en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Hägerstensvägen 134, 126 09 Hägersten — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Zandra Karlsson

• Monica L
    Monica L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt trevlig och hjälpsam!!
    2017-08-07 Zandra K svarar Monica L
    Tack så mycket Monica att du tog dig tid! Och tack för de värmande orden! Hoppas ni har det bra!
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var noga och skötte förmedligen av min lägenhet toppenbra och med att bra resultat.
    2017-08-07 Zandra K svarar Stefan V
    Tack så hemskt mycket Stefan! Hoppas ni har det bra och trivs i ert nya boende!
  • Anneth v
    Anneth v skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt bra bemötande kände att det blev så bra redan från början. Väldigt proffsig och snabb. Bra med information och tips.Levde verkligen upp till våra förväntningar och mer därtill. Kändes tryggt med allt. Kan verkligen rekommendera Zandra.
    2017-08-07 Zandra K svarar Anneth v
    Tusen tack Anneth för att ni tog er tid att ge mig feedback här! Jag blir jätteglad av att höra att ni är så nöjda med vårt samarbete, det värmer! Jag hoppas ni kommit tillrätta och trivs bra i ert nya boende nu, ni är annars alltid välkomna tillbaka till vårt område igen!
  • Gun J
    Gun J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig tydlig. Jag var jättenöjd.
    2017-08-07 Zandra K svarar Gun J
    Tack Gun, för att du tagit dig tid att skriva denna feedback, det uppskattas! Jag blir även jätteglad över att höra att du var nöjd över vårt samarbete och hoppas att du trivs i ditt nya boende!
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Grymt duktig, seriös och proffsig! Dessutom väldigt trevlig och bra service.
    2017-08-07 Zandra K svarar Jakob S
    Tack Jakob för att du tog dig tid med detta! Jag gör alltid mitt bästa så det värmer att höra att du uppskattade vårt samarbete! Varmt lycka till med ditt nya boende nu!
  • Can Can Z
    Can Can Z skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppen!Zandra är en professionell mäklare, hon är jätte tålamod med oss, även efter min lägenhet var såld. Vi är jätte nöjd med hennes tjänster.
    2017-07-06 Zandra K svarar Can Can Z
    Tusen tack Can Can, tack för du tog dig tid att dela med dig! Jag är glad att jag fick hjälpa er och att ni uppskattat min service! Hoppas ni har det bra i ert nya boende och får en fin sommar!
  • Margith L
    Margith L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Väldigt bra informerade så det blev lätt förstått
    2017-07-06 Zandra K svarar Margith L
    Tack så hemskt mycket för ert omdöme och att ni ville dela med er vad jag ska ta med mig vidare i mitt jobb! Det värmer! Ha en fin sommar!
  • Stina V
    Stina V skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig och tillmötesgående, professionellt bemötande och väldigt tydlig och kommunikativ under säljprocessen!
    2017-07-06 Zandra K svarar Stina V
    Tack Stina för att du givit mig feedback! Uppskattar att få höra vad du uppskattade, det ska jag ta med mig här framöver. Mycket roligt att få samarbeta med dig! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende, ha en fin sommar!
  • Malin W
    Malin W skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är jättenöjda med Zandra. Trevlig, seriös, trygg och serviceminded.
    2017-07-06 Zandra K svarar Malin W
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att ge er respons, det uppskattas verkligen! Jag är jätteglad att höra att ni var nöjda med min service också, jag gör alltid mitt bästa och vill att resultatet även ska bli det bästa, så det värmer att höra att det uppskattats! Varmt lycka till i ert nya boende och ha en fin sommar!
  • Anna S
    Anna S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och engagerad med kunden i fokus.
