Läs vad 47 Läs vad Gert Karlsson

• 2021-01-22
    Min fru och jag har sålt vårt radhus på Carnegie Äng i Västra Frölunda med hjälp av Gert K.
    Vi blev rekommenderade av ett par grannar, som också sålt sitt hus, att kontakta Gert fastän det var 2,5 år till utflyttning för vår del. Vi kontaktade även ännu en mäklare, men efter vårt första möte med Gert bestämde vi oss för honom.
    Han utstrålar kompetens, lugn och trygghet, informerar om hela den kommande processen, har humor och omger sig med duktiga "medarbetare" (stylist, som vi dock inte behövde använda, fotograf och Anticimex-kontrollant).
    Under de mer än 18 mån som vi haft kontakt/träffats har Gert hört av sig regelbundet och sett till att vi fått ta del av bl a Mäklarstatistiks månatliga värderingar.
    Vi hade rätt måttliga förväntningar på försäljningspriset pga pandemin, men utfallet blev ju betydligt bättre än befarat.
    Av en tillfällighet fick vi höra att en familj var mycket intresserad av vårt hus, så de fick en visning i förväg, rentav innan vårt hus lades ut som Kommande Objekt.
    Gert tog hand om detta på ett förtjänstfullt sätt, vilket innebär att vi är mycket nöjda, inte minst prismässigt. Från visning till kontrakt gick det fyra dagar!
    Vi är oerhört nöjda med Gerts arbete hittills. Vår utflyttning kommer att ske i september, så vi kommer nog att ha lite mer med varandra att göra innan vi skiljs åt.
    Vi rekommenderar varmt Gert som mäklare!
    Lars-olof E
    • 144.0 m²
    • Hagen
    sålde sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • 2021-01-21
    Bra bemötande och välinformerad.
    Ali H
    • 189.0 m²
    • Hovås
    köpte sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • 2020-11-30
    Köpt hus i Västra Göteborg. Gert har varit väldigt professionell. Kunnig och seriös. Inte skönmålat utan förklarat husets skick på ett sakligt sätt.
    Åsa A
    • 165.0 m²
    • Västra Frölunda
    Hej Åsa. Tack för denna fina rekommendation. Mvh Gert

• 2020-11-25
    Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande av Gert och kan helt klart rekommendera honom.
    Karin P
    • 143.0 m²
    • Askim
    Hej Karin. Tack för denna fina rekommendation. Vi ses och hörs lite närmare tillträdet. Mvh Gert

• 2020-11-16
    Gert har gedigen kunskap och erfarenhet runt just vår typ av hus som är ett gammalt trähus byggt på berggrund från 20-talet. Han är initierad och förklarar tydligt runt konstruktionen runt huset, stomme, källare m.m. Stort TACK till Gert som varit lugn, trygg, engagerad och tillgänglig hela vägen från start till mål. Vi är så tacksamma och mycket nöjda!
    Veronika N
    • 138.0 m²
    • Hagen
    Hej Veronika. Tack så mycket för detta fina omdöme! Det har varit nöje att få hjälpa till med försäljningen av ert vackra hus. Vi ses och hörs lite längre fram. Mvh Gert.

• 2020-11-13
    Sålt Kedjehus
    Har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande och tycker att han gjort ett mycket bra jobb.
    Claes L
    • 143.0 m²
    • Askim
    Hej Claes. Tack för denna fina rekommendation! Vi ses och hörs lite längre fram. Trevlig helg Mvh Gert

• 2020-10-24
    Vi har sålt vår 8-rumsvilla med biträde av mäklaren Gert Karlsson. Han har under hela processen hållit oss und
    Nils Wolrath L
    • 198.0 m²
    • Påvelund
    Tack Nils för rekommendationen. Vi ses och hörs lite längre fram. Mvh Gert.

• 2020-10-05
    Gert sålde vårt hus på Tråkärrslättsvägen. Väldigt trevlig och professionell. Rekommenderas varm om du går i säljtankar.
    Peter S
    • 274.0 m²
    • Billdal
    Hej Peter. Tack för denna fina rekommendation! Lycka till med nybygget. Vi ses och hörs framöver. Mvh Gert.

• 2020-10-04
    Gert Karlsson på Svensk fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja vår villa. Han är professionell, kunnig och lyhörd. Han får både köpare och säljare att känna sig trygga i en stor affär och vi kan varmt rekommendera Gert till er som söker en erfaren mäklare med stor kunskap.
    Lisa S
    • 274.0 m²
    • Billdal
    Hej Lisa. Tack så mycket för denna fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Vi ses och hörs framöver. Mvh Gert

• 2020-10-02
    Kedjehus i Hovås. Bra bemötande.
    Lucas Ö
    • 150.0 m²
    • Hovås
    Hej Lucas. Tack för dessa ord. Hoppas ni kommer trivas bra i huset. Mvh Gert.