Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på våra visningar. Stadsdelen är eftertraktad.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller få tips och råd inför din stundande bostadsaffär!

Läs vad 93 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

• Monica L
    Monica L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt trevlig och hjälpsam!!
  • John G
    John G skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är väldigt nöjda. Henrik kan marknaden och är mycket professionell. Därför valde vi honom som ombud för att sälja den lägenhet som vi köpt av honom för några år sedan.
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var noga och skötte förmedligen av min lägenhet toppenbra och med att bra resultat.
  • Sara E
    Sara E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Glömde nycklarna dagen då första visningen var så personerna stod utanför och kom inte in .:-( - vet inte hur mycket det påverkade försäljningen men helt klart en del.
    Annars nöjd.
  • Johannes N
    Johannes N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Bästa mäklaren (och jag har haft kontakt med många...). Proffsig, påläst, noggrann och mån om både säljare och köpare.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är trevlig, rak och effektiv, och han levererade ett toppenresultat på vår försäljning, som spräckte både vad vi trodde och vad vi hoppades på. Trots att han hade ett antal andra försäljningar samtidigt kände vi att han la ner bra tid på oss. Vi kände dessutom att Anders ville få till en schysst affär och gav ett seriöst intryck mot både oss och köparen. Till det kommer att han alltid är tillgänglig, egentligen oavsett tid på dygnet och veckodag.

Fotografier och dylikt var jättefina och materialet professionellt presenterat. Han la även tid på uppföljningen med deklaration och såg till att det landade väl för oss. När vi har haft andra, orelaterade frågor kring lägenheter runt om i stan har han också alltid ställt upp, antingen själv eller via sitt nätverk.

En toppenmäklare. Rekommenderas!
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Säker mäklare med stort kontaktnät. Enligt mitt tycke så jobbar Henrik så som mäklare skall jobba, har ett stort antal spekulanter redan innan visning och innan lägenheten kommer ut på Hemnet.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Fantastisk mäklare med stort engagemang som gav mig som säljaren en trygg känsla hela vägen från start till slut.
  • Eva-Britta A
    Eva-Britta A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffessionell. Trevlig. Tar sig tid att lyssna och förklara. Pedagogisk.
  • Zaid Johan A
    Zaid Johan A skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag gick in med ganska höga förväntningar eftersom jag valde Anders specifikt för att sälja min lgh i Aspudden. Trots det levererade han på alla punkter. Direkt och rak i sin kommunikation och väldigt lite lull lull och säljsnack. Under alla faser av försäljningen så presenterade Anders mina alternativ och valmöjligheter och såg alltid till att jag tog informerade beslut. Är man väldigt ängslig och vill ha någon som håller handen under hela processen så är kanske Anders inte rätt mäklare, vill man ha någon som fokuserar 100% på rätt sak dvs. maximera din nytta så finns det ingen bättre!
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Han gjorde allt han kunde för att få vår lägenhet såld till ett bra pris.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är den i särklass bästa mäklare jag träffat. Jag har sålt flera bostäder privat såväl som i vår Brf (nya bostadsrätter) med hjälp av honom. Anders är alltid närvarande, inlyssnande, lösningsfokuserad, avslappnad och uppvisar ett genuint intresse för just mina frågor.
  • Anneth v
    Anneth v skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt bra bemötande kände att det blev så bra redan från början. Väldigt proffsig och snabb. Bra med information och tips.Levde verkligen upp till våra förväntningar och mer därtill. Kändes tryggt med allt. Kan verkligen rekommendera Zandra.
  • Carl-johan L
    Carl-johan L skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders är en fantastisk mäklare! Han är trovärdig, kompetent och levererar alltid snabbt och bra. Vi har sålt och köpt 3 lägenheter genom Anders och han har varit mycket bra i både rollen som mäklare av våra lägenheter samt de som vi har köpt genom honom.

Anders har mycket bra kännedom om vårt område (Aspudden) vilken märks när han förmedlar lägenheter i området. Han kan bemöta frågor direkt och har bra hand om sina kunder/köpare. Själva överlåtelserna är också mycket smidigt hanterade.

