Liselott Jarkman

Liselott Jarkman

Liselott Jarkman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Liselott Jarkman har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Liselott Jarkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Liselott Jarkman har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Liselott Jarkman

Sedan starten hos Reco 2020
Jennifer Christina B
Köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Centralt

Trevligt bemötande flexibel med träffar snabb på att svara vid frågor Kunnig i sitt yrke och kunde svara på frågor Har inget negativt att skriva! Liselott är mycket trevlig och gör ett mycket bra jobb!

Lena H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Centralt

Jag är så nöjd med Lisen, från början till slut. Det är värdefullt med en mäklare som finns på orten och har en sån lokalkännedom. Jag kan varmt rekommendera tjejerna i Gränna.

Lena F
Sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Centralt

Mycket hjälpsam och tillgänglig.

Ronja Z
Centralt

Jättetrevlig och lätt att prata med! Snabb med uppdateringar!

Maria S
Gränna

Jag hade höga förväntningar som överträffades med råge. Jag tycker att vi fungerat tillsammans, speciellt när allt är över. Enkelt att träffas och hänga på kontoret.

Peter S
Gränna

Skötte om försäljningen av huset utan att störa oss professionellt och tydligt. Nöjda. Kan rekomendera Liselott

Svar från Liselott Jarkman

Tack Peter och Maria för rekommendationen. Stort tack för förtroendet att förmedla försäljningen av ert fina hus vilket har varit ett trevligt samarbete. Jag hoppas ni och köparna ska trivas som grannar! Mvh Liselott Jarkman

Lars T
Gränna

Mycket trevlig, rak och tydlig.

Svar från Liselott Jarkman

Lars och Anneli, tack för recensionen samt att vi fick hjälpa er med försäljningen av er fina bostadsrätt. Vi hoppas att ni tillsammans med era goa hundar ska trivas på Rådmansgränd! Mvh Liselott och Annalil

Marguerite C
Gränna

Toppen! Väldigt duktig mäklare!

Svar från Liselott Jarkman

Tack Marguerite för recensionen, roligt att ni hittat ett fritidshus här i trakterna som ni snart ska få njuta av!

Tomas R
Visingsö

Snabb på att återkomma, tydlig, mkt trevlig ett föredöme för branschen

Svar från Liselott Jarkman

Tack Tomas och tack själv för ett gott samarbete, roligt att du hittat tillbaka till Visingsö!

Erna A
Visingsö

Då min fastighet såldes på sommaren fick jag byta mäklare mitt i förberedelserna detta gjorde att jag svajade lite, visste inte vem jag skulle ringa eller vem som tog kontakt med mej då jag hade 100 frågor Ett jlart minus. Annars ok

Svar från Liselott Jarkman

Tack för din recension Erna och jag förstår om det upplevdes det lite osäkert när jag och Annalil byttes av. Vi ser till att det alltid finns någon tillgänglig och försöker vara tydliga med vem som är kontaktbar/tar kontakt vid ett skifte. Men vi tar med oss det du säger och ska se till att vara tydligare i fortsättningen. Vi hoppas allt går bra för dig med flytten och att du ser fram emot din nya fina lägenhet i Jönköping!