Oscar Edström

Oscar Edström

Oscar Edström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Oscar Edström har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Oscar Edström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Edström har haft 29 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att få träffa nya människor varje dag och hjälpa de i den största och viktigaste affären i deras liv. Det tycker jag är fruktansvärt intressant och roligt. Att vara mäklare är inte bara ett jobb utan det är en livsstil och jag fullkomligt älskar det!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och jag lägger ner min själ i varje bostadsaffär, för få så nöjda köpare och säljare så möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tydlig, förtroendegivande och engagerad är tre ord jag skulle vilja beskriva mig själv med.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När vi skulle sälja en jättefin havstomt i Marstrand men det fanns ingen väg sista kilometern utan bara en stig. Så då var vi 3 stycken som bara stod utplacerade i skogen så de 20 gästerna som kom inte skulle gå fel. Det var en väldig rolig och udda försäljning!

Vad gör du helst på fritiden?
På den fritiden som finns så tränar jag en hel del och sen försöker jag umgås med familjen och vännerna så mycket jag kan.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad skulle vara en stor villa med öppen planlösning som skulle ligga vid havet i Torslanda med ett stort dubbelgarage. Då hade jag varit väldigt nöjd!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är rätt grym på salsa trots att jag har spelat hockey i 20 år.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 137 Läs vad Oscar Edström