Sammanfattningsvis har vi inte träffat en bättre mäklare ännu, vi rekommenderar Anders starkt!
  • Gun J
    Gun J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig tydlig. Jag var jättenöjd.
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Grymt duktig, seriös och proffsig! Dessutom väldigt trevlig och bra service.
  • Can Can Z
    Can Can Z skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppen!Zandra är en professionell mäklare, hon är jätte tålamod med oss, även efter min lägenhet var såld. Vi är jätte nöjd med hennes tjänster.
    2017-07-06 Zandra K svarar Can Can Z
    Tusen tack Can Can, tack för du tog dig tid att dela med dig! Jag är glad att jag fick hjälpa er och att ni uppskattat min service! Hoppas ni har det bra i ert nya boende och får en fin sommar!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig, lätt att ha att göra med, snabb, och noggrann. Mycket nöjd.
  • Martin P
    Martin P skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och väldigt effektiv! Man känner sig väl omhändertagen!
  • Tom W
    Tom W skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Initialt mycket bra och verkade förtroende ingivande, strulig under affären och när det är klart och det uppstått problem med köpare omöjlig att få tag i. En riktigt feg person förstår att han är skild. Varnat flertalet klienter för honom
  • Erica E
    Erica E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig, driven och effektiv! Han levde mycket väl upp till min förväntan.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Kunnig om området. Väldigt trevlig och korrekt. Bra mäklare.
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Han var otroligt lyhörd och tog sig verkligen tid att analysera och tillgodose våra behov och krav. Han var helt enkelt kanon.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket trevlig, kunnig, hjälpsam och professionell mäklare.
  • Margith L
    Margith L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Väldigt bra informerade så det blev lätt förstått
    2017-07-06 Zandra K svarar Margith L
    Tack så hemskt mycket för ert omdöme och att ni ville dela med er vad jag ska ta med mig vidare i mitt jobb! Det värmer! Ha en fin sommar!
  • Elin E
    Elin E skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag är jättenöjd med mäklare Henrik Persson. Han var professionell, engagerad och trevlig. Kommunicerade regelbundet och höll en uppdaterad om alla skeenden i processen. Jag kan varmt rekommenderad honom till andra som ska sälja sin bostad.
  • Elin E
    Elin E skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, väl genomförd affär. Vi är mycket nöjda kunder som varmt rekommenderar Anders som mäklare.
  • Astrid A
    Astrid A skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Mycket nöjd med Henrik som min mäklare! Proffsig, stabil och tydlig genom hela processen!
  • Emma B
    Emma B skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Professionell, närvarande och intresserad.
  • Stina V
    Stina V skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig och tillmötesgående, professionellt bemötande och väldigt tydlig och kommunikativ under säljprocessen!
    2017-07-06 Zandra K svarar Stina V
    Tack Stina för att du givit mig feedback! Uppskattar att få höra vad du uppskattade, det ska jag ta med mig här framöver. Mycket roligt att få samarbeta med dig! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende, ha en fin sommar!
  • Malin W
    Malin W skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är jättenöjda med Zandra. Trevlig, seriös, trygg och serviceminded.
    2017-07-06 Zandra K svarar Malin W
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att ge er respons, det uppskattas verkligen! Jag är jätteglad att höra att ni var nöjda med min service också, jag gör alltid mitt bästa och vill att resultatet även ska bli det bästa, så det värmer att höra att det uppskattats! Varmt lycka till i ert nya boende och ha en fin sommar!
  • Anna S
    Anna S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och engagerad med kunden i fokus.
    2017-07-06 Zandra K svarar Anna S
    Tack Anna för din återkoppling om vårt samarbete, det värmer! Det var otroligt roligt att lära känna dig och hjälpa dig. Jag önskar dig all lycka med det nya boendet nu och hoppas du får en fin sommar! Se till att få vara lite ledig! :)
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag är supernöjd med valet av Zandra som mäklare! Stenkoll på marknaden, snabb på att svara på mejl och samtal, dedikerad och trevlig. Kör på säger jag! /Josefin, fd lägenhetssäljare
    2017-07-06 Zandra K svarar Josefin P
    Tack Josefin för att du tog dig tid att skriva ett par rader, uppskattas verkligen! Jag är jätteglad att höra att du är nöjd med mitt arbete och det har varit otroligt roligt att jobba ihop med dig med! Lycka till med nya nu och ha en fin sommar!
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders var proffsig på alla sätt. Lätt att ha kontakt med, perfekt på att hålla tider, trevlig och professionell.
  • Anna D
    Anna D skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Ett proffsigt, säkert och lugnt intryck. Mån om att förklara processen med sin ärliga uppfattning om bostaden. Inte ett "säljigt" intryck, vilket för mig inger en större äkthet.
    2017-07-03 Zandra K svarar Anna D
    Tack Anna för ditt omdöme och dina fina ord, dom värmer verkligen! Jag är tacksam att jag fick förtroendet under båda dina försäljningar samt att du är nöjd och har uppskattat mitt arbete och min ärlighet! Det har varit en fröjd att hjälpa dig. Varmt lycka till med nya boendet nu och ha en fin sommar!
  • Ulla-britt R
    Ulla-britt R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Den första kontakten känns bra, hon kunde varit tydligare med utgångspriset.
    2017-07-03 Zandra K svarar Ulla-britt R
    Tack Ulla-britt för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Er situation var inte lätt med tre parter med olika viljor så jag gjorde så gott jag kunde. Vi pratade om utgångspris i nästan en timme och jag beklagar om det ändå var något som var otydligt. Jag hör gärna av mig till dig för att få höra mer ingående vad du tyckte var otydligt så jag får med mig något mer konkret. Åter igen tack och ha en fin sommar!
  • Lars I
    Lars I skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Snabb och effektiv. Alltid tillgänglig vid frågor. Väldigt nöjd!
  • Tove S
    Tove S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Effektiv och kunnig - la tid på det viktiga.
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Michael var alltid super trevlig och hjälpande med allt som behövdes!
    Han gjorde att hela affären kändes enkelt och trygg hela vägen även om vi fick ut mindre än vi förväntade oss så är vi super nöjda😊
  • Carl C
    Carl C skrev om Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Utmärkt bemötande, oftast tillgänglig via mejl och telefon. Trevlig och tydlig. Skulle gärna rekommendera honom som mäklare.
  • Sara S
    Sara S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi valde Ångström för att vi tyckte han passade bäst för våran lägenhet. Han gjorde jobbet super och vi var nöjda med allt. Han satte även rekord i vår förening som ingen annan har lyckats sälja över för =)

