I had a lot of them) and he was always quick, patient, and to the point in his responses.

Flawless execution, from beginning to the end without losing a good nights sleep!
    2017-10-25 Christian V svarar R. Emre B
    Emre, Thank you so much!
    I am glad that you find the whole process was sucessfull!
    Thanks again, and see you soon! :)
  • Sofie M
    Supernöjd med Christian som mäklare under försäljning av min lägenhet! Kunnig, hjälpsam, trevlig och engagerad beskriver Christian bra och jag som säljare har känt mig lugn och trygg genom hela processen. Lätt att få tag på samt kunnat förklara tydligt även för mig som säljer för första gången. Jag kan varmt rekomendera Christian som mäklare!
    2017-10-17 Christian V svarar Sofie M
    Många värmande ord och jag är evigt tacksam!
    Sedan får ni ta hand om varandra och njuta framöver. :)
    Må bäst,
  • Louise U
    Christian är en riktigt bra mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
    Hela försäljningsprocessen gick mycket smidigt och det fanns inga tveksamheter på hur vi skulle gå tillväga. Christian är påläst, tydlig och väldigt ödmjuk. Vi är supernöjda!
    2017-10-17 Christian V svarar Louise U
    Tusen tack, super tacksam att jag fick vara en del av er bostadsresa :)
    Vi ses vid tillträdet sedan får ni njuta av framtiden i huset!
  • Anna D
    Kunnig, otroligt proffsig och engagerad är de orden som beskriver Christian bäst! En mäklare med hjärnan och hjärtat som får sin kund att känna sig trygg i varje steg och som har hjälpt mig till mitt livs bästa affär! En exeptionell förmedlare och trygghetspunt för sin kund i denna bostadsdjungel. Kan inget annat än att varmt rekommendera Christian till andra säljare/köpare!

En otroligt nöjd och tacksam säljare/Anna🌹
    2017-10-17 Christian V svarar Anna D
    Evigt tacksam för dom fina orden och jag ska göra allt jag kan för att mina kunder framöver ska uppleva samma som du fick göra.
    Önskar er all lycka i den nya bostaden, vi ses!
    /Christian :)
  • Markus L
    Mycket nöjd med hela min försäljning, från första möte till kontraktsskrivning! Tryggt och tydligt! Kan med varm hand rekommendera Christian som mäklare!
    2017-09-07 Christian V svarar Markus L
    Stort tack för ditt omdöme Markus!
    Det glädjer mig att läsa att du var nöjd med helheten av hela affären.
    Vi ses, allt gott!
    /Christian
  • Karolina N
    Christian Vesala är en grymt bra mäklare som har varit en klippa i försäljningen av min lägenhet! Han har varit lätt att få tag på under hela processen och varit en bra förmedlare mellan säljare och köpare. Han har ordnat med en extra visning så att fler spekulanter har fått möjlighet att se lägenheten och har haft svar på alla mina frågor.

Jag kan verkligen rekommendera Christian! Han är supertrevlig, lugn och engagerad.
    2017-08-18 Christian V svarar Karolina N
    Karolina, det har varit en ära att få vara med under hela din process både med köp av ny lägenhet samt försäljning av din tidigare bostad!
    Vi ses vid tillträdet och tusen tack för dom fina orden :)
  • Kristoffer M
    Jag vet inte vad jag ska börja. Jag tror inte jag har träffat en sån här trevlig å ödmjuk människa någonsin. Han är extremt duktigt på det han gör, han har sten koll på allt. Jag är extremt tacksam han jag valde dig Christian till våran mäklare efter alla vi hade hos oss. Du är extremt kunnig i alla områden som gäller att ha koll på när det kommer till att vara mäklare. 5 av 5 i betyg.
    2017-08-18 Christian V svarar Kristoffer M
    Kristoffer, vet inte vad jag skall säga men är mycket tacksam över att jag blev vald till er mäklare!
    Ni har varit väldigt tillmötesgående, hjälp mig med dom frågor som fanns kopplat till bostaden och det var en ära att få förmedla den.
    Vi ses vid tillträdet och hörs av därefter.
  • Linda P
    Guld-stjärna till Christian på grund av bra engagemang och bemötande till mig som säljare och till köparna! Aldrig svår att få tag på samt löser det lilla extra man själv inte förstår sig på inom pappers- och juridik världen.

Rekommenderar starkt!
    2017-06-28 Christian V svarar Linda P
    Tackar ödmjukast för dina ord =)
    Så kul att du är nöjd med förmedlingsprocessen av din bostad!
  • Matilda O
    Som köpare är vi jättenöjda med hur Christian skötte vår bostadsaffär. Hans trevliga bemötande, goda kunskaper och förmåga att på ett tydligt sätt förklara hela processen gör att jag utan tvekan skulle välja Christian vid en framtida försäljning!
    2017-06-27 Christian V svarar Matilda O
    Stort stort tack för alla fina ord! =)
    Och grattis igen till din nya bostad =)

Vi ses och hörs i framtiden!
  • Peter O
    Känner ni er lite osäkra på vem ni ska välja när det är dags att sälja? Jag kan utan att blinka rekommendera Christian.

Han har förmågan att avdramatisera hela processen utan att för den delen göra avkall på seriositeten. Det är en ganska spänd väntan på hur allt ska gå under en försäljning. Christian lotsade mig igenom hela försäljningen på ett lugnt och förtroendegivande sätt, förklarade hur "vi gör nu" och hur det blir sen. Positivt från första mötet till påskrift av kontrakt.

Överlag en imponerande förmedling av min bostad! Kort och gott en go gubbe!
    2017-06-13 Christian V svarar Peter O
    Att få förmedla din bostad på Hökegatan Peter var en ära!
    Jag kommer göra allt för att upprätthålla den kvalité du upplevt och är mycket tacksam för din rekommendation!

må gott!
  • Emma F
    Hur bra som helst genom hela processen med att sälja min lägenhet. Gjorde allt väldigt enkelt för mig. Lätt att få tag på och supertrevlig!
    2017-06-07 Christian V svarar Emma F
    Tusen tack Emma för dom värmande orden, det var en ära att få förmedla din lägenhet!
  • Barbro J
    Tydlig, vänlig, korrekt och tillmötesgående.
    2017-05-18 Christian V svarar Barbro J
    Hej Barbro,
    Tackar ödmjukast för dom fina orden.

• Thomas J
    Bra bemötande, snabbt och enkelt
    2017-05-17 Christian V svarar Thomas J
    Tack för din feedback Thomas, lycka till framöver med ert nya boende!
Kicki Norrby Svanberg
Jakob Larén