Lovisa Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2018-04-05
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 54 Läs vad Lovisa Wiklund

• Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-07-06

Lunden
    När jag sålde min 2:a i Lunden fick jag ett trevlig och professionellt bemötande av Lovisa. Vi hade ett bra samarbete och hon var lyhörd på hur jag ville lägga upp min lägenhetsförsäljning, speciella krav och mitt önskemål om slutpris. Kände mig väldigt trygg i denna försäljning då Lovisa höll mig noggrant informerad, inkluderad och uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Lina B köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-07-05

Lunden
    Köpte en lägenhet med Lovisa som mäklare. Proffsig, snabb i kommunikation och supertrevlig! Läs mer
  • Thom M sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-11

Örgryte
    Lovisa har ett mycket bra bemötande, kunnig, hjälpsam och alltid nåbar! Tack! Läs mer
    2020-06-12 Lovisa Wiklund svarar Thom M
    Tusen tack själv Thom för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus! Jätteglad att du är nöjd, det betyder så mycket för mig. Må gott så hörs vi!
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Stefan J köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-10

Örgryte
    Trevligt och professionellt bemötande från start till slut! Läs mer
    2020-06-11 Lovisa Wiklund svarar Stefan J
    Tusen tack för ett fint omdöme Stefan, betyder jättemycket för mig att du är en nöjd kund! Superkul att just du blev köpare och jag tror att du och barnen kommer att trivas så bra. Vi ses, må gott så länge!
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Moa R sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-09

Munkebäck
    Tack för att du hjälpte oss att sälja vår tvåa, östra centrum. Du höll oss lugna och trygga under hela processen. Verkligen ett bra bemötande varje gång! Läs mer
    2020-06-09 Lovisa Wiklund svarar Moa R
    Tusen tack härliga Moa! Vad glad jag blir och jag är så tacksam att just jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet. Jag önskar er verkligen lycka till med allt som komma skall, flytt, ny stad, nya jobb osv. Vilken spännande tid ni har framför er! Må gott så hörs vi.
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Ted J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-22

Lovisa sålda vår 3a och vi fick det priset vi hade satt upp som mål. Väldigt bra erfarenhet överlag av Lovisa, ödmjuk och seriös mäklare. Läs mer
    2020-05-22 Lovisa Wiklund svarar Ted J
    Åh, Tusen tack Isabell! Jag är superglad att jag fick äran att förmedla er fina lägenhet och som sagt, Göteborg finns kvar om ni skulle ångra er, då får ni ringa så får jag hjälpa er att leta ett nytt boende ;) Må gott så ses vi på tillträdet!
  • Kristin I köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-20

Östra Centrum
    Jag köpte en kolonistuga där Lovisa var mäklare. Hon var trevlig, kunnig och tydlig vilket var väldigt bra för mig som gjorde mitt första liknande köp. Rekommenderar varmt Lovisa! Läs mer
    2020-05-20 Lovisa Wiklund svarar Kristin I
    Tusen tack för dina fina ord Kristin!! :) Vad glad jag blir. Superkul att just du blev köpare och jag tror du kommer trivas toppenbra i stugan. Ses på tillträdet, må gott!
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Maria H sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-19

Östra Centrum
    Sålde min kolonistuga med hjälp av Lovisa. Jag träffade tre olika mäklare innan jag valde Lovisa, kände direkt att hon skulle göra ett bra jobb. Min bild är att hon är trevlig, tydlig och personlig på ett proffsigt sätt. Det blev en snabb och smidig försäljning och vi har haft bra kommunikation under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-19 Lovisa Wiklund svarar Maria H
    Wow, vad kul att läsa detta fina :) Jag blir rörd! Jag är jätteglad att just jag fick sälja din fina stuga och otroligt kul att det blev en sån lyckad och bra affär. Tusen tack för ett bra samarbete och jag hoppas att du har möjlighet att komma ner sen så att vi får ses på tillträdet. Må gott!
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Linnea S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-04

4:a
    Björkekärr
    Väldigt trevlig, proffsig och effektiv, känns trovärdig och lugn! Läs mer
    2020-05-04 Lovisa Wiklund svarar Linnea S
    Åh, tusen tack för en mycket fin reco! Vad glad jag blir och grattis ännu en gång till er fina lägenhet!
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Caroline J sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-14

Vi sålde en 2:a.
    Lovisa gav ett professionellt men personligt bemötande och hantera de genom hela processen. Hon var snabb på att svara (telefon, sms och mail). Hon var driven och tillmötesgående men vågade samtidigt diskutera frågor där hennes expertis fick oss att ända våra tankar. Samtidig som hon också bekräftade och uppmuntrade oss vid bra planering Läs mer
    2020-04-14 Lovisa Wiklund svarar Caroline J
    Tusen tusen tack för er fina reco!! Vad glad jag blir att ni är nöjda och jag är superglad att just jag fick äran att förmedla er lägenhet. Det känns som att det blev så smidigt som vi planerat och jag önskar er verkligen all lycka i ert fina nya hus. Vi ses på tillträdet och hörs innan dess säkert. Ta hand om er så länge!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén