Oscar Edström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att få träffa nya människor varje dag och hjälpa de i den största och viktigaste affären i deras liv. Det tycker jag är fruktansvärt intressant och roligt. Att vara mäklare är inte bara ett jobb utan det är en livsstil och jag fullkomligt älskar det!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och jag lägger ner min själ i varje bostadsaffär, för få så nöjda köpare och säljare så möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tydlig, förtroendegivande och engagerad är tre ord jag skulle vilja beskriva mig själv med.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När vi skulle sälja en jättefin havstomt i Marstrand men det fanns ingen väg sista kilometern utan bara en stig. Så då var vi 3 stycken som bara stod utplacerade i skogen så de 20 gästerna som kom inte skulle gå fel. Det var en väldig rolig och udda försäljning!

Vad gör du helst på fritiden?
På den fritiden som finns så tränar jag en hel del och sen försöker jag umgås med familjen och vännerna så mycket jag kan.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad skulle vara en stor villa med öppen planlösning som skulle ligga vid havet i Torslanda med ett stort dubbelgarage. Då hade jag varit väldigt nöjd!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är rätt grym på salsa trots att jag har spelat hockey i 20 år. Läs mer

Läs vad 3 Läs vad Oscar Edström

• Philip A sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-08

Hjuvik
    Jag anlitade Oscar för att sälja min bostadsrätt i Hjuvik. Jag fick ett mycket trevligt bemötande av Oscar när jag besökte honom första gången på kontoret och jag kände direkt ett stort förtroende för honom. Jag var tydlig med att jag ville ha uppdateringar ofta och känna att jag har kontroll på läget. Vilket han verkligen har levt upp till, jag har fått kontinuerliga uppdateringar och har aldrig behövt fundera över något under säljprocessen. Oscars goda arbete ledde till ett bra pris och en bra köpare. Jag tycker att Oscar har agerat mycket professionellt och ödmjukt. Han är en mäklare med ett stort engagemang i det han säljer. Jag kan verkligen ge mina varma rekommendationer att välja Oscar Edström för er försäljning.

Philip Asker Läs mer
  • Marna E köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-06

Hjuvik
    Köpte en lägenhet via mäklaren Oscar Edström. Han är mycket professionell, snabb att återkoppla och engagerad. Läs mer
  • Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-01-21

Amhult
    Jag har köpt en bostadsrätt. Min mäklare Oscar har på ett förträffligt sätt bistått mig i samband med genomförandet av köpet. Samarbetet har varit över förväntan. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft