Martin Barne
Registrerad mäklare sedan 2005-04-14
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 37 Läs vad Martin Barne

• Johan Peder W köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-05-07

Ruddalen
    Korrekt och trevlig. Kunnig om fastighetens konstruktion och området. Läs mer
    2020-05-07 Martin B svarar Johan Peder W
    Tack Johan, mycket trevligt att göa er bekantskap och grattis till ett toppenfint hus!
  • Rickard F köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-05-05

Påvelund
    Köpt Villa. Martin har varit väldigt kommunikativ och tillmötesgående och bidragit till att affären har känts trygg. Läs mer
    2020-05-05 Martin B svarar Rickard F
    Hej Rickard! Tack, det var trevligt att få ett så fint betyg. Nu återstår bara genomgången av besiktningen som säkert kommer gå bra.
  • Birgitta Ann-louise J sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-22

Önnered
    Har just sålt mitt radhus.
    Min mäklare Martin har varit till stor hjälp och mycket tillgänglig närhelst jag undrat något.
    Tyvärr inföll försäljningen under denna coronatid, men Martin har varit lyhörd och mycket förstående och hjälpsam så jag har känt mig trygg och väl omhändertagen.
    Martin är är alltid artig och trevlig att tala med.
    Med vänlig hälsning
    Birgitta Jurland Läs mer
    2020-04-23 Martin B svarar Birgitta Ann-louise J
    Hej Birgitta! Tack för det fina omdömet, att du har känt dig trygg och väl omhändertagen. Jag önskar dig all lycka nu när du snart skall flytta närmare barn och barnbarn.
  • Johanna A köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Påvelund
    Har precis köpt vårt första hus som Martin förmedlade. Han var väldigt hjälpsam och förklarande under hela processen. Ingav hela tiden en trygghet och lugn. Läs mer
    2020-04-02 Martin B svarar Johanna A
    Tack Johanna, så glad jag blir för att du uppskattar mitt arbete så bra!
  • Ralf O sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Påvelund
    Villa byggnadsår 1958. Mkt positivt bemötande. Över förväntan. Sammanfattningsvis är jag mkt nöjd. Läs mer
    2020-04-02 Martin B svarar Ralf O
    Tack Ralf, roligt att jag kunde överträffa din förväntan, hälsa Ann-Cristine så gott!
  • Jonathan A köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Påvelund
    Vi köpte en ville med hjälp av Martin och är väldigt nöjda med hans insats som mäklare. Vi har genom hela processen fått snabba svar och bra guidning. Martin rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-04-02 Martin B svarar Jonathan A
    Jonathan och Johanna! Jättekul att få hjälpa er att köpa det här fina huset i Påvelund. Tack, jag blir jätteglad för det fina betyget.
  • Jonathan L köpte sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-25

Järnbrott
    Köpte en villa med Martin som mäklare. Bra och tydlig genom hela affären. Lätt att få tag på.
    Mycket bra! Läs mer
    2020-03-25 Martin B svarar Jonathan L
    Tack Jonathan för det fina omdömet! Nu har ni en härlig tid att se fram emot i ert nya hus.
  • Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-14

Ekebäck
    I en svår tid efter vår fars bortgång så fanns det som vanligt en del praktiska bestyr som måste göras.
    Det svåraste var väl att göra sig av med det hem där vi alla syskon hade så mycket minnen.
    Vårt val av mäklare Martin Barne gjorde att denna försäljning gick så smärtfritt som möjligt.
    Han har varit väldigt tillmötesgående hela tiden och löst de praktiska problem vi haft när vi syskon inte bor i Göteborg.
    Själva försäljningen gick smidigt och bra på alla sätt och vis.
    Mycket nöjd med Martins jobb och kan varmt rekommendera honom om ni står inför en försäljning.
    Sålde en villa i ekebäck.
    Mvh Magnus. Läs mer
    2020-03-16 Martin B svarar Magnus L
    Tack Magnus, hälsa dina syskon så gott! Det har varit jobbigt och mycket att stå i för er och jag är glad att ha kunnat hjälpa till så att det blev en bra och smidig försäljning.
  • Stig L sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-12

Ekebäck
    Jag har inte träffat honom själv men det har mina syskon. Det var jag som propsade på någon av de stora mäklarfirmorna, de har resurserna och erfarenheten för att sälja i Göteborg, få dit mesta möjliga kunder, osv! Dvs jag propsade även på att följa de råd vi fick om stylingfirma, städfirma, samt hjälp med att välja ut rätt kund, samt råd om vad som var ett rimligt bud som vi skulle acceptera! Så det gick väl som jag tänkte, vi fick ett bra bud och en snabb affär. Läs mer
    2020-03-16 Martin B svarar Stig L
    Stig, Tack för det fina omdömet och att ni valde Svensk Fastighetsförmedling och mig. Vi fick ett bra bud och en smidig affär.
  • Figge T sålde sitt hus med hjälp av Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-06

Önnered
    Vill i Önnered
    Kunnig/positiv/lyhörd

Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-12 Martin B svarar Figge T
    Tackar för detta! Det var roligt att få så bra betyg.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson