Martin Barne
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 31 Läs vad Martin Barne

• Jonathan L köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-25

Järnbrott
    Köpte en villa med Martin som mäklare. Bra och tydlig genom hela affären. Lätt att få tag på.
    Mycket bra! Läs mer
    2020-03-25 Martin B svarar Jonathan L
    Tack Jonathan för det fina omdömet! Nu har ni en härlig tid att se fram emot i ert nya hus.
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-14

Ekebäck
    I en svår tid efter vår fars bortgång så fanns det som vanligt en del praktiska bestyr som måste göras.
    Det svåraste var väl att göra sig av med det hem där vi alla syskon hade så mycket minnen.
    Vårt val av mäklare Martin Barne gjorde att denna försäljning gick så smärtfritt som möjligt.
    Han har varit väldigt tillmötesgående hela tiden och löst de praktiska problem vi haft när vi syskon inte bor i Göteborg.
    Själva försäljningen gick smidigt och bra på alla sätt och vis.
    Mycket nöjd med Martins jobb och kan varmt rekommendera honom om ni står inför en försäljning.
    Sålde en villa i ekebäck.
    Mvh Magnus. Läs mer
    2020-03-16 Martin B svarar Magnus L
    Tack Magnus, hälsa dina syskon så gott! Det har varit jobbigt och mycket att stå i för er och jag är glad att ha kunnat hjälpa till så att det blev en bra och smidig försäljning.
  • Stig L sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-12

Ekebäck
    Jag har inte träffat honom själv men det har mina syskon. Det var jag som propsade på någon av de stora mäklarfirmorna, de har resurserna och erfarenheten för att sälja i Göteborg, få dit mesta möjliga kunder, osv! Dvs jag propsade även på att följa de råd vi fick om stylingfirma, städfirma, samt hjälp med att välja ut rätt kund, samt råd om vad som var ett rimligt bud som vi skulle acceptera! Så det gick väl som jag tänkte, vi fick ett bra bud och en snabb affär. Läs mer
    2020-03-16 Martin B svarar Stig L
    Stig, Tack för det fina omdömet och att ni valde Svensk Fastighetsförmedling och mig. Vi fick ett bra bud och en smidig affär.
  • Figge T sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-06

Vill i Önnered
    Kunnig/positiv/lyhörd

Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-12 Martin B svarar Figge T
    Tackar för detta! Det var roligt att få så bra betyg.
  • Andreas F köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-29

Önnered
    Vi köpte ett radhus i Önnered. Martin är en väldigt trevlig och varm person och vi blev väldigt bra bemötta och omhändertagna vid alla möten. Jag förväntade mig bra och snabb service, noggrannhet och trygghet och det levererade Martin till 100%. Jag hade gärna använt Martin som mäklare om jag själv ska sälja i framtiden! Läs mer
    2020-03-05 Martin B svarar Andreas F
    Andreas! Tack för det fina omdömet. Mitt mål är att alltid leverera till 100%. Nu får jag en bekräftelse från dig på att jag lyckats med detta igen.Tack!
  • Linda B köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-28

Önnered
    Vi köpte vårt radhus genom Martin. Jättefint bemötande och väldigt hjälpsam hela vägen. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Linda B
    Tack Linda! Nu kan ni köra igång försäljningen av er lägenhet som kommer gå bra och lugnt blicka framåt mot flytten i maj. Härligt att få uteplats och trädgård!
  • Hans H köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-27

Sisjön
    Snabbt och proffsigt genomförd affär.
    Bra och personlig kontakt hela tiden.
    Bra förståelse även från ett köparperpektiv. Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Hans H
    Tack Hans! Vi hade mycket kontakt under hela försäljningen vilket var bra! Det är inte så lätt att titta på hus när man bor på annan ort. Välkomna till Göteborg och Sisjön. Ett härligt område och ett jättefint hus!
  • Staffan L sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-26

Sisjön
    Martin Barne har hjälpt oss med fastighetsförsäljningen i Askim, Göteborg.
    Han var mycket kunnig och ingav stort förtroende från första stund.
    Martin skötte våra möten och samtal ytterst proffsigt, han började med några artighetsfraser och gick sedan direkt på kärnan.
    Martin Barne har stor social kompetens.
    Vi har under hela förloppet känt oss väl bemötta och är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus.
    Staffan o Maria Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Staffan L
    Staffan! Ett så fint omdöme, jag tackar så mycket och önskar er allt gott i den nya lägenheten i Sisjön.
  • Tomas L sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-22

Näset
    Sålt vårat radhus på Näset i Göteborg.
    Martin har vart väldigt professionell och gett oss väldigt fin vägledning och support. Vi rekommenderar varmt Martin Barne som mäklare! 5+ i betyg! Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Tomas L
    Tack Tomas och Lina! Ni köpte ju huset av mig och nu fick jag förtroendet att sälja. Allt föll på plats på ett smidigt och bra sätt. Lycka till i det nya huset!
  • Kjell M sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-16

Sisjön
    Martin Barne har varit vår mäklare vid försäljningen av en villa i Askim. Hans kvaliteter som mäklare kan kort sammanfattas som
    seriös, erfaren och förtroendeingivande. Försäljningen av vår villa gick betydligt trögare än vad både Martin och vi hade förväntat oss. Martin lyckades dock driva affären till ett lyckligt slut.
    Vi kan varmt rekommendera Martin! Läs mer
    2020-02-17 Martin B svarar Kjell M
    Tack Kjell! Det blev ett bra resultat i slutet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson