Lovisa Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 7 kunder tycker om Lovisa Wiklund

• Helene L skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-02-04

Lovisa har på ett trevligt och förekommande sätt genomfört försäljningen av min lägenhet. Det har betytt mycket att från första stund känna ett förtroende för en persons kompetens och engagemang som jag har gjort för Lovisa. Tack! Läs mer
  • Linda v skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-12-17

Jag har precis sålt min tvåa i Lunden tack vare Lovisa Wiklund, oj vilket engagemang och vilken service! Är enorm imponerad av hennes arbete! Jag hade inga förväntningar innan försäljningen, mer än att jag skulle få sålt den ”om ett tag” och med ev liten vinst. Men det blev raka motsatsen! :-) Lovisa är mycket service minded, rolig och trevlig och väldigt kunnig! Henne rekommenderar (och er som företag :-)) jag utan att tveka! :-) Mvh/Linda von Vultée Läs mer
    2018-12-18 Lovisa Wiklund svarar Linda v
    Tusen tusen tack för fina ord Linda, det glädjer mig att höra att du är nöjd med både service och slutpris! Tack ännu en gång för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet. //Lovisa Wiklund
  • Fanny S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-12-04

Väldigt bra bemötande, förstående och insatt som mäklare. Det kändes tryggt och bra! Läs mer
    2018-12-18 Lovisa Wiklund svarar Fanny S
    Tusen tack Fanny! Jättekul att du är nöjd och hoppas att du kommer trivas i lägenheten!:) //Lovisa
  • Anders L skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-10-13

Trevligt och professionellt bemötande vid försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Ako Ahmed A skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-09-29

Jätte duktig och säker på sin sak, trevlig bemötande, och levererar! Läs mer
    2018-10-02 Lovisa Wiklund svarar Ako Ahmed A
    Tusen tack för fina ord och tack för förtroendet att jag fick sälja din lägenhet. Önskar er stort lycka till i er nya bostad! // Lovisa Wiklund
  • 2018-09-28

Vi köpte en tvåa i gamlestaden som vi tack vare Lovisa fick se på en "privat" visning då budgivningen redan hade börjat. Bara att vi fick komma och titta så sent i processen var otroligt tacksamt! Lovisa har alla gånger vi träffat henne varit trevlig, glad och tydlig. Vi har under vårat letande träffat en hel del olika mäklare, och även om deras jobb är att sälja, upplevde jag aldrig att Lovisa, till skillnad från många andra, försökte "sälja på" mig en lägenhet, utan hon förstod istället snabbt vad jag var ute efter och "diskuterade" mer med mig än sålde. Trots att vi som sagt fick komma på en tid som låg utanför den offentliga visningstiden, fick vi gott om tid att titta på lägenheten, och gemensamma utrymmen i föreningen. Hon borde få pris som månadens anställda som "ställer upp i alla stunder". TACK Läs mer
    2018-10-02 Lovisa Wiklund svarar Adele Petronella S
    Tusen tack för fantastisk recension!! Vad härligt att ni uppskattar mitt sätt att jobba och jag har tyckt det varit jättekul att hjälpa er med köpet av lägenheten. Önskar er stort lycka till med lägenheten och hör av er ifall det finns något jag kan göra för er! // Lovisa Wiklund
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Kjell W skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-08-07

Lovisa Wiklund visade verkligen att hon tycker om sitt jobb. Positiv och optimistisk. Sa flera gånger att ” det här ska väl bli kul”. Jobbade hårt o effektivt med försäljning av vår bostadsrätt. Behöver nog fundera över att reglera sin arbetstid om hon ska orka några år till. Hittills är vi mycket nöjda och mäklaren motsvarar mer än väl förväntningarna. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén