Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• BadgeEightYears
1 299

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra! Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi...

1299 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

David B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Gamlestaden

Extremt trevlig, kunnig och rolig person. Hade inte kunnat bett om en bättre mäklare!

Philip L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Munkebäck

Jag träffade Vendela då jag köpte en lägenhet hon förmedlade. Vendela gav ett exceptionellt intryck redan från början genom att läsa av mig som köpare och ge mig det utrymmet jag behövde och som passar min personlighet. Jag visste där och då att det här är mäklaren jag kommer använda den dagen jag säljer och hon levde verkligen upp till förväntningarna; jag faktiskt bortom det då hon sålde min lägenhet snabbare och effektivare än jag hade trott var möjligt. Att jag fick det jag ville ha ökade såklart min nöjdhet men det...

Svar från Vendela Gilbert

Åh, stort tack goa Philip för din fina rekommendation! Detta gjorde hela min fredag! Så glad att du är nöjd med mig som mäklare och slutpris. Tack för förtroendet, vi ses på tillträdet inom ett par veckor. Allt gott! Ha en magisk helg! :)

Filip D
Kålltorp

Min erfarenhet av Michaela är enbart positiv. Professionell, trevlig och saklig. Jag är helnöjd! Jag kommer definitivt att höra av mig till henne inför framtida bostadsaffärer.

Daniel A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Strömmensberg

Framåt, driven, professionell och kunnig mäklare

Aleksandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Mycket duktig och professionell mäklare som arbetade hårt för att hitta ett fint hus till oss.

Johan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kålltorp

Mycket bra, hon gjorde ett fint jobb och svarar snabbt vid frågor och är kämpar hårt för att få många att komma på visning.

Johan N
Sålde sitt hus med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Mycket trevligt bemötande, lyhörd och mycket proffsigt uppträdande. Hade inga direkta förväntningar utan Adrian överraskade oss med sin sätt att arbeta med försäljning.

Svar från Adrian Atiani

Tack för det fina omdömet Johan och ett gott samarbete! Tack även för förtroendet att jag fick förmedla ert hus! Mvh Adrian Atiani

Rasmus L

Topp!

Emma A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Bellevue

Professionellt och varmt bemötande.

Malin F
Munkebäck

Michaela sålde vår Lägenhet i april 2024 och gjorde ett helt exceptionellt jobb! Hela processen från start till slut var så smidig (och trevlig!) och vi fick sålt lägenheten till vårt önskepris utan att ens behöva lägga upp den på Hemnet eller liknande sidor - då Michaela redan hade ett stort register av kunder och kunde göra en direkt match till en köpare som säkerligen blev lika glada som vi över affären. Det känns som att vi knappt la någon tid, energi eller tankeverksamhet alls på att få lägenheten såld - och ändå fick...

Olle S
Kallebäck

Lugn, positiv utstrålning och väldigt bra bemötande av Michaela. Hon bemötte våra intressen som köpare på ett väldigt bra sätt och försökte finna bästa möjliga lösning för båda parter.

Johannes W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Strömmensberg

Jakob hade ett väldigt trevligt bemötande och bidrog till en bra upplevelse. Han bidrog också till en smidig affär genom tydlighet och god kommunikation.

IDA J
Strömmensberg

Michaela var professionell, trevlig och engagerad. Hon var snabb på att återkoppla och alltid på ett glatt humör genom hela processen. Vi är mycket nöjda med hennes insats i samband med försäljningen av vår bostad.

Noah K
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Pernefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Olskroken

Driven och proffsig. Såg till att hålla oss uppdaterade i hela processen. Väldigt nöjda med vår kontakt!

Svar från William Pernefors

Tack så mycket, kul att ni är nöjda med köpet och processen dit! Det är en magiskt fin lägenhet ni köpt. Allt gott så ses vi igen på tillträdet! William

Tim L
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Pernefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Olskroken

William är väldigt enkel att prata med och alltid tillgänglig. Vi kunde under hela processen bolla idéer och tankar samt få bra input från hans sida. William lyckades verkligen förmedla bostadens bästa sidor när han sålde in den till alla intressenter. Vi hade bara en VIP-visning av lägenheten och William lyckades få dit 10 intressenter varav merparten även la ett bud på bostaden. William skötte budgivningen på bästa tänkbara sätt och lyckades få till ett riktigt drömpris för vår bostad. Kontraktsskrivningen gick även den...

Svar från William Pernefors

Wow! Stort stort tack för de fina orden. Fantastiskt roligt att vi så snabbt kunde hitta rätt köpare till er bostad via vårt kundregister! Önskar er all lycka till med ert nya hus och tack för ett mycket gott samarbete! Allt gott så länge! William

Rikard S
Kålltorp

Tog över efter Lovisa så svårt att bedöma. Bra jobb ändå och bra info under tiden

Svar från William Pernefors

Hej Rikard! Tack för förtroendet under försäljningen och ett bra samarbete! Allt gott, William och Lovisa

Marcus H
Strömmensberg

Otroligt duktig och engagerad mäklare. Snabba uppdateringar med bra information löpande till mig som säljare. Vill man ha en charmig och hårt jobbande mäklare så rekommenderar jag starkt Jakob.

Peter W
Kallebäck

Mycket kunnig och trevlig mäklare. Bra bemötande, engagemang och snabb i svar.

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för din rekommendation Peter! Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er! /Michaela

Ida Alexandra E
Strömmensberg

Trevlig och hjälpsam mäklare! Kände mig trygg som köpare under hela processen tack vare proffsigt arbete från Jakob.

ALBIN M
Strömmensberg

Professionell och driven. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår bostad.

Svar från Michaela de Gooyert

Gud vad roligt att höra, tack för din fina rekommendation! /Michaela

Sarmad H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Gamlestaden

Bra tillgänglig och tillmötesgående. Mycket engagerad och trevlig.

Svar från Henning Wennberg

Tack så mycket Sarmad! Din dotter har fått en fantastisk lägenhet.

Emma H
Strömmensberg

Kompetent mäklare som la ner stort engagemang i försäljningen.

Linnea S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Olskroken

Lovisa ställde upp med sin tid och blev go-to-person för hela våra sälj- och köp-process. Svarade på frågor, höll vad hon lovade samt kom med tips och goda råd utifrån vår situation och läget på marknaden. Jobbade proaktivt med sitt nätverk av köpare för att möjliggöra vår affär.

Erik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Lunden

Henning hade ett proffesionellt bemötande från första stund. Gedigen erfarenhet av stadsdelen och gjorde processen väldigt smidig från början till slut.

Tack för dina ord Erik! Lycka till med era husdrömmar ☺️

Paula B
Köpte sitt hus med hjälp av Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Örgryte

Mäklaren Alen har varit en stor tillgång för snabb och smidig kontakt från första stund. Han var mycket följsam i processen, trots våra utmaningar med att befinna oss i olika tidszoner. Vi fann oss ligga lite tight i kontakten med både bygglovsenheten och banken då vi insåg att fastighetens skick gjorde att det var fler frågor att reda i på kort tid, än vad vi var beredda på. Alen ingav hela tiden ett lugn och var saklig och förstående. På sista budgiviningsdagen var tempot högt. Men affären avslutades på ett personligt...

Svar från Alen Nuhanovic

Kul o höra att ni är nöjda trots svåra omständigheter så löste vi det med bravur från bägge parter! Ni vet var ni når mig vid fler frågor eller funderingar, om inte så ses vi vid överlämningen :). Ha de gott/ Alen

Per H
Skrev om Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Vi fick hjälp av Alen och Lovisa vid försäljning av föräldrahem. De fokuserade först på säljaren och sen på fastigheten. De tog oss genom processen på ett föredömligt sätt, var mycket snabba i kommunikationen och slutresultatet blev långt mycket bättre än vad vi förväntat oss. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och särskilt Alen och Lovisa. Tack.

Svar från Alen Nuhanovic

Tack för de fina orden, kul att ni är nöjda med slutresultatet och arbetet vi la ner. Nu hoppas vi att föräldrarna trivs i det nya! Ha de gott/ Alen & Lovisa

Marina F
Strömmensberg

Ytterligt trevligt bemötande, bra och tydliga förklaringar samt snabb återkoppling under försäljningen.

Svar från Henning Wennberg

Tack Marina! Stort lycka till med flytten till Italien.

Linnea J
Strömmensberg

Vi är otroligt nöjda med Henning Wennberg som har hjälpt oss med vårat bostadsköp! Han har varit otroligt hjälpsam, tydlig och har även varit extremt snabb i kommunikationen när vi har haft frågor. Rekommenderas starkt!

Svar från Henning Wennberg

Tack! Glädjer mig ni att ni är nöjda :)

Erik A
Kålltorp

Mäklaren Henning har genomgående bemött mig och mina anhöriga professionellt men också empatiskt och respektfullt för den stora investering ett bostadsköp är. Dessutom uppskattar jag stort hans insikter och hans vilja att tyckta till baserat på sin erfarenhet och kunskaper när det gäller vägledning i bostadsköpet och dess processer. Jag tycker att vår kommunikation ter sig mer kamratskapligt än jag kunde förvänta mig och jag tackar för hans kundcenterade förhållningssätt gentemot både mig och säljaren. Hittils är jag mycket nöjd och han gör sig även mer än lättillgänglig via frågor. Tack!

