9 rekommendationer

Christian Vesala
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4
416 67 Göteborg — Visa karta

Vad tror Christian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Christian Vesala

• Markus L
    Mycket nöjd med hela min försäljning, från första möte till kontraktsskrivning! Tryggt och tydligt! Kan med varm hand rekommendera Christian som mäklare!
    2017-09-07 Christian V svarar Markus L
    Stort tack för ditt omdöme Markus!
    Det glädjer mig att läsa att du var nöjd med helheten av hela affären.
    Vi ses, allt gott!
    /Christian
  • Karolina N
    Christian Vesala är en grymt bra mäklare som har varit en klippa i försäljningen av min lägenhet! Han har varit lätt att få tag på under hela processen och varit en bra förmedlare mellan säljare och köpare. Han har ordnat med en extra visning så att fler spekulanter har fått möjlighet att se lägenheten och har haft svar på alla mina frågor.

Jag kan verkligen rekommendera Christian! Han är supertrevlig, lugn och engagerad.
    2017-08-18 Christian V svarar Karolina N
    Karolina, det har varit en ära att få vara med under hela din process både med köp av ny lägenhet samt försäljning av din tidigare bostad!
    Vi ses vid tillträdet och tusen tack för dom fina orden :)
  • Kristoffer M
    Jag vet inte vad jag ska börja. Jag tror inte jag har träffat en sån här trevlig å ödmjuk människa någonsin. Han är extremt duktigt på det han gör, han har sten koll på allt. Jag är extremt tacksam han jag valde dig Christian till våran mäklare efter alla vi hade hos oss. Du är extremt kunnig i alla områden som gäller att ha koll på när det kommer till att vara mäklare. 5 av 5 i betyg.
    2017-08-18 Christian V svarar Kristoffer M
    Kristoffer, vet inte vad jag skall säga men är mycket tacksam över att jag blev vald till er mäklare!
    Ni har varit väldigt tillmötesgående, hjälp mig med dom frågor som fanns kopplat till bostaden och det var en ära att få förmedla den.
    Vi ses vid tillträdet och hörs av därefter.
  • Linda P
    Guld-stjärna till Christian på grund av bra engagemang och bemötande till mig som säljare och till köparna! Aldrig svår att få tag på samt löser det lilla extra man själv inte förstår sig på inom pappers- och juridik världen.

Rekommenderar starkt!
    2017-06-28 Christian V svarar Linda P
    Tackar ödmjukast för dina ord =)
    Så kul att du är nöjd med förmedlingsprocessen av din bostad!
  • Matilda O
    Som köpare är vi jättenöjda med hur Christian skötte vår bostadsaffär. Hans trevliga bemötande, goda kunskaper och förmåga att på ett tydligt sätt förklara hela processen gör att jag utan tvekan skulle välja Christian vid en framtida försäljning!
    2017-06-27 Christian V svarar Matilda O
    Stort stort tack för alla fina ord! =)
    Och grattis igen till din nya bostad =)

Vi ses och hörs i framtiden!
  • Peter O
    Känner ni er lite osäkra på vem ni ska välja när det är dags att sälja? Jag kan utan att blinka rekommendera Christian.

Han har förmågan att avdramatisera hela processen utan att för den delen göra avkall på seriositeten. Det är en ganska spänd väntan på hur allt ska gå under en försäljning. Christian lotsade mig igenom hela försäljningen på ett lugnt och förtroendegivande sätt, förklarade hur "vi gör nu" och hur det blir sen. Positivt från första mötet till påskrift av kontrakt.

Överlag en imponerande förmedling av min bostad! Kort och gott en go gubbe!
    2017-06-13 Christian V svarar Peter O
    Att få förmedla din bostad på Hökegatan Peter var en ära!
    Jag kommer göra allt för att upprätthålla den kvalité du upplevt och är mycket tacksam för din rekommendation!

må gott!
  • Emma F
    Hur bra som helst genom hela processen med att sälja min lägenhet. Gjorde allt väldigt enkelt för mig. Lätt att få tag på och supertrevlig!
    2017-06-07 Christian V svarar Emma F
    Tusen tack Emma för dom värmande orden, det var en ära att få förmedla din lägenhet!
  • Barbro J
    Tydlig, vänlig, korrekt och tillmötesgående.
    2017-05-18 Christian V svarar Barbro J
    Hej Barbro,
    Tackar ödmjukast för dom fina orden.

• Thomas J
    Bra bemötande, snabbt och enkelt
    2017-05-17 Christian V svarar Thomas J
    Tack för din feedback Thomas, lycka till framöver med ert nya boende!
Kicki Norrby Svanberg
Marcus Svanberg