Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

En del av Svensk Fastighetsförmedling www.svenskfast.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum! Letar du efter ett nytt boende här i härliga Göteborg? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling, så hjälper vi till med affären. Vi är ett gäng mäklare som har full koll både på hur bostäderna och prisläget ser ut. Svensk Fastighetsförmedling...

107 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Sedan starten hos Reco 2017

Kristina O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
Majorna

Trevligt bemötande av kunnig mäklare.

Riham Å
Majorna

Hjälpsamma och gav gott bemötande

Lisa F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
Majorna

Jättebra service, professionellt och trevligt!

Stefan O
Majorna

Vi blev rekommenderade två olika mäklare av Fjällmans Begravningsbyrå. Sättet Emmy presenterade sig och SF i introduktionsbrevet samt möjlighet till fast pris gjorde att vi fastnade för henne. Hon hade erfarenhet från området sedan tidigare och kunde marknaden väl, hon satte ett utgångspris som medvetet låg strax under marknadsvärdet. Hon ordnade med styling av lägenheten för ett rimligt pris. Dagen efter visningen började buden droppa in, efter några bud vändor skrevs kontrakt köparna den tredje dagen.

Jörgen O
Majorna

Snabbt jobb med bra resultat. Emmy var duktig med tydlig kommunikation!

Carl Magnus Å

Trevligt, snabbt, transparent

Malin H
Majorna

Supertrevligt & smidigt köp tillsammans med mäklare & säljare.

Ahmad F
Göteborg

Bemötande var bra . Men förväntningar var mindre bra . Jag fick inte tillfredsstä ned svar på mina frågor

Ing-Marie O
Göteborg

Mycket proffsigt och väl bemött.

Mats E
Majorna

Sofia hjälpte oss säga lägenheten i en osäker marknad, vi fick ett tillfredsställande pris.

Maria Helena B
Majorna

Super nöjd med samarbetet av att sälja min lägenhet. Mäklaren var lyhörd för det stöd jag behövde. Återkopplade snabbt när jag hade frågor.

Johan D
Kungsladugård

Bra service, bemötande och resultat!

Pernilla J

Fint. Mötande och bra kommunikation

Benjamin P
Göteborg

Mäklaren var väldigt effektiv, snabb och snäll. Jag fick alla informationer som jag behöver så snart som möjligt och har blivit absolut nöjd.

Louise P
Göteborg

Var på visning av lgh på Lugnet 8 och fick en tydlig och bra introduktion till objektet. Sedan följde en bra process med nära och klar kontakt ang. köp av lägenhet. Under rådande omständigheter, med inflationen och höga räntor, elpriser m.m var det känsligt och viktigt att fatta vettiga beslut. Det fungerade bra med Sophie D. på Sv. Fastighetsförmedling.

Robin A
Majorna

Proffsigt och tillmötesgående. Bra feedback och tydlighet hela vägen.

Jan N
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
Kungsladugård

Proffsig och engagerad handläggning av Emmy Kröhnert. Personligt engagement och trevligt bemötande samt kunskap om marknaden. Rekommenderas!

Tommie M
Majorna

Lovade guld å gröna skogar, men sålde betydligt under ursprungsplanen. Många bortförklaringar och svårt för att se sin roll/ansvar i situationen. Kom sent till visning och fick inte in några budgivare under de första omgångarna. I samtal efter va tonen oprofessionell och engagemanget bristfälligt.

Fredrik M
Göteborg

Professionellt bemötande. Stor flexibilitet att ordna visning med kort varsel. Mycket tillgänglig då vi fortsatte att förhandla fram till midnatt! Trevligt bemötande utan påklistrad överdrift. Mycket bra samantaget.

Jörgen W
Majorna

Tack Sofia för ett otroligt engagemang. Proffsig, förtroendegivande och noggrann från början till slut. Sofia har uppfyllt alla våra förväntningar. Kan varmt rekommendera till alla som funderar på att sälja sin bostad.

Jenny B
Kungsladugård

Vi är jättenöjda med mäklaren Emmy som på alla sätt hjälpte oss att göra försäljningen till en smidig och trygg process!

Anna A
Kungsladugård

Vi fick ett proffsigt och personligt bemötande av Emmy som gjorde att vårt köp kändes tryggt.

SOPHIE D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Tack för ett fantastiskt bemötande och proffsig försäljning!

ALI S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Tack för grym service och all den professionella hjälpen jag fått. Rekommenderas starkt!

JULIA E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Fantastiskt bra bemötande och jag kände mig trygg under hela processen!

Patrik S
Majorna

Smidigt och proffsigt bemötande när vi köpte vår bostad. Alltid bra med en lyhörd mäklare som hjälper till i det som oftast är de största affärerna i livet. Sofia är en sådan mäklare!

John B
Kungsladugård

Transparent, tydlig och tillgänglig!

Erik L
Göteborg

Jordnära och enkel at ha att göra med. Rekommenderas.

Sofia L
Göteborg

Mycket bra kontakt och information. Trevlig och opretentiös mäklare.

Jonas B
Göteborg

Bra hjälp vid försäljningen och gedigen kunskap om stadsdelen.

Alexander B
Göteborg

Även om hela processen av att köpa och sälja bostad är både stressig och påfrestande så har Emmy och Sofia varit helt enastående behjälpliga i processen! Vi har fått rättvisa värderingar, god kontakt med mäklaren under och efter budgivning och en mycket tydlig struktur och genomgång under kontraktsskrivningen! Vi är mycket tacksamma för den fina hjälp som vi fått från er i försäljningen av Skytteskogsgatan 29!

Jacob B
Linné

Från köpares perspektiv: Fick söka efter informationen själv, dålig återkoppling och rörig process.

Maria R
Majorna

Allt har gått smidigt. Mycket nöjda.

Martin R
Majorna

Det var toppen! Vi fick till en smidig affär.

Rohit P

Emmy and Sofia were cooperative

Jenny S
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
Göteborg

Trevligt och korrekt bemötande från mäklare. Tydlig med information hela vägen. Upplevelsen var att mäklaren var ett stöd både för oss som köpare samt för säljaren.

Tina M
Göteborg

Jag köpte en etta. Blev vänligt och tillmötesgående mött. Mina förväntningar infriades. Mkt flexibel mäklare som gjorde allt hon kunde för att hjälpa mig.

Marie K
Majorna

Sålt lägenhet i Majorna. Snabb och proffsig genomförd försäljning samt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera mäklaren Sofia.

Sandra K
Kungsladugård

Jag är väldigt nöjd med min försäljning. Det gick på mindre än 2 veckor. Den såldes innan den gått ut på Marknaden. Sofia Hultén hade 2 visningar till Potentiella kunder som var mycket intresserad av att bo här i föreningen. Är också mycket nöjd med vad Jag fick för lägenheten då jag bott här i 26 år. Såldes i befintligt skick som var underbart.

Josef Å
Göteborg

Köpt och sålt lägenhet nyproduktion. Väldigt proffsigt bemötande. Kunnig mäklare som gjorde det lätt för oss att ta ställning. Vi är väldigt nöjda.

Michael N
Majorna

Köpt och såld, och fick (får) mycket bra service från Sofia och Anna-Klara.

Anna E
Göteborg

Min lägenhet visade sig vara lite mer svårsåld än jag hade förväntat mig. Mäklaren var trygg och hade en plan för hur vi skulle gå vidare. Hon verkar ha skapat gott förtroende hos spekulanter och verkar ha följt upp kontakten med dem väl. Dock tycker jag att kontakten mellan oss, mig och mäklaren, kunde ha fungerat mycket bättre. Jag hade uppskattat mer information och återkoppling längs vägen!

Joakim N
Masthugget

Köpte lägenhet. Mäklaren sen till alla möten. Kontrakt tog 1,5 vecka att hantera via posten. Muntligt löfte från mäklaren om att fixa en sak med säljaren glömdes bort.

Annika B
Majorna

Köpte en lägenhet. Bemötandet var vänligt, professionellt och hjälpsamt.

Emma Adina D
Göteborg

Mäklaren var sen till visningen. Lägenheten var inte helt iordningställd och det var en oprofessionell känsla över visningen. Mäklaren hade behövt en assistent för att ha tid att prata med alla och svara på frågor. Vi köpte lägenheten. Under budgivningen kom vi överens om att vi skulle höra av oss inom 5 min, vi ringde efter 3 men det tog 45 min innan mäklaren svarade. Skyllde detta på att hon suttit i möte, det hade hon kunnat säga när vi bestämde att vi skulle återkomma. Mäklaren la mycket tid på att förklara hur jobbig...

PHILIP W
Göteborg

Emmy är grym, oerhört kompetent, empatisk, kan området, och vet hur man stänger affärer så effektivt som möjligt. Om du som jag har ont om tid, vill att saker ska skötas på rätt sätt, och vill maximera försäljningen så är Svensk Fastighetsförmedling i Majorna helt rätt för dig. Jag rekommenderar Emmy helhjärtat!

Lis N
Göteborg

Proffsigt och alltid tillgängligt när man behöver svar något.

Henny Emma Anna P
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Sålt ett dödsbo uppifrån Luleå, både Sofia och Anna-klara har varit otroligt hjälpsamma för att det ska gå så smidigt som möjligt för oss! Väldigt kompetenta och trevliga!

Folke E
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
Göteborg

Vi har sålt ett radhus i centrala Göteborg. Bemötandet från Emmy, vår mäklare på Svensk Fastighetsförmedling, har genomgående varit positivt. Stort engagemang, bra dialog och ett roligt samarbete. Våra förväntningar på mäklaren var att hitta en stor kundkrets och självklart ett bra försäljningspris. Förväntningarna har överträffats.

Edwin J
Sandarna

En lägenhet på 36 kvm, mäklaren lite vimsig och svår att få tag i men annars bra, mäklaren hade inte helt 100 koll på lägenheten mm men annars bra!