Sophie Diener

Sophie Diener

Sophie Diener är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Sophie Diener har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Sophie Diener har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Sophie Diener har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om Sophie Diener

Birgitta O
Sålde sitt hus med hjälp av Sophie Diener en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Hagen

Jag är mycket nöjd med Sophies bemötande när vi först fick kontakt. Hon är mycket trevlig och jag fick ett förtroende med en gång när vi träffades. Hon var också ett ba stöd när vi hade inspektion av bostaden. Budgivningen gick väldigt smidigt och jag är mer än nöjd med slutpriset. Önskar Sophie all välgång i framtiden. Med vänlig hälsning Birgitta Odqvist

David K
Köpte sitt hus med hjälp av Sophie Diener en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Västra Frölunda

Trevlig tydlig och snabb på att svara

Brita N
Påvelund

Sophie är en fantastisk mäklare, vars insatser och professionalism imponerade. Hon överträffade våra förväntningar och gjorde allt för att säkerställa en smidig och framgångsrik försäljningsprocess. Hon var lyhörd och hade förmåga att hålla säljprocessen på rätt spår, även om vi kanske var lite tröga i början inför allt jobb. Hon visade engagemang, tog initiativ till åtaganden och gav oss bästa möjliga service Hon skapade en positiv och trygg atmosfär genom hela processen och visade empati och förståelse för våra önskemål. Med vänliga hälsningar, Lars och Brita Nordvall

Svar från Sophie Diener

Tack Brita och Lars för det fina omdömet och tack för ert förtroende!

Eira S
Västra Frölunda

En strålande insats av mäklaren speciellt under det sista dygnet. Strategiskt och taktiskt briljant. Höll mig välinformerad om händelseutvecklingen och alltid ett glatt och trevligt bemötande.

Svar från Sophie Diener

Tack för ditt fina omdöme. Vi ses vid tillträdet.

Pernilla J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sophie Diener en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Majorna

Linning och hjälpsam. Lätt att få kontakt med och service i riktad.