Caroline Ohlsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 6 Läs vad Caroline Ohlsson

• Jenny K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-17

Nya Varvet
    Har sålt en bostadsrätt och var skeptisk till en början och trodde inte att jag skulle få så mycket betalt. Caroline sa från första början vad hon trodde vi kunde få och hon hade rätt. Kände mig trygg genom hela proceduren med henne som mäklare.
    Är supernöjd på alla sätt och vis! Läs mer
    2020-02-17 Caroline O svarar Jenny K
    Tack snälla ! :) Vi ses på tillträdet om några månader!
    Caroline O gillar detta
  • Alva S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-07

Järnbrott
    Rekomenderas, mycket nöjd och snabb affär. Läs mer
    2020-02-07 Caroline O svarar Alva S
    Tack så mycket Alva för den fina kommentaren!🤗 Vi ses på tillträdet!
    Caroline O gillar detta
  • Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-01-27

Göteborg
    Vi har sålt en bostadsrätt genom Caroline vilket var en mycket smidig process. Hon är kunnig och lyhörd. Läs mer
  • Jonathan H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-01-21

Tynnered
    Caroline har verkligen varit hjälpsam och duktig i hennes uppdrag att förmedla vår 3-rumslägenhet i Västra Frölunda. Hon har varit ett bra stöd under hela processen och vi är verkligen nöjda. Vi kan varmt rekommendera Caroline som mäklare. Läs mer
    2020-01-21 Caroline O svarar Jonathan H
    Hej Jonathan! Tack så jättemycket för er fina kommentar! :) Vi ses snart vid tillträdet!
    Caroline O gillar detta
  • Linnéa Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-12-01

Askim
    Mycket bra och trygg!!
    Känts jättebra med Caroline!❣️ Läs mer
    2019-12-02 Caroline O svarar Linnéa Ö
    Tack så mycket Linnéa, roligt att höra att allt känns bra! Vi ses på tillträdet :)!
  • Thomas F
    Thomas F köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-11-25

Västra Frölunda
    Caroline var mkt informativ & stödjande när jag sökte en 4a i Tynnered och guidade mej i mål på ett mkt sympatiskt sätt Läs mer
    2019-12-02 Caroline O svarar Thomas F
    Tack så mycket Thomas, kul att höra att du tyckte att allt kändes bra :)! Vi ses snart på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson