Gert Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Gert Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 1995-01. Gert Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Gert Karlsson har haft 26 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 86 Läs vad Gert Karlsson

• köpte sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Ekebäck
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid visning och genom affären. Vi fick dock bristfällig och missvisande information om fastigheten och tomtgränser, som vi själva behövde ta fram via utdrag från lantmäteriet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2022-06-11 Verifierad kund
    Trevlig och informativ. Gick väldigt smidigt och Gert fanns tillgänglig för frågor via telefon och mail.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Järnbrott
    2022-05-08 Verifierad kund
    Gert är väldigt trygg som mäklare, har en erfarenhet som man kan luta sig mot både som säljare och köpare.
    Hej Ulrika.
    Det var trevligt att få hjälpa er igen med en försäljning. Tack för denna fina rekommendation.
    Vi ses lite längre fram på tillträdet.
    • Högsbo
    2022-05-05 Verifierad kund
    Gert har ett professionellt bemötande och skötte sitt uppdrag på ett tillförlitligt sätt. Han hjälper till att hålla förväntningar realistiska och är duktig på att hantera oförutsägbara händelser.
    Hej Emelie.
    Tack för dessa ord och fina rekommendation.
    Vi ses lite längre fram
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag är super nöjd med Gert och rekommenderar honom till andra som tänker köpa fastighet. Professionell, snäll och tålmodig.
    Hej Brygida.
    Tack för denna rekommendation.
    Är övertygad om att du kommer trivas mycket bra i din nya lägenhet.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Gert bemötte oss exceptionellt. Verkligen på ett sådant sätt som jag och min sambo som för första gången ska köpa en bostad behövde. Detta i form av trevligt bemötande, svarar på alla frågor man ställer och tar tid för att beskriva de saker man både tänker på och inte ens visste kring bostadsobjektet.
    Gerts bemötande och kompetens har verkligen fått oss att känna att köpet av bostaden kommer bli en både trygg och bra affär.
    Hej Sebastian.
    Stort tack för att du tog dig tid att svara och för detta fina omdöme!
    Är övertygad om att ni kommer trivas mycket bra i er nya lägenhet.
    Vi ses lite längre fram.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Trevlig, professionell. Svarade på alla frågor. Snabb återkoppling.
    Hej Mimmi.
    Tack för detta fina omdöme.
    Vi ses lite längre fram.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Gert hjälpte oss mycket och han är mycket professionellt.
    Hej Augustin
    Tack för dessa fina ord och härligt att ni blev nöjda med min mäklartjänst.
    Hoppas ni kommer trivas bra med ert nya hus.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Duktig, professionell, saklig och kändes ärlig.
    Hej Evelina.
    Tack för dessa fina ord och omdöme.
    Vi hörs lite närmare tillträdet.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Trevlig och seriös mäklare. Höll oss uppdaterade under processen.
    Hej Linus.
    Tack för detta omdöme. Är övertygad om att ni kommer trivas mycket bra med huset och i området.
    Vi hörs längre fram.