    2017-07-06 Zandra K svarar Anna S
    Tack Anna för din återkoppling om vårt samarbete, det värmer! Det var otroligt roligt att lära känna dig och hjälpa dig. Jag önskar dig all lycka med det nya boendet nu och hoppas du får en fin sommar! Se till att få vara lite ledig! :)
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag är supernöjd med valet av Zandra som mäklare! Stenkoll på marknaden, snabb på att svara på mejl och samtal, dedikerad och trevlig. Kör på säger jag! /Josefin, fd lägenhetssäljare
    2017-07-06 Zandra K svarar Josefin P
    Tack Josefin för att du tog dig tid att skriva ett par rader, uppskattas verkligen! Jag är jätteglad att höra att du är nöjd med mitt arbete och det har varit otroligt roligt att jobba ihop med dig med! Lycka till med nya nu och ha en fin sommar!
  • Anna D
    Anna D skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Ett proffsigt, säkert och lugnt intryck. Mån om att förklara processen med sin ärliga uppfattning om bostaden. Inte ett "säljigt" intryck, vilket för mig inger en större äkthet.
    2017-07-03 Zandra K svarar Anna D
    Tack Anna för ditt omdöme och dina fina ord, dom värmer verkligen! Jag är tacksam att jag fick förtroendet under båda dina försäljningar samt att du är nöjd och har uppskattat mitt arbete och min ärlighet! Det har varit en fröjd att hjälpa dig. Varmt lycka till med nya boendet nu och ha en fin sommar!
  • Ulla-britt R
    Ulla-britt R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Den första kontakten känns bra, hon kunde varit tydligare med utgångspriset.
    2017-07-03 Zandra K svarar Ulla-britt R
    Tack Ulla-britt för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Er situation var inte lätt med tre parter med olika viljor så jag gjorde så gott jag kunde. Vi pratade om utgångspris i nästan en timme och jag beklagar om det ändå var något som var otydligt. Jag hör gärna av mig till dig för att få höra mer ingående vad du tyckte var otydligt så jag får med mig något mer konkret. Åter igen tack och ha en fin sommar!
  • Ida F
    Ida F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Slarvig och vi fick känslan av att hon endast ville tjäna pengar. Mycket dåligt efterarbete kring deklaration osv, något man förväntar sig ska fungera som kund. Hon hade stenkoll på läget och att det fanns spekulanter redan från början men fick oss att tro att det skulle vara svårsålt vilket gjorde att slutpriset för mäklaren blev skyhögt. En mycket dålig upplevelse i mäklarsammanhang och då har vi erfarenhet av flera andra sedan tidigare.
    2017-06-27 Zandra K svarar Ida F
    Hej Ida. Detta kommer som en chock det du skriver och det är mycket tråkigt att höra, jag tar väldigt illa vid mig. Jag lade ner mycket tid på er affär på en kort tid utifrån de förutsättningar ni hade.

Gällande deklarationen var det en del mejlande fram och tillbaka pga. att jag inte fått in samtliga uppgifter från er och att det kom olika info vid olika tillfällen vilket gjorde det struligt. Jag gjorde fel i det att jag slutligen skulle ha bett er om ett samlat mejl där ni klargjorde till slut vad ni ville göra men jag försökte istället pussla era svar för att få ihop det och då blev någon info fel likaväl, något jag rättade till väldigt snabbt och prioriterade då felet låg hos mig. Efter det hade du problem att öppna dokumentet från din enhet vill jag minnas men jag gav mig inte förrän ni fått er deklaration (K6:a) och kunde öppna den. Jag känner att jag gjorde vad jag kunde i den situationen men motager gärna input. Saker och ting utvecklas med tiden och även Skatteverkets web-portal har nu blivit tydligare med exempelvis info direkt i portalen om hur mycket uppskov man har sen innan m.m. vilket är info jag inte får automatiskt eller kan gissa mig till utan behöver från er som säljare. Även min arbetsprocess utvecklas och har utvecklats mycket sedan er försäljning 2015. Jag är väldigt tacksam att ni skrivit så jag kan kontakta er för att få konstruktiv kritik och kunna bli ännu bättre på det ni tycker ha brustit.