Svar från Henning Wennberg

Tack för ett väldigt fint omdöme. Kul att kunna hjälpa er förverkliga era bostadsdrömmar. Tack!

Anton M
Björkekärr

Att arbeta med Vendela var över alla våra förväntningar. Hon är verkligen allt man kan önska sig av en toppmäklare, och lite till. Från första stund visa Vendela sin professionalism, sin ständiga tillgänglighet och sitt engagemang. Hon gjorde det till en prioritet att hålla oss uppdaterade om varje steg i processen, svarade tålmodigt på alla våra frågor och fanns alltid där för att erbjuda sitt stöd. Vendelas marknadskunskap och intuition är av högta nivå. Det var inte bara hennes förmåga att locka till sig intressenter...

Svar från Vendela Gilbert

Wow!! Jag har inga ord! Jag är så glad för er fina rekommendation. Jag är tacksam för er lojalitet och förtroende. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda och det har varit en ära att få vara er mäklare! Tack för en av dem finaste rekommendationer jag fått under mina 5 år som mäklare. Stort lycka till i fortsättningen och att ni kommer trivas nere i Malmö/CPH. Vill också tacka för att ni alltid gjort så fint inför alla visningar och det förtroende ni visat mig. Ha en magisk helg! <3

Kathy T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kallebäck

Trevlig och engagerad mäklare. Hjälpsamt och kunnig.

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Kathy för din fina rekommendation. Grattis till en fantastisk lägenhet!

Jutima L
Bagaregården

Mäklaren var jätteduktig! Allting var så snabbt och smidigt. Några information på lägenheten/föreningen till banken missade men hon fixade ganska snabbt. Overall very good experience!

Svar från Vendela Gilbert

Vad roligt att ni är nöjda. Stort tack & grattis till en magisk lägenhet!

Anders D
Bagaregården

Vendela var mycket lyhörd för mig och mina önskemål. Jag var orolig för att bli överkörd, eftersom jag var ovan vid försäljningssituationen. Hon är professionell och kunnig. Hon kunde kombinera sin profession som säljare och sin förmåga att möta människan bakom kunden.

Svar från Vendela Gilbert

Vilken fin rekommendation! Stort tack Anders för att jag fick hjälpa dig med din försäljning & roligt att du är nöjd. Nu ska vi försöka hitta ditt nya drömboende!

Denice W
Kallebäck

Varm, pedagogisk, proffsig. Väldigt nöjda med Vendela!

Svar från Vendela Gilbert

Tack tack tack Denice & Magnus för erat förtroende. Glad att ni är nöjda! Ha en fin vecka!

Ing-Britt B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Stampen

Se utförligare svar från B Brorström.

Björn B
Stampen

Vår mäklare Axel har genomfört ett mycket engagerat och professionellt arbete. Vårt objekt var mer svårläst än förväntat på den nivå prismässigt som vi önskat. Vi blev kunder under ett längre tag men Axel visade förståelse, kunskap och uthållighet och till sist fick vi ett bud som matchade vad vi tänkt oss. Vi är nöjda med arbetet och avtalet och nu kvarstår överlåtelse och utflyttning.

Samed C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Adrian är en härlig mäklare och som är exceptionellt bra: tryggt, förtroendeingivande, kompetent och målinriktad. Han mötte mig magnifikt bra första dagen. En mäklare som är väldigt lyhörd och lätt tillgänglig. Han har varit en utmärkt rådgivare under visningen & sälj processen. Adrian gjorde så att vi nådde våra mål och avslutade affären med köparen briljant. Jag rekommenderar Adrian starkt 😊👌🏼

Niclas Jonatan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kålltorp

Hade en fantastisk försäljningsprocessen på alla sätt. Lovisa hjälpte oss lägga upp en bra plan från början. Lyhörd och ett helt suveränt bollplank. Mina starkaste rekommendationer!

Svar från Lovisa Wiklund

TUSEN TACK för era fina ord! Jag är såå glad att jag fick äran att hjälpa er med er fina bostad. Spännande marknad såklart men den tog vi oss igenom och lyckades hitta vår drömköpare tillslut. Tack för en fin rekommendation!

Peter M
Strömmensberg

Trevlig, lyhörd och alltid tillgänglig. Hade en konstruktiv och bra dialog med Henning under hela säljprocessen. Mycket nöjd!

Tack så mycket Peter! Lycka till med huset ☺️

Fanny K
Lunden

Jakob är alltid lyhörd och tillmötesgående och gör sitt yttersta för att alla parter ska bli 100% nöjda!

Svar från Jakob Larén

Stort tack för de fina orden Fanny, det värmer!

Maria N
Örgryte

Vendela är otroligt trevlig , pålitlig och proffesionell. Vi rekommenderar henne verkligheten.

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Maria. Så skönt att det löste sig med försäljningen! :) Ha en fin vecka!

Elisabeth W
Lunden

Vi har både köpt och sålt av Lovisa tidigare och varit mer än nöjda. Därför var det självklara valet att anlita henne när det nu var dags för försäljning igen. Tidigare har marknaden varit en dröm för säljaren. Denna gång såg det helt annorlunda ut. Lovisa hanterar båda typerna av marknad på ett engagerat, positivt, kompetensfullt sätt med gott humör rakt igenom. Vi kan varmt rekommendera Lovisa!

Svar från Lovisa Wiklund

Underbara ni! Tusen tack för era fina ord och det är det finaste man kan få som mäklare, återkommande kunder och rekommendationer som ni ger mig. Jag är så TACKSAM att ni har gett mig förtroendet flera gånger och det är en fröjd att ha er som kunder. Ta hand om er!

Jesper J
Göteborg

Trevlig, tydlig, ordning och reda. Det jag söker efter hos en mäklare.

Svar från Jakob Larén

Tack Jesper, väldigt kul att höra, vi hörs och ses i fina Kålltorp :)

Ramin G
Göteborg

Adrian är mycket trevlig person, lätt att prata med, och framför allt lyssnar på kundens önskemål och agerar utifrån det.

Anette S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Vi fick en bra kontakt med Lovisa från början. Hon var snabb att svara på mail/sms och gav svar på alla våra frågor. På visningen fick vi förtroende för Lovisa, hon förstod våra behov och önskemål och det ledde fram till en snabb affär.

Nilas S
Kålltorp

Michaela var positiv, glad, tydlig i kommunikationen och hon kämpade ordentligt för att lyckas sälja min lägenhet i ett svårt läge där det krävdes många visningar. Hennes humör sviktade aldrig och jag är så nöjd som man kan vara! Anlita Michaela om ni vill ha östra centrums bästa mäklare!

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för din fina, fina rekommendation! Jag önskar stort lycka till som (snart) nyblivna Majorna-bor! /Michaela

Liliia M
Strömmensberg

Jag hade en utmärkt upplevelse med fastighetsmäklaren på Kobergsgatan 28. Mäklaren behandlade mig professionellt och hanterade mina bekymmer och förväntningar snabbt. Deras kunskap om marknaden och engagemang för att hitta rätt egendom gjorde köpprocessen smidig och njutbar. Jag rekommenderar varmt deras tjänster för alla som letar efter en dedikerad och pålitlig fastighetsprofessionell.

Svar från Henning Wennberg

Tack så mycket Liliia för fina ord. Övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya bostad ☺️

Adam J
Lunden

Henning lyckades med att sälja min lägenhet på förhand, på en tuff marknad, inom 3 veckor. Dessutom till ett pris enligt mina förväntningar! Väldigt nöjd! Lyhörd& professionell 🌟

Svar från Henning Wennberg

Tack för ett fint omdöme Adam! Det var kul att få hjälpa dig. Lycka till i framtiden! :)

Sofia S
Olskroken

Efter att ha köpt min lägenhet genom Lovisa var det en självklarhet att även ta hjälp av henne vid min försäljning. Med sin varma energi och öppna dialog kände jag mig väldigt trygg i att hon ville det bästa för båda parter, vilket alltid är viktigt för mig i ett samarbete. Under hela försäljningsprocessen var jag dessutom på plats utomlands men Lovisa med sin hjälpsamma inställning koordinerade allt på ett smidigt sätt för att göra det möjligt. Jag kan med handen på hjärtat varmt rekommendera att samarbeta med Lovisa vid en bostadsförsäljning.

Svar från Lovisa Wiklund

Men Sofia åh så fina ord!!! Jag blir alldeles tårögd!!! TACK TACK TACK för att jag fick äran att hjälpa dig igen och jag är så tacksam att just jag fick sälja din fina lägenhet. Det är så kul att du uppskattar det jag hela tiden strävar efter, att vara så hjälpsam och tillgänglig jag bara kan. Ta hand om dig så ses vi!

Patrik D
Björkekärr

Michaela är helt klart den bästa mäklaren jag har anlitat. Extremt professionell och gör allt för sina kunder! Utöver att hantera allt med våran försäljning (som har tagit lång tid) med bravur så har hon även varit helt fantastisk med att hjälpa oss att leta efter ny bostad. Jag rekommenderar Michaela starkt!

Svar från Michaela de Gooyert

Det har bara varit roligt att få hjälpa er på er resa! Stort tack för dina fina ord! /Michaela