Gert Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Gert Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 1995-01. Gert Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.8. Gert Karlsson har haft 52 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 59% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 64 Läs vad Gert Karlsson

• köpte sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Hagen
    2021-09-08
    Förtroendeingivande och saklig. Känns trygg utifrån ett köparperspektiv.
    Hej Jakob.
    Tack för denna fina rekommendation.
    Är övertygad om att ni kommer trivas i detta trevliga hus.
    Med vänlig hälsning
    • Tångudden
    2021-08-11
    Gert var toppen att ha att göra med när vi köpte villa i våras. Får känslan av att säljarna är minst lika nöjda och de hade ju mer med varandra att göra än vi som köpare.
    Hej Ivar.
    Tack för dessa fina ord.
    Hoppas ni skall trivas i ert fina hus.
  • Thomas F
    • Näset
    2021-06-23
    Gerts långa erfarenhet o lugna temperament gjorde säljandet till en positiv upplevelse
    Gerr kändes lojal o transparent
    Hej Thomas.
    Glad midsommar.
    Gert Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Näset
    2021-06-21
    Kompetent, kommunikativ och inkännande!
    Hej Bo.
    Tack så mycket! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Ha en fin midsommar!
    Vi hörs lite längre fram.
    • Askim
    2021-06-07
    * Sålt bostad.
    * Bemötandet var vänligt, tydligt och professionellt.
    * Min fördom över att mäklaren skulle vara en dryga försäljare och inget kundfokus visade sig bara vara en fördom, något som gladde mig.
    * Jag kände att försäljningen gick bra att både kund och mäklare hade ett gott samarbete.
    Hej Sara.
    Tack för detta fina omdöme.
    Vi ses och hörs lite längre fram.
    • Grimmered
    2021-06-04
    Köpt hus genom Gert Karlsson.
    Mycket lugnt och sakligt bemötande som jag uppskattade. De frågor jag hade hanterades raskt och med kompetens. Hans sätt var trygghetsskapande!
    mvh
    Mats
    Hej Mats.
    Tack för dessa fina ord.
    Ha det fint så ses vi lite längre fram.
    • Fiskebäck
    2021-06-03
    Förtroendeingivande, kunnig, mkt bra kommunikation!
    Hej Erik.
    Tack för detta fina omdöme.
    Det har varit mycket trevligt att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus.
    Vi hörs lite längre fram
    • Långedrag
    2021-05-27
    Förmedlade en villa i Långedrag på ett i alla avseenden förträffligt sätt!
    Hej Johanna.
    Tack så mycket för dessa fina ord.
    Vi ses snart på tillträdet.
    • Nya Varvet
    2021-05-07
    Gert var väldigt lyhörd och professionell i mötet med oss när han hjälpte oss sälja vårt hus. Försäljningen gick väldigt smidigt, vi fick bra råd och Gert ingav stort förtroende. Vi ger Gert våra varmaste rekommendationer.
    Hej Lena.
    Tack så mycket för detta fina omdöme.
    Har varit trevligt att få hjälpa till med försäljningen av ert vackra gamla hus.
    Vi hörs och ses lite längre fram.
    Med Vänlig hälsning Gert
  • Mats N
    • Grimmered
    2021-05-04
    Vi sålde vår villa i Västra Göteborg.
    Gert Karlsson är en behaglig bekantskap: Lugn och sansad, pedagogisk, genuin och kunnig. En granne rekommenderade honom och det ångrade vi inte. Han är personlig men ändå saklig.
    Viktigt är att han vann köparnas förtroende lika mycket som vårt, lätt att glömma av när man är säljare.

Vi rekommenderar Gert Karlsson å det varmaste!
    Hej Mats.
    Tack för denna fina rekommendation.
    Det är alltid trevligt att hjälpa till med en försäljning där man känner att säljaren verkligen vårdat sitt hus och vill lämna över det till nästa ägare på bästa sätt.
    Ha det fint så hörs vi lite längre fram.