Jag har arbetat som mäklare i drygt 3 år nu och gör alltid mitt bästa för att ge mina kunder den bästa stöttning och resultat kring deras bostadsaffär utifrån deras önskemål och förutsättningar. Jag är långt ifrån slarvig, snarare kanske lite för noggrann så att jag lägger ner mer tid än vad som behövs. Gällande att tjäna pengar så är detta mitt jobb och det är så jag tjänar pengar för att ha mat på bordet, det stämmer. Men att jag någon gång under min karriär som mäklare agerat på annat sätt än bästa möjliga för mina kunder existerar inte och kommer heller inte att göra det i framtiden. Jag sätter ofta mina kunder först och det gjorde jag även med er. Om ni inte är nöjda med de aktiva val ni gjorde gällande er försäljning, om rådgivning brast från min sida för att ni skulle ta rätt beslut så tar jag gärna med mig det och den feedbacken hoppas jag kunna få med mig av dig på telefon. Jag kommer slå dig en signal för att få höra vad konkret det är ni tycker har gått fel för jag vill minnas att ni var jättenöjda efter avslutad affär så jag får inte ihop det.

Mvh Zandra
  • Nidall F
    Nidall F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    En mer dedikerad serviceminded och kompetent mäklare får man leta efter.
    2017-06-26 Zandra K svarar Nidall F
    Tack för dina ord, betyder mycket för mig! Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad!
  • Xuan X
    Xuan X skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjd med Zandras tjänst, det var kanonbra!
    2017-06-26 Zandra K svarar Xuan X
    Tack Xuan, blir jag glad av att höra! Hopas ni trivs i ert nya boende nu och får en fin sommar!
  • Jeanette K
    Jeanette K skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har en mycket positiv upplevelse och erfarenhet av Zandra Karlsson. Hon har varit mycket professionell genom hela arbetet, samtidigt som hon varit personlig, humoristisk o tillgänglig för att lösa o diskutera problem. Rekommenderar varmt Zandra till er som ska sälja ert objekt!
    Med vänlig hälsning,
    Jeanette Karlsson
    2017-06-26 Zandra K svarar Jeanette K
    Tusen tack Jeanette, jag är glad att du är nöjd med vårt samarbete och tackar hjärtligt för din feedback!Hoppas du får det fint i ditt nya boende nu och trevlig sommar!
  • Erik S
    Erik S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi fick hjälp med försäljning av vår lägenhet i Fruängen av Zandra Karlsson. Vi beslutade att vända oss till henne efter att ha mött henne på en visning eftersom hon gav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck. Under vår försäljningsprocessen var hon lättillgänglig och förhöll sig väldigt proffsig och tålmodig till oss som säljare. Hon är väldigt trevlig att ha att göra med och säljer bra. Rekommenderas!
    2017-06-26 Zandra K svarar Erik S
    Tack så hemskt mycket för din fina feedback, det värmer! Jag hoppas ni kommit till rätta och trivs i ert nya boende och får en fin sommar!
  • Marie O
    Marie O skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Är supernöjd med servicen Zandra Karlsson och hennes team gav. Trots att jag var en lite "strulig" kund så möttes jag bara av vänlighet och professionalism. Att jag sen fick ett superbra pris för min lägenhet är ju inte att förakta. Kan starkt rekommendera denna mäklarbyrå och speciellt Zandra.
    2017-06-26 Zandra K svarar Marie O
    Tusen tack Marie för de värmande orden! Du var ingen strulig kund, alla har vi olika förutsättningar! Hoppas du trivs fint i ditt nya boende nu, ta hand om dig!
  • Johan H
    Johan H skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffesionell, ödmjuk, ärlig och hjälpsam! Det sammanfattar Zandras styrkor som vi fick ta del utav i och med att vi anlitade hennes som mäklare. Vi gjorde ett noga utval genom att själva gå på visningar och fick själv uppleva vilken bra mäklare Zandra är.
    2017-06-26 Zandra K svarar Johan H
    Tack för de fina orden! Det värmer mig att ni var nöjda med er stora affär! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
Anders Ångström
Henrik Persson