Kicki Norrby Svanberg

Kicki Norrby Svanberg

Kicki Norrby Svanberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Kicki Norrby Svanberg har varit registrerad mäklare sedan 1989-10. Kicki Norrby Svanberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.6. Kicki Norrby Svanberg har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt arbete med stort eget ansvar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av bostadsmarknaden i samma område, vilket leder till ett mycket stort spekulantregister.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som erfaren, kunnig och att jag dessutom alltid får bra slutresultat i affärerna.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att läsa böcker och att spela golf.

87 omdömen om Kicki Norrby Svanberg

Sedan starten hos Reco 2017
Karl Magnus B
Köpte sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Bagaregården

Vi fick super bra hjälp av Kicki och Lovisa när vi köpte bostad. De var alltid tillgängliga med ett varmt bemötande.

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Tack Magnus! Så kul att allt gick bra och att Ni snart kan flytta in i Ert nya hus!

Tom S
Sålde sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Örgryte

En rutinerad, effektiv och kompetent mäklare med god kunskap om det område hon verkar i. Hon har ett trevligt sätt och gav en trygg och säker guidning under hela säljprocessen. Kan utan tvekan rekommendera Kicki Norrby Svanberg.

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Hej Tom och tack för Ditt fina omdöme! Så kul att Du och Dina syskon är nöjda.

Annika A
Björkekärr

Det är det andra radhuset vi säljer med hjälp av Kicki. Bara det säger väl hur nöjda vi är! Hon är kunnig, saklig, lätt tillgänglig och dessutom väldigt trevlig. Skall vi sälja något mera är valet av mäklare enkelt

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Hej Annika och tack för det fina omdömet men vi får väl hoppas att Ni kommer att trivas i Ert nya boende och inte sälja i brådrasket 😁😁😁

Samir E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Kicki är professionell, social och väldigt kunnig. Under hela processen fick hon oss att känna oss trygga med vårt köp. Till skillnad från många andra mäklare nuförtiden vet Kicki vad hon pratar om och har svar på alla frågor. Genom att ha varit i kontakt med Kicki inser man väldigt tydligt vad andra mäklare har missat i sin service. Rekommenderas starkt 👍🏾

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Tack snälla Samir för feebacken! Så roligt att Ni är nöjda med både mig och lägenheten som ju har ett av de absolut bästa lägen man kan ha på Iskällareliden!

Snjezana S
Örgryte

Köpte ett parhus. Mäklare var väldigt histerisk och inte hjälpsam alls. Skulle inte rekomendera henne!

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Hej Snjezana. Mycket tråkigt att Du upplevde mig som hysterisk och inte hjälpsam. Tyvärr så var det ju faktiskt Du själv som satte tidsgräns för Ditt bud, ville skriva så snart som möjligt och sedan ringde dagen efter och ville häva köpet trots att Du var medveten om att Du skrivit på ett bindande avtal. Enligt kontrakt så hade Du även en vecka på Dig att betala handpenningen vilket Du inte uppfyllde i tid. Jag är ju skyldig att betala ut den till säljarna, allt i enlighet med kontraktet. Det är nog bra att tänka efter före ett köp och inte skylla på mäklaren om man ångrar sig.

Annakarin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Örgryte

Kicki är rättfram, kunnig och en mycket erfaren mäklare.

Tack Annakarin! Det gick ju bra👍

Jan G
Örgryte

Proffsigt bemötande. Både köpt och sålt bostäder. Återkommer gärna som spekulant igen.

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Tack Janne, det får Du gärna göra!!!!

Maria C
Örgryte

Sålt brf i lite förening som vi köpt sv Kicki för 10 år sen Snabb och smidig handläggare Otroligt flexibel Ingenting var krångligt trots att jag krånglade

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Tack Maria och Du har inte krånglat! Vare sig för 10 år sedan eller nu!

Lisa M
Örgryte

Köpt lägenhet på Welandergatan 48 Proffsig, trevligt och kunnigt. Ett bra köp och en alltigenom trevlig upplevelse. Rekommenderas!

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Tack Lisa! Hoppas nu att allt går bra med Din försäljning!

Kerstin B
Örgryte

Kicki är professionell, inger förtroende och har mycket kunskap. Allt gick smidigt och vi var mycket nöjda vid vår försäljning. Hög servicenivå, glatt bemötande och ett bra avslut. Tack Kicki!

Svar från Kicki Norrby Svanberg

Tack själva! Kul att Ni är nöjda!