Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Lovisa Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Lovisa Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Wiklund har haft 48 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 88 Läs vad Lovisa Wiklund

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Lunden
    2021-07-23
    Fint bemötande. Informativ beskrivning av lägenheten, och kunde svara på våra frågor. Hjälpsam med kontrakt och den administrativa delen. Mkt bra. Eftersom vi tittade på flera lägenheter så kunde vi jämföra med minst 5 andra säljare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Göteborg
    2021-07-21
    Trevlig, ambitiös och väldigt lyhörd när man har specifika önskemål om både köp och försäljning.
    • Olskroken
    2021-07-14
    Ett otroligt trevligt och professionellt bemötande från första stund. På kort varsel löste Lovisa en extra visning för mig så att jag kunde kolla på lägenheten i efterhand. Lovisa var mycket insatt i allt kring lägenheten och föreningen och kunde ge mig informativa och konkreta svar på alla frågor. Tät uppföljning och snabb återkoppling under processens alla steg. Under kontraktskrivningen där mycket var nytt för mig gick Lovisa mycket noga igenom allt så att jag kände mig trygg.

Mycket nöjd med min upplevelse och skulle varmt rekommendera mina nära och kära att ta hjälp av Lovisa Wiklund, både som köpare och säljare.
    Åh! Wow vad fint skrivet, det värmer verkligen!!! Finns inget bättre är nöjda kunder, det gör mig så glad ska du veta. Det är det viktigaste att man känner sig trygg i dessa stora affärer man inte gör allt för ofta i livet och då är det viktigt att det känns rätt när man väl gör det. Stort grattis till köpet av en superfin lägenhet, vi ses på tillträdet !:) Glad sommar till dig! Lovisa Wiklund
    2021-07-04
    Svarade snabbt och informativt på meddelanden samt väldigt noggrann och tydlig i varje steg i processen, tummen upp
    Tusen tack Carl! Det gör mig så glad att du/ni är nöjda, det är det viktigaste för mig. Tack för en fin rekommendation, ha en fin sommar!! Lovisa Wiklund
  • sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Fräntorp
    2021-06-18
    Proffsigt
    Hoppades att det blev sålt snabbt å smidigt
    Hon har agerat perfect
    Tusen tusen tack, det värmer! Jag är så glad som fått hjälpa er med detta och det fina förtroendet. Glad sommar och ta hand om er så ses vi på tillträdet! Lovisa Wiklund
  • köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Fräntorp
    2021-06-18
    Jätte trevlig med alltid leende på läpparna Grymt snabb återkoppling
    Tusen tack!! Vad glad jag blir för detta och stort grattis till ert husköp, vi ses på tillträdet, ha en underbar sommar! Lovisa Wiklund
    2021-06-08
    Köpt ny lägenhet BRF Träkronan.
    Stort Grattis till en mycket fin lägenhet i Brf Träkronan! Lovisa Wiklund
    2021-06-07
    Köpt ny produktion, allt fungerade mycket bra!
    Tusen tack My och Grattis till en superfin lägenhet! :) Glad sommar så hörs vi! Lovisa Wiklund
    2021-06-07
    Vi har köpt en ny lägenhet i Kålltorp.

Lovisa har ett mycket trevligt och postivt bemötande.
    Har alltid återkopplat när vi sökt henne.
    Åh, tusen tack för en fin reco!! :) Jag är jätteglad att jag fått hjälpa er i denna process, och stort grattis till en mycket fin lägnhet! Lovisa Wiklund
    2021-06-07
    Vi är i process att köpa nybyggnation. Lovisa har varit väldigt hjälpsam och fiskat svar till våra frågor från byggherren samt hållit oss uppdaterad med byggprocessen. Tycker att man kan lita på henne så att allt information man vill ha innan köpet kommer finnas tillgänglig.
    Tusen tusen tack!!! Vad snälla ni är och jag är jätteglad att jag får hjälpa er i denna process. Må gott så hörs vi av! Lovisa Wiklund