Bäst helt enkelt!!!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Grymt bra och professionell. Skötte hela försäljningen bra och höll vad han lovade
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig, engagerad, kunnig och mycket trevlig mäklare som vi gärna rekommenderar. Målmedveten och driven!
  • Emma H
    Emma H skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppen, han levererade verkligen allt han lovade. Kunde inte vara mer nöjd!
  • Sara I
    Sara I skrev om Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag är helnöjd med Malin som mäklare. Kände starkt förtroende till hennes kunskap och hon fanns alltid tillgänglig.
  • Eric S
    Eric S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Pålitlig, trevlig, rak och proffsig.
  • Lina S
    Lina S skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Hägestens bästa mäklare. Grymt proffesionell och kunnig.
  • Ida F
    Ida F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Slarvig och vi fick känslan av att hon endast ville tjäna pengar. Mycket dåligt efterarbete kring deklaration osv, något man förväntar sig ska fungera som kund. Hon hade stenkoll på läget och att det fanns spekulanter redan från början men fick oss att tro att det skulle vara svårsålt vilket gjorde att slutpriset för mäklaren blev skyhögt. En mycket dålig upplevelse i mäklarsammanhang och då har vi erfarenhet av flera andra sedan tidigare.
    2017-06-27 Zandra K svarar Ida F
    Hej Ida. Detta kommer som en chock det du skriver och det är mycket tråkigt att höra, jag tar väldigt illa vid mig. Jag lade ner mycket tid på er affär på en kort tid utifrån de förutsättningar ni hade.

Gällande deklarationen var det en del mejlande fram och tillbaka pga. att jag inte fått in samtliga uppgifter från er och att det kom olika info vid olika tillfällen vilket gjorde det struligt. Jag gjorde fel i det att jag slutligen skulle ha bett er om ett samlat mejl där ni klargjorde till slut vad ni ville göra men jag försökte istället pussla era svar för att få ihop det och då blev någon info fel likaväl, något jag rättade till väldigt snabbt och prioriterade då felet låg hos mig. Efter det hade du problem att öppna dokumentet från din enhet vill jag minnas men jag gav mig inte förrän ni fått er deklaration (K6:a) och kunde öppna den. Jag känner att jag gjorde vad jag kunde i den situationen men motager gärna input. Saker och ting utvecklas med tiden och även Skatteverkets web-portal har nu blivit tydligare med exempelvis info direkt i portalen om hur mycket uppskov man har sen innan m.m. vilket är info jag inte får automatiskt eller kan gissa mig till utan behöver från er som säljare. Även min arbetsprocess utvecklas och har utvecklats mycket sedan er försäljning 2015. Jag är väldigt tacksam att ni skrivit så jag kan kontakta er för att få konstruktiv kritik och kunna bli ännu bättre på det ni tycker ha brustit.

Jag har arbetat som mäklare i drygt 3 år nu och gör alltid mitt bästa för att ge mina kunder den bästa stöttning och resultat kring deras bostadsaffär utifrån deras önskemål och förutsättningar. Jag är långt ifrån slarvig, snarare kanske lite för noggrann så att jag lägger ner mer tid än vad som behövs. Gällande att tjäna pengar så är detta mitt jobb och det är så jag tjänar pengar för att ha mat på bordet, det stämmer. Men att jag någon gång under min karriär som mäklare agerat på annat sätt än bästa möjliga för mina kunder existerar inte och kommer heller inte att göra det i framtiden. Jag sätter ofta mina kunder först och det gjorde jag även med er. Om ni inte är nöjda med de aktiva val ni gjorde gällande er försäljning, om rådgivning brast från min sida för att ni skulle ta rätt beslut så tar jag gärna med mig det och den feedbacken hoppas jag kunna få med mig av dig på telefon. Jag kommer slå dig en signal för att få höra vad konkret det är ni tycker har gått fel för jag vill minnas att ni var jättenöjda efter avslutad affär så jag får inte ihop det.

Mvh Zandra
  • Claes N
    Claes N skrev om Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Anders anlitades av föreningen när 3 st hyresrätter skulle säljas som bostadsrätter. Professionellt bemötande. Resultaten levde väl upp till föreningens förväntningar.
  • Nidall F
    Nidall F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    En mer dedikerad serviceminded och kompetent mäklare får man leta efter.
    2017-06-26 Zandra K svarar Nidall F
    Tack för dina ord, betyder mycket för mig! Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad!

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten