Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

• Sofie T
    Sofie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Personlig och social, inger trygghet. I mitt fall hade mäklaren tyvärr inte möjlighet att följa min försäljning från start till mål, utan lämnade över till en kollega under den period då det hände allra mest. Det drar ner mitt betyg. Hade förmodligen känts bättre om samma person fanns vid min sida oavbrutet.
  • Jonny G
    Jonny G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket bra! Återkopplar och håller i alla trådar.. som kund går det ej att vara mer nöjd! Toppen!
  • Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra och professionellt bemötande, förtroendeingivande.
  • Petros P
    Petros P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Varmt rekommenderad! Jag fick ett trevligt bemötande, professionell service, och jag är riktigt nöjd med resultatet.
  • Markus S
    Markus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra bemötande, riktigt bra hjälp med att fixa i ordning allt och ge tips hur man gör saker bäst. Är riktigt glad att jag hittade Anders och jag kan starkt rekommendera han och svensk fastighetsförmedling i hägersten.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders går rakt på sak, är tillgänglig, erfaren och kunnig. Dessutom talar han inte mer än nödvändigt, i varje fall i jämförelse med mäklarskrået i stort... Och slutpriset landade en bit över det förväntade.
  • Christer P
    Christer P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket bra! Professionell i alla lägen, rekommenderas!
  • Erik S
    Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi fick hjälp med försäljning av vår lägenhet i Fruängen av Zandra Karlsson. Vi beslutade att vända oss till henne efter att ha mött henne på en visning eftersom hon gav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck. Under vår försäljningsprocessen var hon lättillgänglig och förhöll sig väldigt proffsig och tålmodig till oss som säljare. Hon är väldigt trevlig att ha att göra med och säljer bra. Rekommenderas!
  • Martin G
    Martin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevligt och enligt förväntan
  • Magdalena W
    Magdalena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders Ångström på Svensk Fastighetsförmedling är påläst, trevlig, tålmodig och trovärdig gentemot både säljare/köpare (har både köpt och sålt med honom) och är en mäklare vi kan rekommendera varmt.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bra bemötande, nöjd med försäljningen, tydlig
  • Marie O
    Marie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Är supernöjd med servicen Zandra Karlsson och hennes team gav. Trots att jag var en lite "strulig" kund så möttes jag bara av vänlighet och professionalism. Att jag sen fick ett superbra pris för min lägenhet är ju inte att förakta. Kan starkt rekommendera denna mäklarbyrå och speciellt Zandra.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bästa mäklare jag haft! Engagerad och duktig. Rekommenderar honom varmt!
  • Mathilda N
    Mathilda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Fantastiskt trevligt bemötande, kunnighet och tydlighet kring allt om bostadsförsäljningen.
  • Karin P
    Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Väldigt proffsig och kunnig som mäklare. Allt gick smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt.
  • Liselott B
    Liselott B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Lyhörd, proffsig och alltid snabb på att återkoppla. Vi är supernöjda med Anders som vår mäklare!
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffesionell, ödmjuk, ärlig och hjälpsam! Det sammanfattar Zandras styrkor som vi fick ta del utav i och med att vi anlitade hennes som mäklare. Vi gjorde ett noga utval genom att själva gå på visningar och fick själv uppleva vilken bra mäklare Zandra är.

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten