Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Lovisa Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Lovisa Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.8. Lovisa Wiklund har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 116 Läs vad Lovisa Wiklund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-06-25 Verifierad kund
    Lovisa har utfört försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt. Hon är trevlig, vänlig och berättar på ett enkelt sätt hur det fungerar vid en försäljning. Hon är snabb på att svara.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och genuin. Lovisa lyssnade på ens frågor man hade och svarade tydligt, vad som var bra med lägenheten men även de delarna som hade potential att ev. förbättras eller som var mindre bra (ingen lägenhet är perfekt), om man väl ställde frågan angående diverse ämne.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Lovisa. Proffsigt bemötande från början till slut.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, ödmjuk, lugn och sansad. Ingav förtroende.
    • Lunden
    2022-05-06 Verifierad kund
    Förtroendeingivande bemötande, lugn och tålmodig! Vill att både säljare och köpare ska känna sig nöjda med bostadsaffären.:)
    Tusen tack för dina fina ord Kerstin!! Det värmer verkligen. Jättekul att du blev köpare av denna fina lägenhet och jag är övertygad om att du kommer att trivas. Må gott så hörs vi! Lovisa Wiklund
    • Strömmensberg
    2022-04-28 Verifierad kund
    Kunnig, påläst, trevligt bemötande och engagerad.
    Tusen tusen tack för era fina ord! Det gör mig väldigt glad :) Det bästa för mig är när både säljare och köpare är nöjda, då har vi lyckats! Lovisa Wiklund
  • sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vi valde Lovisa Wiklund efter att ha haft kontakt med fem olika mäklarföretag. Lovisa är förtroendeingivande, stadig, kunnig och har en tydlig process vilket var viktigt för oss säljare. Hon kom med sin kollega väl förberedd och har hållit oss uppdaterade genom hela försäljningen.

Vi kunde inte ha gjort ett bättre val av mäklare och ger Lovisa Wiklund våra allra varmaste rekommendationer.
    ÅH!!! Världens största TACK Christina och Måns för era fina ord och tack ännu en gång för att just vi fick förtroendet att sälja ert fina radhus! Detta värmer ska ni veta. Ta hand om er så ses vi snart! Lovisa Wiklund
    • Lunden
    2022-03-05 Verifierad kund
    Mycket professionell och tillmötesgående.
    Upplever att hon tillvaratar både säljare och köpares intressen.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tusen tusen tack Lars för en fantastiskt fin rekommendation, det värmer! Jag är jätteglad att. vi fick denna affär i hamn och ännu en gång, stort grattis till en fantastisk lägenhet! Lovisa Wiklund
    • Björkekärr
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, seriöst och noggrann. God kontakt under hela processen samt lätt tillgänglig vid frågor och funderingar.
    Stort tack för fina ord! :) Det gör mig väldigt glad och värmer!!! Må gott! Lovisa Wiklund
    • Kålltorp
    2022-02-18 Verifierad kund
    Bemötandet som jag fick av Lovisa Wislander har bara varit tillbelåtenhet. Hon har tagit reda på det som stämmer för oss och säljprocesen har flutit på lugnt och tryggt. Jag är mycket belåten med allt!
    Tack tack tack Eva! Jag är så himla glad att jag fått hjälpa er med denna stora affär :) Det gör mig otroligt glad och lycklig att ni är nöjda. Ta hand om er så ses vi! Lovisa Wiklund