Magnus Eklöw
Registrerad mäklare sedan 2011-02-25
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Magnus Eklöw

• ANNA K skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-07-09

Magnus är en kunnig, seriös och lugn mäklare. Ett tryggt och proffesionellt bemötande. Jag kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Anny Maria F
    Anny Maria F köpte sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-25

Styrsö
    Duktig trevlig och kommunikativ Läs mer
  • Iris Solveig G sålde sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-19

Ängås
    Magnus har sålt vår villa mitt under Corona-krisen. Magnus är professionell, tålmodig, vänlig och neutral. Han har kommit med goda råd och han uppfyllde alla de förväntningar vi hade på en mäklare. Han har hållit oss kontinuerligt uppdaterade under hela försäljningsprocessen. Vi rekommenderar honom.
    Solveig och Lars-Erik Läs mer
  • Staffan H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-09

Järnbrott
    Kunnig, alltid tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Ingemar H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-08

Järnbrott
    Sålt , jag och Staffan föräldrarnas radhus i Västra FRölunda.
    Magnus lade upp hela affären på ett fint sätt. Vi blev bra bemötta både Staffan och jag. Inga särskilda förväntningar
    hade jag innan. Jag är i stort sett nöjd med alltihop. Läs mer
  • Carin B sålde sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-05-28

Brännö
    Vi valde Magnus Eklöw som mäklare när vi skulle sälja vårt hus, därför att vi fått ett väldigt seriöst intryck av honom på de visningar vi själva besökt som spekulanter tidigare.

Magnus fick den tuffa uppgiften att sälja vår villa just när Corona-pandemin slog till, och han överträffade alla våra förväntningar. Han ordnade enskilda visningar för alla som så önskade, trots lång resväg till villan som ligger på en ö. Han ledde oss genom hela försäljningsfasen med trygg och proffsig hand och med bra resultat. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Johanna Z köpte sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-05-28

Brännö
    Köpt villa.
    Sparsam återkoppling, oengagerad inställning Läs mer
  • Lennart H köpte sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-30

Vrångö
    Jag har köpt ett fritidshus i skärgården. Jag blev hela tiden proffesionellt bemött i telefon och han var mycket trevlig och lättsam att prata med när vi träffades.
    Jag fick all hjälp jag behövde och ofta frågor om jag saknade någon information. Snabba svar och lätt att komma i kontakt med.
    Jag kan bara rekommendera denna mäklare å det var,måste. Läs mer
  • Jan N sålde sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-30

Vrångö
    Sålt en enplans villa på Vrångö. Mycket kompetent mäklare på alla sätt. Förväntningarna infriades till fullo. Läs mer
  • Maria T sålde sitt hus med hjälp av Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-04

Påvelund
    Jag har för min mammas del sålt hennes villa. Magnus har varit professionell samtidigt som han har haft ett trevligt bemötande både mot mig, min sambo och inte minst min mamma. Ett ex är att Magnus tog sig tid att sätta sig ner och prata med min mamma som bor på ett äldreboende en lång stund. Vidare har han alltid varit lätt att få kontakt med samt att han varit snabb med att ge information. Sammantaget är vi väldigt nöjda och jag rekommenderar Magnus! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson