Oscar Edström

Oscar Edström

Oscar Edström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Oscar Edström har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Oscar Edström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Edström har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att få träffa nya människor varje dag och hjälpa de i den största och viktigaste affären i deras liv. Det tycker jag är fruktansvärt intressant och roligt. Att vara mäklare är inte bara ett jobb utan det är en livsstil och jag fullkomligt älskar det!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och jag lägger ner min själ i varje bostadsaffär, för få så nöjda köpare och säljare så möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tydlig, förtroendegivande och engagerad är tre ord jag skulle vilja beskriva mig själv med.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När vi skulle sälja en jättefin havstomt i Marstrand men det fanns ingen väg sista kilometern utan bara en stig. Så då var vi 3 stycken som bara stod utplacerade i skogen så de 20 gästerna som kom inte skulle gå fel. Det var en väldig rolig och udda försäljning!

Vad gör du helst på fritiden?
På den fritiden som finns så tränar jag en hel del och sen försöker jag umgås med familjen och vännerna så mycket jag kan.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad skulle vara en stor villa med öppen planlösning som skulle ligga vid havet i Torslanda med ett stort dubbelgarage. Då hade jag varit väldigt nöjd!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är rätt grym på salsa trots att jag har spelat hockey i 20 år.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 69 Läs vad Oscar Edström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-09-19
    Mycket nöjd med Oscar han vet vad han gör. 10 av 10
  • Emil S
    • Centralt
    2021-09-18
    Oscar bemötte oss med ett glatt leende och var alltid till hands om man hade frågor. Man ha hört att mäklare brukar oftast stå på säljarens sida men Oscar visar att han står på bådas sida.
    Det gick fort och Oscar fanns tillgänglig så fort man ringde. Om vi skulle sälja/köpa i framtiden kommer vi garanterat vända oss till Oscar igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-09-16
    Supertrevlig kille som bjuder på ett mycket professionellt bemötande.

Under vår visning visade Oscar ett starkt intresse i oss som potentiella köpare, han bollade aktivt med givande & anpassade idéer gällande potentiella renoveringsprojekt, inredning mm... när det passade! Han gav raka svar på alla frågor vi ställde och försökte inte slingra sig runt mindre "roliga" frågor, till skillnad från andra mäklare vi träffat.

Tack vare Oscars transparens och givande visning kände vi oss trygga i vårt beslut om att köpa bostaden.

Många tack! //A & E
    2021-09-16
    Jättebra. Tydlig och tillgänglig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-09-16
    Oscar gav direkt vid visning information om fastigheten muntligt vilket uppskattades av mig och min sambo. Det gav verkligen ett intryck av engagemang från hans sida. Under hela processen (budgivning etc.) har han hört av sig omgående och informerat oss väl. Vi är mycket nöjda!
  • Mikaela C
    • Centralt
    2021-09-16
    Min förväntning från början va att mäklare står mer på säljaren sida än köparens, men Oscar har faktiskt visat att han står på bådas sidor (vilket är väldigt bra). Oscar har ett bra kundbemötade och gav ett bra första intryck. Han är ärlig och säger som det är, honom kan man lita på.
    Min upplevelse har varit riktigt bra och jag vet vem jag ska vända mig till om jag behöver köpa eller sälja något i framtiden.
    2021-09-16
    Väldigt tillmötesgående, hjälpsam och trevlig.
    Kommunicerar bra under hela processen, kunnig och återkopplade alltid snabbt vid ev. frågor och funderingar.
    2021-09-16
    Varit väldigt hjälpsam och trevlig hela tiden. Jag har aldrig köpt bostad innan och känner att det därför var väldigt värdefullt att ha någon som la ner tid på att förklara allt
    • Torslanda
    2021-08-31
    Mycket trevligt bemötande, höll oss uppdaterade under processens gång. Snabb med återkoppling. Bra från start till mål!💫
    2021-08-23
    Oscar hjälpte oss med en snabb och smidig affär och vi är väldigt nöjda!