4.8 i betyg av 62 omdömen

Lovisa Wiklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Lovisa Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 62 omdömen sedan 2018-08-07. Lovisa Wiklund har haft 37 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 62 Läs vad Lovisa Wiklund

• Jag har sålt en bostadsrätt. Det gick mycket smidigt och allt till min belåtenhet. Lovisa är mycket professionell och trevlig.
    Ulla Cecilie T sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-10-16
    • 64.0 m²
    2020-10-16
  • Lovisa sålde vårt radhus åt oss och var otroligt kompetent, lyhörd, informativ och väldigt mån om att nå upp till de förväntningarna vi hade, och det gjorde hon verkligen! Hon såg verkligen till att bearbeta alla intressenter och höll mycket god kontakt med oss mellan visningar och budgivning, som till slut blev ett säljrekord i området! Vi kommer definitivt höra av oss till Lovisa igen om vi ska sälja eller köpa en bostad!
    Jonas C sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-10-14
    • 68.0 m²
    2020-10-14
    Wow, jag blir alldeles rörd av era fina ord! Tusen tusen tack för det och för att jag fick förtroendet att sälja ert underbara radhus! Det har varit en spännande resa och det bästa och viktigaste för mig är att ni är nöjda. Jag hoppas vi kommer att få göra fler bostadsaffärer tillsammans! Må gott och ta hand om er.

Visa svar
  • Lovisa hjälpte oss köpa en jättefin trea! Vi har känt oss trygga genom hela processen. Så nöjda! ✨
    Anna C köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • 81.0 m²
    2020-10-09
    Det gör mig såå glad över att höra att ni är nöjda och trygga! Det betyder jättemycket för mig. Tusen tack för fina ord och jag är jätteglad över att ni blev köpare och är övertygad om att ni kommer att trivas kanonbra i lägenheten. Må gott så ses vi!

Visa svar
  • Lyhörd, professionell och trevlig. Är mycket nöjda.
    Jonas J sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • 81.0 m²
    2020-10-09
    Tusen tusen tack!!! Det är underbart att höra att ni är nöjda, för då blir jag nöjd! :) Jag är glad över att få varit med på er ''boende-resa'' och jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya framöver. Tack för ett bra samarbete hittills, må gott så hörs vi!

Visa svar
  • Jag har blivit väldigt bra bemött och omhändertagen av Lovisa under min försäljning. Hon är en fantastisk bra mäklare med en lugn och professionell approach, om du funderar på att sälja rekommenderar jag henne varmt.
    Karl T sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-10-06
    • 39.5 m²
    • Gamlestaden
    2020-10-06
    Wow, jag blir rörd! Tusen tack Karl för en fin rekommendation, det finns inget som gör mig så glad som nöjda kunder!! :) Jag är jätteglad att jag fått varit med på din långa resa och är övertygad om att du kommer att trivas bra i din nya bostad. Vi hörs av, må gott så länge!

Visa svar
  • Vi är glada över att det gick så snabbt från att vi bestämde oss för att lägga bud till att vi skrev på. Bra kommunikation och snabbt utförande!
    Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-10-04
    • 207.0 m²
    • Örgryte
    2020-10-04
    Tusen tack för era värmande ord, betyder jättemycket för mig att ni är nöjda kunder och superkul att just ni blev köpare av detta fina hus. Det kommer att passa er perfekt tror jag. Vi hörs av, må gott så länge!

Visa svar
  • Jag har sålt min lgh med hjälp av Lovisa. Hon var mycket trevlig och kom med förslag och bra råd. Bra bemötande, trevlig, bra rådgivning
    Negin S sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-09-02
    • 53.0 m²
    • Björkekärr
    2020-09-02
    Tusen tusen tack för dina fina ord! Det betyder såå mycket att du är en nöjd kund för mig. Vi ses på tillträdet, må gott så länge!

Visa svar
  • Vi köpte en 2a i lunden. Lovisa var positiv och såg till att visa oss och berätta om allt av vikt under vår visning, och efter köpet så har hon varit hjälpsam. Kan rekommendera Lovisa!
    Elin K köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-08-31
    • 48.0 m²
    2020-08-31
    Tusen tack för en fin rekommendation Elin!! Det betyder så mycket för mig att ni är nöjda, jättekul att ni blev köpare av denna fina lägenhet. Ha en fin dag så ses vi på tillträdet.

Visa svar
  • När jag sålde min 2:a i Lunden fick jag ett trevlig och professionellt bemötande av Lovisa. Vi hade ett bra samarbete och hon var lyhörd på hur jag ville lägga upp min lägenhetsförsäljning, speciella krav och mitt önskemål om slutpris. Kände mig väldigt trygg i denna försäljning då Lovisa höll mig noggrant informerad, inkluderad och uppdaterad under hela försäljningsprocessen.
    Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-07-06
    • 44.5 m²
    2020-07-06
    Tusen tusen tack Anna för en fin rekommendation. Det betyder jättemycket för mig!! :) Superkul att höra att du känner dig nöjd, för det är alltid det viktigaste för mig. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Må gott!

Visa svar
  • Köpte en lägenhet med Lovisa som mäklare. Proffsig, snabb i kommunikation och supertrevlig!
    Lina B köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-07-05
    • 44.5 m²
    2020-07-05
    Tusen tack Lina för en mycket trevlig affär och fin rekommendation! Det gör mig så glad att du känner dig nöjd. Ha en fin sommar så länge så ses vi snart på tillträdet. Må gott!

Senaste försäljningarna

Träringen