Christian Karlsson

Christian Karlsson

Christian Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Christian Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Christian Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Karlsson har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

100 omdömen om Christian Karlsson

Ahmad H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Tynnered

Han har fint och perfekt bemötande mot köpare. Han är jätte noga med allt information och går punkt till punkt med både köpare och säljare. Han hjälper och svarar till alla frågor när som helst och man känner att han stöld över köpare.

Carin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Högsbo

Mäklaren var trevlig, kunnig och hade svar på mina frågor. Jag kan varmt rekommendera honom för vänner och bekanta.

Nancy Y
Ruddalen

Christian Karlsson är bra att lyssna och samarbeta.

Johan M
Högsbo

Christian är Flexibel samt Rak och tydlig. Väldigt trevlig och tillmötesgående.

Knut Sverre B
Tynnered

Har bara positivt att säga . Det är andra gången jag anlitar honom

Saga S
Ruddalen

Trevlig och hjälpsam mäklare som alltid ställer upp och hittar lösningar på problem. Jobbar snabbt och har alltid tid för en. Lugn och trevlig framtoning. Jag hade högre förväntningar på priset från början men nu i efterhand känner jag mig väldigt nöjd ändå.

Kaushik M
Järnbrott

Amazing, Friendly and all information provided by him was transparent. He showed us around explaining every question we asked. Post contract sign, he has been always been helpful guiding us to all the questions we have been asking.

Svar från Christian Karlsson

Hi, Thanks for the kind words. See you soon and have a nice day!

Marjan A
Järnbrott

Jag tycker att, Christian är en trevlig, positiv, hjälpsam mäklare . Det kändes tryggt, seriöst och enkelt att kommunicera med honom. Jag upplevde det som utmärkt.! Hälsningar, Marjan Ajdari

Svar från Christian Karlsson

Tack Marjan för din rekommendation! Hoppas du skall trivas i lägenheten.

Percy M
Järnbrott

Bra dialog. Hittade snabbt rätt strategi. Sålde fort.

Gunnar G
Hagen

Christian skötte försäljningen av min lägenhet på ett väldigt lugnt och tryggt sätt, trots den osäkra tiden på bostadsmarknaden.

Svar från Christian Karlsson

Hej Gunnar! Tack för din rekommendation. Ha det fint så ses vi snart!