Läs vad 39 Läs vad Oscar Edström

• 2020-12-21
    Har sålt min bostadsrätt med hjälp av Oscar Edström som jag har varit väldigt nöjd med i alla steg genom hela processen. Oscar har varit väldigt lyhörd och flexibel avseende mina specifika önskemål men också visat en tydlighet i över hur processen fungerar och vilka valmöjligheter som finns i de olika stegen. Eftersom jag har sålt bostäder flera gånger tidigare hade jag nog en färdig mall över hur det skulle gå till men Oscar beskrev andra möjligheter än jag tidigare haft erfarenhet av och min bostad blev såld innan den kom ut på Hemnet och jag känner mig väldigt nöjd med försäljningen.
    Bibbi L
    • 65.0 m²
    • Torslanda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2020-12-20
    Köpte en bostadsrätt via Oscar, otroligt proffsig, flexibel och en fantastisk servicekänsla!
    Från första kontakt till påskrivna papper på mindre än 24 timmar.
    Jennie B
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2020-12-20
    Från en idé till verkligen på mindre än 48 timmar. Sålt min lägenhet via Oscar och kan inte annat än å ge honom 10 av 10 möjliga poäng!! Proffsig, noggrann å driven mäklare som lever upp till dem mål man förväntar sig. Realistiska mål är alltid att föredra vid en försäljning och till detta krävs en realistisk mäklare. En person som förklarar verkligheten och sätter rimliga mål som faktist går att uppnå. Sen att han dessutom skapar möjligheter att uppnå försäljningsrekord via hårt arbete och bra samarbete med alla inblandade skadar ju aldrig :) toppen mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Daniel S
  • 2020-12-17
    Mycket proffsigt och ändå personligt bemötande. Effektiv och mycket målinriktat arbete. Nöjd med allt!
    Dödsboet Efter Nils- Eric H
    • 2.5:a
    • 76.0 m²
  • 2020-12-15
    Köpt villa, Oscar var duktig men väldigt forserad och stressad. Hade kanske lite dålig koll på väderstreck hur villan låg och inte koll på årtal för maskiner i huset ej heller vilket golv det var ex äkta eller laminat. Vilket man vill veta som köpare.
    Ändrade även lite på det han sagt, först vilken ordning vilka som skulle köpa och sedan var någon annan där, upplevdes rörigt.
    Cecilia H
    • 109.0 m²
    • Skutehagen
    köpte sitt hus med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2020-12-15
    En fantastisk duktig mäklare med rätta viljan.
    Gör sitt yttersta för att få sålt huset så att säljaren och köparen är nöjda.

Kan verkligen rekommendera honom.

David
    David L
    • 109.0 m²
    • Skutehagen
    sålde sitt hus med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2020-12-04
    Vi säljer vår villa där vi bott under lång tid.
    Vi blev mycket väl bemötta hela vägen.
    Jag upplevde Oscar som mycket kompetent och mycket tydlig i all information.
    Vi kände oss trygga med försäljningsprocessen.
    Är mycket nöjd.
    Karin A
    Karin A
    • 125.0 m²
  • 2020-12-03
    Sålt min villa i Torslanda.
    Mycket trevlig och kunnig och var mycket engagerad på för mig som säljare och för de som köpte.
    Stefan A
    • 125.0 m²
  • 2020-12-03
    Mycket bra bemött . Smidigt vid köp av lägenhet. Kan bara lämna bra rekommendationer.
    Silvia J
    • 73.0 m²
    • Låssby
  • 2020-11-30
    Sålt min trea i Brf Kvarnkullen via Oscar Edström.
    Jag valde Oscar efter rekommendation.
    Mitt val av mäklare var utifrån min magkänsla. Han/hon fick inte vara för på, jag måste känna att jag väljer vad som är rätt för mig, med stöd från min mäklare.
    Oscar ger ett proffsigt intryck, kunnig om området och han är informativ och ger råd. Han är behjälplig med allt och ger trygghet som hjälp att ta beslut.
    Jag rekommenderar definitivt Oscar!
    Marie L