Nora Carlsson

Nora Carlsson

Nora Carlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Nora Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Nora Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.8. Nora Carlsson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

105 omdömen om Nora Carlsson

Sedan starten hos Reco 2021
Jesper B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Frölunda

Nora blev den mäklare jag valde efter att varit i kontakt med flera andra mäklare. Hon gav ett mycket bra intryck och nu efter försäljningen är klar så kan jag även säga att jag är mycket nöjd. Det går gått enormt smidigt! Kan varmt rekommendera Nora om du söker mäklare till försäljning av din bostad.

Lennart A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Frölunda

Mycket trevlig och kunnig tjej. Påläst kändes väldigt bra och tryggt Ger henne det bästa betyget

Christian S
Högsbo

Nora var professionell, kunnig och engagerad. Genom hela försäljningsprocessen gav mäklaren oss information och vägledning, vilket kändes tryggt. Rekommenderar starkt Nora till alla som vill ha en smidig försäljning av sin bostad.

Pia L
Tångudden

Bra och duktig mäklare, inger förtroende, trevlig och sympatisk.

Andreas K
Påvelund

Smidigt och proffsigt jobb av Nora under hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommenderas!

Håkan B
Askim

Mycket trevlig och kunnig och hjäpte oss på ett mycket bra sätt.

Cecilia B
Askim

Nora Carlsson är väldigt trevlig och lätt att samarbeta med så vi är mycket nöjda med hennes arbetsinsats. Hon har varit lyhörd för våra önskemål och resultatet blev över förväntan.

Egon D
Askim

Trevlig och korrekt. Var väldigt tillmötesgående . Vi fick all info på ett förtroendevis sätt . Alla kontakter perfekt besvarade . Nora lycka i fortsättningen. Grattis inför morgondagen .Din dag . Mona o Egon

Peter S
Järnbrott

Trevlig och lätt att prata med.

Diana K
Järnbrott

Kunnig, korrekt och professionell mäklare! Fantastik kommunikation och snabb återkoppling hela vägen- från att vi anmälde oss till visningen tills vi skrev på avtalet! Varmt rekommenderar Nora!