Lovisa Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 5 kunder tycker om Lovisa Wiklund

• Väldigt bra bemötande, förstående och insatt som mäklare. Det kändes tryggt och bra! Läs mer
  • Trevligt och professionellt bemötande vid försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Jätte duktig och säker på sin sak, trevlig bemötande, och levererar! Läs mer
    2018-10-02 Lovisa Wiklund svarar Ako Ahmed A
    Tusen tack för fina ord och tack för förtroendet att jag fick sälja din lägenhet. Önskar er stort lycka till i er nya bostad! // Lovisa Wiklund
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Vi köpte en tvåa i gamlestaden som vi tack vare Lovisa fick se på en "privat" visning då budgivningen redan hade börjat. Bara att vi fick komma och titta så sent i processen var otroligt tacksamt! Lovisa har alla gånger vi träffat henne varit trevlig, glad och tydlig. Vi har under vårat letande träffat en hel del olika mäklare, och även om deras jobb är att sälja, upplevde jag aldrig att Lovisa, till skillnad från många andra, försökte "sälja på" mig en lägenhet, utan hon förstod istället snabbt vad jag var ute efter och "diskuterade" mer med mig än sålde. Trots att vi som sagt fick komma på en tid som låg utanför den offentliga visningstiden, fick vi gott om tid att titta på lägenheten, och gemensamma utrymmen i föreningen. Hon borde få pris som månadens anställda som "ställer upp i alla stunder". TACK Läs mer
    2018-10-02 Lovisa Wiklund svarar Adele Petronella S
    Tusen tack för fantastisk recension!! Vad härligt att ni uppskattar mitt sätt att jobba och jag har tyckt det varit jättekul att hjälpa er med köpet av lägenheten. Önskar er stort lycka till med lägenheten och hör av er ifall det finns något jag kan göra för er! // Lovisa Wiklund
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Lovisa Wiklund visade verkligen att hon tycker om sitt jobb. Positiv och optimistisk. Sa flera gånger att ” det här ska väl bli kul”. Jobbade hårt o effektivt med försäljning av vår bostadsrätt. Behöver nog fundera över att reglera sin arbetstid om hon ska orka några år till. Hittills är vi mycket nöjda och mäklaren motsvarar mer än väl förväntningarna. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén