Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 33 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

• Sofia E
    Sofia E skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Kan varmt rekommendera Henrik! Anlitade honom för att sälja en lägenhet 2016, bad honom slå försäljningsrekord och det gjorde han med otroligt bra resultat! :) Dessutom var han hjälpsam med tips, råd och hjälp med allt det praktiska i hela processen - även långt efter att försäljningen var klar.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi gick ett väldigt bra bemötande av Henrik. Han svarade på alla frågor vi hade lugnt och fint. Jag skulle utan tvekan rekommendera honom om någon av mina vänner skulle sälja någon fastighet i hans område.
  • Klara  B
    Klara B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Var på en visning där Anders höll i försäljningen. Han hade ingen information om verken föreningen eller området. När budgivningen kom igång så hade vi inte ens blivit kontaktade, så vi fick ringa in för att få lägga bud. Efter en lång budgivning som vi vann var kontrakt bokat. När vi är på väg till deras kontor för att skriva kontakt så får vi ett samtal där han förklarar att säljaren vill att vi höjer vårat eget bud med 150 000 kr annars säljer dem inte. Vi tack nej för vårat lånelöfte räcker inte till. Dagen efter se att han sålt lägenheten till en annan budgivare för 120 000 kr (?!) UNDER vårt bud.

Det hela känns mycket oseriöst och vi har inte lyckats komma i kontakt med Anders efter allt detta. Vill bara meddela att man bör var på sin vakt när man har med Anders att göra. Vi har också anmält denna händelse till Fastighetsmäklarinspektionen.

Klara & Simon
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och tydlig både gentemot köpare och säljare. Rekommenderas!
  • Xuan X
    Xuan X skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjd med Zandras tjänst, det var kanonbra!
  • Karin B
    Karin B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Har anlitat Anders i alla mina fastighetsaffärer och alltid fått ett proffesionellt bemötande och smidigt genomförd tjänst.
  • Hjalmar H
    Hjalmar H skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi köpte vår lägenhet via Michael Johansson, som var hjälpsam och påläst.
  • Ing-Marie G
    Ing-Marie G skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag är mycket nöjd med hela försäljningsprocessen, Anders har agerat professionellt, "från ax till limpa".
  • Anders B
    Anders B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders Ångström r den skickligaste mäklare vi jobbat med. Lyhörd, konstruktiv, rutinerad och kundorienterad.
    Ska du säljas Aspudden/Midsommarkransen eller område i närheten - var glad om du får Anders att hjälpa dig med din försäljning.
    Han hjälpte oss att få t o m mer pengar än vad vi hade hoppats på.
  • Kent S
    Kent S skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Allt var perfekt. Henrik hade svar på alla mina frågor innan jag ställt dem. Bemötandet var mycket gott. Jag blev uppdaterad hela tiden. Jag är mycket nöjd md all hjälp med försäljningen. Tack.
  • Linda K
    Linda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Uppmärksam, lyhörd och proffesionell ☺️ Jättenöjd!
  • Sara E
    Sara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är väldig nöjda.
    Proffsigt, välskött och trevligt!
  • Margith L
    Margith L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    toppen visade stort engagemang för oss som säljare
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har en mycket positiv upplevelse och erfarenhet av Zandra Karlsson. Hon har varit mycket professionell genom hela arbetet, samtidigt som hon varit personlig, humoristisk o tillgänglig för att lösa o diskutera problem. Rekommenderar varmt Zandra till er som ska sälja ert objekt!
    Med vänlig hälsning,
    Jeanette Karlsson
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag som kund är mkt nöjd med kontakt och service i samband med min försäljning. Henrik var lyhörd för mina behov, hanterade återkoppling och kommunikation på ett utmärkt sätt och jag upplevde H som mkt proffesionell. Jag rek Henrik och svensk fast varmt!
  • Ali S
    Ali S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bästa mäklaren! Vilket professionellt bemötande från start till slut. Jesper Strömberg på Svensk fast är ett föredöme för andra i branschen. Tack för allt!
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Personlig och social, inger trygghet. I mitt fall hade mäklaren tyvärr inte möjlighet att följa min försäljning från start till mål, utan lämnade över till en kollega under den period då det hände allra mest. Det drar ner mitt betyg. Hade förmodligen känts bättre om samma person fanns vid min sida oavbrutet.
  • Jonny G
    Jonny G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket bra! Återkopplar och håller i alla trådar.. som kund går det ej att vara mer nöjd! Toppen!
  • Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra och professionellt bemötande, förtroendeingivande.
  • Petros P
    Petros P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Varmt rekommenderad! Jag fick ett trevligt bemötande, professionell service, och jag är riktigt nöjd med resultatet.
  • Markus S
    Markus S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra bemötande, riktigt bra hjälp med att fixa i ordning allt och ge tips hur man gör saker bäst. Är riktigt glad att jag hittade Anders och jag kan starkt rekommendera han och svensk fastighetsförmedling i hägersten.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders går rakt på sak, är tillgänglig, erfaren och kunnig. Dessutom talar han inte mer än nödvändigt, i varje fall i jämförelse med mäklarskrået i stort... Och slutpriset landade en bit över det förväntade.
  • Christer P
    Christer P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket bra! Professionell i alla lägen, rekommenderas!
  • Erik S
    Erik S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi fick hjälp med försäljning av vår lägenhet i Fruängen av Zandra Karlsson. Vi beslutade att vända oss till henne efter att ha mött henne på en visning eftersom hon gav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck. Under vår försäljningsprocessen var hon lättillgänglig och förhöll sig väldigt proffsig och tålmodig till oss som säljare. Hon är väldigt trevlig att ha att göra med och säljer bra. Rekommenderas!
  • Martin G
    Martin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevligt och enligt förväntan
  • Magdalena W
    Magdalena W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders Ångström på Svensk Fastighetsförmedling är påläst, trevlig, tålmodig och trovärdig gentemot både säljare/köpare (har både köpt och sålt med honom) och är en mäklare vi kan rekommendera varmt.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra bemötande, nöjd med försäljningen, tydlig
  • Marie O
    Marie O skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Är supernöjd med servicen Zandra Karlsson och hennes team gav. Trots att jag var en lite "strulig" kund så möttes jag bara av vänlighet och professionalism. Att jag sen fick ett superbra pris för min lägenhet är ju inte att förakta. Kan starkt rekommendera denna mäklarbyrå och speciellt Zandra.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bästa mäklare jag haft! Engagerad och duktig. Rekommenderar honom varmt!
  • Mathilda N
    Mathilda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Fantastiskt trevligt bemötande, kunnighet och tydlighet kring allt om bostadsförsäljningen.
  • Karin P
    Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Väldigt proffsig och kunnig som mäklare. Allt gick smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt.
  • Liselott B
    Liselott B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Lyhörd, proffsig och alltid snabb på att återkoppla. Vi är supernöjda med Anders som vår mäklare!
  • Johan H
    Johan H skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffesionell, ödmjuk, ärlig och hjälpsam! Det sammanfattar Zandras styrkor som vi fick ta del utav i och med att vi anlitade hennes som mäklare. Vi gjorde ett noga utval genom att själva gå på visningar och fick själv uppleva vilken bra mäklare Zandra är.

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten